Night tours of Milan
31 اردیبهشت 1402
ایتالیا

جاهای دیدنی میلان در شب؛ مناظر میلان که در شب روشن می‌شوند!

شهر میلان یکی از شهرهای بسیار شیک و تاریخی ایتالیا است. به جرئت می‌توان گفت که فقط در طول چند روز سفر به این شهر نمی‌توانید تمام حقایق و جاهای دیدنی آن را کشف کنید؛ به خصوص اگر بخواهید فقط گشت و گذار خود را به روز محدود کنید. تجربه اکثر گردشگران نشان داده است که شما اگر می‌خواهید حداکثر استفاده را از سفر خود به میلان ببرید باید به جاهای دیدنی میلان در شب هم سری بزنید. با رفتن به میلان تصور نکنید که شب تمام مکان‌های مهم یا مغازه‌ها بسته می‌شوند بلکه زندگی شبانه در میلان اهمیت زیادی دارد؛ به خصوص اگر شما گردشگر باشید لازم است که حتماً شب را هم فرصتی برای بازدید از مکان‌های دیدنی میلان و یا انجام کارهای هیجان انگیز کنید.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

نکات کلی برای بازدید از میلان در شب 

Milan at night

اولین چیزی که ممکن است بخواهید هنگام بازدید از جاهای دیدنی میلان در شب در نظر بگیرید این است که آیا این مکان‌ها امن هستند؟ پاسخ ما این است که بله همینطور است. این به ویژه برای مناطق شلوغ، پرگردشگر یا تفریحات شبانه شهر صدق می‌کند. اگر به خیابان‌های پر نور و روشن بروید این موضوع را کاملاً متوجه خواهید شد. اما مانند هر شهر بزرگی، باید وسایل خود را نزدیکتان نگه دارید و از محیط اطراف خود آگاه باشید، زیرا جیب برها وجود دارند.

رزرو کردن شام یکی دیگر از نکاتی است که در بازدید از جاهای دیدنی میلان در شب من توصیه می‌کنیم. این کار از راه رفتن و در صف انتظار کشیدن بهتر است و شب شما را به خصوص در رستوران‌های محبوب میلان راحت‌تر می‌کند.

چگونه شب در میلان رفت و آمد کنیم؟

رفت و آمد در میلان در شب بسیار راحت است. برای شروع، مترو بین ساعت 6 صبح تا 12:30 صبح کار می‌کند، به این معنی که همه می‌توانند با استفاده از این نوع حمل و نقل عمومی به خانه برگردند. برخی از اتوبوس‌ها و ترامواها در تمام شب حرکت می‌کنند، البته نه به‌ طور منظم مثل روز اما با این حال در شب هم به کار خود ادامه می‌دهند. برای راحتی بیشتر، اگر شبانه در اطراف میلان سفر می‌کنید، توصیه می‌کنیم تاکسی بگیرید. کرایه‌ها در شب گران‌تر هستند، اما این نوع حمل ‌و نقل شما را قادر می‌سازد سریع‌تر و بدون نیاز به انتظار به مقصد خود بروید.

با این حال، اغلب اوقات، تقریباً می‌توانید با پای پیاده در شهر میلان حرکت کنید. اگر در یک منطقه مرکزی اقامت دارید، احتمالاً می‌توانید از اکثر مناطق تفریحی شبانه یا توریست محور به خانه بروید. خارج از مناطق مرکزی کاملاً ناامن نیست، اما تردد از طریق تاکسی معقول‌تر است.

بهترین کارهای شبانه در میلان

از جمله بهترین جاهای دیدنی میلان در شب یا کارهایی که می‌توانید شبانه در این شهر زیبا انجام دهید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

پرسه زدن در اطراف Brera 

Brera 

منطقه بررا در میلان بخش قدیمی شهر و چیزی شبیه به یک مرکز هنری است. وقتی خورشید غروب می‌کند، بررا زنده می‌شود. این یکی از بهترین جاهای دیدنی میلان در شب است. می‌توانید برای کاوش در مسیرهای سنگ ‌فرش‌شده آن وقت بگذارید و در یکی از رستوران‌های بسیار شیک آن رفت و آمد کنید. به عنوان مثال رستوران بررا، با صندلی‌های تراس خود، مکان خوبی برای شروع است. برای انتخاب مکان‌های کمی قدیمی‌تر، N’Ombra de Vin وجود دارد که در یک ساختمان تاریخی واقع شده است. گزینه دیگر، رستوران شیک Bulgari Lounge است. اگر واقعاً می‌خواهید پول خرج کنید، این رستوران را انتخاب کنید که با سنگ مرمر سیاه تزئین شده است، اینجا قطعاً یک گزینه لوکس است.

