Toronto
19 فروردین 1402
کانادا

بهترین زمان سفر به تورنتو؛ در چه زمانی سفر نکنیم؟

کلان‌شهر کانادا یعنی تورنتو، مکانی پر جنب و جوش و بسیار زیبا برای بازدید است. چه بخواهید یک ماجراجویی شهری را امتحان کنید و چه بخواهید در کنار دریاچه چند ساعت بنشینید و با خود خلوت کنید، تورنتو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این شهر غذاهای لذیذ، مکان‌های منحصر به فرد و فعالیت‌های کانادایی را به شما ارائه خواهد داد. با این حال اگر می‌خواهید اوقات خوبی را در تورنتو سپری کنید؛ لازم است که حتماً با بهترین زمان سفر به تورنتو آشنا شوید. به این خاطر که برخی از زمان‌های سال بهترین و جذاب‌ترین زمان‌ها برای سفر به این شهر هستند. اگر دوست دارید تا با بهترین زمان سفر به تورنتو آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید تا هر کدام از فصل‌های سال برای سفر به تورنتو را بیشتر بررسی کنیم.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

چرا باید از تورنتو بازدید کنید؟

Toronto

اما قبل از اینکه با بهترین زمان سفر به تورنتو آشنا شوید، لازم است که کمی درباره این شهر اطلاعاتی کسب کنید. شهر بزرگ تورنتو تقریباً ۷ میلیون نفر جمعیت دارد. یکی از جنبه‌های فوق‌العاده تورنتو این است که یکی از چند فرهنگی‌ترین و متنوع‌ترین شهرهای جهان است. انگلیسی و فرانسوی برخی از زبان‌های رسمی کانادا هستند. با این حال، بیش از 150 زبان در تورنتو صحبت می‌شود که نشان‌دهنده بسیاری از فرهنگ‌ها است. از جمله دلایلی که شما را ترغیب می‌کند تا از تورنتو بازدید کنید عبارت‌اند از:

این شهر غذاهای بسیار متنوع و لذیذی را ارائه می‌دهد

تورنتو دارای رستوران‌های بسیاری است که انواع غذاهای مختلف را سرو می‌کنند. بنابراین، اگر شما از علاقه مندان به غذا هستید، این شهر در انتظار شما خواهد بود. از فرانسوی تا ایتالیایی، همه چیز را در اینجا خواهید یافت. طیف گسترده‌ای از رستوران‌های قاره‌ای، ماشین‌های غذاخوری محلی، کافه‌های زیبا، صبحانه خوری های پرانرژی، بارهایی با غذاهای خوشمزه و بسیاری موارد دیگر در دسترس هستند.

پارک‌ها و سواحل آرامش بخش 

در تورنتو، بیش از 1600 پارک وجود دارد. شما می‌توانید ویژگی‌های طبیعی مانند سواحل، دریاچه‌ها و فضای سبز را نیز در اینجا بیابید. های پارک، واقع در غرب، یکی از پارک‌های شناخته شده تورنتو است. در فصل بهار می‌توانید درختان شکوفه‌های گیلاس را در اینجا ببینید. برخی از مکان‌های شگفت‌انگیز دیگر تورنتو پارک تامی تامپسون، ساحل وودبین و ریوردیل پارک غربی هستند.

شگفتی‌های معماری و موزه‌های زیاد

Toronto

این شهر خانه چندین شگفتی معماری است. آکواریوم ریپلی، موزه آقاخان، کازا لوما، گالری هنری انتاریو و موزه سلطنتی انتاریو تنها چند مکان هستند که باید از آن‌ها دیدن کنید.

