CF Toronto Eaton Centre
12 اردیبهشت 1402
کانادا

مراکز خرید تورنتو ؛ لذت همزمان تفریح و خرید

تورنتو بزرگ‌ترین شهر کاناداست. این شهر، به‌خاطر جاهای دیدنی نمادین، غذاهای متنوع و مراکز خرید فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. از بوتیک‌های لوکس گران‌قیمت گرفته تا برندهای پوشاک، فروش‌گاه‌های عالی زیادی را در مراکز خرید تورنتو خواهید یافت. علاوه بر آن، بسیاری از غذاخوری‌های مرغوب نیز در آن‌جا مستقرند. به‌طور کلی مراکز خرید تورنتو، لذت‌ گشت‌وگذار و تفریح، خرید و غذاخوردن را به‌طور همزمان برای شما فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مراکز خرید تورنتو می‌پردازیم.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

yorkdale shopping centre

yorkdale shopping centre

یکی از مراکز خرید تورنتو yorkdale shopping centre است. این مرکز خرید لوکس که در North York قرار دارد، از مرکز شهر تورنتو با مترو، به‌اندازه نیم ساعت فاصله دارد. مرکز خرید yorkdale shopping centre، فروشگاه‌های عرضه کننده برندهای نامی و مشهوری چون Alexander McQueen، Balenciaga، Saint Laurent و دیگر برندهای میان‌رده با قیمت‌های متوسطی هم‌چون طلاوجواهرات Mejuri، پوشاک Aritzia و پوشاک‌ و اکسسوری‌های Reformation را در خود جای داده است. 

در این مرکز خرید، برخی از بهترین رستوران‌های شهر نیز وجود دارد. رستوران Aburi TORA –یکی از بهترین رستوران‌های تخصصی در سرو سوشی- Konjiki Ramen –رستوران توکیویی تورنتو که در سرو نودل رامنی تخصص دارد- و Cheesecake Factory از آن جمله‌اند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید تا هر ساعتی از روز در این مرکز خرید لوکس بگردید و سپس ناهار یا شام خود را در آن‌جا میل کنید. هم‌چنین برای صرف میان‌وعده نیز می‌توانید به مغازه KITKAT Chocolatory بروید و از کوکی‌ها و از خوردن شیرینی‌های دانمارکی آن‌جا لذت ببرید.

آدرس:

3401 Dufferin St, Toronto, ON M6A 2T9

ساعت فعالیت:

یکشنبه‌ها: 11 ظهر تا 7 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 9 شب 

شماره تلفن:

3261 789 416 1+

وب‌سایت:

https://yorkdale.com/

CF Toronto Eaton Centrer

یکی دیگر از مراکز خرید تورنتو CF Toronto Eaton Centre است. این مرکز خرید، درست در مرکز شهر قرار دارد. CF Toronto Eaton Centre بسیاری از برندهای محبوب، از جمله Aritzia و UNIQLO را در خود جای داده است. علاوه بر آن، بخشی از فروشگاه نیز به فروش لباس‌های گرافیکی اختصاص یافته است. این مرکز خرید، به PATH که بزرگ‌ترین مجتمع خرید زیرزمینی جهان است نیز دسترسی دارد. شما با رفتن به این مکان نیز می‌توانید از غذاخوری‌های بیرون‌بر و فروشگاه‌های کوچک آن بهره ببرید. هم‌چنین، CF Toronto Eaton Centre به چندین فست‌فودی و کافه‌ Gong Cha و Benkei Hime مجهز است. به‌زودی برند رستوران فست‌فودی آمریکایی Chick-fil-A نیز در آن افتتاح خواهد شد.

