Strange things to do in Toronto

تفریحات عجیب در تورنتو؛ از غذاخوردن در توالت فرنگی تا پیاده‌روی با ارواح!

اگر می‌خواهید تورنتو را یک لقمه چپ کنید، باید تمامی کارهای منحصربه‌فردی که در آن‌ ممکن است را انجام دهید. تورنتو، مملو از تفریحات عجیب و غریب و سرگرمی ‌های بسیار است؛ برخی رستوران‌ها و کافه‌های آن طراحی شگفت‌انگیزی دارند، برخی مغازه‌ها نیز کالاهای غیرمعمولی را به فروش می‌رسانند، جزایر تورنتو پر از جاذبه ‌های بکر و کشف‌نشده هستند و در برخی محله‌های شهر نیز، تصویری از آلودگی و هنر را با هم آمیخته و تناقضی عجیب به‌ وجود آورده است. ما در این مقاله، فهرستی 20تایی از غیرمعمول‌ترین و مهیج‌ترین کارهایی که می‌توانید در تورنتو انجام دهید را برای‌تان آورده‌ایم. برای تجربه لذت‌بخش هریک از آنان، همراه ما باشید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

در آسمان پیاده‌روی کنید!

CN tower

یکی از سرگرمی ‌های تورنتو، بازدید از برج CN است. این برج، زمانی بلندترین سازه ایستاده در جهان بود که در حال حاضر نهمین جایگاه فهرست را از آنِ خود کرده است. برج CN بر خط افق تورنتو مسلط است و امکان تماشای مناظر 360 درجه شهر را به شما می‌دهد. از دیگر فعالیت‌هایی که می‌توان در این برج انجام داد، آن است که در ارتفاع بیش از 548 متری آسمان، در رستوران بالای برج غذا بخورید. اما عجیب ‌ترین تفریحی که می‌توان در برج CN انجام داد، EdgeWalk است؛ بازدیدکنندگان لباس مخصوص پوشیده و تمامی اقدامات ایمنی درمورد آن‌ها رعایت می‌شود تا برای پیاده‌روی در آسمان آماده شوند. پیشنهاد می‌کنیم لذت این تجربه هیجان‌انگیز را از خودتان دریغ نکنید. برای رسیدن به برج CN، کافی‌ست با خط S10A به‌سمت Quay غربی در Rees بروید و آن‌جا پیاده شوید. هزینه ورود به این برج به ازای هر نفر، حداقل 195 دلار خواهد بود.

آدرس:

290 Bremner Blvd, Toronto, ON M5V 3L9, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9:30 صبح تا 9:30 شب 

شماره تلفن:

3833 601 416 1+

وب‌سایت:

https://www.cntower.ca/brave-the-edgewalk

گلدانِ ماشینی بازار کنزینگتون را ببینید!

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، گشت و گذار در بازار کنزینگتون است. این بازار هنری و رنگارنگ، که بین دانش‌گاه و Dundas، در قلب منطقه مرکزی شهر قرار دارد، در نزدیکی برخی از بهترین هتل-بوتیک‌های شهر واقع شده است. بازار کنزینگتون، به‌عنوان یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین بازارهای محله‌ تورنتو شناخته می‌شود که به‌خاطر حال و هوای متنوعش معروف است. در سراسر محله نیز، خیابان‌هایی با ساختمان‌های رنگارنگ، هنرهای خیابانی و مغازه‌ها و کافه‌های جذاب را پیدا خواهید کرد. بنابراین، مردم به خیابان‌ها می‌روند تا لباس‌های قدیمی و عتیقه‌جات را ببینند؛ هم‌چنین، برخی از بهترین غذاخوری‌های تورنتو را امتحان کنند. یکی از آثار نمادین هنری و خیابانی کنزینگتون، Garden Car است. این ماشین که در امتداد خیابان اصلی محله، یعنی خیابان آگوستا قرار داشته و با گل و سبزه‌ها پر و تزئین شده، یکی از جواهرات زیبای تورنتو به حساب می‌آید. این ماشین، بیش از یک دهه است که در این‌جا قرار دارد و به‌عنوان گلدان مورداستفاده قرار گرفته است.

