Mandarin Oriental Milan

لوکس ترین و گران ترین هتل های میلان چه امکاناتی دارند؟

شهر میلان به عنوان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا به عنوان یک شهر لوکس در سراسر اروپا شناخته می‌شود. میلان در زمینه‌های مختلفی از جمله اقتصاد هنر، مد، حمل و نقل و سرگرمی در ایتالیا شهری پیشرو به حساب می‌آید. وقتی صحبت از اقامت در میلان می‌شود پای هتل‌های لوکس و گران این شهر به میان می‌آید. این شهر به داشتن بهترین هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره معروف است. میلان که به خانه‌ی مد نیز شهرت دارد توجه افراد بسیاری را در سرتاسر دنیا به خود جلب می‌کند و همین مرکز توجه بودن در این زمینه باعث شده نسبت به دیگر شهرهای ایتالیا جدیدتر و پیشرفته‌تر به نظر برسد. با توجه به این موضوع و رویدادهای لوکسی که مرتب در این شهر برگزار می‌شود هتل‌های این شهر نقش مهمی را ایفا می‌کنند. این هتل‌ها به سختی در شیک و لوکس بودن با هم رقابت دارند و همین انتخاب از میان آنها را سخت می‌کند. مسلما نتیجه‌ی رقابت در تجملات بالاتر رفتن هزینه‌ی اقامت در این هتل‌هاست. البته بسیاری از افرادی که از برای خرید از برندهای معروف ایتالیایی به میلان سفر می‌کنند از قشر ثروتمند هستند و طبیعتا اقامت در گران ترین هتل های میلان را انتخاب می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بعضی از گران ترین هتل های میلان آشنا شویم.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

هتل بولگاری یکی از بهترین هتل های میلان

Bulgari Hotel Milan

هتل بولگاری یکی از لوکس‌ ترین هتل های میلان است که پنج ستاره‌ی درخشان کنار اسم آن می‌درخشد. این هتل در مرکز شهر و در منطقه‌ی سنترو استوریکو قرار دارد. هتل بولگاری تنهای چند قدم تا ایستگاه قطار میلان فاصله دارد. شما به محض خروج از ایستگاه وارد مرکز مد ایتالیا می‌شود. این هتل حال و هوای منحصربه‌فردی دارد و با وجود اتاق‌های بزرگ و جادار، نور طبیعی در سرتاسر هتل، طراحی مدرن به خوبی جای خود را در میان گران ترین هتل های میلان باز کرده است. امکانات رفاهی این هتل تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و مهمانان راضی از هتل بولگاری خارج می‌شوند.  از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده و ماساژ و اسپا اشاره کرد. هتل بولگاری در بین بهترین هتل های میلان زیباترین سالن ماساژ را دارد؛ این سالن به زیبایی هر چه تمام‌تر با موزاییک‌هایی به رنگ طلایی و سبز تزیین شده و در نگاه اول آرامش را به مهمانان منتقل می‌کند. مهمانانی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند می‌توانند از باشگاه بدنسازی کاملا مجهز هتل استفاده کنند. مهمانان می‌توانند غذای خود را در رستوران داخل هتل صرف کنند و یا از غذای خود در محیط باغِ هتل لذت ببرند. فضای کلاسیک و آرام هتل بولگاری و باغ زیبای آن برای استراحت بعد از یک روز شلوغ و گشت‌وگذار در میلان زیبا انتخاب خوبی است. 

