Four Seasons Hotel Toronto

بهترین هتل‌های تورنتو برای یک اقامت به یادماندنی به آن ور دنیا!

آیا مایل هستید که برای دوری از شلوغی و دغدغه‌های زندگی به یک سفر جذاب بروید؟ تورنتو در استان انتاریو کانادا، گزینه خوبی برای سفر شما است.این شهرِ کنار دریاچه، چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد؛ مانند جاذبه‌های هیجان‌انگیز، غذاخوری‌های مشهور، مراکز خرید پرجنب‌وجوش و اقامتگاه‌های بدیع.برای اینکه بتوانید بهتر برای سفر رویایی خود برنامه‌ریزی کنید، در این مقاله از سایت سه‌کلیک تصمیم گرفتیم تا بهترین هتل‌های تورنتو را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

معرفی بهترین هتل‌های تورنتو در یک نگاه

1. The Ritz-Carlton, Toronto

The Ritz-Carlton, Toronto

ریتز کارلتون تورنتو یک هتل مجلل و برنده جوایز مختلف است که در فوریه 2011 افتتاح شد.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره تورنتو است که دارای امکانات رفاهی درجه‌یکی است؛ از جمله سالن‌های زیبای رقص، مناسب برای مراسم عروسی و سایر رویدادهای خاص، یک رستوران ایتالیایی با غذاهای خوشمزه و یک اسپای مجلل با مجموعه‌ای از پکیج‌ها و درمان‌ها.

امکانات دیگر آن وجود یک استخر سرپوشیده عظیم با مناطق کم‌عمق برای کودکان و یک مرکز تناسب اندام با جدیدترین تجهیزات است.

سوئیت‌های نفیس این هتل دارای ملحفه‌های ایتالیایی، تلویزیون 42 اینچی HD، وان‌های عمیق، حمام‌های بزرگ با دیوارهای سنگی از سنگ مرمر وارداتی و ده‌ها امکانات جذاب دیگر است.

2. Four Seasons Hotel Toronto

هتل Four Seasons Toronto که در اکتبر 2012 تکمیل شد، اقامتگاهی لوکس با امتیاز 5 ستاره است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آیا به‌دنبال بهترین هتل‌های تورنتو برای سفر خانوادگیتان هستید تا عزیزان خود را در یک تجربه به‌یادماندنی شریک کنید؟ اگر بله، چمدان‌هایتان را ببندید و به هتل چهار فصل تورنتو بروید.

این هتل دارای امکاناتی مانند فیلم و پاپ‌کورن رایگان برای خانواده‌ها، حوله‌های حمام به‌اندازه کودک، هدیه خوش‌آمدگویی برای فرزندان شما و وسایل حمام رایگان برای کودکان و نوزادان است.

همچنین رزرو شام و برنامه‌های سفر، خدمات نگهداری از کودک، تخت در صورت درخواست و موارد دیگر را به مهمانان ارائه می‌دهد.

3. Shangri-La Hotel, Toronto

Shangri-La Hotel, Toronto

هتل شانگری لا تورنتو، یک اقامتگاه 5 ستاره است که در اکتبر 2012 تأسیس شد. این هتل یکی از بلندترین ساختمان های شهر و دارای 68 طبقه است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

با رزرو یکی از نفیس‌ترین و مجلل‌ترین سوئیت‌های هتل در تورنتو، یعنی سوئیت شانگری لا در این هتل با رتبه برتر، یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های اقامتی خود را داشته‌باشید.

این سوئیت باشکوه با طراحی معاصر آسیایی، صفحه‌نمایش‌های مشبک ژاپنی و لهجه‌های شرقی، نهایت تجربه اقامت VIP را به شما ارائه می‌دهد.

امکانات رفاهی آن عبارتند از: روکش‌های چوبی از چوب درخت بلوط اعلاء، فضای نشیمن بزرگ، ورودی دروازه ماه به اتاق خواب اصلی، منظره پانوراما از نمای شهر، دو اتاق خواب خصوصی، حمام با روکش مرمر، یک میز تحریر در اندازه کامل و ده‌ها امکانات دیگر.

