Toronto in the summer

سفر به تورنتو در تابستان؛ از کایاک سواری تا یکشنبه های مهم!

سفر به تورنتو در تابستان بهترین زمان برای بازدید از تورنتو، بزرگترین شهر کانادا است. تورنتو با فضای پرجنب‌وجوش، آب‌وهوای گرم و فعالیت‌های بی‌پایان، مقصدی عالی برای هر کسی است که به دنبال بهترین استفاده از تابستان خود است.

با این حال، با وجود چیزهای زیاد برای دیدن و انجام دادن، برنامه‌ریزی و استفاده حداکثری از زمانتان در شهر ضروری است.

تورنتو یک کلان‌شهر شلوغ است که سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. در طول ماه‌های تابستان، این شهر با جشنواره‌ها، رویدادها و فعالیت‌ها زنده می‌شود. در حالی که این موضوع خودش یک فضای هیجان‌انگیز را ایجاد می‌کند، اما به این معنی هم هست که همه چیز می‌تواند بسیار شلوغ شود. به همین علت است که می‌گوییم با برنامه‌ریزی، می‌توانید از شلوغی دوری کنید و از زمان خود در شهر نهایت استفاده را ببرید.

در این مقاله از سایت سه‌کلیک، شما را با چند فعالیت جذابی که در تابستان تورنتو می‌توانید انجام دهید، آشنا می‌کنیم.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

سفرنامه تورنتو در طول تابستان

 بازدید جزایر تورنتو

Toronto Islands

جزایر تورنتو گروهی متشکل از 15 جزیره کوچک است که در فاصله کوتاهی از شهر قرار دارند. این جزایر یک فرار عالی برای رهایی از شلوغی مرکز شهر تورنتو است. آن‌ها چندین ساحل دارند؛ از جمله ساحل پوینت‌ هانلان، که به خاطر سیاست انتخابی لباس‌اش معروف است. اگر به این جزایر بروید، فرصت‌های زیادی برای دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی و پیک‌نیک پیدا خواهیدکرد.

شما می‌توانید برای رفتن به جزایر، از ترمینال فری جک لیتون با کشتی استفاده کنید. حدود 15 دقیقه تا رسیدن به مقصد طول می‌کشد. این جزایر تورنتو در تمام طول سال باز است و بهترین زمان برای رفتن به آنجا هنگام تابستان است که آب‌وهوایی معتدل دارد. هزینه کشتی برای بزرگسالان حدود 8 دلار است. ضمن اینکه شهربازی و باغ‌وحش حیوانات خانگی هزینه ورودی جداگانه دارند.

 گشت‌وگزار در پارک روژ در سفر به تورنتو در تابستان

پارک ملی روژ، بزرگ‌ترین پارک شهری در آمریکای شمالی است. هر کسی که به دنبال تجربه فعالیت در فضای بازتورنتو است، باید از آنجا بازدید کند. این پارک بیش از 50 کیلومتر مسیرهای پیاده‌روی، فرصت‌های پرنده‌نگری، ماهیگیری و کمپینگ را به شما ارائه می‌دهد. 

آنجا خانه حیات‌وحش حیوانات مختلف از جمله آهو، روباه و بیش از 270 گونه پرنده است. روژ تورنتو در تمام طول سال باز است، اما بهترین زمان برای بازدید از آنجا فصل تابستان است که هوا معتدل است و مسیرها خشک هستند. 

بازدیدش رایگان است و بازدیدکنندگان می‌توانند یک روز کامل را به کاوش در مسیرهای پیاده‌روی و فعالیت‌های مختلف در پارک بگذرانند. رفتن به آنجا با وسایل حمل‌ونقل عمومی در TTC یا GO Transit به راحتی قابل انجام است.