غذا خوردن در پشت بام Rinascente در Piazza Duomo 

به شما قول می‌دهیم که جاهای دیدنی میلان در شب و کارهای شگفت انگیزی که در این شهر باید انجام دهید بسیار زیاد است. پشت بام Rinascente ممکن است گران باشد، اما آیا این مکان زیبا برای تحسین میلان در شب ارزش رفتن ندارد؟ با تمام نورهای درخشان شهر، منظره‌ای از مناره‌های گوتیک کلیسای جامع میلان دیده می‌شود که بسیار تحسین برانگیز خواهد بود. Rinascente خود یک فروشگاه بزرگ سطح بالا است و در رستوران پشت بام آن می‌توانید از یک غذای خوشمزه لذت ببرید. طبقه هفتم در واقع خانه تعدادی رستوران مختلف است که همگی چشم اندازهای متفاوتی را ارائه می‌دهند.

نمایشی را در لا اسکالا ببینید

La Scala

La Scala خانه اپرای معروف میلان است که برای اولین بار درهای خود را در سال 1788 باز کرد. این خانه در واقع یکی از مشهورترین خانه‌های اپرای جهان است که در بیش از 200 سال گذشته بسیاری از خوانندگان مشهور صحنه آن را زیبا کرده‌اند.  می‌توانید برای یکی از اجراهای شبانه در اینجا بلیت رزرو کنید، از باله گرفته تا اجراهای اپرا و موسیقی کلاسیک، که با توجه به فصل تغییر می‌کند. برای تفریحات روزانه حتی می‌توانید از موزه دیدن کنید تا درباره تاریخچه آن بیشتر بدانید. دیدن این نمایش و رفتن به این مکان یکی از بهترین جاهای دیدنی میلان در شب است.

مناظر میلان که در شب روشن می‌شوند را ببینید

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دیدن شهر پس از تاریکی، دیدن مکان‌های دیدنی آن است. این مکان‌ها به جای اینکه مملو از گردشگران باشند، عملاً بدون ازدحام هستند، با این امتیاز که در شب نیز به طرز شگفت انگیزی نورپردازی می‌شوند. برخی از این مکان‌ها ممکن است برای عموم باز نباشد، اما دیدن مکان‌هایی مانند کلیسای جامع میلان، کاستلو اسفورزسکو و گالریا ویتوریو امانوئل که در شب روشن شده‌اند، منظره زیبایی برای دیدن حتی فقط از بیرون است. آن‌ها مناظری هستند که در هر فهرست جاهای دیدنی میلان در شب و برنامه سفر ایتالیا قرار دارند و دیدن آن‌ها بدون جمعیت بسیار خاص است. این جاذبه‌های مرکزی میلان همگی به هم نزدیک هستند، به این معنی که می‌توانید به راحتی آن‌ها را با پای پیاده ببینید. 

در بازار غذای خیابانی در Stazione Centrale غذا بخورید

Stazione Centrale

امیدوارم از میزان فعالیت‌های مرتبط با غذا و نوشیدنی در این راهنمای جاهای دیدنی میلان در شب تعجب نکنید. همانطور که بسیاری از نقل قول‌های عالی ایتالیا می‌گویند، غذاهای خوب در ایتالیا واقعا بی شمار است و اکثر گردشگران عاشق آن‌ها هستند. یکی از بهترین کارهایی که در هر کجای دنیا می‌توان انجام داد، غذا خوردن است. در شب‌های میلان یکی از بهترین مکان‌ها برای یافتن بهترین غذا برای خوردن، Stazione Centrale است. ایستگاه مرکزی میلان که در سال 1931 ساخته شده است، نه تنها یک مرکز حمل و نقل عظیم و زیبا است، بلکه مکانی عالی برای خوردن یک یا دو میان وعده مقرون به صرفه پس از تاریکی است. بازار غذای خیابانی نسبتاً جدید است و غذاهای مورد علاقه محلی و کلاسیک ایتالیایی برای خوردن وجود دارد. شما می‌توانید هر چیزی از فوکاچیا گرفته تا ماهی تازه بخورید و آن را با انواع مختلفی از نوشابه‌ها همراه کنید.

