La Rinascente
4 اردیبهشت 1402
ایتالیا

بهترین مراکز خرید میلان؛ سلبریتی ها از کجا خرید می‌کند؟

بعد از سفر به میلان و بازدید از مکان‌های دیدنی آن، نوبت به مراکز خرید می‌رسد. میلان در مد حرف اول را می‌زند؛ از همین ‌رو فروش‌گاه‌های لباس و بهترین مراکز خرید را در خود جای داده است. شما در این شهر ایتالیایی، با مغازه‌‌های لوکسی روبه‌رو می‌شوید که صاحبان آن‌ها طراحان مد برجسته‌ای هستند. در بیش‌تر مراکز خرید میلان شما با لباس‌هایی با مارک‌های ورساچه، Aspesi، Jil Sander، Massimo Alba، Prada، Marni و دیگر مارک‌های معروفی که خوانندگان و بازیگران خارجی می‌پوشند مواجه می‌شوید. از فضای جذاب لباس ‌فروشی ‌های میلان نیز هرچه بگوییم کم گفته‌ایم؛ چرا که آن‌جا نیز مانند لباس‌ها طراحی خاصی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در طول این مقاله همراه ما باشید تا همراه هم سری به بهترین مراکز خرید میلان بزنیم.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

 10  Corso Como

 10  Corso Como

یکی از بهترین مراکز خرید میلان Corso Como 10 است. این فروشگاه، در سال 1990 توسط خانم Carla Sozzani –سردبیر مجله و تاجر- تاسیس شد. او تعداد شعبه‌های Corso Como را به 10 مرکز خرید رساند. Corso  Como10 فقط فروش‌گاه لباس نیست، بلکه به‌عنوان اولین بوتیک همه‌چیزتمام توصیف شده است. Corso Como 10 اولین فروش‌گاهی بود که اجناس مختلفی را به‌طور همزمان به نمایش گذاشت؛ از بوتیک‌‌هایی مملو از عطروادکلن، لوازم آرایشی و کیف‌وکفش گرفته تا کتاب‌فروشی، گالری هنری و یک کافه. چنان‌چه مایل به رفتن به این مرکز خرید هستید، می‌توانید نیمی از روز خود را آن‌جا بگذرانید و سپس خستگی‌تان را با نوشیدن یک فنجان قهوه در یکی از بهترین مراکز خرید میلان برطرف کنید.

وب‌سایت:

10corsocomo.com

آدرس:

Corso Como, 10, 20154 Milano MI, Italy

شماره تلفن: 

3581 2901 02 39+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 ظهر تا 12 شب

La Rinascente

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید میلان La Rinascente است. این فروش‌گاه بزرگ و مجلل که در میدان Piazza del Duomo قرار دارد، با 10 طبقه کامل پر از لباس، لوازم آرایش، لوازم خانگی و بهترین رستوران‌ها شهرت یافته است. شما هرچیزی را که بخواهید در La Rinascente می‌یابید. علاوه بر آن، می‌توانید پس از خرید به سالن غذاخوری La Rinascente بروید و از چشم‌انداز بهترین مناظر شهر میلان بهره‌مند شوید و روزی خوش را برای خودتان رقم بزنید.

وب‌سایت:

rinascente.it

آدرس:

P.za del Duomo, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

7388 9138 02 39+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 9 شب

Slam Jam

Slam Jam

یکی دیگر از لباس ‌فروشی‌ های میلان Slam Jam است. این فروش‌گاه از زمان افتتاح اولین مغازه خود در Ferrara، در سال 1989، پرطرفدار بوده است. این فروش‌گاه، با برخی از برندهای بزرگ همکاری دارد و نسخه‌های محدودی از لباس‌های بازیکنان سرشناس و بزرگ ورزش را عرضه می‌کند. اگر می‌خواهید از قیمت‌های برخی از لباس‌ها مطلع شوید، به سایت آن‌ها سر بزنید.

وب‌سایت:

slamjam.com

آدرس:

Via Giovanni Lanza, 1, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

3965 8909 02 39+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا ‌شنبه: 10:30 صبح تا 7:30 شب

یک‌شنبه: 10:30 صبح تا 1:30 شب

دوشنبه‌ها: تعطیل

سه‌شنبه‌ها: 10:30 صبح تا 7:30 شب

Wait and See

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید میلان Wait and See است. این فروش‌گاه رنگارنگ در خیابانی تاریخی متعلق به قرن هجدهم میلان قرار دارد. خلاقیت و هنر در این مرکز خرید موج می‌زند. لباس‌ها، کفش‌ها، پارچه‌ لباس‌ها و حتی دکوراسیون این فروش‌گاه خلاقانه است. اگر اهل هنر باشید، مطمئنا با دیدن طرح‌های انتزاعی، بی‌نظمی در طرح‌ها و جسارت کنار هم قرار دادن رنگ‌های عجیب و شاد گل از گل‌تان می‌شکفد. خانم Umberta Zambeletti که متخصص مد و موسس این فروش‌گاه است، مجموعه‌ای از لباس‌ها، کیف‌وکفش، کلاه، اکسسوری، کتاب، لوازم‌التحریر و برخی از وسایل قدیمی را از سراسر جهان در Wait and See گرد آورده است. حتی اگر قصد خرید لباس را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم به این مکان جذاب و رنگارنگ بروید.

