toronto

تفریحات رایگان در تورنتو؛ از ساحل گیلاس تا باغ آلن!

ممکن است هنگام سفر به تورنتو با کمبود بودجه مواجه شوید، اما هنوز هم دلتان بخواهد که از شگفتی‌های شهر دیدن کنید. ما این نیاز شما را شناسایی کردیم و در جهت رفع آن در این مقاله از سایت سه‌کلیک به معرفی تفریحاتی که به صورت رایگان در تورنتو می‌توانید انجام بدهید پرداخته‌ایم. پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

تفریحات رایگان و شگفت‌انگیز برای انجام در تورنتو

1. در ساحل گیلاس قدم بزنید

Cherry Beach in Toronto

یکی از بهترین تفریحات رایگان برای در تابستان تورنتو رفتن به ساحل است. ساحل گیلاس که در انتهای خیابان گیلاس قرار دارد، ساحل و پارک شنی بزرگی است که در امتداد سواحل دریاچه انتاریو واقع شده.

این مکان همچنین دارای یک پارک بزرگ سگ‌های بدون بند، پارکینگ و راه دسترسی به دادگاه مارتین گودمن است.

ضمن اینکه مسیر این ساحل برای دوچرخه‌سواران یا هر کسی که به دنبال پیاده‌روی است، می‌تواند بسیار مفرح و دلنشین باشد. ساحل گیلاس یک مکان محبوب برای پیک‌نیک و جذب اشعه ماوراء‌بنفش، جایی ایده‌آل برای پارو زدن ایستاده، موج سواری و تماشای منظره چشم‌نواز غروب خورشید است.

نکته محلی: اتوبوس 121 از ایستگاه یونیون شما را به سمت ساحل گیلاس می‌برد.

2.  به خانه خرید زیرزمینی THE PATH بروید 

در نیمه اول قرن بیستم، تونل‌هایی در زیر تورنتو ایجاد شدند که آنجا را به خانه بزرگ‌ترین مجتمع خرید زیرزمینی در جهان تبدیل کرد. این پیچ و خم عظیم زیرزمینی که به عنوان PATH شناخته می‌شود، دارای گذرگاه‌های بزرگی است که به 75 ساختمان در شهر، از جمله تالار روی‌تامسون و تالار مشاهیر هاکی متصل می‌شود.

در نتیجه، The PATH  نزدیک به 4 میلیون فوت مربع را پوشش می‌دهد و با بیش از 1200 مغازه، رستوران و بوتیک‌های مختلف پر شده‌است. همچنین دارای پیوندهایی به پایگاه‌های حمل‌ونقل عمومی مختلف در سراسر شهر است.

بنابراین، اگر به دنبال تفریحات منحصربه‌فرد برای انجام در تورنتو هستید یا می‌خواهید بهترین فعالیت‌های رایگان برای انجام در زمستان را تجربه کنید به طوری که شما را از سرما دور نگه دارد، PATH  همان جایی است که انتظارش را دارید.

3. گشت‌وگزار در اسکله پولسون؛ یکی از تفریحات مفرح و رایگان تورنتو

Polson Pier in Toronto

اسکله پولسون که به دلیل داشتن یکی از بهترین مناظر تورنتو شناخته شده‌است، برای مسافرانی که بودجه کمی دارند گزینه بسیاری مناسبی است.

این اسکله که در بخش صنعتی شهر، معروف به پورت‌لندز قرار دارد، مناظر وسیعی از بندر تورنتو را به چشمان شما می‌بخشد. به علاوه، آنجا یک مکان عالی برای لذت بردن از غروب خیره‌کننده خورشید نیز است.

این منطقه دارای جاذبه‌های فراوانی از جمله محدوده مخصوص به رانندگی و ماشین‌سواری است.

حتی یک فضای سبز کوچک و دوست‌داشتنی در اسکله وجود دارد که قبلاً پارک جنیفر کاترینا کووال (Jennifer Kateryna Koval’s’kyj) بود و اکنون به عنوان پارک اسکله پولسون شناخته می‌شود.