آدرس: 

Via Privata Fratelli Gabba, 7B, 20121 Milano MI, Italy

تلفن: 

39028058051+

ماندارین اورینتال میلان

ماندارین اورینتال یکی دیگر از گران ترین هتل های میلان است که در منطقه‌ی ایستگاه مرکزی در مرکز شهر قرار دارد. این هتل تنها 150 متر از ایستگاه قطار میلان فاصله دارد و برای افرادی که برنامه‌ی شلوغ و زمان کمی دارند و به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل های میلان هستند انتخاب مناسبی است. طراحی داخلی هتل شیک و آرامش‌بخش است و رنگ‌های تیره و نورپردازی زیبای آن در بدو ورود نگاه مهمانان را خیره می‌کند. هتل ماندارین اورینتال چهار ساختمان متصل به هم دارد که قدمت آنها به قرن هجدهم برمی‌گردد. از دلایلی که باعث شده نام این هتل در بین گران ترین هتل های میلان قرار بگیرد امکانات چشمگیر و قابل توجه آن است. از جمله این امکانات می‌توان به استخر سرپوشیده، ماساژ و اسپا، باشگاه بدنسازی، آبگرم و ماساژ درمانی و سالن زیبایی اشاره کرد. بعد از یک روز پر هیاهو و گردش در شهر زیبای میلان تنی به آب بزنید و بعد از ماساژ و در کردن خستگی به رستوران هتل بروید و از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ آن میل کنید. 

آدرس: 

Via Andegari, 9, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن: 8888 8731 02 39+

هتل شاتو مونفورت از گران ترین هتل های میلان

Chateau Monfort Hotel

معروف‌ترین نامی که در بین گران‌ ترین هتل های میلان به چشم می‌خورد هتل شاتو مونفورت است. این هتل را به عنوان پادشاه در فهرست لوکس ترین هتل های میلان می‌شناسند. محیط داخلی این هتل کاملا شبیه به یک کاخ طراحی شده است و نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. هتل شاتو مونفورت در شرق سنترو استوریکو و در نزدیکی کوادریلاترو اودرو قرار دارد. پلکان بزرگ و زیبای آن کاملا حال و هوای یک قصر مجلل و باشکوه را به بیننده القا می‌کند. فضای اتاق‌ها کاملا شیک و کلاسیک طراحی شده و آرامش‌بخش است. شاتو مونفورت یکی از بهترین هتل های میلان به شمار می‌رود و خدمات و امکانات چشمگیری دارد. از جمله این امکانات می‌توان به سالن ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، سونا، صندوق امانات و پذیرش بیست و چهار ساعته اشاره کرد. 

آدرس: 

Corso Concordia, 1, 20129 Milano MI, Italy

تلفن:

3902776761+

هتل مِ میلان ایل دوکا

هتل م میلان ایل دوکا یکی از بهترین هتل های میلان است و در منطقه ستازیونه سنترال قرار دارد. ویژگی منحصربه‌فرد این هتل که باعث شده نامش در میان لوکس ترین هتل های میلان قرار بگیرد تراس پشت بام آن است. از روی این تراس منظره‌ای فوق‌العاده از افق میلان را می‌توانید ببینید. این تراس کافه و رستوران دارد و غذا و نوشیدنی همه روزه در فضایی آرام به همراه موسیقی زنده سرو می‌شود. فضای مدرن و اجتماعی این هتل گردشگران بسیاری را به آن جذب می‌کند و رویدادهای زیادی در آن برگزار می‌شود. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به شاتل رایگان به مقصد منطقه‌ی مد میلان، یک باغ خصوصی در طبقه‌ی همکف و یک خانه‌ی استیک اشاره کرد. در اتاق‌ها نیز امکاناتی مثل تجهیزات کوکتل سازی و لوازم آرایشی ارگانیک برای رفاه مهمانان فراهم است. این هتل به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های میلان مهمانی‌های مجلل بسیاری را میزبانی می‌کند. اگر حوصله‌ی فضای شلوغ مهمانی ندارید می‌توانید از دیگر نقاط هتل که به نسبت آرام‌تر هستند استفاده کنید. 