4. The Hazelton Hotel Toronto

هتل هازلتون که در سال 2007 ساخته شد، اقامتگاهی شیک با امتیاز 5 ستاره است. این هتل در چهار طبقه و 77 اتاق مهمان از جمله 12 سوئیت است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

هتل هزلتون که در محله‌ای جذاب قرار دارد، یک بوتیک-هتل دوست‌داشتنی برای آبگرم در سطح جهانی است.

در این هتل می‌توانید در یک فضای آرام با اتاق‌های بخار، فضای دوش، استخر سرپوشیده آب شور و پکیج‌های بی‌شمار دیگر، از یک روز آرامشبخش لذت ببرید.

درمان‌هایی مانند ماساژ بافت عمیق، مانی پدی، تابش صورت، پوشش مرطوب‌کننده بدن، اسکراب بدن حاوی روغن‌های ضروری، موم، درمان سنگ داغ، درمان های ضد پیری و موارد دیگر را نیز در آنجا یافت می‌کنید.

5. The St. Regis Toronto

The St. Regis Toronto

St. Regis Toronto  یک هتل 5 ستاره است که در سال 2012 به روی عموم باز شد. نام قبلی آن، هتل بین‌المللی ترامپ و برج تورنتو بود.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این هتل دارای امکاناتی مانند خدمات نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل برای رفت‌وآمد آسان شما، خشک‌شویی، خدمات پیشخدمت در سوئیت‌های منتخب و موارد دیگر است.

همچنین امکاناتی مانند اسپا با ارائه درمان‌های مختلف و مرکز تناسب اندام پیشرفته را نیز شامل می‌شود.

این هتل دارای یک رستوران زیبا در طبقه سی‌ویکم خود به نام LOUIX LOUIS است که مناظری شگفت‌انگیز از مرکز شهر تورنتو را ارائه می‌دهد و همچنین دارای منویی چشمگیر از غذاهای خوشمزه است.

6. Fairmont Royal York

Fairmont Royal York  یک هتل تاریخی مجلل است که در ژوئن 1929 افتتاح شد. می‌توانید آن را در مرکز شهر با بیش از 1300 اتاق پیدا کنید.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این هتل یکی از بهترین مکان‌ها برای برگزاری جشن عروسی و یک اقامتگاه فوق‌العاده است. همچنین دارای مکان‌های اجاره‌ای درخشان، مانند سالن کنسرت به مساحت 8000 فوت مربع، سقف‌های بلند، لوسترهای کریستالی، پنجره‌های قوسی ظریف و موارد دیگر است.

همچنین متخصصانی دارد که پکیج‌های جذابی برای عروسی به شما ارائه می‌دهند تا جشنتان رویایی شود.

برای افراد با جمعیت بالا دارای سوئیت‌های بزرگ است. امکانات مختلف دیگری برای برای حمام عروس، مهمانی‌های مجردی و موارد مشابه دیگر را نیز در خود جای داده‌است.

7. Windsor Arms Hotel

 Windsor Arms Hotel

هتل Windsor Arms یک هتل-بوتیک با امتیاز 5 ستاره است. در سال 1927 افتتاح شد و دارای طراحی معماری نئوگوتیک است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

زمانی که اتاقی را در یکی از بهترین هتل‌های تورنتو به نامWindsor Arms  رزرو می‌کنید، زندگیتان مانند خانواده‌های سلطنتی می‌شود.

اتاق سلطنتی دارای فضایی سلطنتی و سرو چای بعدازظهر در اتاقی با الهام از پاریس است که در آنجا می‌توانید چای‌هایی با طعم متفاوت بنوشید و خوراکی‌های لذیذی را میل کنید.

گتسبی، رستورانی باشکوه با ظرافت بی‌انتها دارای موسیقی زنده از چهارشنبه تا شنبه، و منوی غذای لذیذ در این هتل است که می‌توانید از امکاناتش استفاده کنید.

این هتل دارای یک اسپای بزرگ با مجموعه‌ای از درمان‌های مجلل و سوئیت‌های دیدنی است.