اینستاگرام:

www.instagram.com/waitandseemilano

وب‌سایت:

waitandsee.it

آدرس:

Via Santa Marta, 14, 20123 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

0195 7208 02 39+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا دوشنبه: 10:30 صبح تا 7:30 شب

سه‌شنبه‌ها: 10:30 صبح تا 1:30 بعدازظهر و 2:30 بعدازظهر تا 7:30 شب

Pupi Solari

Pupi Solari

یکی دیگر از لباس ‌فروشی‌ های میلان Pupi Solari است. بسیاری از مردم میلان، این فروش‌گاه را با لباس‌های ساده اما بسیار شیک زنانه و بچگانه آن می‌شناسند. فروش‌گاه Pupi Solari بعد از گذشت 8 سال از افتتاح خود، هنوز هم توسط موسس خود –خانم pupi solari– اداره می‌شود. شما در این فروش‌گاه می‌توانید برخی از بهترین مارک‌های لباس از جمله Aspesi، Jil Sander و Massimo Alba که برند مورد علاقه برخی از بازیگران و خوانندگان معروف خارجی هستند را بجویید.

وب‌سایت:

pupisolari.com

آدرس:

Piazza Nicolò Tommaseo, 20123 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

463325 02 39+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا شنبه: 10 صبح تا 7 شب

یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: تعطیل

دوشنبه‌ها: 3 بعدازظهر تا 7 شب

L’Arabesque

یکی دیگر از مراکز خرید میلان L’Arabesque است. خانم Chichi Meroni –طراح لباس و مالک این مغازه- تمامی طرح‌های لباسی که پیاده کرده را در این‌جا به فروش می‌رساند. L’Arabesque بوتیکی‌ست که در آن اجناس متفاوتی مانند لباس‌های قدیمی، عطر و کتاب‌های کمیاب یافت می‌شود. در این مرکز خرید، یک کافه نیز وجود دارد.

وب‌سایت:

larabesque.net

آدرس:

Largo Augusto, 10, 20122 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

4825 7601 02 39+

ساعت فعالیت:

دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه تا شنبه: 10:30 صبح تا 7 شب

یک‌شنبه‌ها: تعطیل

Frip

Frip

یکی دیگر از مراکز خرید میلان Frip است. Frip که در چند قدمی di San Lorenzo –بزرگ‌ترین کلیسای فلورانس- قرار دارد، حدود 25 سال است که با بهترین برندهای بریتانیایی، فرانسوی و اسکاندیناویایی همکاری دارد. این فروش‌گاه، بهترین پوشاک و اکسسوری‌های مردانه و زنانه را می‌فروشد که به‌قدری طرف‌دار دارند که مردم برای ورود به آن‌جا صف می‌کشند!

اینستاگرام:

www.instagram.com/frip_milano

آدرس:

Corso di Porta Ticinese, 16, 20123 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

1360 832 02 39+

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه‌ها و چهارشنبه تا شنبه: 11 ظهر تا 2 بعدازظهر و 3 بعدازظهر تا 8 شب

یک‌شنبه‌ها: 3 بعدازظهر تا 8 شب

دوشنبه‌ها: 3:30 بعدازظهر تا 8 شب

La DoubleJ

یکی دیگر از مراکز خرید میلان La DoubleJ است. این بوتیک جذاب که توسط خانم JJ Martin –روزنامه‌نگار سابق مد- تاسیس شده است، در ابتدا به‌عنوان یک خرده‌فروشی شروع به کار کرد اما به‌زودی به خط تولید لباس‌های منحصربه‌فرد، رنگارنگ و ایتالیایی زنانه تبدیل شد. کافی‌ست عکس‌های La DoubleJ را در اینترنت ببینید تا دل‌تان آب شود. طراحی خیره‌کننده سقف، پوشش کف، رنگ‌های شاد و هیجان‌آور، چیدمان و حتی لباس‌های آن هوش از سرتان می‌برد!

وب‌سایت:

ladoublej.com

آدرس:

Via Sant’Andrea, 10/A, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

0019 5003 02 39+

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا شنبه: 10:30 صبح تا 7:30 شب

یک‌شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 7 شب

دوشنبه‌ها: 10 صبح تا 7 شب

Bivio

Bivio

یکی دیگر از مراکز خرید میلان Bivio است. Bivio در حال حاضر دارای سه شعبه در نقاط مختلف شهر است. فضای داخلی شعبه دوم این فروش‌گاه فوق‌العاده شیک است. تیرهای سقف از جنس چوب‌اند و برخی دیوارها نیز آجری‌اند؛ ترکیب این دو محیطی گرمابخش وصمیمی را پدید آورده است. شما در هر شعبه فروش‌گاه می‌توانید همه‌چیز، از جمله لباس‌هایی با مارک Prada و Marni را با قیمت‌هایی در حد مارک Zara بیابید. شعبه سوم Bivio نیز در منطقه Mora قرار دارد که محصولات دست‌دوم را عرضه می‌کند.