 بازدید از خط ساحلی اسکاربرو 

Scarborough coastline

Scarborough Bluffs ، خط ساحلی است که مناظر خیره‌کننده‌ای از دریاچه انتاریو را ارائه می‌دهد. آنجا مکان محبوبی برای شنا، آفتاب گرفتن و پیک‌نیک است. چندین پارک در امتداد بلوف‌ها (پرتگاه‌ها)، از جمله پارک بلوفرز وجود دارد که به‌خاطر سواحل شنی بزرگ خود معروف هستند. شما همچنین می‌توانید در امتداد بلوف‌ها پیاده‌روی کنید و از مناظر زیبا لذت ببرید.

پرتگاه‌های آنجا مکان جذابی برای تماشای غروب آفتاب است. یک پارکینگ نیز برای بازدیدکنندگان در دسترس است و سیستم حمل‌ونقل عمومی برای رفتن به این منطقه وجود دارد. همچنین چندین رستوران و کافه نیز در آن نزدیکی واقع شده‌است.

راستی اگر به برج رفتید، می‌توانید در رستوران گردانش که مناظری پانوراما از شهر به چشمانتان می‌بخشد، غذا بخورید.

تماشای افق شهر از درون قایق در سفر به تورنتو در تابستان

یکی دیگر از راه‌های عالی برای تجربه تماشای افق شهر، استفاده از تور قایق در بندر تورنتو است. چندین شرکت تور، تورهای قایقی را ارائه می‌دهند که راهی عالی برای دیدن مکان‌های دیدنی شهر از منظری متفاوت است.

 اگر رویایی هستید، می‌توانید تور عصرگاهی را برای تماشای شهر در هاله‌ای از نورهای نارنجی‌رنگ غروب انتخاب کنید. ناگفته نماند که برخی از شرکت‌های تورهای قایقی، سفرهای دریایی شام را نیز به سرنشینان خود ارائه می‌دهند که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار تماشای مناظر شهر از خوردن یک وعده غذایی لذت ببرند.

EdgeWalk  در برج  CN

EdgeWalk

برج CN یکی از نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی تورنتو و مکانی رویایی برای هرکسی است که به دنبال دیدن افق شهر است. این برج از عرشه دید خود که در ارتفاع 346 متری (1136 فوت) قرار دارد، مناظر خیره‌کننده‌ای از شهر را ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگانی که به آنجا مراجعه می‌کنند، می‌توانند از EdgeWalk، که یک پیاده‌روی هیجان‌انگیز در فضای باز و در اطراف لبه برج است، استفاده کنند. EdgeWalk در تمام طول سال باز است، اما تابستان، زمانی که هوا معتدل باشد، بهترین زمان برای رفتن به آنجا است. بلیط EdgeWalk از 199 دلار شروع می‌شود. ضمن اینکه این کار با رعایت تمام اصول ایمنی انجام می‌شود.

قدم زدن در High Park

High Park یک پارک بزرگ است که در انتهای غربی تورنتو قرار دارد و مکانی عالی برای گذراندن یک روز تابستانی است. این پارک انواع فعالیت‌های تفریحی از جمله پیاده‌روی، ماهیگیری و شنا را ارائه می‌دهد. درون پارک نیز باغ‌وحش، زمین‌های بازی، زمین‌های ورزشی، استخر، پارک سگ‌ها، باغ‌ها و دریاچه وجود دارد. شما می‌توانید در باغ‌های پارک قدم بزنید و از تماشای گل‌ها و گیاهان زیبا لذت ببرید. های‌پارک در تمام طول سال باز است، اما بهترین زمان برای بازدید از آن در تابستان است؛ زمانی که هوا معتدل است و باغ‌ها شکوفه می‌دهند.

 دیدن از باغ گیاه‌شناسی در سفر به تورنتو در تابستان

Botanical garden

تورنتو خانه چندین باغ گیاه‌شناسی زیبا از جمله هنرستان باغ آلن است که گیاهان و گل‌های عجیب‌وغریب مختلف را در خود جای داده‌است. این باغ‌ها مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از طبیعت هستند و همچنین مکانی محبوب برای پیک‌نیک. 