8. Le Germain Hotel Maple Leaf Square

Le Germain Hotel Maple Leaf Square  یک هتل-بوتیک 167 اتاقه است که در سال 2010 تکمیل شد.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر به دنبال هتل‌های 4 ستاره هستید تا با همسر خود به یک سفر رمانتیک بروید، این هتل یک انتخاب ایده‌آل برای شما است.

آنجا یک پکیج عاشقانه برای شما و معشوقتان ارائه می‌دهد؛ از جمله یک اتاق زیبا، توت‌فرنگی با روکش شکلاتی، امتیاز پارکینگ ویژه، یک صبحانه قاره‌ای در اتاق، شام صمیمی در رستوران و امکانات جذاب دیگر.

9. Hotel X Toronto

Hotel X Toronto

Hotel X Toronto by Library Hotel Collection یک هتل 5 ستاره است که در سال 2016 تاسیس شد. 30 طبقه ارتفاع دارد و 406 اتاق مهمان از جمله سوئیت را در خود جای داده‌است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر که به دنبال رزرو یکی از بهترین هتل‌های تورنتو و لذت بردن از انجام فعالیت‌های مختلف هستید، اقامت در هتل  X را به شما توصیه می‌کنیم.

این مکان دارای یک مرکز ورزشی برجسته است که در آن می‌توانید ورزش کنید، در جلسات یوگا یا پیلاتس شرکت کنید، در تمرینات خصوصی ثبت نام کنید و بسکتبال، تنیس و پینگ‌پنگ بازی کنید.

بسته به مجموعه ای که رزرو می‌کنید، از امکاناتی مانند میز بیلیارد، ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ یا بازی‌های رومیزی مختلف بهره‌مند می‌شوید.

بسیاری از امکانات دیگر برای لذت بردن شما مانند کتابخانه‌ای با مجموعه وسیعی از کتاب‌ها، استخر روی پشت‌بام، مرکز بازی برای بچه‌ها با اسباب بازی‌ها، کنسول‌های بازی ویدیویی، فیلم‌ها و…در این هتل وجود دارد.

10. The Omni King Edward Hotel

هتل Omni King Edward اولین هتل مجلل شهر بود که در سال 1903 ساخته‌شد. دارای امتیاز 4 ستاره و 301 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

هتل Omni King Edward یک اقامتگاه مشهور است که تاریخ و مدرنیته را کاملاً در هم می‌آمیزد. این هتل همچنین دارای امکانات رفاهی قایق است تا اقامت شما را لذت بخش‌تر کند.

در آنجا می‌توانید یک رستوران با خدمات کامل، یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز، یک صرافی در محل، یک مرکز تجاری پیشرفته، امکانات قابل دسترسی ADA، اتاق‌های دوست‌دار حیوانات خانگی و یک اتاق عالی اسپا را داشته‌باشید.

همچنین کارکنان چندزبانه، خدمات مراقبت از کودک، وای‌فای پرسرعت، پارکینگ، خدمات خشک‌شویی و موارد دیگر را نیز به شما ارائه می‌دهد.

11. The SoHo Hotel & Residences

The SoHo Hotel & Residences

هتل سوهو و رزیدنس، واقع در مرکز شهر تورنتو، یک بوتیک-هتل محبوب با رتبه 4 ستاره است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر  به دنبال رزرو یکی از بهترین هتل‌های تورنتو با منظره‌ای از مرکز شهر هستید، به هتل و اقامتگاه سوهو مراجعه کنید.

سوئیت پنت‌هاوس 1512 را رزرو کنید؛ سوئیتی 3 طبقه که مناظر زیبای دیدنی را به شما ارائه می‌دهد. این سوئیت دارای یک تراس روی پشت‌بام با جکوزی، منقل باربیکیو، آشپزخانه در فضای باز و غیره است.

همچنین امکاناتی همچون یک آسانسور شیشه‌ای، اتاق خواب خصوصی، پنجره‌های کف تا سقف، یک اتاق غذاخوری، دو شومینه، یک آشپزخانه کاملاً مجهز و موارد دیگر را در خود جای داده‌است.