بله، این یکی از بهترین تفریحات رایگان برای انجام در تورنتو است که به افتخار یک دختر جوان شجاع از تورنتو نامگذاری شده‌است.

نکته محلی: اگر می‌خواهید هزینه‌ای برای پارک ماشین در آنجا پرداخت نکنید، می‌توانید از پارکینگ‌های مجانی مختلف در کنار خیابان استفاده کنید.

4. عکاسی در بازار سنت‌لارنس

یکی از نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی تورنتو، بازار سنت‌لارنس است. این ساختمان عظیم با آجر قرمز، خانه بیش از 120 تاجر است که همه چیز از محصولات پخته گرفته تا محلی را می‌فروشند.

این مکان آنقدر عالی است که نشنال جئوگرافیک آنجا را یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی در جهان نامیده‌است.

بازدید از این بازار که یکی از جاذبه‌های دیدنی تورنتو است و قدمت آن به سال 1803 باز می‌گردد، کاملا رایگان است.

این ساختمان به قسمت جنوب غربی خیابان‌های Front و Lower Jarvis تسلط دارد و مکانی عالی برای خوردن غذاهای مقرون‌به‌صرفه در تورنتو است.

به علاوه، بازار سنت لارنس مکانی عالی برای گرفتن عکس نیز است! از خیابان فرانت، می‌توانید از نمای بیرونی ساختمان عکس بگیرید. جالب اینجا است که این ساختمان از ایستگاه قطار سنت‌پانکراس لندن الهام گرفته شده‌است.

تصور کنید که حین پرسه زدن در دکه‌ها و کافه‌های بازار همانطور که به گرفتن عکس مشغول هستید، بوی شیرین کالاهای خوش‌طعم در مشامتان می‌پیچد و شما غرق در لذت می‌شوید.

اگر به آنجا رفتید، بازدید از طبقه دومش را فراموش نکنید تا یک منظره هوایی عالی از بازار داشته‌باشید. شما همچنین می‌توانید از بهترین تورهای غذایی تورنتو در زمانی که در آن بازار هستید لذت ببرید.

ساعت کاری: از سه شنبه تا جمعه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر، شنبه از ساعت 7 صبح تا 5 بعداز ظهر و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

5. با نشان شهر تورنتو سلفی بگیرید

3D Toronto sign

یکی از بهترین تفریحات رایگان در تورنتو، گرفتن عکس سلفی با نشان شهر است. این تابلوی سه‌بعدی نمادین و نورانی در میدان ناتان فیلیپس روبروی تالار شهر تورنتو قرار دارد.

هر حرف این تابلو، 10 فوت ارتفاع دارد و یک چرخ دارویی و یک برگ افرا در کنار آن قرار دارد. حروف با چراغ‌های LED روشن می‌شود که بسته به رویدادهای فعلی/تعطیلات در شهر تغییر رنگ می‌دهد و آن را به یکی از بهترین فعالیت‌های رایگان برای تماشا و عکاسی در تورنتو تبدیل می‌کند.

نکته محلی: در ماه‌های تابستان، پلکانی در میدان وجود دارد که شما را به یک پیاده‌روی مرتفع هدایت می‌کند.

6. از هنرBentway   لذت ببرید

این مکان در زیر بزرگراه گاردینر، یکی از بی‌نظیرترین مکان‌های تورنتو قرار دارد. آنجا یک فضای عمومی باورنکردنی است که هنر، فرهنگ و فعالیت‌های تفریحی را درونش جای داده‌است.

Bentway که از مرکز  فورت‌یورک در شرق شروع می‌شود و به خیابان باستیون می‌رود، مکانی عالی برای یافتن تفریحات رایگان در تورنتو است.