اینستاگرام:

www.instagram.com/bivio_milano

وب‌سایت:

biviomilano.it

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 11 ظهر تا 7:30 شب

Antonioli

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید میلان Antonioli است. Antonioli که در خیابانی فرعی و ناشناخته، درست در نزدیکی Naviglio Grande -کانال آبی ایتالیا- قرار دارد، سبک‌های عجیب‌وغریب لباس را به فروش می‌رساند. آن‌ها بر این باورند که مردان‌‌وزنان می‌توانند راهشان را خودشان انتخاب کنند و از قیدوبندها رها باشند. همین باور در سبک طراحی لباس‌های آنان نیز هویداست. هم‌چنین طراحی فضای داخلی نیز از این قاعده پیروی‌ می‌‌کند؛ برای مثال مانکن‌ها از سقف آویزان شده‌اند. این فروش‌گاه 400 متر مربعی که توسط معمار محلی Vincenzo de Cotiis طراحی شده است، لباس‌هایی با سبک متفاوت یا به عبارتی دیگر پوشش‌های جسورانه‌ را عرضه می‌کند.

اینستاگرام:

www.instagram.com/antoniolieu

وب‌سایت:

antonioli.eu

آدرس:

Via Pasquale Paoli, 1, 20143 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

1860 3656 02 39+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10:30 صبح تا 7:30 شب

Antonia

Antonia

یکی دیگر از مراکز خرید میلان Antonia است. فضای داخلی این فروش‌گاه به‌قدری منحصربه‌فرد بوده که به‌محض ورود به آن‌جا مات‌ومبهوت می‌شوید. کف‌پوش از جنس سنگ مرمر و مبلمان لوکس و دیوارهای پتینه‌کاری‌شده حس ورود به قصری مجلل را تداعی می‌کند. Antonia اجناس مد روز را عرضه می‌کند. شما در این محل می‌توانید برندهایی مانند Balenciaga، Bottega Veneta و The Row را بیابید که محبوب افراد معروفی هم‌چون کیم کارداشیان، استیو هاروی و کانیه وست است.

اینستاگرام:

www.instagram.com/antoniamilano

وب‌سایت:

antonia.it

آدرس:

VIA CUSANI 5, PALAZZO CAGNOLA 20121 MILANO ITALIA

شماره تلفن:

1900 9296 02 39+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 7:30 شب

Cavalli e Nastri

یکی دیگر از مراکز خرید میلان Cavalli e Nastri است.Cavalli e  Nastri دو بوتیک رنگارنگ دارد که بهترین لباس‌ها و برخی اکسسوری‌های قدیمی را ارائه می‌دهد. یکی از بوتیک ‌ها در منطقه Brera قرار دارد. این بوتیک بر لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه متمرکز است. بوتیک دیگر نیز در همان خیابان نزدیک Colonne di San Lorenzo –یکی از جاهای دیدنی و تاریخی میلان- واقع شده است. هر دو بوتیک، مجموعه‌ای از مدهای قدیمی را با نگاهی جدید و امروزی ارائه می‌دهد.

اینستاگرام:

www.instagram.com/cavallienastri

وب‌سایت:

cavallienastri.com

Larusmiani

Larusmiani

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید میلان larusmiani است. این بوتیک مردانه مشهور، قدیمی‌ترین فروش‌گاه این منطقه بوده و در سال 1954 افتتاح شده است. این فروش‌گاه به‌طور ویژه در تولید و ارائه کت‌وشلوارهای خوش‌دوخت، پیراهن و کفش‌ تخصص دارد. علاوه بر آن، زیرزمین خود را به فروش اکسسوری‌های مردانه مانند دکمه سرآستین، کراوات و غیره اختصاص داده است.

اینستاگرام:

www.instagram.com/larusmiani

وب‌سایت:

larusmiani.it

آدرس:

Via Monte Napoleone, 7, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

6957 7600 02 39+

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 10 صبح تا 7:30 شب

در آخر

میلان، پایتخت مد جهان است. این شهر، بهترین مراکز خرید را در خود جای داده است. اغلب لباس ‌فروشی ‌های میلان لوکس بوده و اجناس برند را به فروش می‌رسانند. در طول این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید پایتخت ایتالیا پرداختیم و شما را با هریک آشنا کردیم. حتی اگر بودجه‌تان به خرید لباس‌های مارک قد نمی‌دهد، فرصت بازدید از جذاب‌ترین مراکز خرید میلان را از خودتان نگیرید.

نظرات کاربران