آدرس:

Piazza della Repubblica, 13, 20124 Milano MI, Italy

تلفن: 

390284220108+

هتل پلازا پاریجی و گرند اسپا یکی از لوکس ترین هتل های میلان

Plaza Parisi Hotel

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های میلان هتل پلازا پاریجی است که چیزی کم از یک قصر مجلل ندارد. از لوسترها گرفته تا سنگ‌کاری‌های مرمری و جزییات پر زرق و برق حال و هوای یک کاخ سلطنتی را القا می‌کند و برای افرادی که به دنبال اقامت در یک هتل لوکس قدیمی هستند انتخاب مناسبی است. هتل پلازو پاریجی یکی از گران‌ ترین هتل های میلان به شمار می‌رود که در منطقه‌ی مد میلان قرار دارد و بهترین نقطه برای گشت‌وگذار در بین بهترین برندهای دنیای مد است. تک تک اتاق‌های این هتل تراس اختصاصی خود را دارند. اگر در بین گران ترین هتل های میلان به دنبال هتلی با ویژگی‌های سلطنتی و بسیار لوکس هستید هتل پلازا پاریجی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. به هر طرف که نگاه کنید آثار هنری گرانبها و عتیقه‌های اصیل را می‌بینید. باغ زیبای این هتل نزدیک به صد سال قدمت دارد. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، دو رستوران مجزا، سونای فنلاندی، حمام بخار و اتاق‌های ماساژ درمانی اشاره کرد. 

آدرس: 

C.so di Porta Nuova, 1, 20121 Milano MI, Italy

تلفن: 

3902625626+

پلازا سِگرِتی

پلازا سگرتی یکی دیگر از گران ترین هتل های میلان است. این هتل در منطقه سنترو استوریکو و در فاصله‌ی کمی از بسیاری از جاذبه‌های گردشگری میلان قرار دارد. قدمت ساختمان این هتل به قرن هجدهم برمی‌گردد اما طراحی محیط داخلی آن امروزی‌تر است و در استفاده از رنگ‌های شاد سخاوت به خرج داده‌‌اند. اگر قصد دارید در یکی از بهترین هتل های میلان اقامت داشته باشید ما هتل پلازا سگرتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل علاوه بر ظاهر و طراحی چشمگیر امکانات رفاهی مثل استخر یا اسپا ندارد اما با صبحانه‌ای فوق‌العاده از شما پذیرایی می‌کند. صبحانه برای این هتل مهم‌ترین وعده‌ی غذایی به شمار می‌رود و با غذاهای ایتالیایی مثل بریوش تازه، پروشوتو دی پارما، مربای کوهی و محصولات لبنی ارگانیک از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. 

آدرس: 

Via San Tomaso, 8, 20121 Milano MI, Italy

تلفن: 

390249529250+

هتل فور سیزن

Four Seasons Hotel

وقتی صحبت از گران ترین هتل های میلان به میان می‌آید نام هتل فور سیزن در میان آنها خودنمایی می‌کند. این هتل که یکی از لوکس ترین هتل های میلان به شمار می‌رود در منطقه کوادریلاترو دورو قرار دارد. ساختمان این هتل در واقع یک صومعه‌ی مربوط به قرن پانزدهم است. سوییت‌های این هتل همه پنجره‌های بلند دارند و هر طرف را که نگاه کنید عتیقه‌های ایتالیایی و سقف‌های طاقی چوبی را می‌بینید که در کنار شومینه‌های مرمری سیاه رنگ به زیبایی حال و هوای معماری قرن پانزدهم را نشان می‌دهند. محیط داخلی این هتل به شکلی طراحی شده که آرامش را به مهمانان انتقال می‌دهد. با یک پیاده‌روی کوتاه از هتل به فروشگاه‌های برندهای معروف و کلیسای جامع میلان می‌رسید. از جمله امکانات رفاهی این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، سالن ماساژ و اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد. علاوه بر این مهمانان می‌توانند از شاتل رایگان فرودگاه نیز استفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه این هتل باغ زیبای آن است که به زیبایی تزیین شده و فضایی آرامش‌بخش را بوجود آورده است. تمام اتاق‌ها مجهز به وای فای رایگان هستند و تلویزیون و مینی بار دارند. این هتل در بین بهترین هتل های میلان به سرو غذاهای اصیل ایتالیایی شهرت دارد و مهمانان می‌توانند از بین مجموعه‌ای از غذاهای سنتی ایتالیایی، کوکتل‌های خوش طعم و غذاهای امروزی‌تر غذای مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنند. 