12. Old Mill Toronto

هتل اولد میل تورنتو که در سال 1914 تأسیس شد، یک هتل دوست‌دار محیط زیست با 57 اتاق مهمان از جمله سوئیت است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آیا به دنبال مکان‌های خوب برای اقامت در اطراف تورنتو هستید تا از فضای سبز و آرامشبخش آن لذت ببرید؟

اگر هستید، ما به شما هتل Old Mill Toronto را توصیه می‌کنیم.

این اقامتگاه باشکوه یک پناهگاه آرام با باغی زیبا و گل‌های رنگارنگ، فضای سبز دلنشین، فواره و غیره است.

یک غذاخوری در محل دارد که غذاهای لذیذی مانند گزینه‌های گیاهی، چیزبرگر، بال مرغ، رول خرچنگ، پیتزا و غذاهای خوشمزه دیگر را ارائه می‌دهد.

فعالیت‌هایی مانند خرید گل، داشتن یک پیک‌نیک لذت بخش، گذراندن وقت در آبگرم برای دریافت ماساژ صورت، اسکراب بدن و سایر خدمات زیبایی را می‌توانید در این هتل انجام دهید.

13. Le Germain Hotel Toronto Mercer

Le Germain Hotel Toronto Mercer

هتل Le Germain Toronto Mercer که در سال 2003 افتتاح شد، یک هتل 10 طبقه با 123 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

می‌توانید هتل‌های فوق‌العاده بی‌شماری را برای رزرو در مرکز شهر تورنتو کانادا پیدا کنید، مانند هتل Le Germain Toronto Mercer.

اگر می‌خواهید در طول تعطیلات خود، فعالیت‌های توریستی متعددی انجام دهید، این محل اقامتی پیشنهادی عالی برای شما است.

این هتل به جاذبه‌های بسیاری مانند مکان‌های تاریخی، موزه‌های جذاب، تئاترهای پرجنب‌وجوش، استادیوم‌ها، گالری‌های هنری جذاب، چندین مرکز خرید، پارک‌های بی‌نقص و…نزدیک است.

14. Cambridge Suites Toronto

هتل کمبریج سوئیت تورنتو که در سال 1989 تاسیس شد، یک هتل تمام سوئیت با رتبه 4 ستاره است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آیا به دنبال رزرو یک هتل ارزان برای اقامت در تورنتو کانادا هستید تا بتوانید پول خود را برای گردش و گشت‌وگزار خرج کنید؟ می‌توانید یک اتاق در این مرکز اقامتی برجسته رزرو کنید.

از نقاط مهمی که در همسایگی این هتل قرار دارند می‌توانیم به تالار مریدین، تئاتر مشهور هنرهای نمایشی، باغ آلن، پارک تاریخی با هنرستانی که قدمت آن به ۱۸۶۰ می‌رسد، اشاره کنیم.

از دیگر جاذبه‌های اطراف می‌توانیم گالری هنری انتاریو با بیش از 120000 اثر هنری و راجرز سنتر، استادیوم چند منظوره‌ای که بازی‌ها و کنسرت‌های ورزشی متعددی را در طول سال به نمایش می‌گذارد را نام ببریم.

15. Delta Hotels Toronto

Delta Hotels Toronto

هتل دلتا تورنتو که در نوامبر 2014 افتتاح شد، یک اقامتگاه عالی با 541 اتاق و 26 سوئیت است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آیا می‌خواهید در تعطیلات با همراهان خود در یک هتل مدرن و سطح بالا اقامت کنید؟

اگر پاسختان مثبت است، هیچ مکانی بهتر از هتل دلتا تورنتو وجود ندارد.

این هتل دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده گرم، گرداب، ایستگاه‌های شارژ ماشین برقی، خدمات کرایه اتومبیل برای رفت‌وآمد آسان، مرکز تناسب اندام با تجهیزات پیشرفته، رستوران‌ها و غیره است.

همچنین امکاناتی مانند سوئیت‌های بزرگ و مجلل با آشپزخانه‌های کامل، حمام مجلل، رختخواب‌های مجلل، فضاهای نشیمن فوق‌العاده راحت، مناظر خیره‌کننده، تأسیسات هنری رنگارنگ، میز کار با نور مناسب و تلویزیون HD را در خود جای داده‌است.