این شهر مقاصد خرید هیجان انگیزی را در خود جای داده است

شهر تورنتو دارای مراکز خرید متعددی است، از مراکز خرید تا محله‌های شیک را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. مرکز تورنتو ایتون در خیابان یونگ با نزدیک به 300 فروشگاه و رستوران، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در کانادا است. در خیابان یونگ قدم بزنید تا فروشگاه‌هایی را برای خرید از جمله بوتیک‌ها را پیدا کنید. اگر به دنبال مغازه‌های عتیقه فروشی و قدیمی هستید، بازار کنزینگتون ایده آل شما است. بازار سنت لارنس یکی دیگر از مقاصد محبوب خرید است؛ غذاهای مختلف مانند غذاهای تازه، سوغاتی‌های منحصر به فرد و عتیقه جات در اینجا چشمنتان را خیره می کند.

جاذبه‌های برتر

به غیر از موزه‌ها، مکان‌های مختلف دیگری نیز وجود دارد که باید در تورنتو از آن‌ها دیدن کنید. برای مثال آکواریوم ریپلی کانادا، در مرکز شهر تورنتو و برج CN در جنوب شرقی. همچنین باغ وحش تورنتو یکی از بزرگ‌ترین باغ‌وحش‌های کانادا بوده و به عنوان حسن ختام باید از دریاچه انتاریو گفت! یکی دیگر از مقصدهای توریستی خیره کننده‌ای که در تورنتو باید از آن دیدن کنید، دریاچه انتاریو است. این دریاچه یکی از پنج دریاچه بزرگی است که در نزدیکی مرز کانادا قرار دارد.

بهترین زمان برای بازدید از تورنتو کی است؟

Toronto

به طور کلی بهترین زمان برای سفر به تورنتو اواخر بهار و اوایل پاییز است. به طور خاص، شما باید ماه‌های آوریل، می، سپتامبر و اکتبر را هدف گذاری کنید. در این ماه‌ها می‌توانید از دماهای شدید، فصل توریستی و تمام شلوغی های ممکن، اجتناب کنید. بازدید در فصل بهار و پاییز به شما این امکان را می‌دهد که از تمام امکانات تورنتو در هوای معتدل لذت ببرید. برای هر دو فصل، دما معمولاً از 60 درجه فارنهایت یا 15.5 درجه سانتیگراد بالاتر نرفته و همینطور به زیر 45 درجه فارنهایت یا هفت درجه سانتیگراد نمی‌رسد. این فصول در مقایسه با فصل شلوغ تابستان مقرون به صرفه هستند. بنابراین، هتل‌ها در این مواقع ارزان‌تر خواهند بود و مجبور نخواهید بود با چند میلیون گردشگر دیگر مبارزه کنید.

در حالی که از قیمت‌های پایین‌تر و آب و هوای معتدل تورنتو در این فصول لذت می‌برید، فعالیت‌های هیجان انگیز زیادی برای همه سنین وجود دارد. در پاییز، ممکن است از جشنواره فیلم تورنتو لذت ببرید، بازی‌های ورزشی را تماشا کنید یا در جشنواره بین المللی نویسندگان تورنتو غرق شوید. اگر به شاخ و برگ‌ها و رنگ‌های پاییزی علاقه دارید، تورنتو نیز برای سفر در پاییز بسیار زیبا است. با این حال هنگام بازدید از تورنتو در این مواقع از سال، همیشه لباس‌های گرم زیادی به همراه داشته باشید.

بهترین زمان برای بازدید از تورنتو بر اساس فصل

درست است که در بخش قبل درباره بهترین زمان سفر به تورنتو صحبت کردیم، اما لازم دانستیم که برای آگاهی هر چه بیشتر شما این موضوع را به صورت تفکیک ماه به ما انجام دهیم. یعنی بگوییم که هر کدام از ماه‌های سال برای سفر به تورنتو چگونه است و چه لباسی باید همراه خود داشته باشید؟ این تفکیک ماهانه فصلی به شما کمک می‌کند تا تجربه سفر بهتری را به تورنتو داشته باشید:

