Leonardo Museum 3

بهترین موزه های میلان؛ محل نگهداری تابلوی شام آخر

میلان، شهر مد و معماری، دومین شهر بزرگ و سریع ایتالیا است. شما در این شهر در درجه اول با خرید و شگفتی‌های معماری که شامل آسمان‌خراش‌های آینده‌نگر و معماری به سبک پالازو قرن‌ها پیش است آشنا می‌شوید. مطمئنا زمانی که قصد سفر به میلان را دارید، هرگز به موزه‌ها فکر نمی‌کنید؛ اما اشتباه شما در همین جا است؛ برای میلان چیزهایی بیش از مد و معماری وجود دارد. موزه‌ها بخش مهم شهر هستند. اگر می‌خواهید در زمان به عقب برگردید و شکوه دوره‌های رنسانس و باروک را تجربه کنید، بازدید از بهترین موزه ‌های میلان را در برنامه سفر خود قرار دهید؛ زیرا موزه‌های میلان همه‌چیز برای دیدن دارند. در ادامه شما را با 5 اثر مشهور نقاشان و مجسمه‌سازان خوش‌آوازه آشنا می‌کنیم و سپس بهترین موزه های میلان که محل زندگی این شاهکارهای بزرگ هستند را به شما نشان می‌دهیم.

Tour europe

چرا باید از موزه‌های میلان دیدن کنیم؟

بهترین موزه های میلان

یکی از بزرگ‌ترین تصورات غلط در مورد میلان این است که این شهر مطابق مد روز است و تنها برای خرید و چیزهای مد روز کاربرد دارد، اما این حقیقت ندارد. در واقع، شهر میلان یک قدرت فرهنگی است که بستر مناسبی برای هنر، نمایشگاه‌ها و موزه‌های شگفت‌انگیزش فراهم کرده‌است. برخی از مشهورترین و بهترین موزه ‌های ایتالیا در میلان واقع شده‌اند. این موزه‌ها عبارتند از: موزه پیناکوتکا دی بررا، موزه پیناکوتکا آمبروزیانا، موزه اسفورزا، موزه دومو میلان و موزه سیناکولو وینچیانو. هریک از موزه‌های میلان آثار هنری و مجسمه‌هایی را در خود جای داده اند که دیدی زیبا از بهترین میراث تاریخی و فرهنگی ایتالیا به شما می‌دهد. موزه‌ های میلان به زیبایی در خدمت علایق هنری مختلف هستند و برخی از بزرگ‌ترین گنجینه‌های جهان را در اتاق‌های مجلل خود جای داده‌اند.

۵ اثر هنری شگفت‌انگیز در موزه‌های میلان

موزه‌های میلان خانه برخی شاهکارهای نمادین هستند. شما آثار هنری را در میلان پیدا خواهید کرد که از هنر رنسانس تا هنر معاصر و مدرن را شامل می‌شود. برخی از بهترین موزه های مهم در میلان عبارتند از: قصر اسفورزا، خانه میکل آنژ، آثار هنری ناتمام، و موزه سیناکولو وینچیانو که محل استراحت شاهکار لئوناردو داوینچی است. موزه پیناکوتکا دی بررا یکی دیگر از بهترین موزه ‌های شهر میلان است که با افتخار آثار نمادینی چون رافائل کورئا و هایزنبرگ را به نمایش می‌گذارد. اگر می‌خواهید به دوره‌های رنسانس و باروک ایتالیا برگردید و در آن‌ها کاوش کنید، کمی وقت بگذارید و از این آثار هنری زیبا در میلان دیدن کنید.