آدرس: 

Via Gesù, 6-8, 20121 Milano MI, Italy

تلفن: 

390277088+

اقامت در هتل آتوس یکی از گران ترین هتل های میلان

هتل آتوس که یکی از گران ترین هتل های میلان به شمار می‌رود در نزدیکی محله‌ی پر جنب و جوش ناویگی قرار دارد. این هتل مجهز مجموعه‌ای کامل از اتاق‌ها، سوییت‌ها و آپارتمان‌های لوکس را در خود جای می‌دهد. تمام اتاق‌ها و سوییت‌ها به لوازم لوکس و تجملی مثل دستگاه نسپرسو، تلویزیون و شبکه‌های کابلی مجهز هستند. تمام 32 اتاق این هتل بالکن مخصوص به خود را دارند که با مبلمان‌هایی زیبا مجهز شده‌اند و فرش‌های ایرانی بر روی پارکت‌های چوبی آنها خودنمایی می‌کند. در این هتل لوکس آثار هنری و عتیقه‌ی بسیاری نگهداری می‌شود که توجه مهمانان را به خود جلب می‌کند. اگر دوست دارید غذاهای اصیل ایتالیایی را در یکی از لوکس ترین هتل های میلان امتحان کنید هتل آتوس انتخاب خوبی است. رستوران این هتل بهترین غذاهای ایتالیایی را با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کند.

آدرس: 

P.za Ventiquattro Maggio, 8, 20123 Milano MI, Italy

تلفن:

390289415901+

هتل ویکو میلانو

Hotel Vico Milano

یکی دیگر از گران ترین هتل های میلان هتل ویکو میلانو است که در مرز منطقه‌ی سنترو استوریکو و ناویگلی قرار دارد. موقعیت مکانی این هتل به مهمانان این امکان را می‌دهد که به سادگی و بدون نیاز به وسیله‌ی نقلیه از جاذبه‌های گردشگری مهم میلان بازدید کنند و زیست شبانه‌ی این شهر زیبا را از نزدیک ببیند. اگر به دنیای مد و بازدید از فروشگاه‌های معروف‌ترین برندهای این صنعت علاقه دارید اقامت در این هتل را که از لوکس ترین هتل های میلان نیز به شمار می‌رود به شما پیشنهاد می‌کنیم. موقعیت مکانی این هتل و قرار گرفتن آن بین منطقه‌ی تاریخی و مرکز مد میلان باعث شده جایگاه ویژه‌ای بین فهرست گران‌ ترین هتل های میلان داشته باشد و بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند. بسیاری از مبلمان و آثار هنری که در این هتل لوکس می‌بینید در کشور ایتالیا و توسط صنعتگران داخلی ساخته شده است. فرش‌های اصیل ایرانی در جای جای این هتل دیده می‌شوند و بار سنگی آن که تماما از سنگ مرمر سبز ساخته شده نگاه مهمانان را به خود جذب می‌کند. مفهومی که در طراحی داخلی این هتل به کار رفته عموما حول محور یک خانه‌ی صمیمی و اما شیک می‌گردد و حس خانه را به بیننده القا می‌کند. هتل ویکو میلانو در حال حاضر رستوران مخصوص خود را ندارد اما مهمانان می‌توانند از غذاهای سبک و سالم، آبمیوه‌های تازه و اسموتی‌های خوشمزه در بار هتل و اتاق خود لذت ببرند. اگر به دوچرخه‌سواری علاقه دارید هتل ویکو این امکان را برای شما فراهم کرده است و می‌توانید از دوچرخه‌های هتل به صورت رایگان استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن پرورش اندام مجهز آن اشاره کرد.