آوریل تا می: بهار

بهار، بهترین زمان سفر به تورنتو از نظر بسیاری از مسافران است. تورنتو در این فصل زیبای بهاری در بهترین حالت خود قرار دارد. آب و هوا، محیطی دلپذیر را برای گشت و گذار فراهم می‌کند. دما از 33 درجه فارنهایت تا 66 درجه فارنهایت متغیر است. از آنجایی که بازدید کنندگان تابستانی هنوز وارد تورنتو نشده‌اند، بهار زمان بسیار خوبی برای دریافت تخفیف هتل است. آب و هوای فصل بهار ممکن است گاهی سرد باشد. بنابراین، یک ژاکت چند لایه همراه با پیراهن‌های کمی ضخیم همراه داشته باشید. پوشیدن شلوار جین یا شلوار ضخیم می‌تواند راحتی شما را فراهم کند. در این مدت شهر ممکن است باران را تجربه کند، بنابراین به یاد داشته باشید که یک چتر و یک بارانی همراه داشته باشید.

ژوئن تا آگوست: تابستان

Toronto

گران‌ترین دوره سفر به تورنتو ژوئن تا آگوست است، زیرا تابستان شلوغ‌ترین فصل برای سفر به تورنتو است. آفتاب زیادی برای فعالیت در فضای باز، از جمله پیاده روی، دوچرخه سواری، قایق سواری، کشتی کروز، فعالیت‌های ساحلی، و پارک‌های تفریحی وجود دارد. گرم‌ترین و مرطوب‌ترین ماه جولای است که مرطوب‌ترین ماه سال نیز محسوب می‌شود. دما از 68 درجه فارنهایت تا 95 درجه فارنهایت متغیر است. فصل تابستان می‌تواند گرم و یا کمی سرد باشد. بنابراین، لباس تابستانی به همراه داشته باشید، اما در صورت سرد شدن هوا در طول روز یا شب، ژاکت سبک بپوشید.

سپتامبر تا نوامبر: پاییز

آب و هوای پاییز می‌تواند غیرقابل پیش بینی باشد. از ماه اکتبر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر پوشیده از برگ‌های زرشکی رنگ می‌شوند. هوا در شب به خصوص در ماه نوامبر سرد می‌شود. در طول روز هوا آفتابی است و برای گشت و گذار در شهر ایده آل است. محدوده دمای متوسط ​​40 درجه فارنهایت تا 73 درجه فارنهایت است. برای صبح‌ها و عصرها، شلوار ضخیم، پیراهن‌های آستین بلند و یک کت ضخیم بپوشید. شما باید لباس مناسبی بپوشید زیرا اواخر عصر و شب سرد می‌شود.

دسامبر تا مارس: زمستان

Toronto

تورنتو و بسیاری از مناطق کانادا در ماه دسامبر زمستانی سفید دارند و برف خیابان‌ها را پوشانده است. کانادا واقعاً به نام مستعار خود یعنی شمال سفید بزرگ عمل می‌کند. به این خاطر که دمای زمستان ممکن است به زیر صفر برسد و بین 15 درجه فارنهایت تا 35 درجه فارنهایت باشد. در کانادا، زمستان بادهای سوزناکی دارد. به همین خاطر به کمک یک کلاه گرم و دستکش‌های ضخیم باید آماده بیرون رفتن شوید. همچنین به یاد داشته باشید که یک کت سنگین و گرم به همراه داشته باشید.

آب و هوا و فعالیت‌ها در تورنتو: بر اساس ماه

این موضوع کاملاً طبیعی است که هر کدام از ما به یک آب و هوای خاص علاقه مند باشیم. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که بیشتر در فصول گرم سال سفر کنند و برخی دیگر دوست دارند در فصل‌های سرد سال جستجوی خود را آغاز کنند. در این قسمت می‌خواهیم درباره آب و هوای تورنتو بر اساس هر ماه صحبت کنیم:

ماه ژانویه: از آرامش بعد از تعطیلات لذت ببرید

ژانویه سردترین ماه تورنتو است. هوا می‌تواند فوق العاده خشک و سرد شود. بنابراین به همراه داشتن لوسیون دست و بالم لب را فراموش نکنید. پس از جشن‌های دسامبر، شهر تورنتو در ماه ژانویه یک آرامش را پس ازدحام گردشگران تجربه می‌کند. در این زمان می‌توانید ازدحام کمتر پس از تعطیلات را ببینید.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • نمایشگاه بین المللی قایق تورنتو (20 تا 29 ژانویه): یک رویداد بین المللی قایق سواری سالانه
  • Winterlicious (27 ژانویه – 9 فوریه): یک جشنواره غذای فوق العاده سالانه

ماه فوریه: از سرما پناه بگیرید

Toronto

فوریه معمولاً با بیشترین برف در تورنتو همراه است. چندین رویداد داخلی و خارجی در این ماه برگزار می‌شود. این زمان از سال نسبتاً خشک و با بارندگی کمتر است. با این حال، روزها اغلب ابری است و برف به طور معمول می‌بارد.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • Bloor-Yorkville Ice Fest (18-19 فوریه): نمایش خلاقیت‌های یخی
  • همیلتون از Mirvish Productions (شروع از 22 فوریه): یک جشنواره موزیکال تاریخی برنده چندین جایزه

ماه مارس: آغازگر رنگ سبز

ماه مارس در تورنتو به آب و هوای غیرقابل پیش‌بینی‌اش معروف است. با این حال، شروع بهار را نشان می‌دهد زیرا شما دوباره شروع به دیدن برگ‌های سبز در اطراف خود می‌کنید. در این ماه از سال، روزانه به طور متوسط ​​شش ساعت آفتاب می‌بینید.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • Canada Blooms (10-20 مارس): نمایشگاه گل تورنتو و مسابقه باغبانی
  • Toronto Comicon (17-19 مارس): یک همایش کمیک، انیمه و فرهنگ پاپ
  • رژه روز سنت پاتریک (19 مارس): یک جشن فرهنگی/مذهبی برای بزرگداشت سنت پاتریک

ماه آوریل: باران‌های جذابی را تجربه خواهید کرد

Toronto

آب و هوای ماه آوریل خیلی گرم یا سرد نیست و آن را به زمان ایده آلی برای بازدید یا به اصطلاح بهترین زمان سفر به تورنتو تبدیل می‌کند. ممکن است در این زمان بارها باران های سبکی را تجربه کنید.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • جشنواره فیلم Hot Docs (27 آوریل تا 7 مه): نمایش بهترین مستندهای جهان
  • پاپ آپ بهار توسط Toronto Art Crawl (16 آوریل): یک بازار هنری سرپوشیده رایگان

ماه می: هوا معتدل می‌شود

ماه می، آغاز فصل اوج گردشگری در تورنتو است. به این خاطر که آب و هوا در بهترین حالت خود قرار دارد. سرمای ملایم همراه با نسیم ملایم در هوا وجود دارد.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • Tastemaker Toronto (تاریخ هنوز اعلام نشده است): جشنواره غذا با سرپرستی سرآشپزهای محلی و بین المللی
  • ماه میراث آسیایی و آسیای جنوبی (کل ماه می): به رسمیت شناختن کمک‌های کانادایی‌های آسیایی منشاء
  • آخر هفته روز ویکتوریا (22 مه): یک تعطیلات قانونی در کانادا به افتخار سالگرد تولد ملکه ویکتوریا

ماه ژوئن: ماه گل و رنگین کمان

ژوئن آغاز اوج تابستان در تورنتو است. هجوم گردشگران از این ماه به بعد شروع به افزایش می‌کند. شهر با گل‌های رنگارنگ شکوفا می‌شود و هوای آفتابی روحیه همه را بالا می‌برد.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • جشنواره شمال از شمال شرق (13 تا 17 ژوئن): جشنواره سالانه موسیقی و هنر
  • جشنواره بین المللی مسابقه قایق اژدها تورنتو (17 تا 18 ژوئن): مسابقه قایق اژدها و رویداد فرهنگی