تابلوی شام آخر

The Last Supper panel

همه با تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی که در شهر سیناکولو وینچیانو واقع شده‌است، آشنایی دارند. داوینچی این نقاشی را بر روی تابلوی باسیلیکایسانتا ماریا دله گرازی کشیده‌است. لئوناردو با استفاده از تکنیک نقاشی و گچ‌بری که برگرفته از تکنیک رایج نقاشی دوره رنسانس بود، آخرین شام را با رنگ‌و‌روغن بر روی گچ‌بری نقاشی کرد. این نقاشی زیبا بلافاصله شروع به تخریب کرد، بااین‌حال، در بهترین موزه های میلان اقدامات سخت‌گیرانه‌ای برای حفاظت از این شاهکار که در هاله‌ای از ابهامات قرار دارد، انجام شده‌است.

مجسمه رودانینی پایت

رودانینی پایت در قلعه اسفورزا واقع شده‌است. این اثر هنری در میلان که توسط میکل آنژ خلق شد، پس از مرگ او در استودیوی این هنرمند کشف شد. این مجسمه بسیار معروف است؛ زیرا اعتقاد بر این است که آخرین اثر ناتمام میکل آنژ است و مسیح مرده در آن نمادی از رنج است. اگر وقت دارید، بازدید از این اثر هنری باشکوه که در یکی از بهترین موزه میلان قرار دارد را از دست ندهید.

Madonna of the Book

این تابلوی بوتیچلی در یکی از بهترین موزه‌ های میلان به نام موزه پولدی پتزولی به نمایش گذاشته شده‌است. در طول دوره رنسانس، موضوع تکراری بسیاری از نقاشی‌ها «مدونا» یا مریم باکره و عیسی کودک بود. کارهای بوتیچلی نیز یکی از بهترین نمونه‌های این موضوع محبوب است. بوتیچلی در نقاشی خود مریم باکره را در‌حالی‌که عیسی را در آغوش گرفته‌است و متنی مذهبی می‌خواند کشیده‌است. این اثر هنری در میلان مملو از نمادگرایی و تمثیل مذهبی است. هم‌چنین به زیبایی، سبک ظریف بوتیچلی را به نمایش می‌گذارد.

تابلوی ازدواج باکره

بهترین موزه های میلان

رافائل تابلوی ازدواج باکره معروف خود را زمانی که تنها 21 سال داشت نقاشی کرد. این نقاشی ازدواج مریم باکره و یوسف را به تصویر می‌کشد. بر اساس موضوع رایج رنسانس که از یک کتاب قرون وسطایی به نام «افسانه طلایی» وام گرفته شده‌است، تابلوی ازدواج باکره را می‌توان در موزه میلان  Pinacoteca di Brera یافت. این اثر هنری توسط خود رافائل امضا و تاریخ‌گذاری شده‌است. اگر به بالای پریستال قوسی نگاه کنید، می‌توانید امضای او را ببینید. نقاشی ازدواج باکره اثر رافائل با رنگ‌های روشن و چهره‌های زیبا، یکی دیگر از هنرهای دیدنی این شهر است که در یکی از بهترین موزه های میلان نگهداری می‌شود.

l l Bacio 

Il Bacio  اثر فرانچسکو هایز یکی از مشهورترین نقاشی‌های قرن نوزدهم است. هایز یکی از هنرمندان برجسته جنبش رمانتیک در هنر بود. او به خاطر خلق پرتره‌های بزرگ و نقاشی‌های تاریخی شهرت داشت. l l Bacio  که در یکی از بهترین موزه های میلان به نام موزه Pinacoteca di Brer نمایش داده شده‌است، سرباز و دوشیزه‌ عاشقی را نشان می‌دهد که در آغوشی پرشور قفل شده‌اند. اگر به این نقاشی در سطح تمثیلی نگاه کنید، Il Bacio  یک نقاشی سیاسی است که نشان‌دهنده اتحاد ایتالیا و فرانسه است. در حال حاضر، این نقاشی در یکی از بهترین موزه های میلان نگهداری می‌شود.