 از بهار تا پاییز، در یک‌شنبه‌های آخر هر ماه، خبری از جنب‌وجوش بازار نیست و این منطقه به محلی برای پیاده‌روی تبدیل می‌شود. برای رفتن به این مکان دیدنی، کافی‌ست از خط University-Spadina سوار شوید، به ایستگاه Patrick تورنتو برسید و آن‌جا پیاده شوید.

آدرس:

Kensington Market, Toronto

ساعت فعالیت: 

همه‌روزه 24ساعته

جواهر پنهان تورنتو را کشف کنید!

Illusions

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از موزه Illusions است. این موزه کوچک و مرموز، جواهر پنهان تورنتو به حساب می‌آید و بیش از 80 سرگرمی بی‌نظیر، شامل هولوگرام‌ها و نمایش‌گاه‌هایی برای سرگرمی و آموزش را به‌شیوه‌ای منحصربه‌فرد در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. موزه Illusions، با بازی‌های منطقی و غیرمنطقی‌ و فضاهای سرگرم‌کننده‌ در اتاق‌ها، تجربه حسی عجیب و مهیجی را برای کودکان و بزرگ‌سالان فراهم می‌کند. اگر قصد رفتن به این موزه را دارید، با خط 304، به خیابان King شرقی در Jarvis شرقی بروید و آن‌جا پیاده شوید. هزینه ورودی برای هر نفر نیز، 24.27 دلار خواهد بود.

آدرس:

132 Front St E, Toronto, ON M5A 1E2, Canada

ساعت فعالیت:

روزهای جمعه و شنبه از 10 صبح تا 8 شب

سایر روزهای هفته از 10 صبح تا 7 بعدازظهر

شماره تلفن:

2285 889 416 1+

وب‌سایت:

http://www.museumofillusions.ca/

غرق در کتاب‌ها شوید!

یکی دیگر از سرگرمی ‌های تورنتو، رفتن به کتاب‌فروشی Monkey’s Paw است. این کتاب‌فروشی، کتاب‌های حماسی، کمیاب و کتاب‌های غیرمعمول را در کنار سایر موارد عجیب و غریب به فروش می‌رساند. موسس Monkey’s Paw، آقای استفان فاولر، روشی منحصربه‌فرد برای دسته‌بندی کتاب‌ها دارد؛ او کتاب‌ها را به 4 گروه ترسناک، خنثی، زیبا و محرمانه تقسیم کرده است. بازدید از کتاب‌فروشی Monkey’s Paw برای هر بازدیدکننده‌ای که خوره کتاب است پیشنهاد می‌شود؛ بنابراین برای رفتن به آن‌جا، کافی‌ست با خط 306 به خیابان کالج در Havelock بروید و آن‌جا پیاده بشوید. حضور در این کتاب‌فروشی، برای شما هزینه‌ای در بر نخواهد داشت.

آدرس:

1067 Bloor St W, Toronto, ON M6H 1M5, Canada

ساعت فعالیت:

سه‌شنبه تا شنبه از 11صبح تا 8 شب

یک‌شنبه‌ها از 12 ظهر تا 5 بعدازظهر 

جمجمه یک انسان را بخرید!

SkullStore

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از فروش‌گاه SkullStore  است. این فروش‌گاه که بزرگ‌ترین فروش‌گاه عجیب و غریب  تاریخ طبیعی در سراسر کانادا به شمار می‌رود، در موزه Prehistoria قرار دارد. فروش‌گاه SkullStore، مجموعه‌ای از جمجمه‌های آسیب‌دیده و شکسته انسان، جمجمه حیوانات، فسیل‌ها، مصنوعات باستانی، استخوان‌های دایناسورها و مصنوعات مصر باستان و روم را به فروش می‌رساند؛ اگر به‌دنبال خرید یک سوغاتی متفاوت و ترسناک هستید، یک جمجمه بزرگ از SkullStore بخرید. برای رفتن به این فروش‌گاه عجیب و غریب واقع در موزه، کافی‌ست با خط 506 به خیابان Gerrard شرقی در Ontario بروید و آن‌جا پیاده شوید.