آدرس: 

Corso Genova, 11, 20123 Milano MI, Italy

تلفن:

390249418437+

هتل سناتو میلان یکی از بهترین هتل های میلان

یکی دیگر از گران ترین هتل های میلان که در منطقه‌ی منطقه‌ی کوادریلاترو دورو قرار دارد هتل سناتو میلانو است. قدمت ساختمان شیک و کلاسیک این هتل به اوایل دهه 1900 برمی‌گردد. طراحی نمای بیرونی این هتل که در بین گران ترین هتل ها میلان جا دارد به رنگ سفید است و برای دکور داخلی از رنگ‌های سیاه و سفید در کنار هم استفاده کرده‌اند. با یک پیاده‌روی کوتاه از این هتل به منطقه‌ی هنری برِرا می‌رسید و به راحتی می‌توانید فروشگاه‌های برندهای معروف را ببینید. در طبقه‌ی همکف و مشرف به باغ خصوصیِ هتل یک لانژ بار قرار دارد که به سرو بهترین نوشیدنی‌ها و کوکتل‌ها معروف است. این هتل بوتیک کوچک که آوازه‌ی آن به دلیل طراحی داخلی چشمگیر اتاق‌ها و به کار گیری لوازم و مبلمان لوکس در بین فهرست لوکس ترین هتل های میلان جا دارد. تمام اتاق‌ها مجهز به حمام‌های مرمری، سشوار و تلویزیون هستند. کافه سناتو به صورت بیست و چهار ساعته باز است و به مهمانان سرویس می‌دهد. بعد از یک روز شلوغ و پر جنب و جوش خودتان را به این کافه‌ی کلاسیک ایتالیایی برسانید و با یک نوشیدنی گرم خستگی روز را از تن به در کنید. 

آدرس: 

Via Senato, 22, 20121 Milano MI, Italy

تلفن:

3902781236+

پارک حیات میلان

Park Hyatt Milan

پارک حیات میلان که در فهرست گران ترین هتل های میلان قرار دارد در مرکز کوادریلاترو دورو واقع شده است. این هتل با قرار گرفتن در مرکز مد میلان و نزدیکی به بعضی از جاذبه‌های گردشگری معروف گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند. شما با اقامت در این هتل با یک پیاده‌روی کوتاه به کلیسای جامع میلان یا سالن تئاتر لاسکالا می‌رسید. این هتل که به عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل های میلان شناخته می‌شود پر از تجملات و جزییات مرمری و لوسترهای فاخر است. دکور روشن و پر نور این هتل با طراحی‌های تیره‌ی هتل‌های دیگر متضاد است. بعضی اتاق‌ها و سوییت‌های پارک حیات میلان تراس‌‌ خصوصی با چشم‌اندازی فوق‌العاده از شهر دارند. اگر به دنبال این هستید که از بین بهترین هتل های میلان جایی را برای اقامت انتخاب کنید که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم دسترسی آن به مرکز مد و جاذبه‌های گردشگری راحت باشد پارک حیات میلان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از جمله دیگر امکانات این هتل می‌توان به استخر، سالن اسپا، جکوزی، ماساژ درمانی و باشگاه ورزشی اشاره کرد. 