بهترین موزه های میلان کدامند؟

موزه دومو میلان

Milan Duomo Museum

موزه دومو میلان یکی از بهترین موزه ‌های میلان است و تاریخ کلیسای جامع دومو را در طول قرن‌ها دنبال می‌کند. این موزه از 26 اتاق تشکیل شده و به 14 اتاق موضوعی تقسیم شده‌است. هریک از این اتاق‌ها به ترتیب زمانی مرتب شده‌اند تا بینش دقیقی از مراحل مختلف ساخت کلیسای جامع دومو را به شما ارائه دهند. در موزه دومو میلان با کلیسای جامع دومو و آثار Veneranda Fabbrica آشنا خواهید شد. علاوه بر این، موزه دارای خدمات آموزشی بسیاری برای مدارس و خانواده‌ها از جمله تورهای راهنما است. اتاق Gian Galezza این موزه نیز که اخیرا بازسازی شده،‌ میزبان نمایشگاه‌های فوق العاده‌ای در تمام طول سال است. در طول سال، موزه  دومو میلان نیز فعالیت‌های بی‌شماری از تجزیه و تحلیل تا مطالعه عمیق را انجام می‌دهد.

بهترین زمان بازدید: صبح زود

مدت زمان توصیه شده: 2 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه Duomo میلان 

مدل مدونینا اثر جوزپه پرگو

تابلوی نقاشی «مسیح در میان پزشکان» تینتورتو

ملیله‌هایی که «داستان موسی» و «دانزا دی پوتی» را به تصویر می‌کشند

مجسمه «سنت بارتولمیوس زنده شد»

درب کلیسای جامع  Duomo

موزه ملی علوم و فناوری لئوناردو داوینچی

بهترین موزه های میلان

موزه لئوناردو داوینچی یکی دیگر از بزرگ‌ترین و بهترین موزه های میلان است که به طور ویژه به علم‌و‌فناوری اختصاص دارد. این موزه در میلان یکی از مهم‌ترین موزه‌های اروپا و جهان به شمار می‌رود. این موزه که به عنوان موزه ملی علم‌و‌فناوری لئوناردو داوینچی نیز شناخته می‌شود، در صومعه قدیمی و اوایل قرن شانزدهم Olivetan در سن ویتوریا قرار دارد و بیش از 18 هزار شی را حفظ، مطالعه و تفسیر می‌کند و کاملا به پیشرفت‌های علم از قرن پانزدهم اختصاص دارد. هم‌چنین این موزه شامل نمایش‌های مربوط به حمل‌و‌نقل، متالورژی، فیزیک و ناوبری است. موزه ملی میزبان نمایشگاه‌های فوق‌العاده و کارگاه‌های تعاملی در مورد انرژی، مواد، ارتباطات، حمل‌و‌نقل، انرژی و فیزیک ذرات است. یکی از بهترین موزه ‌های میلان، موزه ملی، آزمایشگاه‌هایی را در خود جای داده‌است که به شما امکان می‌دهد بیوتکنولوژی، ریاضی، انرژی و سایر اشیا STEM  را آزمایش کنید.

 اگر به دنبال یک گردش خانوادگی سرگرم‌کننده هستید، موزه ملی علم‌و‌فناوری لئوناردو داوینچی را در لیست بازدید از بهترین موزه های میلان قرار دهید.

بهترین زمان بازدید: صبح زود

مدت زمان توصیه شده: 2 تا 3 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه ملی علم‌و‌فناوری لئوناردو داوینچی؛ بهترین و بزرگ‌ترین موزه میلان

گالری لئوناردو

زیردریایی اریکو توتی

سنگ گود ویل؛ سنگی که توسط فضانوردان ماموریت آپولو 17 در سال 1972 از سطح ماه جمع‌آوری شد.

لوکوموتیو  GR 552 036

کشتی اقیانوس‌پیمای کونته بیانکامانو

Pinacoteca di Brera

Pinacoteca di Brera

موزه Pinacoteca di Brera در میلان به عنوان گالری هنری بررا نیز شناخته می‌شود. این موزه که در Palazzo di Brera، یک سازه نئوکلاسیک قرن هجدهم قرار دارد، بیش از 400 اثر هنری از قرن چهاردهم تا بیستم را در خود جای داده‌است. موزه Pinacoteca di Brera نقاشی‌های ایتالیایی از کواتروسنتو یا قرن پانزدهم تا دوره روکوکو قرن هجدهم را به نمایش می‌گذارد. این موزه در میلان دارای بزرگ‌ترین مجموعه نقاشی است که در 38 سالن مختلف به نمایش گذاشته شده‌است.