آدرس:

397 Dundas St E, Toronto, ON M5A 2A7, Canada

ساعت فعالیت:

چهارشنبه تا یک‌شنبه از یکِ بعدازظهر تا 7 بعد از ظهر 

شماره تلفن:

1060 363 416 1+

وب‌سایت:

http://www.skullstore.ca/

تلفیق هنر و آلودگی را در کنار هم ببینید!

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، پرسه‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های graffiti alley است. این محله، هنری‌ترین وگرافیکی‌ترین کوچه‌های تورونتو را در خود جای داده که در جنوب خیابان Queen غربی قرار دارد. این طرح‌های گرافیکی، از خیابان Portland تا خیابان Spadina امتداد دارد. یکی از عجیب و غریب ترین جاهای دیدنی تورنتو، کوچه گرافیکی Rush Lane است. احتمالا برای‌تان تعجب‌برانگیز است که بدانید در این کوچه رنگاوارنگ، شاهد کیسه‌های زباله، سطل‌های زباله و دیگر آلودگی‌های ناخوشایند محیطی خواهید بود؛ اما نمی‌توان منکر زیبایی‌های آن نیز شد.

 به‌طور کلی، تورنتو در زمینه هنر خیابانی و نقاشی‌های دیواری خلاق است؛ پس جای تعجبی نیست که وجب‌به‌وجب کوچه‌های آن با چنین هنرهایی تزئین شده باشد. graffiti alley، به یکی از محله‌های محبوب برای عکاسان تبدیل شده است؛ به طوری‌ که مدل‌های پوشاک و سایر مدل‌های تبلیغاتی خود را به این محله می‌آورند تا مقابل یکی از دیوارهای رنگی آن‌جا عکس بگیرند.

آدرس:

Graffiti Alley

ساعت فعالیت:

همه‌روزه 24ساعته

در زیرگذر خیابان، بسکتبال ‌بازی کنید!

underpass park

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از پارک زیرگذر underpass park است. این پارک، در انتهای بخش شرقی شهر، در قسمت زیرگذر قرار دارد. این پارک، بسیاری از ویژگی‌های پارک‌های سنتی مانند زمین بسکتبال، باش‌گاه ورزشی جنگلی و رمپ‌های اسکیت‌برد را داراست. برخی از دیوارهای بتنی آن نیز به نقاشی‌های دیواری خیابانی مزین شده است. در بخش دیگری از underpass park نیز، کاشی‌کاری‌های سقفی آینه‌کاری‌شده قرار دار. پل روگذر این پارک، توسط ستون‌های بتنی پراکنده‌ای نگه داشته  شده و در طول سال، شاهد رویدادهایی هم‌چون شب‌های رقص و بازار کشاورزان خواهد بود. برای رسیدن به این پارک زیرگذر، کافی‌ست سوار خط 301 شوید و در خیابان Queen شرقی در خیابان River پیاده شوید. هزینه ورودی underpass park رایگان خواهد بود.

آدرس:

29 Lower River Street, Toronto, ON M5A 1M6, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه 24ساعته

ساعت فعالیت:

1344 214 416 1+

وب‌سایت:

https://www.toronto.ca/data/parks/prd/facilities/complex/2710/index.html

در جستجوی کوچولو‌های سفید بگردید!

یکی دیگر از سرگرمی ‌های تورنتو، حضور در پارک Trinity Bellwoods است. این پارک، در امتداد خیابان Queen غربی قرار دارد. مکانی که پارک Trinity Bellwoods در آن واقع شده است، در گذشته محل دانشگاه قدیمی Trinity بوده است. در حال حاضر، دروازه‌های بزرگ تنها چیزهایی هستند که از دانشگاه باقی مانده است. این پارک 38 هکتاری، به بازار کشاورزان در تابستان و زمین‌های تنیس مجهز است؛ هم‌چنین امکان گردش با سگ‌های بدون قلاده نیز در آن وجود دارد. در فصل بهار نیز، پارک به بهترین جاذبه دیدنی برای تماشای شکوفه‌های صورتی گیلاس تبدیل می‌شود. نمایی از برج CN نیز در پس‌زمینه تمامی عکس‌های شما در پارک خواهد بود.