16. InterContinental Toronto Centre

این مکان، یک هتل 4 ستاره لوکس است که در سال 1984 تاسیس شد. نام‌های قبلی آن، L’Hôtel  وCrowne Plaza Toronto Centre  بود.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

با حضور در این هتل فوق‌العاده، با فرزندان خود به یک سفر سرگرم‌کننده آخر هفته بروید که سال‌ها آن را به یاد خواهیدداشت.

همچنین می‌توانید بسته فرار خانوادگی را برای تعطیلات با جوانان خود رزرو کنید. این بسته شامل یک چادر کودک در اتاق است که با چراغ‌ تزئین شده، یک فیلم رایگان در اتاق با پاپ‌کورن، خروج دیرهنگام و موارد دیگر است. همچنین می‌توانید با جوانان خود در استخر بکر آن آب‌تنی کنید و یک غذای خوشمزه را با هم در رستوران میل کنید.

17. The Yorkville Royal Sonesta Hotel Toronto

The Yorkville Royal Sonesta Hotel Toronto

هتل یورک‌ویل رویال سونستا (یکی از بهترین هتل‌های تورنتو) که در سال 1989 تاسیس شد، یک هتل 4 ستاره با 208 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این ملک محل اقامتی ایده‌آل برای شما و دوستانتان است. اگر اهل موزه‌گردی هستید، در آنجا اقامت کنید. این هتل در فاصله چند قدمی موزه سلطنتی انتاریو قرار دارد که دارای حداقل شش میلیون آیتم با موضوعات مختلف است. همچنین در نزدیکی آن، موزه گاردینر، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های سرامیک نیز و وجود دارد.

18. Sheraton Centre Toronto

این هتل که در سال 1972 تأسیس شد، با 135 متر ارتفاع، دومین هتل بلند شهر، دارای رتبه 4 ستاره و 1300 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آنجا یک هتل در مرکز شهر است که اقامتی منحصر‎به‌فرد با قیمت مناسب را به شما ارائه می‌دهد.

هتل دارای باغ‌های سرسبز با آبشارهای باشکوه، آب درخشان، گل‌های معطر و صندلی در فضای باز است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از زیبایی محیط اطراف خود لذت ببرید.

همچنین دارای یک لابی شیک، یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته، فضاهای ملاقات امروزی، فضاهای نگهداری چمدان، کرایه ماشین، خدمات خشک‌شویی، سرویس اتاق 24 ساعته و موارد دیگر است.

19. The Ivy At Verity

The Ivy At Verity

Ivy At Verity، یک هتل-بوتیک است که 16 طبقه ارتفاع دارد. در سال 2012 با 63 اتاق مهمان از جمله سوئیت افتتاح شد.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر به دنبال رزرو یکی دیگر از هتل‌ها یا استراحتگاه‌های عالی در تورنتو کانادا هستید، این اقامتگاه یک گزینه ایده‌آل برای شما است.

اتاق دو آنجا برای زوج‌ها مناسب است و دارای رنگ‌های قرمز، فضای رمانتیک، دکوراسیون گل‌دار، رنگ‌های گرم و غیره است.

اتاق چهار هتل، دارای فضای سلطنتی با طراحی کلاسیک، دیوارهای مخملی، رگه‌های طلا و دکوری الهام‌گرفته از پاریس است.

20. Chelsea Hotel

هتل چلسی یک اقامتگاه 4 ستاره در مرکز شهر تورنتو است. آنجا بزرگترین محل اقامت در شهر است که دارای 1590 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر به دنبال هتل‌های مقرون‌به‌صرفه در تورنتو هستید که تمام اعضای خانواده‌تان بتوانند از آن لذت ببرند، اتاقی را در این ملک رزرو کنید.

این هتل دارای یک مرکز کودکان برای کودکان نوپا است که دارای اسباب‌بازی‌ها، کتاب‌ها و فعالیت‌های هنری و صنایع دستی مناسب سن آن‌ها است.