پیناکوتکا دی بررا هم‌چنین دارای بهترین مجموعه نقاشی‌های ونیزی و لومبارد از دوره رنسانس و دوره باروک است. این موزه پنجشنبه‌ها میزبان شب‌های موسیقی است و راهنماهای صوتی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد که می‌توانید به هنگام بازدید از آن‌ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید دهه‌های هنری ایتالیا را ببینید، این موزه با آثاری از Mantegna، Caravaggio  و  Raphael، یکی از بهترین موزه‌ های میلان برای انجام این کار است. 

بهترین زمان بازدید: ماه‌های ژوئن و دسامبر

مدت زمان توصیه شده: 2 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه Pinacoteca di Brera

تابلوی «بوسه» اثر فرانچسکو هایز

نقاشی «ازدواج باکره» اثر رافائل

«شورش در گالری» اثر اومبرتو بوچونی

«مسیح در قبر و سه عزادار» اثر آندره آ مانتنیا

«مدونا و کودک» اثر جووانی بلینی

موزه تئاتر آلا اسکالا؛ بهترین نمونه موزه‌ اپرا در میلان 

بهترین موزه های میلان

موزه تئاتر آلا اسکالا یکی از بهترین و قدیمی‌ترین موزه‌های اپرا در میلان است. این موزه که ریشه در فرهنگ لمبارد دارد، بهترین مجموعه از اشیا را که نمادهای هنر تئاتر و موسیقی هستند به نمایش می‌گذارد. هم‌چنین این موزه حاوی پرتره‌هایی از جاکومو پوچینی، ماریا کالاس، رناتا تبالدی و آرتورو توسکانینی است که همگی به موسیقی کلاسیک و اپرا در ایتالیا کمک زیادی کردند. هم‌چنین می‌توانید برخی از آلات موسیقی کلاسیک، نقاشی‌ها و مجسمه‌های چینی را در موزه تئاتر آلااسکالا در میلان ببینید. از طریق مجسمه‌ها و نقاشی‌های مختلفی که در موزه به نمایش گذاشته می‌شوند، می‌توانید با دوره طلایی آلا اسکالا آشنا شوید. موزه تئاتر آلا اسکالا میزبان بسیاری از نمایشگاه‌های تئاتر و اپرا است که بازدید شما را از موزه لذت‌بخش‌تر می‌کند.

بهترین زمان بازدید: عصرها

مدت زمان توصیه شده: 2 تا 3 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه تئاتر آلا اسکالا

پیانوی “Grand Coda” Steinway متعلق به آهنگساز مجارستانی فرانتس لیست

کتابخانه «لیویا سیمونی»

اتاقی که به جوزپه وردی اختصاص داده شده‌است

تاکستان لئوناردو 

Leonardo's vineyard

La Vigna di Leonardo یا Leonardo’s Vineyard یکی دیگر از بهترین موزه‌های دیدنی میلان است. تاکستان لئوناردو که در میان باغ‌های سرسبز یک اقامتگاه خصوصی به نام Casa degli Atellani قرار دارد، جواهری پنهان در شهر میلان است. در سال 1482، لئوناردو داوینچی برای لودونیکا اسفورزا، دوک میلان، شروع به کار کرد. با گذشت سال‌ها، دوک به یکی از مشهورترین حامیان کار داوینچی تبدیل شد. دوک برای قدردانی از سهم داوینچی در هنر ایتالیایی در دوره رنسانس، این تاکستان مشهور را به لئوناردو داوینچی هدیه داد. لئوناردو که از خانواده‌ای شراب‌خوار بود، از تاکستان مراقبت زیادی کرد و زمانی که اثر هنری تحسین‌شده‌اش را نقاشی کرد به آن علاقه‌مند شد.