ماه جولای: بهترین‌های تورنتو را ارائه می‌دهد

toronto

جولای گرم‌ترین و مرطوب‌ترین ماه تورنتو است. برای گشت و گذار و فعالیت در فضای باز ایده آل است. ازدحام گردشگران در ماه جولای به اوج خود می‌رسد.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • Summerlicious (تاریخ هنوز اعلام نشده است): جشنواره غذای تابستانی
  • جشنواره فرنج تورنتو (5 تا 16 ژوئیه): جشنواره سالانه تئاتر
  • جشنواره بین المللی جاز سواحل (6 تا 30 ژوئیه): یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های جاز آزاد کانادا

ماه آگوست: همه چیز درباره لذت‌های تابستانی

آب و هوای آگوست به طرز دلپذیری گرم است و نسیم آرامی دارد و گاهی باران می‌بارد. به همین خاطر ممکن است بخواهید تهویه مطبوع اتاق خود را برای مقابله با رطوبت روشن کنید.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • Caribana (3-7 اوت): جشنواره فرهنگ و سنت‌های کارائیب
  • Taste of the Danforth (18 اوت تا 4 سپتامبر): جشنواره خیابانی سالانه که توسط جامعه یونانی تورنتو برگزار می‌شود
  • Dream in High Park (تاریخ هنوز اعلام نشده است): یک رویداد تئاتر در فضای باز

ماه سپتامبر: تابستان ادامه دارد

کاهش دما در ماه سپتامبر آغاز می‌شود. اما با این حال هوا مقداری گرم است و هنوز نیازی به لباس‌های گرم ندارید. در کل، سپتامبر نشان دهنده نزدیک شدن به پاییز است.

اتفاقات کلیدی 

  • Nuit Blanche (23 سپتامبر): جشنواره هنری سالانه شبانه
  • جشنواره اوکراینی تورنتو (15 تا 17 سپتامبر): جشنی از فرهنگ اوکراین

ماه اکتبر: شاخ و برگ‌های پاییزی به چشم می‌خورند

toronto in spring

رنگ‌های گرم پاییز لذت زیبایی شناختی را به مناظر تورنتو می‌دهد. پیشنهاد می‌شود در این ماه، تغییر رنگ‌ها و مناظر اطراف خود را تحسین کنید.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • جشنواره شکلات تورنتو (شروع 1 اکتبر): جشن یک ماهه همه چیز شکلات
  • نمایشگاه بین المللی هنر تورنتو (26 تا 29 اکتبر): با نمایش بیش از 200 هنرمند مستقل کانادایی

ماه نوامبر: فصل معروف تعطیلات

نوامبر، ماه آغاز زمستان در تورنتو است. در این ماه کاهش دما ادامه دارد و جای خود را به فصل تعطیلات زمستانی می‌دهد.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • نمایشگاه زمستانی رویال کشاورزی (شروع از 3 نوامبر): نمایشگاه سالانه کشاورزی و سوارکاری
  • رژه بابا نوئل تورنتو (سومین یکشنبه نوامبر): یک رژه به نشانه شروع فصل تعطیلات

ماه دسامبر: سرد و لذت بخش

اگر به دنبال بهترین زمان سفر به تورنتو هستید که هوا سرد باشد، پیشنهاد ما ماه دسامبر است. در ماه دسامبر از تورنتو دیدن کنید تا یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی را تجربه کنید. اگر چه هوا سرد است، اما حس سرزندگی فضا را پر می‌کند.

اتفاقات کلیدی این ماه

  • بازار کریسمس ناحیه تقطیر (دو هفته آخر دسامبر): تجربه خرید و غذاخوری سالانه کریسمس
  • Holiday Magic در Bloor-Yorkville (تاریخ هنوز اعلام نشده است): جشنواره نور و موسیقی

ارزان‌ترین زمان برای بازدید از تورنتو

toronto

اما کسانی که به دنبال خرید در شهر تورنتو هستند می‌خواهند بدانند که بهترین زمان سفر به تورنتو برای داشتن خرید ارزان چه موقع از سال است؟ ارزان‌ترین زمان سفر به تورنتو در فصل زمستان است؛ زیرا گردشگران کمتری در تورنتو هستند و فعالیت‌های بیرونی کمتری برای شرکت در آن وجود دارد. برای صرفه جویی در هزینه‌های پرواز، ایده خوبی است که برنامه‌ریزی خود را برای زمستان انجام دهید.