چلسی همچنین دارای یک سالن استراحت منحصر‌به‌فرد برای نوجوانان است که بازی‌های آرکید، دو  Xbox One، تلویزیون‌های صفحه تخت، میزهای استخر و فوتبال و غیره را در خود دارد.

از امکانات دیگر آنجا می‌توان به استخر سرپوشیده با سرسره و … اشاره کرد.

21. Kimpton Saint George Hotel

kimpton saint george hotel toronto

هتل کیمپتون سنت جورج یک اقامتگاه 14 طبقه با 188 اتاق مهمان است. امتیاز 4 ستاره دارد و به دلیل موقعیت عالی خود یک انتخابی محبوب برای گردشگران است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

هتل کیمپتون سنت جورج، اقامتگاهی ایده‌آل برای کسانی است که قصد خرید دارند؛ زیرا مراکز خرید در فاصله‌ای کمتر از ده دقیقه از هتل قرار دارند.

هنگام خرید از فروشگاه‌هایی مانند زارا، هرمس، گوچی، لویی ویتون، شنل، نوردستروم رک، کوچ، دولچه و گابانا، و برندهای دیگر، با دوستان خود یک گردش مجردی سرگرم‌کننده داشته‌باشید.

از فعالیت‌های دیگر در این منطقه می‌توان به بازدید از موزه، تماشای نمایش زنده در یک تئاتر، گشت‌وگزار در بناهای تاریخی، تماشای آثار هنری در گالری و موارد دیگر اشاره کرد.

22. The Broadview Hotel

هتل Broadview یک هتل-بوتیک 58 اتاقه است که در سال 1893 تکمیل شد. دارای امتیاز 4 ستاره و طراحی معماری الهام‎گرفته از سبک رومی ریچاردسونین است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر به دنبال رزرو بهترین هتل‌های تورنتو با گزینه‌های غذاخوری عالی هستید، این هتل پیشنهاد خوبی برای شما است.

می‌توانید روزتان را درست در Broadview Bistro + Bar شروع کنید؛ جایی که صبحانه‌ای لذیذ را با غذاهایی مانند کروسان، املت فرانسوی، نان تست آووکادو، میوه دانمارکی و غیره به شما ارائه می‌دهد.

رستوران سیویک آنجا دارای منویی با غذاهای با طراوت است که توسط سرآشپزهای بسیار حرفه‌ای در محیطی مدرن و شیک تهیه می‌شود.

اگر هم می‌خواهید که از یک شام عاشقانه با شخص خاص خود لذت ببرید، در رستوران طبقه هفتم برج شام بخورید.

23. Bisha Hotel Toronto

Bisha Hotel Toronto

هتل بیشا تورنتو که در سال 2017 افتتاح شد، یک هتل 4 ستاره، دارای 44 طبقه و 96 اتاق مهمان است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این هتل با ارائه برخی از خیره‌کننده‌ترین اتاق‌های مهمان در شهر، شما را به تعطیلات جالبی می‌برد که به راحتی فراموشش نخواهیدکرد.

سوئیت استلا، یک اقامتگاه مجلل است که دارای دو حمام با سنگ مرمر، آثار هنری خیره‌کننده، اتاق نشیمن مجزا، پنجره‌های کف تا سقف و صندلی مخملی است.

سوئیت بیشا برای گذراندن تعطیلات با گروه‌های بزرگ گزینه ایده‌آلی است؛ زیرا 2000 فوت مربع جا دارد و حداکثر ظرفیت آن ده نفر است.

این هتل دارای پارکینگ، یک باشگاه ورزشی پیشرفته، یک استخر کریستالی روی پشت بام، رستوران‌ها و امکانات قابل دسترسی ADA است.

24. The Drake Hotel

این هتل، یک مرکز اقامتی مجلل با خدمات کامل است که در سال 1980 افتتاح شد و یکی از نقاط دیدنی تورنتو است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر که به دنبال رزرو یکی از بهترین هتل‌های تورنتو هستید که با بسیاری از نقاط توریستی فوق‌العاده همسایه باشد، به این اقامتگاه مراجعه کنید که تنها چند دقیقه با مکان‌هایی مانند باغ‌های زیبا، استادیوم‌های پرجنب‌وجوش، مناطق خرید درجه‎یک، جاذبه‌های ساحلی هیجان‌انگیز، مراکز تفریحی پرهیاهو، پارک‌های دیدنی و رستوران‌های معروف فاصله دارد.