بهترین زمان بازدید: تابستان‌ها

مدت زمان توصیه شده: 1 تا 2 ساعت

جاذبه‌های دیدنی تاکستان لئوناردو؛ از بهترین موزه های میلان

Casa degli Atellani

تالار زودیاک

The Sala del Luini

مطالعه Ettore Conti

Salla del Scalone

 موزه پیناکوتکا آمبروسیانا؛ بهترین موزه و گالری هنری میلان

بهترین موزه های میلان

موزه Pinacoteca Ambrosiana در میلان در سال 1618 توسط کاردینال فدریکو بورومئو تاسیس شد. این موزه در داخل یک کاخ قرار دارد که در سال 1928 ساخته شده و به کلیسای مقبره مقدس متصل شده‌است. اعتقاد بر این است که موزه پیناکوتکا آمبروسیانا یکی از بهترین گالری‌های هنری در میلان است و شاهکارهای مختلفی از هنرمندان مشهوری مانند لئوناردو داوینچی، بوتیچلی، برامانتینو، تیزیانو، کاراواجو و پیتر بروگل بزرگ را در خود جای داده‌است. پیناکوتکا آمبروسیانا که از 24 اتاق به ترتیب زمانی تشکیل شده‌است، شما را به یک سفر هنری در قلب بهترین موزه میلان می‌برد؛ این سفر با آثار هنری مجموعه کاردینال آغاز می‌شود و تا آغاز قرن بیستم ادامه دارد. فضای داخلی موزه بیش از 1500 اثر هنری از چوب، بوم و مس را به نمایش می‌گذارد.

بهترین زمان بازدید: هر زمانی از سال

مدت زمان توصیه شده: 1 تا 2 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه پیناکوتکا آمبروسیانا

Biblioteca Ambrosiana

«مدونا و کودک با سه فرشته» یا «مدونا دل پادیگلیونه» بوتیچلی

«سبد میوه» یا «Canestra di Frutta» کاراواجو

«پرتره یک موسیقیدان» اثر لئوناردو داوینچی

تیتیان «ستایش مجوس»

موزه شام ​​آخر سناکولو وینچیانو-لئوناردو

Museum of the Last Supper of Senacolo Vinciano-Leonardo

Cenacolo Vinciano مشهورترین موزه میلان است. دلیل آن این است که این مکان خانه یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شاهکارهای لئوناردو داوینچی به نام تابلوی شام آخر است. تابلوی شام آخر داوینچی تابلویی به اندازه بیلبوردی با عرض 4.6 متر و طول 8.8 متر است. لئوناردو این شاهکار را بین سال‌های 1495 تا 1497 روی دیوار اتاق غذاخوری در کلیسای سانتا ماریا دله گرازیه کشید. این نقاشی بخش مهمی از زندگی عیسی را به تصویر می‌کشد که در آن عیسی اعلام می‌کند یکی از حواریونش به او خیانت خواهد کرد. این شاهکار به شیوه‌ای قدرتمند و بسیار واقع‌گرایانه نقاشی شده‌است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم میلان را قبل از دیدن این تابلوی هنری که در یکی از بهترین موزه های میلان نگهداری می‌شود ترک نکنید.

 داوینچی تابلوی شام آخر را با استفاده از تمپر و روغن روی یک گچ نقاشی کرد. به همین دلیل، نقاشی بلافاصله پس از رنگ‌آمیزی شروع به خراب شدن کرد. بااین‌حال، برای حفظ این اثر هنری نمادین، اقدامات سختگیرانه زیادی انجام شده‌است؛ به‌طوری‌که حفظ دمای اتاق نقاشی اهمیت دارد و فقط‌وفقط به گروه‌های 25 نفره بازدیدکنندگان، آن‌ هم طی 15 دقیقه، اجازه بازدید می‌دهند.