با همکاری هنرمندان مختلف کانادایی، برخی از بهترین نقاشی‌های دیواری شهر را به نمایش می‌گذارد. یکی از آن آثار، نامه‌های عاشقانه به دریاچه‌های بزرگ نام دارد. این قطعه به تنهایی یک نقاشی دیواری با ارتفاع نزدیک به 50 فوت است که بر روی یکی از ستون‌های بزرگراه قرار دارد و دیگران را نسبت به آب‌های آسیب‌پذیر و زندگی دریاچه انتاریو آگاه می‌کند.

اگر به آنجا بروید، می‌توانید نقاشی‌های دیواری بسیار جذاب و الهام‌بخشی را پیدا کنید که بیشتر آن‌ها در مقیاس بزرگ هستند.

نکته محلی: اگر به دنبال تفریحات رایگان برای انجام در زمستان تورنتو کانادا هستید، می‌توانید در مسیر اسکیت بیش از 700 فوتی Bentway اسکی کنید. در شب‌های جمعه، اجاره اسکیت رایگان است.

7. به تماشای ویترین‌های یورک‌ویل بروید

تفریحات رایگان در تورنتو

یورک‌ویل که به‌عنوان یکی از گران‌ترین مناطق تورنتو شناخته می‌شود، مملو از فروشگاه‌های مد و رستوران‌های شیک است. اما اجازه ندهید که شما را از بازدید باز دارد؛ زیرا تماشای ویترین‌ها در یورک‌ویل، یک تفریح کاملا رایگان در تورنتو است. شما در بین خیابان یورک‌ویل و خیابان بلور غربی، تعدادی از زیباترین ویترین‌های شهر را خواهیددید.

بنابراین، در خیابان بلور پرسه بزنید و برخی از برترین ویترین های بوتیک مد شهر را ببینید. چند فروشگاه برتر برای ویترین عبارتند از Holt Renfrew، Hermes، و Gucci.

8.  در های‌پارک قدم بزنید

های‌پارک با مساحت 400 هکتار در مرکز شهر واقع شده‌است. بله، اغلب از آن به عنوان پارک مرکزی تورنتو یاد می‌شود و مکانی فوق‌ا‌لعاده برای بازدید در تمام طول سال است.

های‌پارک از دریاچه انتاریو به سمت شمال تا خیابان بلور امتداد دارد. این فضای سبز، پر از مسیرهای پیاده‌روی، باغ‌ها، یک باغ‌وحش کوچک و یک کافه است که همگی انتظار شما را می‌کشند.

با این حال، این پارک ویژه فراتر از یک پارک شهری معمولی است؛ زیرا همه چیز در آنجا به حالت طبیعی خود باقی مانده‌است. در نتیجه، طبیعت وحشی زیادی در سراسر پارک وجود دارد؛ از جمله حوضچه‌های کوچک پر از آبزیان و درختان بلوط.

در فصل بهار، های‌پارک به یکی از بهترین مکان‌های تورنتو برای تماشای شکوفه‌های گیلاس تبدیل می‌شود و در طول ماه‌های تابستان، مکان مناسبی برای پیک‌نیک است.

اما، اگر در پاییز به این شهر سفر می‌کنید،High Park  جایی عالی برای غوطه‌ور شدن در تمام آن رنگ‌های خیره‌کننده پاییزی است.

9. بازدید فانوس دریایی بندرگاه تورنتو

Toronto Harbor Lighthouse

چند فانوس دریایی مختلف در تورنتو وجود دارد که یکی از بهترین‌های آن، فانوس دریایی بندر تورنتو است. این فانوس دریایی که در انتهای خیابان Leslie Spit واقع شده‌، مکان بسیار خوبی برای بازدید است؛ زیرا از آنجا می‌توانید مناظر شگفت‌انگیزی از بندر و خط افق شهر را تماشا کنید.

به علاوه، از آنجا شبه‌جزیره‌ای که 3 مایل تا بندر امتداد دارد را خواهید یافت.