آدرس: 

Via Tommaso Grossi, 1, 20121 Milano MI, Italy

تلفن:

390288211234+

اقامت در هتل آرمانی یکی از گران ترین هتل های میلان

هتل آرمانی در منطقه‌ی شلوغ ستازیونه سنترال قرار دارد و از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین هتل های میلان به شمار می‌رود. این هتل تنها پنجاه قدم با مترو و چند دقیقه با ایستگاه قطار فاصله دارد. هتل آرمانی به مهمان‌نوازی معروف است و مهمانان به محض ورود به هتل توسط یک مدیر شخصی سبک زندگی پذیرش شده و به اتاق یا سوئیت خود اسکورت می‌شوند. این مدیر شخصی حکم چشم و گوش شما را در میلان دارد و در مدت اقامت خود در هر مساله‌ای که با سوال مواجه شدید می‌توانید از او مشاوره بگیرید. هتل آرمانی یکی از لوکس‌ ترین هتل های میلان است و بسیاری از افراد معروف و سلبریتی‌ها این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. طراحی داخلی اتاق‌ها و سوییت‌ها مجلل و لوکس است و حمام‌ها از جنس سنگ ساخته شده‌اند. لوکس‌ترین سوییت این هتل سوییت پرزیدنت آن است که به یک آپارتمان کامل شباهت دارد و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از شهر را به شما نشان می‌دهد. از جمله امکانات این سوییت می‌توان به کمد دیواری بزرگ، اتاق غذاخوری، آشپزخانه و یک بار مجهز به انواع نوشیدنی اشاره کرد. رستوران هتل آرمانی انواع غذاهای اصیل ایتالیایی و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را برای مهمانان آماده می‌کند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن اسپا و ماساژ درمانی، سالن بدنسازی، پارکینگ و شاتل فرودگاه اشاره کرد. 

آدرس: 

Via Alessandro Manzoni, 31, 20121 Milano MI, Italy

تلفن:

390288838888+

هتل پرینجیپه دی ساوویا

Principe di Savoia Hotel

این هتل خیره‌کننده که به عنوان یکی از گران ترین هتل های میلان شناخته می شود در ساختمانی مرتفع و سفید رنگ در منطقه‌ی ستازیونه سنترال قرار دارد. پنجره‌های این ساختمان سنتیِ سفید رنگ با گل‌هایی به رنگ قرمز تزیین شده و حال و هوای ساختمان‌های گائودی در بارسلونا را القا می‌کند. داخل هتل به زیبایی با مبلمان و تابلوهای چوبی به رنگ تیره تزیین شده است. در بدو ورود لوستر شیشه‌ای بسیار بزرگ و نقاشی‌های کلاسیک از افرادی مثل لوکا جوردانو توجه شما را جلب می‌کند. همه چیز لوکس و مجلل به نظر می‌رسد و مبلمان‌های سفارشی و نقاشی دیواری‌های فاخر در تمام اتاق‌ها دیده می‌شوند و همین باعث شده این هتل را به عنوان یکی از لوکس‌ ترین هتل های میلان بشناسند. اما چیزی که باعث شده این هتل را در فهرست بهترین هتل های میلان درج کنیم سالن آبگرم آن است. دیوارهای این سالن با نقاشی دیواری‌های بسیار زیبا و نورپردازی‌های ملایم تزیین شده و فضای آرامش‌بخشی را برای مهمانان فراهم می‌کند. بعد از یک روز گردش در میلان و تماشای جاذبه‌های گردشگری به این هتل زیبا برگردید و در سونا یا سالن ماساژ و حمام ترکی آن خستگی را از تن به در کنید. 

آدرس: 

Piazza della Repubblica, 17, 20124 Milano MI, Italy

تلفن:

390262301+

کلام پایانی

میلان به عنوان یکی از پربازدیدترین شهرهای ایتالیا و مرکز مد و فشن هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و بسیاری از این گردشگران از طبقه‌ی مرفه جامعه هستند و همین امر باعث شده پیدا کردن یک هتل لوکس و مجلل در این شهر کار راحتی باشد. این هتل‌ها در زیبایی نما و طراحی و امکانات با هم رقابت دارند و طبیعتا همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت‌ها نیز می‌شود. در این متن کوتاه سعی کردیم تعدادی از گران ترین هتل های میلان را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر زیبا به راحتی محل اقامت خود را انتخاب کنید. 

نظرات کاربران