آدرس:

 220 Yonge St, Toronto, ON M5B 2H1

ساعت فعالیت:

یکشنبه‌ها: 11 ظهر تا 7 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 9 شب 

شماره تلفن:

8560 598 416 1+

وب‌سایت:

https://www.cfshops.com/toronto-eaton-centre.html?cid=lis_tec_en_hp_gb

CF Shops at Don Mills

CF Shops at Don Mills

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تورنتو CF Shops at Don Mills است. این مرکز خرید، در فضای باز منطقه North York تورنتو قرار دارد. در حالی که CF Shops at Don Mills از تعداد زیادی فروشگاه برخوردار نیست، اما هنوز هم مکان بسیار لذت‌بخشی برای خرید در تورنتو به شمار می‌آید. چرا که این مرکز خرید، طیف وسیعی از فروشگاه‌های مختلف را در خود جای داده است. برای مثال، کمپانی Anthropologie برای خرید لباس‌های زنانه، Structube -عرضه‌ کننده مبلمان- و McEwan’s -فروشنده خواربار- در این مکان مستقرند. هم‌چنین رستوران‌های The Good Son یا پسر خوب، Paramount Fine Foods و کافه Demetres با کروسان‌های آسیایی و دسرهای خوش‌مزه نیز در این مرکز خرید قرار دارند. شما بعد از گشت‌وگذار در مرکز خرید CF Shops at Don Mills می‌توانید به کافه یا رستوران‌های این‌جا بروید تا خستگی‌تان را رفع کنید.

آدرس:

1090 Don Mills Rd., Toronto, ON M3C 3R6

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها: 10 صبح تا 7 بعدازظهر

یک‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 6 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 8 شب

شماره تلفن:

6087 447 416 1+

وب‌سایت:

https://www.cfshops.com/shops-at-don-mills.html?cid=lis_don_en_hp_gb

Bayview Village Shopping Centre

یکی دیگر از مراکز خرید تورنتو Bayview Village Shopping Centre است. این مرکز خرید، در محله ثروت‌مندنشین Bayview Village قرار دارد. مرکز خرید Bayview Village ، بسیاری از فروشگاه‌های با اجناس گران‌قیمت و برندهای خوش‌نامی مانند Ecco و Sephora را در خود جای داده است. هم‌چنین، یک Pusateri’s یا فروشگاه با یخچال‌های روباز که در آن میوه، شیرینی، دسر و هر نوع خوراکی آماده‌ای قرار دارد را در این‌جا خواهید دید. می‌توانید میان‌وعده خود را از این Pusateri’s تهیه کنید و یا برای صرف ناهار و شام از غذاهای ایتالیایی رستوران Il Fornello و غذاهای خاورمیانه‌ای رستوران Tabule واقع در مرکز خرید Bayview Village تورنتو لذت ببرید.

آدرس:

2901 Bayview Ave, North York, ON M2K 1E6

ساعت فعالیت:

شنبه‌ها: 10 صبح تا 6 بعدازظهر

یک‌شنبه‌ها: 12 ظهر تا 5 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 8 شب

شماره تلفن:

0404 226 416 1+

وب‌سایت:

http://www.bayviewvillageshops.com/

CF Sherway Gardens

CF Sherway Gardens

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تورنتو CF Sherway Gardens است. این مرکز خرید فوق‌العاده زیبا در Etobicoke، در بخش غربی تورنتو قرار دارد. این مرکز خرید، فروشگاه‌های زیاد با کمپانی‌های معروفی مانند Aritzia، Athleta و Free People را در خود جای داده‌ است. هم‌چنین در این مرکز خرید، غذاخوری Pi Co.، Fresh Restaurants و Cactus Club به‌ترتیب پیتزا، غذاهای گیاهی برای گیاه‌خواران و غذاهای اصیل کانادایی را سرو می‌کنند. بستنی‌فروشی Sweet Jesus و کوکی‌فروشی Mrs. Field در این مرکز خرید نیز آماده پذیرایی کردن یک میان‌وعده از شما خواهند بود.