ایزولا را کشف کنید

ایزولا یکی دیگر از محله‌های باشکوه میلان است، منطقه‌ای رو به رشد با ریشه‌های طبقه کارگر که در سال‌های اخیر شاهد تجدید قوا بوده است. این یک مکان عالی برای کسب تجربه‌های جدید از میلان است. در این خیابان صحنه‌های هنری، گالری‌های متعدد و همچنین رستوران‌های زیادی برای بازدید وجود دارد. برای غذاخوری، نباید Bar Frida را از دست بدهید. 

تورهای شبانه میلان 

Night tours of Milan

برای کسانی که تمایلی به قدم زدن در اطراف میلان در شب ندارند، تورهای شبانه میلان زیادی برای هر روحیه و هر مسافری وجود دارد. انبوهی از تورهای مختلف وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید، چه دوست دارید پیاده‌ روی کنید یا غذا بخورید، تور مخصوص شما وجود دارد. از جمله بهترین تورهای شبانه برای بازدید از جاهای دیدنی میلان در شب عبارت‌اند از:

  • تور پیاده ‌روی 2 ساعته شب میلان: تورهای پیاده ‌روی می‌توانند برخی از بهترین نقاط میلان را انتخاب کنند، مانند این تور که شما را در مرکز تاریخی شهر می‌چرخاند. مزیت رفتن به چنین توری این است که یک راهنمای آگاه خواهید داشت که اطلاعات جالبی را در تمام مدت به شما می‌دهد.
  • تور شبانه Segway 2.5 ساعته: اگر حوصله راه رفتن ندارید یا اگر تمام روز در پیاده روها راه رفته‌اید و پاهایتان دیگر نمی‌خواهند قدم بزنند یا سرگردان نباشند، این تور گزینه خوبی است.

محل اقامت در میلان برای زندگی شبانه

مکان‌های جالب زیادی در میلان برای اقامت وجود دارد. اینکه دقیقاً جایی را که برای اقامت انتخاب می‌کنید به سبک سفر و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد، می‌تواند به بازدید از جاهای دیدنی میلان در شب بسیار به شما کمک کند. اما به طور کلی، اگر می‌خواهید از میلان در شب نهایت استفاده را ببرید، ناویگلی یا منطقه مرکزی را پیشنهاد می‌کنیم. به این ترتیب شما به تمام مکان‌های مهم میلان نزدیک خواهید بود و نیازی به پیمودن مسافت‌های طولانی بین کاری که می‌خواهید انجام دهید و محل اقامت خود نخواهید داشت. در اینجا چند مکان جالب برای اقامت با هر بودجه‌ای آورده شده است:

  • مقرون به صرفه:  Ostello Bello دو هاستل از این زنجیره در میلان وجود دارد و هر دو گزینه‌های اقتصادی خوبی هستند. این هاستل با فضایی پر جنب و جوش، خوابگاه‌های بزرگ و مکان‌های مرکزی مناسب، برای کاوش میلان در شب بسیار عالی است.
  • میان رده:  Ibis Milano Centro بخشی از زنجیره Ibis، این یک هتل میان رده خوب است، با استانداردهای تضمین شده و موقعیت مرکزی عالی.
  • لوکس: هتل Galleria Vik Milano یک هتل لوکس است که هزینه‌های سفر شما به ایتالیا را بالاتر می‌برد، اما ارزش این هزینه را دارد. این هتل  در Galleria Vittorio Emanuele واقع شده که مرکز شهر میلان است. مناظر خیره کننده‌ای از گالری‌های جذاب درست در مقابل پنجره اتاق شما قرار دارند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره جاهای دیدنی میلان در شب صحبت کردیم و چند نکته مهم را به شما گفتیم. اگر تا به حال به میلان سفر نکرده‌اید باید بدانید که شب نشینی و زندگی شبانه در میلان پابرجاست. به همین خاطر نیازی نیست که روز خود را نصفه و نیمه رها کرده و پس از تاریک شدن هوا به سرعت به محل اقامت خود بازگردید. بلکه می‌توانید تازه شب نشینی خود را آغاز کرده و به مکان‌های مختلف میلان سر بزنید. مطمئناً هر شبی که در میلان اقامت داشته باشید برای شما مفید و خاطره انگیز است. به این خاطر که اکثر مکان‌های مهم شهر میلان در شب با وجود نورپردازی‌های فوق العاده خود جذاب‌تر می‌شوند.

به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد ماجراجویی بیشتری در شهر میلان را دارید فقط گشت و گذار خود را به روز محدود نکنید. بلکه شب را هم فرصتی برای خوش‌گذرانی در نظر بگیرید.

نظرات کاربران