بهترین زمان بازدید: بین ساعت 3 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر

مدت زمان توصیه شده: 3 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه شام ​​آخر سناکولو وینچیانو-لئوناردو

نقاشی «شام آخر» لئوناردو داوینچی

صفحات Codex Atlanticus

موزه استودیو پورتالوپی؛ بهترین موزه مبلمان و لوازم جانبی در میلان 

موزه استودیو پورتالوپی که در سال 1999 تأسیس شد، یکی از بهترین موزه‌ های میلان است. این موزه که به معمار مشهور ایتالیایی پیرو پورتالوپی تقدیم شده‌است، در ساختمانی که توسط پورتالوپی طراحی شده و حتی به عنوان استودیوی خصوصی معمار نیز به کار می‌رفت، قرار دارد. اگر می‌خواهید از آثار هنری و مجسمه‌ها، اشیا متداولی که در موزه‌ها موجود است، فاصله بگیرید، موزه استودیو پورتالوپی در میلان دارای بهترین مجموعه مبلمان و لوازم جانبی است که به‌طور انحصاری توسط پیرو پورتالوپی طراحی شده‌است. از این موزه دیدن کنید تا تأثیر کار معمار بنا بر شهر میلان را درک کنید و جزئیات و داستان‌های جالبی که از پیرو پورتالوپی را آشکار می‌سازد ببینید. این موزه بهترین گزینه برای دوستداران هنر و تاریخ میلان است.

بهترین زمان بازدید: بعد از ظهر

مدت زمان توصیه شده: 40 تا 60 دقیقه

جاذبه‌های دیدنی موزه استودیو پورتالوپی

میز Omnibus

کتابخانه با چاپ و مواد از 1909

موزه پولدی پتزولی 

بهترین موزه های میلان

یکی دیگر از مشهورترین و بهترین موزه‌ های میلان، موزه پولدی پتزولی، یک موزه هنری است که در نزدیکی تئاتر آلا اسکالا قرار دارد. موزه پولدی پتزولی که در قرن نوزدهم تأسیس شد، آثاری از مجموعه خصوصی جیان جاکومو پولدی پتزولی و مادرش رزا تریولزیو را به نمایش می‌گذارد. این موزه در یک عمارت زیبای میلانی قرار دارد که محل اقامت سابق پولدی پتزولی بود‌ است. این موزه در طول جنگ جهانی دوم به شدت آسیب دید، اما در سال 1951 بازسازی و برای عموم بازگشایی شد.

موزه پولدی پتزولی دارای بهترین مجموعه از هنر رنسانس ایتالیا است و شامل طیف گسترده‌ای از عناصر تزئینی ساخته شده از چینی، مجسمه و ملیله است. «اتاق طلایی» این موزه آثار هنری هنرمندان تحسین شده بوتیچلی و آنتونیا پولائولو را به نمایش می‌گذارد. اگرچه موزه پولدی پتزولی میلان دارای مجموعه‌ای متنوع است، اما موزه نسبتا کوچکی است که برای یک بازدید کوتاه مناسب خواهد بود.

بهترین زمان بازدید: هر زمانی از سال

مدت زمان توصیه شده: 60 تا 90 دقیقه

جاذبه‌های دیدنی پولدی پتزولی؛ بهترین و مشهورترین موزه میلان

اسلحه‌خانه

Botticelli’s ‘Lamentation over the Dead Christ with Saints’