در پایان یک روز سرگرم‌کننده نیز می‎‌توانید در اتاق‌های خود با حمام‌های مرمرین، روپوش‌های شیک، مبلمان مجلل، تلویزیون HD با صفحه‌تخت و موارد دیگر استراحت کنید.

25. The Anndore House

The Anndore House

آندور هاوس یک هتل 3 ستاره است که در سال 1955 درهای خود را به روی عموم باز کرد. ده طبقه ارتفاع  و 115 اتاق مهمان دارد.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

آندور هاوس با ارائه نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه، انتخاب فوق العاده‌ای برای آن‌هایی است که اهل غذا هستند؛ زیرا در مناطق اطراف آن می‌توانید رستوران‌هایی را پیدا کنید که غذاهای اتیوپیایی، کره‌ای، خاورمیانه، ایتالیایی، چینی، ژاپنی، تایلندی و لبنانی را سرو می‌کنند.

سایر غذاخوری‌های اطراف عبارتند از چای‌فروشی‌های حبابی، نانوایی‌ها، استیک‌ها، دسرفروشی‌ها، فست‌فودهای زنجیره‌ای، کافه‌ها و موارد دیگر.

26. Toronto Airport Marriott Hotel

هتل فرودگاه ماریوت تورنتو، یک اقامتگاه 4 ستاره ارزان‌قیمت است که در سال 1986 ساخته شد.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

اگر به دنبال رزرو هتلی مقرون‌به‌صرفه در مجاورت فرودگاه بین المللی پیرسون تورنتو کانادا هستید، هتل ماریوت فرودگاه تورنتو یک انتخاب ایده‌آل برای شما است.

این هتل، امکاناتی مانند خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان، کرایه اتومبیل،  خشکشویی سکه‌ای، دستگاه خودپرداز در محل، استخر آب گرم، مرکز تناسب اندام، رستوران ها و غیره را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

اتاق‌های راحت مهمان آن شامل روتختی، محصولات حمام ممتاز، تخت‌خواب و حیاط بازی در صورت درخواست، تلویزیون کابلی صفحه تخت، یخچال کوچک و تعداد بی‌شماری امکانات دیگر است.

27. Marriott Downtown at CF Toronto Eaton Centre

Marriott Downtown at CF Toronto Eaton Centre

هتل ماریوت داون تاون در مرکز سی اف تورنتو ایتون، یک هتل 4 ستاره است که در سال 1991 تأسیس شد. دارای 18 طبقه، 436 اتاق مهمان و 25 سوئیت است.

چرا ما این هتل را پیشنهاد می‌دهیم؟

این اقامتگاه به دلیل امکانات رفاهی متعدد و موقعیت ایده‌آل در نزدیکی بسیاری از نقاط مهم توریستی که باید از آنها بازدید کنید، گزینه ای دوست‌داشتنی برای مردم محلی و گردشگران است.

دارای امکاناتی مانند آرایشگاه و سالن زیبایی در محل، استخر شنای کریستالی، گزینه‌های غذاخوری در اتاق، میز تور با پکیج‌های مختلف، جکوزی، و فروشگاه خرید سوغاتی است.

این هتل از میدان ناتان فیلیپس، میدانی پرجنب‌وجوش که میزبان چندین رویداد و فعالیت در طول سال است فاصله کمی دارد. هچنین مرکز خرید سی‌اف تورنتو ایتون، که یک مرکز خرید با تعدادی فروشگاه‌ و رستوران‌ است، در نزدیکی آن قرار دارد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا 27 تا از بهترین هتل‌های تورنتو را با امکانات مهم و برجسته‌ای که دارند به شما معرفی کنیم. بسته به نیاز و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید هنگام سفر به این شهر، یکی از آن‌ها را رزرو کنید و اقامتی به‌یادماندنی برای خود بسازید.

نظرات کاربران