 بامزه‌ترین و عجیب‌ترینِ ساکنان این پارک، سنجاب‌های کوچک و سفید هستند؛ آن‌ها بیش از 10 سال است که در Trinity Bellwoods ساکنند. اگر خوش‌شانس باشید، یکی از این سنجاب‌های چابک را در محیط پارک خواهید دید. در حال حاضر این پارک با سنجاب‌های سفید خود شناخته می‌شود؛ به‌طوری که بسیاری از مغازه‌ها و کافه‌های این منطقه برای نام یا لوگوی خود از سنجاب سفید استفاده کرده‌اند. برای رفتن به پارک Trinity Bellwoods، کافی‌ست سوار خط 501 شوید و در خیابان Queen غربی در Strachan پیاده شوید. هزینه ورودی این پارک رایگان خواهد بود.

آدرس:

790 Queen St W, Toronto, ON M6J 1G3, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه 24ساعته

یک صخره‌ یک‌میلیاردساله را ببینید!

Yorkville Rock

یکی دیگر از سرگرمی ‌های تورنتو، حضور در محله توریستی Yorkville Rock است. این محله که بیش‌تر با بوتیک‌های سطح بالا، رستوران‌های شیک و هتل‌های عالی شناخته می‌شود، در طول جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو محل رفت‌وآمد افراد مشهور بوده است. در این محله دوست‌داشتنی، یک پارک محبوب با آب‌شار و باغ‌های سرسبز قرار دارد. علاوه بر آن، یک صخره غول‌پیکر 650 تنی نیز در این پارک موجود است. این صخره که قدمت آن به یک میلیارد سال پیش برمی‌گردد، از موسکوکا حمل شده و به این‌جا آورده شده است. این صخره غول‌پیکر، یکی از جاذبه‌ های عجیب تورنتو‌ست که بسیاری از گردشگران از سراسر دنیا برای دیدن آن به این‌جا می‌آیند. برای رسیدن به Yorkville Rock، کافی‌ست سوار خط 506 شوید و در پارک Queen’s Park، واقع در خیابان Hoskin پیاده شوید. هزینه بازدید رایگان خواهد بود.

آدرس:

115 Cumberland St, Toronto, ON M5S 2W7, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه 24ساعته

به خانه عروسک‌ها بروید!

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از خانه عروسک Leslieville’s  است. این خانه که در امتداد یک خیابان مسکونی در محله Leslieville قرار دارد، باغ‌چه‌ای عجیب‌ و غریب دارد؛ چرا که باغ‌چه آن به‌جای درخت‌ها، درخت‌چه‌ها و گل‌ها با عروسک‌های جورواجور و ریز و درشت پر شده است. بیش از صد عروسک باربی و شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی مقابل این خانه چیده شده و چشم‌اندازی رنگارنگ و رویایی را به این خانه بخشیده است. پیشنهاد می‌کنیم بلیط‌هایتان را طوری بگیرید که در ماه اکتبر در تورنتو باشید؛ چرا که در این زمان از سال، باغ‌چه تزئینات مخصوص هالووین را به خود می‌گیرد و جذاب‌تر از همیشه می‌شود. برای رسیدن به خانه عروسک Leslieville’s کافی‌ست با خط 306 به خیابان Gerrard در Jones بروید و به‌صورت رایگان، از این جاذبه دیدنی بازدید کنید.

آدرس:

35 Bertmount Ave, Toronto, ON M4M 2X8, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه 24ساعته

گوشه‌به‌گوشه جزیره را کشف کنید!

Centreville

یکی دیگر از تفریحات مهیج و منحصربه‌فرد در تورنتو، تماشای جزایر تورنتوست. جزایر تورنتو، مجموعه‌ای از جزیره‌ها هستند که توسط پل‌ها و مسیرها به‌ هم متصل می‌شوند. در جزایر تورنتو، سرگرمی ‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد؛ شما می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید، در سواحل جزایر آفتاب بگیرید، کانوسواری و کایاک‌سواری کنید تا گوشه‌به‌گوشه ساحل را کشف کنید، به پارک تفریحی جزیره، یعنی Centreville بروید، در خانه‌های جذاب و رنگارنگ جزیره بگردید و از قدیمی‌ترین فانوس دریایی کانادا، یعنی فانوس Sambro دیدن کنید. برای رسیدن به جزایر تورنتو، بعد از 10 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه یونیون، به ترمینال کشتی‌ها می‌رسید و بعد از 15 دقیقه سفر با کشتی، به جزیره‌ای تماشایی خواهید رسید. هزینه سفر با کشتی به‌ازای هر نفر، حداقل 8.70 دلار است.