 «Ritratto di Giovane Dama» ساخته آنتونیو پولائولو

تابلوی «مدونا و کودک» اثر آندره آ مانتنیا

تابلوی « Madonna of the Book» اثر بوتیچلی

موزه اسفورزا

Sforza Museum

قلعه اسفورزا یا موزه اسفورزا یک قلعه آجری قرمز نمادین است که در قرن چهاردهم به عنوان یک قلعه قدرتمند عمل می‌کرد. این موزه که از مشهورترین و بهترین موزه‌ های دیدنی میلان است، از هفت موزه تخصصی تشکیل شده‌ که از جمله آن‌ها موزه هنرهای باستانی، پیناکوتکا دل کاستلو اسفورزا، موزه آلات موسیقی، موزه مصر، موزه باستان‌شناسی میلان، مجموعه هنرهای کاربردی و موزه مبلمان و مجسمه‌های چوبی عتیقه هستند. موزه اسفورزا هم‌چنین حاوی آخرین هنر ناتمام هنرمند مشهور، میکل آنژ است. اگر می‌خواهید از سفر خود به میلان نهایت استفاده را ببرید و میراث غنی و فرهنگ باشکوه ایتالیا را تجربه کنید، بازدید از موزه اسفورزا را در برنامه سفر خود قرار دهید.

بهترین زمان بازدید: صبح زود

مدت زمان توصیه شده: 2 تا 3 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه اسفورزا

«روندانینی پیتا»؛ اثر ناتمام میکل آنژ

«Trivulzio Madonna» اثر آندره آ مانتنیا

«سنت سباستین» اثر وینچنزو فوپا

برامانتینو “Noli Me tangere” یا “Touch Me Not”

آرامگاه اسب‌سوار برناربو ویسکونتی

موزه لئوناردو 3؛ بهترین موزه نمایش آثار داوینچی در میلان

موزه لئوناردو3 که در قلب میلان قرار دارد، بهترین موزه و مرکز نمایشگاهی در میلان که صرفا به آثار لئوناردو داوینچی اختصاص دارد. این موزه تجربی در میلان نه‌تنها آثار داوینچی را به عنوان یک هنرمند به نمایش می‌گذارد، بلکه برخی از مشهورترین آثار لئوناردو را به عنوان یک مخترع نیز زنده می‌کند. بیش از 200 بازسازی سه بعدی از آثار لئوناردو داوینچی، از جمله بازسازی دیجیتالی یکی از معروف‌ترین نقاشی‌های او _شام آخر_ را در موزه لئوناردو 3 خواهید دید. علاوه بر این، تعداد زیادی ایستگاه نمایش چند رسانه‌ای، آثار هنری و حتی کدهای لئوناردو داوینچی در قالب مجازی در این‌جا وجود دارد. موزه لئوناردو 3 که برای همه سنین قابل دسترس و جالب است، یکی از بهترین موزه ‌های میلان برای یک گردش خانوادگی سرگرم‌کننده و آموزنده به شمار می‌آید.

بهترین زمان بازدید: ماه‌های آوریل، می و ژوئن

مدت زمان توصیه شده: 2 تا 3 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه لئوناردو 3

زیردریایی

ماشین زمان

سنجاقک مکانیکی

عقاب مکانیکی

کمان پولادی آتش سریع

موزه ویلا نچی کمپیگلیو 

بهترین موزه های میلان

موزه نچی کمپیگلیو میلان در ویلای طراحی شده توسط یک معمار قرار دارد و دارای بهترین مجموعه از هنرهای تزئینی، نقاشی و مبلمان است. این موزه توسط یک باغ آرام، یک استخر و یک زمین تنیس احاطه شده و توسط خانواده Necchi Campiglio – یک خانواده مرفه از طبقه متوسط ​​ایتالیایی_ ساخته شده‌است. این ساختمان توسط معمار مشهور پیرو پورتالوپی در سال 1935 تکمیل شد و مانند بسیاری از موزه ‌های دیگر در میلان، در طول جنگ جهانی دوم آسیب دید، اما پس از جنگ، معمار توماس بوزی تغییراتی در این موزه ایجاد کرد. موزه ویلا نچی کمپیگلیو بینشی از سبک زندگی خانواده‌های مرفه در ایتالیا، در طول دهه 1930، را به شما نشان می‌دهد. هم‌چنین این موزه، یکی از بهترین موزه های میلان است و تورهای راهنما و فعالیت‌های مختلف و جالب دیگر را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