در مقایسه با بهترین زمان‌ها برای بازدید، این فصل بسیار سردتر و تا حدودی ساکت‌تر است. هنگام بازدید در این زمان از سال، انتظار دمای حدود 30 درجه فارنهایت یا منفی یک درجه سانتیگراد را داشته باشید. به طور کلی فعالیت‌های کمتری در زمستان در شهر تورنتو در دسترس است. با این حال خوشبختانه، تورنتو تعداد زیادی فعالیت‌های مسحور کننده در داخل خانه، از بازدید موزه‌ها گرفته تا تماشای بازی هاکی را ارائه می‌دهد. بعلاوه، اگر بتوانید هوای سردتر را تحمل کنید، هنوز هم در تورنتو فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید اسکیت روی یخ را امتحان کنید. تا زمانی که لباس گرم بپوشید، می‌توانید از بازدید خود در تورنتو سود زیادی ببرید.  

در چه مواقعی از سال تورنتو خلوت‌تر است؟

از آنجایی که بسیاری از مسافران به قصد کشف مکان‌های جدید به تورنتو سفر می‌کنند؛ بنابراین می‌خواهند بدانند که بهترین زمان سفر به تورنتو هنگامی که این شهر در خلوت‌ترین حالت خود قرار دارد چه موقعی است؟ به این خاطر که آن‌ها نمی‌خواهند در محاصره میلیون‌ها گردشگر مکان‌های زیبایی این شهر را کشف کنند. آمدن به تورنتو در زمان مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا به فعالیت‌های سرگرم کننده در شهر دسترسی داشته باشید. زمستان فصلی از سال است که گردشگران کمتری به تورنتو می‌آیند. در نتیجه، آن زمان از سال نیز ارزان‌ترین زمان برای بازدید از شهر است. با گردشگران کمتر، قیمت‌ها کمتر رقابتی می‌شوند.

در زمستان چه اتفاقی می افتد؟

تعداد مردم در شهر کاهش می‌یابد زیرا زمستان‌های کانادا به شدت سرد و معروف است. سالانه بیش از 27.5 میلیون نفر از تورنتو بازدید می‌کنند. این بازدید کنندگان حدود 6.5 میلیارد دلار در منطقه تورنتو خرج کردند و این شهر 10.3 میلیارد دلار در کل تأثیر اقتصادی داشت. با این حال، تنها بخش کوچکی از این بازدیدکنندگان در زمستان می‌آیند. تورنتو هیچ کمبودی در زمین‌های اسکیت روی یخ، حلقه‌های کفش برفی، اسکی و اسنوبورد ندارد. برای آماده شدن برای هوای سرد و کاهش سرما، این شهر چندین آتشدان و اجاق در فضای باز در سراسر تورنتو ارائه می‌دهد. این شهر همچنین شامل یک باغ وحش و باغ پرندگان است که فرصت‌ خوبی برای تماشای پرندگان در فصل سرد خواهد بود.

بدترین زمان برای بازدید از تورنتو

toronto

تصور شما از بدترین زمان برای بازدید از تورنتو بسته به اهداف شما برای سفر تا حدودی متفاوت است. به طور کلی، بدترین زمان برای سفر به تورنتو از نظر آب و هوا، زمستان است، در حالی که بدترین زمان برای بازدید از تورنتو از نظر شلوغی و هزینه، تابستان است. با این حال، هر دوی این فصل‌ها فعالیت‌های زیادی دارند. از آنجایی که تورنتو در دریاچه انتاریو قرار دارد، آب و هوا تا حدودی متفاوت از مناطق مجاور دورتر از دریاچه است. در نتیجه تابستان کمتر گرم و زمستان سردتر از مناطق داخلی است.این دریاچه یکی از عوامل مؤثر در افزایش رطوبت تابستان است. همچنین ممکن است چند روز مه آلود در این زمان از سال وجود داشته باشد. دما معمولاً بین 70 درجه فارنهایت و 95 درجه فارنهایت یا 20 تا 35 درجه سانتیگراد است.