پارک تامی‌تامپسون نیز در همانجا قرار دارد و یک مکان حفاظت‌شده طبیعی است که بیشتر به خاطر پرندگانش شناخته شده‌است.

نکته محلی: FYI  این پارک فقط آخر هفته ها باز است.

10. از ورود رایگان به موزه‌های برتر لذت ببرید

مسافران گاهی اوقات بهترین موزه‌های مقرون‌به‌صرفه را از دست می‌دهند. باور کنید یا نه، در تورنتو می‌توانید از بسیاری از موزه های برتر به صورت رایگان دیدن کنید.

محبوب‌ترین موزه در تورنتو، موزه سلطنتی انتاریو با نام مستعار ROM است که بازدید از آن در سومین شب سه‌شنبه هر ماه، بین ساعت 5:30 تا 8:30 بعدازظهر رایگان است.

بنابراین، می‌توانید در آنجا از نمایشگاه‌های دائمی باورنکردنی موزه که همه چیز از دایناسور گرفته تا هنر را در دل خود دارد، با پرداخت تنها صفر دلار دیدن کنید.

یکی دیگر از موزه‌های برتر تورنتو که به صورت رایگان اجازه بازدید دارد، گالری هنر انتاریو (AGO) است. ورود در آنجا هر چهارشنبه‌شب بین ساعت 18:00 تا 21:00 رایگان است. با این حال، حتما جای خود را از قبل به صورت آنلاین رزرو کنید.

دو موزه دیگر که شب‌های رایگان ویژه را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند، موزه آقاخان و موزه گاردینر است.

به علاوه، برای اینکه همه بتوانند با فرهنگ و تاریخ شهر بیشتر آشنا شوند، تعداد 10 موزه در تورنتو وجود دارد که بازدید آن‌ها در هر زمانی رایگان است. برای اطلاع از نام این موزه‌ها به سایت تاریخی ملی فورت‌یورک مراجعه کنید.

11. رفتن به محله دیستیلِری دیستریکت

تفریحات رایگان در تورنتو

یکی از بهترین مکان‌های تورنتو برای تفریح رایگان، محله دیستیلِری دیستریکت است. این محله منحصر‌به‌فرد عابر پیاده، مملو از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و ساختمان‌های آجری قرمز است که به شما این احساس را می‌دهد که انگار در اروپا هستید. خانه‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها و گالری‌های هنری جذابی در آنجا وجود دارد.

همچنین مکانی عالی برای گذراندن اوقات فراغت است؛ زیرا نشانه‌های هنری متعددی مانند قلب قرمز معروف و قفل‌های عاشقانه دارد و بسته به زمان سال، مجموعه‌ای از بهترین رویدادهای رایگان تورنتو را در دل خود جای داده‌است؛ مانند بازار کریسمس تورنتو.

12. از مزرعه Riverdale دیدن کنید

شما می‌توانید بخشی از زندگی روستایی را در این مزرعه که در محله Cabbagetown  واقع شده‌است، تماشا کنید.

مزرعه Riverdale که بیش از 7 هکتار است، تفریحات رایگان زیادی برای بزرگسالان و کودکان دارد. از این گذشته، این ملک دارای باغ‌های مختلف، حوضچه‌ها و حدود 2 مایل مسیر پیاده‌روی است.

به علاوه، در تمام مسیرها در مزرعه شما شاهد دام‌هایی همچون خوک، گوسفند، بز و مرغ هستید. با این حال، مهم است که توجه داشته‌باشید که این مزرعه یک باغ وحش برای حیوانات خانگی نیست!

مزرعه ریوردیل در تمام طول سال میزبان رویدادها و برنامه‌های ویژه زیادی است.