بهترین زمان بازدید: اوایل بعد از ظهر

مدت زمان توصیه شده: 1 تا 2 ساعت

جاذبه‌های دیدنی موزه_ویلا نچی کمپیگلیو

استودیو آنجلو

اتاق ندا نچی

مجموعه Alighiero ed Emilietta

هنگام بازدید از موزه‌های میلان چه نکاتی را رعایت کنیم؟

بهترین راه برای گشت‌و‌گذار در موزه‌های میلان پیاده‌روی است. بنابراین هنگام بازدید از موزه‌ها حتما کفش راحتی بپوشید.

برای جلوگیری از دردسرهای بلیط لحظه آخری، بلیط خود را از قبل رزرو کنید. 

هنگام رزرو بلیط، بهترین زمان برای بازدید از هر یک از موزه‌های ذکر شده در بالا را در نظر داشته باشید.

اگرچه اکثر محدودیت‌های کرونایی در میلان برداشته شده‌است، اما هم‌چنان توصیه می‌کنیم که هنگام بازدید از بهترین موزه‌های میلان ماسک و لوازم ضدعفونی‌کننده همراه خود داشته باشید.

تلفن خود را در حالت بی‌صدا نگه دارید و درصورتی‌که بخواهید عکس بگیرید، ابتدا مطمئن شوید که اجازه عکسبرداری و فیلمبرداری از آن موزه را دارید.

برای تجربه‌ای مفید و لذت بردن بیشتر از گشت‌وگذار در بهترین موزه ‌های میلان، تا حد امکان با تورهای راهنما بگردید.

از آن‌جایی که بسیاری از بهترین موزه‌ های میلان به نحوی با کلیسا مرتبط هستند، به هنگام بازدید از موزه‌ها لباس پوشیده بپوشید.

حداقل 15 دقیقه قبل از زمان انتخابی تور راهنمای خود به محل موزه برسید.

در آخر

پیشنهاد می‌کنیم بازدید از بهترین موزه‌ های میلان را در برنامه سفر خود قرار دهید تا آثار هنرمندان مشهوری مانند میکل آنژ را از نزدیک ببینید و با جاذبه‌های دیدنی هر موزه آشنا شوید، به معماری قرن‌های دوازدهم تا بیستم سفر کنید و سبک‌های نقاشی و مجسمه‌سازی رایج آن زمان را ببینید. همین حالا بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید!

پرسش‌های رایج

بهترین موزه‌ های میلان کدامند؟

برخی از بهترین موزه‌ های میلان عبارتند از: موزه Duomo Milan، موزه ملی علم‌و‌فناوری لئوناردو داوینچی و Pinacoteca di Brera.

بازدید از موزه‌های میلان رایگان است؟

بیشتر موزه‌های میلان رایگان نیستند؛ بنابراین برای بازدید از موزه باید هزینه ورودی پرداخت کنید. با‌این‌حال، موزه‌های میلان تخفیفاتی را برای بازدیدکنندگان خاص ارائه می‌دهند و در بعضی روزهای خاص نیز ورودی رایگان دارند. از آن‌جایی که هزینه ورودی موزه‌ها با یکدیگر متفاوت است، پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو تور، وب‌سایت موزه‌ای را که می خواهید از آن بازدید کنید، بررسی کنید.

جدیدترین موزه‌های میلان کدامند؟

موزه ملی علم‌و‌فناوری لئوناردو داوینچی، تاکستان لئوناردو و موزه لئوناردو ۳ از جدیدترین و بهترین موزه ‌های میلان هستند.

چه محدودیت‌هایی برای بازدید از بهترین موزه‌ های میلان وجود دارد؟

بیشتر موزه‌های میلان به نوعی با کلیسا مرتبط هستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام بازدید از هر‌یک از بهترین موزه ‌های میلان، لباس‌هایی که شانه‌ها و پاهایتان را می‌پوشاند بپوشید.

نظرات کاربران