باران نیز در تابستان بسیار رایج است. اگر می‌خواهید در برابر گرما و رطوبت مقاومت کنید، تورنتو در تابستان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. به عنوان مثال جشنواره‌ها و فعالیت‌های زیادی در فضای باز در پارک‌ها وجود دارد. همچنین رستوران‌های خارق‌العاده زیادی در این شهر قرار دارند که می‌توانید وقت خود را در آن‌ها بگذرانید. اگر می‌خواهید از شهر خارج شوید، با پای پیاده یا دوچرخه از جزایر تورنتو دیدن کنید. تورنتو همچنین یک برنامه منحصر به فرد دارد که در آن خیابان‌ها را به روی تردد خودروها می‌بندد. در حالی که همه این فعالیت‌ها لذت بخش هستند، لازم به یادآوری است که تورنتو در تابستان بسیار گران‌تر است. همه چیز از پرواز و اقامت گرفته تا فعالیت‌ها گران‌تر است. به علاوه، اکثر افرادی که از تورنتو بازدید می‌کنند در تابستان این کار را انجام می‌دهند و این امر باعث شلوغی آن می‌شود.

زمستان ممکن است کمتر از تابستان شلوغ و گران باشد. با این حال، هوا نیز بسیار سرد است و حدود 140 سانتی متر یا 55 اینچ سالانه برف می‌بارد. بنابراین، هر یک از این فصول، به‌ ویژه در مقایسه با فصل‌های بهار و پاییز، تا حدودی یک مبادله پنجاه پنجاه محسوب می‌شوند.

نکات مهمی که باید هنگام سفر به تورنتو در نظر بگیرید

پس از اینکه با بهترین زمان سفر به تورنتو آشنا شدید، حالا در این قسمت باید به نکات مهمی که باید هنگام سفر به تورنتو در نظر داشته باشید توجه کنید. در نظر گرفتن این موارد به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از بازدید خود ببرید:

  • تورنتو به عنوان یکی از قوی‌ترین شهرهای غذایی در جهان شناخته می‌شود.
  • هنگام گشت و گذار در تورنتو، می‌توانید اتوبوس، قطار، ماشین یا پیاده روی را انتخاب کنید.
  • اگر رانندگی را انتخاب می‌کنید، بدانید که زمان‌های پر ترافیک قبل و بعد از روز کاری رخ می‌دهند.
  • آماده پرداخت هزینه گران پارکینگ باشید.
  • این شهر فوق العاده قابل پیاده روی است.
  • هنگام پرواز به تورنتو، می‌توانید از طریق فرودگاه بین المللی پیرسون یا فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو سیتی بیایید.
  • اگر به فرودگاه بیلی بیشاپ تورنتو سیتی پرواز کردید، باید سوار کشتی شوید.
  • تورنتو کاملاً متنوع است و فرهنگ‌های زیادی در سراسر شهر وجود دارد.
  • در حالی که فرانسوی یکی از زبان‌های رسمی کانادا است، در تورنتو زیاد به آن صحبت نمی‌شود.
  • هنگام پرداخت اقلام در تورنتو، پرداخت با کارت بیشتر ترجیح داده می‌شود.
  • باید تصور انعام برای خدمات و کالاها در تورنتو با نرخ حدود ۱۵ درصد را داشته باشید.
  • همیشه ضروری است که با واحد پول مکانی که بازدید می‌کنید آشنا شوید. بنابراین حتماً با اسکناس‌ها و سکه‌های مختلف در کانادا آشنا شوید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین زمان سفر به تورنتو صحبت کردیم. در کل هیچ زمان نامناسبی برای سفر به این شهر وجود ندارد. به این خاطر که هر فصل از سال جاذبه‌ها، فعالیت‌ها و البته آب و هوای مخصوص به خود را به بازدید کنندگان ارائه می‌دهد. به همین خاطر مهم نیست که چه زمانی وارد تورنتو می‌شوید. در واقع پاسخ به سوال بهترین زمان سفر به تورنتو به ترجیحات سرگرمی‌ها و البته علاقه شما به یک آب و هوای خاص برمی‌گردد. تورنتو طیف گسترده‌ای از کارهای هیجان انگیز را در اختیار بازدید کنندگان خود در تمام طول سال قرار می‌دهد که این شامل موسیقی، هنر، فیلم، غذا، جشنواره‌های مختلف و… است. بنابراین نگرانی بابت خستگی و یا کسل کننده بودن سفرتان نداشته باشید به این خاطر که قطعاً پس از سفر به تورنتو با دست پر به زادگاه خود برمی‌گردید.