13. در کنسرت‌های رایگان اپرای کانادا شرکت کنید

Free Canadian Opera concerts

شرکت اپرای کانادایی یکی از بزرگ‌ترین تولیدات اپرا در آمریکای شمالی را در آمفی تئاتر شیشه‌ای شگفت‌انگیز خود در مرکز هنرهای نمایشی چهارفصل به نمایش می‌گذارد. این مکان میزبان یک مجموعه کنسرت رایگان در طول سال است.

بنابراین، در حالی که هنرمندانی از سراسر جهان در یکی از خیره‌کننده‌ترین سالن‌های تورنتو اجرا می‌کنند، می‌توانید به آنجا بروید و از شنیدن هنرشان لذت ببرید.

نکته محلی: درهای سالن، 30 دقیقه قبل از هر اجرا باز می‌شوند که معمولاً نیز زمانش ظهر است.

14. از تفریحات رایگان تورنتو؛ از زیبایی‌های باغ آلن دیدن کنید

یکی از بهترین تفریحاتی که در تورنتو می‌توانید به صورت رایگان انجام دهید، بازدید از باغ آلن است.

این جواهر مرکز شهر یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تورنتو است. این مکان همچنین دارای زمین بازی، پارک سگ‌ها و یک گلخانه است که آنجا را به یک فضای بکر و دلنشین تبدیل می‌کند.

با این حال، جالب‌ترین قسمت پارک، هنرستان باغ آلن است؛ فضایی با قدمت بیش از 100 سال که خانه شش گلخانه منحصر‌به‌فرد است.

شما می‌توانید در آنجا از گلخانه‌های مناطق گرمسیری، خشک و…دیدن کنید. به علاوه، درون این دیوارهای شیشه‌ای، گل‌های رنگارنگی مانند ارکیده، فضای سرسبز، لاک‌پشت‌ها و حتی یک حوضچه ماهی کوی نیز وجود دارد.

ضمن اینکه باغ آلن در طول سال میزبان رویدادها و نمایش‌های مختلفی است تا جادوی بیشتری را به یکی از بهترین تفریحات رایگان در تورنتو اضافه کند.

15. در بازار کنزینگتون قدم بزنید

تفریحات رایگان در تورنتو

عجیب، هنری و رنگارنگ سه کلمه‌ای هستند که می‌توان برای توصیف یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌های تورنتو استفاده کرد.

در واقع، بازار کنزینگتون به قدری جالب است که قطعاً باید آن را به لیست بهترین تفریحات رایگان در تورنتو اضافه کنید.

این محله پرجنب‌وجوش در قلب مرکز شهر تورنتو قرار دارد و کارهای رایگان و مقرون‌به‌صرفه زیادی برای انجام دارد.

شما در این بازار می‌توانید از مغازه‌های محلی، کافه‌ها و غذاهای خیابانی خوشمزه، نقاشی‌های دیواری عالی و هنرهای خیابانی شگفت‌انگیز دیدن کنید.

16. در گشت خودراهنمای داون تاون شرکت کنید

با شرکت در یک تور پیاده‌روی رایگان تورنتو، درباره شهر، تاریخچه جذاب آن و مجموعه وسیعی از مناظری که دارد بیشتر بدانید.

شهر تورنتو انواع تورهای رایگان خودراهنما را با طیف گسترده‌ای از موضوعات و مناطق، از پیاده‌روی در شهر تا فضاهای سبز را پوشش می‌دهد.

در این تورها، بازدیدکنندگان در طول 4 مایل از مرکز شهر برای حدود دو ساعت راهنمایی می‌شوند.

این تجربه شما را از پارک‌ها و بسیاری از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی تورنتو مانند Old City Hall  وUnion Station  عبور می‌دهد.

17. از موزه MOCA دیدن کنید

MOCA Museum

موزه هنرهای معاصر تورنتو کانادا اکنون یکی از موزه‌های رایگان شهر است. این ساختمان که در قسمتی از ساختمان تاریخی خودروسازی تاور، در انتهای غربی شهر قرار دارد، هم موزه و هم گالری هنری است.

بنابراین، MOCA  دارای هنری است که هم تفکربرانگیز و هم آینده‌نگر است. به علاوه، این موزه خانه آثار طیف گسترده‌ای از هنرمندان از جمله هنرمندان بین‌المللی و همچنین هنرمندان مشهور کانادایی است.

چه کسی می‌تواند در برابر یک موزه رایگان مقاومت کند؟ بی‌شک که هیچکس.

18. سری به کوچه گرافیتی بزنید

کاوش در هنرهای خیابانی یک شهر، فعالیتی عالی برای مسافران  و یکی از بهترین تفریحات رایگان برای انجام در تورنتو است.

از خیابان پورتلند تا خیابان اسپادینا، درست در جنوب کوئین ‌استریت غربی، کوچه‌ای طولانی به نام راش ‌لین وجود دارد.

این کوچه که به نام کوچه گرافیتی نیز شناخته می‌شود، به طرز عجیبی به یکی از برترین جاذبه‌های شهر تبدیل شده‌است. دلیلش این است که که کشیدن نقاشی گرافیتی بر روی درهای پشتی و کل ساختمان‌ها در آنجا یکی از جالب‌ترین هنرهای خیابانی در تورنتو به شمار می‌آید.

قطعات هنری شامل پرتره‌های واقع گرایانه، شخصیت‌های کارتونی و آثار جذاب دیگر است. حتی  در آنجا یک ساختمان کامل با تم رنگارنگ زیر آب نقاشی شده‌است.

نکته محلی: کوچه گرافیتی تنها 1000 فوت طول دارد، بنابراین به یک سمت بروید و سپس به سمت دیگر برگردید تا هیچ قطعه جالبی را از دست ندهید.

19.  از نیروگاه مرکز هاربرفرانت بازدید کنید

تفریحات رایگان در تورنتو

رفتن به مرکز هاربرفرانت، از تفریحات رایگان در تورنتو است که یکی از جاذبه‌های رایگانش نیروگاه است. این ساختمان که در سال 1926 ساخته شد، تا سال 1980 به کار خود ادامه داد. اکنون نیز با دودکش بلند و نمای آجری قرمز به یک گالری هنر معاصر تبدیل شده‌است.

آنجا با مأموریت فراهم کردن فضایی برای الهام بخشیدن به هنرهای تجسمی و تبادل فرهنگی، چیزهای زیادی برای دیدن و آموختن دارد. در نتیجه، The Power Plant  هنر هنرمندان محلی کانادایی و همچنین هنرمندان بین‌المللی را به نمایش می‌گذارد و در کنار پذیرش رایگان در تمام طول سال، انواع برنامه‌ها و کارگاه‌های رایگان را برای کودکان و بزرگسالان برگزار می‌کند.

20.  یک فیلم رایگان در Downsview Park  تماشا کنید

اگر در تابستان به کشور کانادا سفر کردید و به دنبال بهترین تفریحات رایگان برای انجام در تورنتو بودید، به شما تماشای یک فیلم رایگان را پیشنهاد می‌کنیم.

هر تابستان، در ماه‌های جولای و آگوست، Downsview Park  میزبان فیلم‌های جذاب است.

بنابراین، در طول تابستان هنگام غروب، می‌توانید یک صندلی را روی چمن بگذارید و از تماشای یک فیلم رایگان در فضای باز لذت ببرید.

به علاوه، بیشتر فیلم‌ها برای خانواده‌ها مناسب هستند و بهترین راه برای پایان دادن به یک روز عالی تابستانی در شهر است.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، تورنتو تفریحات رایگان زیادی را در دل خود جای داده‌است؛ به طوری که شما را کمتر نگران مخارج سفر خود می‌کند. کدام یک از تفریحات مطرح‌شده برای شما جذاب‌تر بود؟ آیا تاکنون تجربه شرکت در این فعالیت‌ها را داشته‌اید؟ 

نظرات کاربران