آدرس:

25 The West Mall, Etobicoke, ON M9C 1B8

ساعت فعالیت:

یکشنبه‌ها: 10 صبح تا 6 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 9 شب

شماره تلفن:

1070 621 416 1+

وب‌سایت:

https://www.cfshops.com/sherway-gardens.html?cid=lis_shw_en_hp_gb

Scarborough Town Centre

یکی دیگر از مراکز خرید تورنتو Scarborough Town Centre است. این مرکز خرید، درست در مرکز شهر، در Scarborough قرار دارد. شما در این مرکز خرید می‌توانید چندین فروشگاه از کمپانی‌های معروف مانند Aritzia، The Bay و Foot Locker را ببینید. علاوه بر آن با فروشگاه Sukoshi Mart که محصولات و عروسک‌های K-beauty و انیمه‌ای را به فروش می‌رساند روبه‌رو شوید و برای فرزندانتان یک یا چند عروسک بخرید. استودیوی طراحی IKEA نیز در مرکز خرید Scarborough Town Centre مستقر است. شما خواهید دید که ساکنان تورنتو برای بازسازی خانه‌های خود به این دفتر مراجعه می‌کنند تا ابتدا مشاوره شوند و در نهایت طرح موردنظر خود را به‌دست آنان پیاده‌سازی کنند. در Scarborough Town Centre نیز مانند سایر مراکز خرید تورنتو، غذاخوری‌هایی وجود دارد. این غذاخوری‌های کوچک و متنوع که هر طیف سلیقه‌ای را پوشش می‌دهند عبارتند از: 

  • Bing برای دوست‌داران برگرهای ترد چینی
  • Jollibee برای طرف‌داران مرغ کنتاکی فیلیپینی
  • Naan and Kabob؛ عرضه ‌کننده بشقاب کباب افغانی
  • ansotei Ramen برای دوست‌داران نودل رامن ژاپنی
  • رستوران Scaddabush برای طرف‌داران غذاهای ایتالیایی
  • و Fuwa Fuwa برای دوست‌داران پنکیک سوفله ژاپنی. 

آدرس:

300 Borough Dr, Scarborough, ON M1P 4P5

ساعت فعالیت:

یکشنبه‌ها: 11 ظهر تا 7 بعدازظهر

سایر روزهای هفته: 10 صبح تا 9 شب

شماره تلفن: 

0296 296 416 1+

وب‌سایت:

https://scarboroughtowncentre.com/

Vaughan Mills

Vaughan Mills

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تورنتو Vaughan Mills است. این مرکز خرید، بسیاری از فروشگاه‌های معمولی و فروشگاه‌هایی با برندهای معروف Arc’teryx، Dr. Martens، Aritzia، Ugg، UNIQLO، Levi’s و The Nooks را در خود جای داده است. علاوه بر آن، بسیاری از رستوران‌های فست‌فود مانند Blaze Pizza، Chipotle و Aroma Espresso Bar را در این‌جا خواهید یافت. علاوه بر آن می‌توانید از غذاخوری Nguyen Huong وToro Toro که در کنار درب خروجی این مرکز خرید قرار دارند و به‌ترتیب banh mi و سوشی سرو می‌کنند، غذا تهیه کنید. مرکز خرید Vaughan Mills که تنها 40 دقیقه از شمال تورنتو فاصله دارد، در ماه‌های تابستان، توسط یک اتوبوس رایگان از مرکز شهر تورنتو قابل دسترسی است.

آدرس:

1 Bass Pro Mills Dr, Vaughan, ON L4K 5W4

ساعت فعالیت:

یک‌شنبه‌ها: 11 ظهر تا 7 شب

سایر روزها: 10 صبح تا 9 شب

شماره تلفن:

2110 879 905 1+

وب‌سایت:

https://www.vaughanmills.com/

در آخر

در طول این مقاله به معرفی 7 تا از مراکز خرید تورنتو پرداختیم. هریک از این مراکز خرید، تجربه منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار می‌دهند. چه در پی خرید از مطرح‌ترین برندهای دنیا باشید و چه بدون قصد خرید، پی پاساژگردی و تماشای ویترین‌های شیک باشید، می‌توانید به مراکز خرید تورنتو سر بزنید و بدون نگرانی از این‌که ممکن است از ساعت سرو ناهار یا شام در هتل گذشته باشد، غذاهای ایتالیایی، ژاپنی، افغانی، چینی، هم‌چنین غذاهای گیاهی و میان‌وعده‌های خوش‌مزه‌ای را میل کنید.

نظرات کاربران