اگر به آنجا بروید، می‌توانید برای آشنایی با گیاهان و گل‌های مختلف به‌نمایش‌گذاشته شده، از باغ‌ها بازدید کنید. آن‌ها در تمام طول سال باز هستند، اما بهترین زمان برای بازدید، در فصل تابستان است.

کایاک در اطراف دریاچه

کایاک‌سواری در اطراف دریاچه انتاریو راهی منحصر‌به‌فرد برای تجربه زیبایی‌های طبیعی تورنتو است. چندین شرکت اجاره کایاک و تورهای راهنما این خدمات را به شما ارائه می‌دهند. کایاک‌سواری یک راه عالی برای تماشای خط افق و اسکله شهر است. اگر مایل باشید، می‌توانید یک تور با راهنما رزرو کنید تا با تاریخچه و بوم‌شناسی دریاچه آشنا شوید. 

کایاک‌سواری راهی عالی برای ورزش کردن و لذت بردن از هوای تازه و در عین حال تماشای مناظر شهر است. اگر بخواهید می‌توانید کایاک اجاره کنید و دریاچه را با سرعت موردعلاقه خود، کاوش کنید.

Stand Up Paddle Board (SUP)  در جزیره

Stand Up Paddle Boarding (SUP) یکی دیگر از راه‌های سرگرم‌کننده برای کشف آبراه‌های تورنتو است. شما می‌توانید تخته کرایه کنید، در اطراف جزایر پارو بزنید و از مناظر زیبا و هوای تازه لذت ببرید.

Stand Up Paddle Boarding یک راه عالی برای ورزش و لذت بردن از فضای باز است. امکان داشتن تور با راهنما نیز برایتان فراهم است.

بازدید از محله دیستیلِری دیستریکت در سفر به تورنتو در تابستان

Distillery District neighborhood

Distillery District یک محله تاریخی است که در شرق تورنتو واقع شده‌است. این منطقه دارای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و گالری‌های هنری مختلف است. همچنین میزبان چندین جشنواره و رویداد در طول تابستان است که آنجا را به مکانی عالی برای بازدید از فرهنگ و سرگرمی تبدیل می‌کند. شما می‌توانید در منطقه قدم بزنید، از معماری زیبا لذت ببرید و از مغازه‌های محلی سوغاتی بگیرید. ضمن اینکه آنجا برای امتحان کردن برخی از غذاهای محلی، عالی است.

گشت در شهر با تور اتوبوس

یک تور اتوبوس هاپ آن هاپ آف، (اتوبوس دوطبقه روباز) راهی عالی برای دیدن شهر و دور زدن در تمام جاذبه‌های مختلف است. اگر وقتتان کم است و می‌خواهید تا جایی که ممکن است شهر را ببینید، این مورد گزینه بسیار خوبی است.

 شما می‌توانید در ایستگاه‌های مختلف، پیاده یا سوار این اتوبوس‌ها شوید و از جاذبه‌های مورد علاقه خود دیدن کنید. تور اتوبوس تفسیری در مورد تاریخ و فرهنگ شهر ارائه می‌دهد و راهی عالی برای آشنایی با تورنتو است.

شرکت در جزیره الکتریک

Electric Island

جزیره الکتریک، یک جشنواره موسیقی تابستانی محبوب است که در جزیره غربی انتاریو برگزار می‌شود. این جشنواره دارای مجموعه‌ای از موسیقی الکترونیک است و راهی عالی برای تجربه زندگی شبانه شهر است. 

شما می‌توانید در آنجا از موسیقی زنده، فروشندگان غذا و مناظر زیبای دریاچه لذت ببرید. این جشنواره در چندین تاریخ تابستانی برگزار می‌شود تا گردشگران بتوانند سفر خود را مطابق با آن برنامه‌ریزی کنند.

تماشای کنسرت های بندرگاه در سفر به تورنتو در تابستان

مرکز محله هاربورفرانت در طول تابستان، میزبان کنسرت‌ها و اجراهای مختلفی است که آنجا را به مکانی عالی برای تماشای موسیقی زنده تبدیل می‌کند. کنسرت ها دارای طیف گسترده‌ای از ژانرها هستند و راهی عالی برای تجربه فرهنگ متنوع شهر می‌باشد.