سؤالات متداول

چگونه باید در تورنتو لباس بپوشم؟

نحوه لباس پوشیدن در تورنتو به زمان بازدید شما از شهر بستگی دارد. اگر هر زمانی از سپتامبر تا مه به این کشور سفر کنید، حداقل به یک ژاکت سبک نیاز خواهید داشت. از نوامبر تا مارس، برای هوای سرد، لباس‌های ضخیم بردارید. حتماً کت، دستکش، کلاه، روسری و چکمه‌های مناسب داشته باشید. مهم نیست چه زمانی بازدید می‌کنید، بلکه داشتن لباس مناسب همیشه ایده خوبی است.

چند روز برای بازدید از تورنتو نیاز دارید؟

از آنجایی که تورنتو چیزهای زیادی برای ارائه دارد، خوب است حداقل سه روز را در تورنتو بگذرانید. در حالت ایده آل، سعی کنید حداقل چهار یا پنج روز آنجا باشید. این مدت زمان به شما امکان می‌دهد از فعالیت‌های داخل و خارج از خانه لذت ببرید. به علاوه، می‌توانید محله‌های شهر را کاوش کنید و با فرهنگ‌های فراوان تورنتو آشنا شوید. ناگفته نماند، شما زمان زیادی برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه دارید.

آیا سفر به تورنتو گران است؟

تورنتو در حال حاضر گران‌ترین شهر کانادا است. تا زمانی که از نظر پرواز و اقامت برنامه ریزی داشته باشید، می‌توانید مبلغی را که برای سفر خود می‌پردازید به طور کلی کاهش دهید. به یاد داشته باشید که زمستان ارزان‌ترین زمان برای بازدید از تورنتو است، در حالی که تابستان گران‌ترین زمان است. به طور متوسط، بیشتر بازدید کنندگان تورنتو روزانه حدود 225 دلار در شهر خرج می‌کنند.

آیا ماشین در تورنتو ضروری است؟

به دلیل حمل و نقل عمومی و پیاده روی، برای تورنتو ماشینی نیاز ندارید. با این حال، اگر دوست دارید حتماً از ماشین استفاده کنید، یک ماشین می‌تواند به خوبی کار کند به شرطی که درایوهای خود را به خوبی برنامه ریزی کنید. سعی کنید از ساعات شلوغی در روزهای کاری حدود ساعت 8 صبح و 5 بعد از ظهر خودداری کنید. همچنین بهتر است از رویدادها و تعطیلات خاص آگاه باشید تا به شما کمک کند از مناطق یا روزهای پر ترافیک دوری کنید. در کانادا، رانندگان در سمت راست جاده حرکت می‌کنند. تورنتو اجازه تردد خودروها را نمی‌دهد و در زمان‌های خاصی ممکن است خیابان‌ها را برای تردد وسایل نقلیه بسته ببینید.

نظرات کاربران