آدرس:

Lake Ontario

ساعت فعالیت:

کشتی‌ها همه‌روزه از 8 صبح تا 8 شب در رفت‌وآمدند.

در توالت فرنگی غذا بخورید!

یکی دیگر از سرگرمی‌ های جالب در تورنتو، رفتن به کافه poop است. این کافه-رستوران، قدری عجیب و غریب است؛ مبل‌ها و صندلی‌های آن به‌شکل توالت‌های فرنگی طراحی شده و تمامی غذاها، بستنی‌ها، نوتلا، شیک‌ها و به‌طور کلی تمامی دسرهای آن به‌شکل ایموجی قهوه‌ای‌رنگ poop که اشتباها برخی آن را با نوتلا اشتباه می‌گیرند، سرو می‌شود. جالب است بدانید که حتی ظرف غذاهای این کافه-رستوران نیز توالت فرنگی‌ست؛ در واقع تمامی غذاها در توالت‌ فرنگی‌های کوچک و بزرگ و بامزه و در رنگ‌های مختلف سرو می‌شود. منوی این‌جا نیز، از غذاهای آسیایی الهام گرفته است. برای رسیدن به این مکان بامزه، کافی‌ست با خط 307 به خیابان Bathurst بروید و در Bloor غربی پیاده شوید. هزینه هر نوشیدنی در این کافه نیز، از 5.75 دلار شروع می‌شود. 

آدرس:

678 Bloor St W, Toronto, ON M6G 1L4, Canada

ساعت فعالیت:

دوشنبه تا جمعه از 12 ظهر تا 10 شب

 شنبه‌ها و یک‌شنبه‌ها از 11 ظهر تا 10 شب 

شماره تلفن:

7667 535 416 1+

وب‌سایت:

http://www.poopcafe.ca/

در قلعه Casa Loma مخفی شوید!

Casa Loma

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از قلعه Casa Loma است. این قلعه که تورنتویی‌ها آن را با نام مستعار قلعه خاص تورنتو می‌شناسند، بر فراز تپه‌ای در مرکز شهر قرار دارد. ما آن را در فهرست عجیب و غریب‌ها آورده‌ایم چون دارای 100 اتاق بوده که با گذرگاه‌های مخفی طراحی شده است. قلعه Casa Loma، در سال 1914 تکمیل شد و به‌عنوان خانه آقای  Henry Pellatt–سرمایه‌دار و سرباز کانادایی- و خانواده‌اش مورداستفاده قرار گرفت. این قلعه، دارای یک کتاب‌خانه بزرگ و یک باغ است و در حال حاضر به موزه‌ای مملو از اشیا قدیمی تبدیل شده است.

 این موزه در تابستان، میزبان رویدادهای هیجان‌انگیز، مهمانی‌های مجلل همراه با سرو غذا و پخش موسیقی زنده نیز خواهد بود. در فصل زمستان نیز، درختان سربه‌فلک‌کشیده و برفی حیاط، نور چراغ‌ها و دکوراسیون خیره‌کننده این موزه، آن را به یکی از دیدنی‌ترین نقاط تورنتو تبدیل کرده است. شما برای رسیدن به این موزه باشکوه، کافی‌ست سوار بر خط 307 به خیابان Bathurst بروید و در Davenport پیاده شوید. قیمت بلیط موزه نیز، به‌ازای هر نفر، حداقل 42.83 دلار خواهد بود.

آدرس:

1 Austin Terrace, Toronto, ON M5R 1X8, Canada

ساعت فعالیت:

همه‌روزه از 9:30 صبح تا 5 بعدازظهر

شماره تلفن:

1171 923 416 1+

وب‌سایت:

http://www.casaloma.ca/

کفش‌های عجیب و غریب بپوشید!

یکی دیگر از عجیب ‌ترین تفریحات در تورنتو، بازدید از مغازه کفش‌فروشی Vog Vault است. شما در این مغازه، کفش‌های غیرمعمول، در رنگ‌ها و طرح‌های عجیب و غریب به‌نام John Fluevog Shoes را خواهید دید. در این مغازه، اتاقی وجود دارد که با یک صندلی ویکتوریایی و پس‌زمینه‌ای از یک قفسه که از کف تا سقف با کتاب‌ها پر شده، موردتوجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است؛ به‌طوری که بلااستثنا تمامی بازدیدکنندگان بدون عکس گرفتن در این اتاق، Vog Vault را ترک نمی‌کنند. برای رسیدن به این مکان، کافی‌ست سوار خط 301 شوید و به‌سمت خیابان Queen غربی در Palmerston بروید و آن‌جا پیاده شوید. بازدید از این فروش‌گاه، مانند تمامی فروش‌گاه‌ها رایگان است.

آدرس:

686 Queen St W, Toronto, ON M6J 1E7, Canada

ساعت فعالیت:

یک‌شنبه‌ها از 12 ظهر تا 6 بعدازظهر

سایر روزهای هفته از 11 صبح تا 7 بعدازظهر

شماره تلفن:

1420 581 416 1+

وب‌سایت:

https://www.fluevog.com/stores/toronto-queen-st/

کانادای کوچک را ببینید!

Little Canada

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از کانادای کوچک در عرض یک‌ساعت است. این نمایشگاه مینیاتوری و ماهرانه که در قلب شهر تورنتو قرار دارد، امکان بازدید از تمامی جاذبه‌ های بکر و غیرقابل دسترس را در عرض یک‌ساعت فراهم می‌کند. جالب‌ترین نکته درباره Little Canada یا کانادای کوچک آن است که شما می‌توانید اسکن شوید و توسط یک پرینتر سه‌بعدی، یک نسخه در مقیاس کوچک از خودتان بسازید تا به‌عنوان عابرپیاده در این ماکت قرار بگیرید. برای بازدید از کانادای کوچک، کافی‌ست با قطار شماره یک به ایستگاه Dundas بروید و آن‌جا پیاده شوید. هزینه بلیط ورودی به‌ازای هر نفر، حداقل 32 دلار خواهد بود.

آدرس:

10 Dundas St E Basement2, Toronto, ON M5B 2G9

ساعت فعالیت:

جمعه‌ها و شنبه‌ها از 10:30 صبح تا 19:30

سایر روزهای هفته از 10:30 صبح تا 6:30 بعدازظهر

شماره تلفن:

4663 578 647 1+

وب‌سایت:

https://www.little-canada.ca/

با سلبریتی‌های قدیمی ملاقات کنید!

یکی دیگر از تفریحات عجیب در تورنتو، بازدید از تابلوهای Neighborhood Watch است. این تابلوها، با تصاویر شخصیت‌های دهه 1980 و 1990 پوشیده شده است؛ مولدر و اسکالی، آقای راجرز و شخصیت‌های فیلم بافی قاتل خون‌آشام‌ها از جمله آن‌ها هستند. اگر به‌دنبال راهی برای گردش در شهر هستید، تابلوهای Neighborhood Watch، بهانه خوبی هستند؛ بنابراین برای دیدن آنان کافی‌ست به بازار کنزینگتون، خیابان کالج و Queen غربی بروید تا بیش از 100 تابلوی عجیب و غریب و بامزه را ببینید.

در آخر

پیاده‌روی در آسمان، خرید جمجمه یک انسان، غذاخوردن در توالت فرنگی، سیرکردن در تاریخ اروپا، بازدید از خانه عروسک‌ها، بازی در زیرگذر خیابان، پیاده‌روی با ارواح، ملاقات با سلبریتی‌های قدیمی و دیگر کارها، در شمار عجیب‌ ترین تفریحات تورنتو هستند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به این شهر، از انجام این فعالیت‌های مهیج غافل نشوید. سفر خوشی را برای‌تان آرزومندیم.

نظرات کاربران