با رفتن به آنجا می‌توانید از موسیقی زنده و تماشای مناظر زیبای دریاچه و خط افق تورنتو لذت ببرید. کنسرت‌ها در فضای باز برگزار می‌شود و جوی عالی برای لذت بردن از موسیقی زنده را برای شما فراهم می‌آورد.

بازدید از موزه سلطنتی انتاریو

Royal Ontario Museum

موزه سلطنتی انتاریو یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های توریستی تورنتو است. آنجا یک مکان عالی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ شهر است. این موزه دارای طیف گسترده‌ای از موضوعات تاریخ طبیعی، فرهنگ‌های جهانی و نمایشگاه‌های هنری است. 

در آنجا می‌توانید فسیل دایناسورها، مصنوعات باستانی و هنرهای معاصر را ببینند. این موزه مکانی عالی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ شهر است و همچنین مکانی عالی برای گذراندن یک روز بارانی.

سر زدن به گالری هنری انتاریو

گالری هنری انتاریو یکی دیگر از مقصدهای دیدنی برای هنردوستان است. این گالری دارای طیف گسترده‌ای از آثار هنرمندان داخلی و بین‌المللی است. شما می‌توانید نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و دیگر آثار هنری را در آنجا ببینید. این گالری همچنین دارای انواع نمایشگاه‌های ویژه در طول سال است.

سفر به تورنتو در تابستان و سرگرمی در موزه توهمات

Museum of Illusions

طراحی موزه توهمات به گونه‌ای است که با انواع ترفندها، خطاهای دید هیجان‌انگیزی را برای شما ایجاد می‌کند. فکرش را بکنید که به آنجا بروید و از بخش‌های متفاوتش که شامل هولولوگرام‌ها، اتاق‌های بی‌نهایت و سایر نمایشگاه‌های تعاملی است، دیدن کنید. این موزه مکانی عالی برای گذراندن یک روز بارانی در تورنتو است.

شرکت در تور بزرگ غذای تورنتو

یک تور غذایی، راهی عالی برای تجربه صحنه‌های آشپزی متنوع شهر است. تور غذایی بزرگ تورنتو کانادا بازدیدکنندگان را به سفر آشپزی در میان برخی از بهترین رستوران‌ها و کامیون‌های حمل غذا در شهر می‌برد. شما در این تور می‌توانید غذاهای محلی مختلف را امتحان کنید و با تاریخ آشپزی شهر آشنا شوید.

تورهای غذایی راهی عالی برای کاوش در شهر و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف است.

یکشنبه‌های عابر پیاده در کنزینگتون

در آخرین یکشنبه هر ماه در طول تابستان، بازار کنزینگتون خیابان‌های خود را به روی خودروها می‌بندد و به منطقه‌ای فقط برای عابران پیاده تبدیل می‌شود. این رویداد راهی عالی برای تجربه فضای پر جنب‌وجوش و فرهنگ متنوع منطقه است

شما می‌توانید در بازار قدم بزنید و از نوازندگان خیابانی، موسیقی زنده و فروشندگان غذا لذت ببرید. این یک فرصت عالی برای کاوش در آنجا، کشف مشاغل محلی جدید و یکی از بهترین کارهایی است که در تابستان تورنتو انجام می‌شود.

شما سفر به تورنتو در تابستان را دوست دارید؟

کلام پایانی

آب‌وهوای معتدل تورنتو در فصل تابستان، فرصت مناسبی را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند که با سفر به این شهر بتوانند از جاذبه‌های هیجان‌انگیز، زیبا و منحصربه‌فرد آنجا دیدن کنند. ما در این مطلب، سعی کردیم چندی از بهترین مکان‌های دیدنی تورنتو را به شما معرفی کنیم. کدام یک از آن‌ها برایتان جذاب‌تر بود؟ مشتاقیم که در قسمت نظرات، با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران