Scaramouche Restaurant Pasta Bar & Grill
16 فروردین 1402
کانادا

بهترین رستوران های تورنتو؛ 19 رستوران‌ که باید امتحان کنید!

تورنتو ممکن است به دلیل آب‌و‌هوای خوب همیشگی‌اش شناخته نشود، اما یک مورد دیگر وجود دارد که شهرت این شهر را در هر فصلی تضمین می‌کند؛ یک بشقاب خوش‌مزه در بهترین رستوران‌های تورنتو! تنوع فرهنگی باورنکردنی تورنتو در طیف گسترده‌ای از رستوران‌های آن نیز می‌درخشد. از غذاهای فرانسوی گرفته تا ژاپنی، کوبایی، ایتالیایی، فرانسوی و مکزیکی، همه نوع غذایی در رستوران ‌های تورنتو وجود دارد. نوآوری و ظرافت در غذاهای این رستوران‌ها به چشم می‌خورد. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های تورنتو می‌پردازیم و شما را با هریک آشنا می‌کنیم. امیدواریم که در طول سفر به تورنتو به معروف ‌ترین رستوران ‌های تورنتو سر بزنید و وعده‌های غذایی‌تان را در این رستوران‌ها میل کنید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

Alo Restaurat

Alo Restaurat

Alo Restaurat یکی از بهترین رستوران ‌های تورنتو است. سرآشپز Patrick Kriss’s منوهای نوشیدنی و خلاقانه‌ای را در این رستوران ارائه می‌دهد. اگر به دنبال یک تجربه لذت‌بخش و عاشقانه در Alo Restaurat هستید، یک میز از قبل رزرو کنید و سپس به این رستوران بروید.

Scaramouche Restaurant Pasta Bar & Grill

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Scaramouche Restaurant Pasta Bar & Grill است. ورودی این رستوران که در طبقه اول یک ساختمان condo، ساختمانی که واحدهای جداگانه‌ای دارد و هر واحد متعلق به یک فرد است، در مرکز شهر، نزدیک قلعه و باغ Casa Loma قرار دارد. Scaramouche Restaurant Pasta Bar & Gril در واقع دو رستوران را در یک رستوران جا داده‌است؛ یک سمت دارای غذاهای عالی بوده، در‌حالی‌که سمت دیگر یک بار معمولی پاستا و گریل است. این رستوران به دلیل ارائه خدمات تخصصی، چشم‌اندازهای زیبا از شهر و دسترسی آسان، چندین بار برنده جوایز بهترین رستوران‌ های تورنتو شده‌است. پارکینگ این رستوران رایگان بوده و افراد محلی بیش از سه دهه است که برای خوردن ناهار یا شام به Scaramouche Restaurant Pasta Bar & Gril می‌روند.

Edulis

بهترین رستوران های تورنتو

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Edulis است. یک زن‌وشوهر موسس این رستوران هستند. همین علت باعث می‌شود که غذا خوردن در Edulis مانند غذا خوردن در خانه خودتان به نظر برسد. این رستوران به‌شدت بر طبخ غذاهای دریایی، مواد اولیه محلی و گرم بودن غذاها تمرکز دارد و در همه این‌ها موفق عمل کرده‌است. ما تصمیم گرفتیم که Edulis را در فهرست بهترین رستوران‌ های تورنتو معرفی کنیم؛ چرا که این رستوران به ترویج سنت آشپزی و جشن گرفتن مناسبت‌ها می‌پردازد. منوهای Edulis با گذر فصل‌ها تغییر می‌کند. هر منو شامل 5 تا 7 گزینه است؛ منوی شراب و شامپاین آن‌ها نیز انتخاب‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Byblos

Byblos یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو است. این رستوران مدیترانه‌ای شرقی، تحت‌تاثیر مجاورت با ساحل و تکنیک‌های معماری معاصر قرار گرفته‌است؛ به‌طوری‌که این تاثیرات در غذاهای آن نیز به نمایش گذاشته می‌شود. grilled branzino  با  chermoula و برنج زعفرانی شیرین با زرشک از جمله این غذاها هستند. طبقه پایین Byblos طراحی ملایم‌تری دارد و طبقه بالای آن نیز دارای یک اتاق ناهاخوری، به رنگ سبز جنگلی تیره، مناسب زوج‌هایی است که به دنبال یک خلوت عاشقانه در یکی از بهترین رستوران‌ های تورنتو در سفر هستند.

Patois

Patois

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Patois است. Patois، آب‌دارترین و تندترین جوجه‌ها، همبرگرهای چینی و گل‌کلم سرخ شده را سرو می‌کند. این رستوران مانند یک میهمانی ساحلی، در انتهای بخش غربی تورنتو، در محلی با اتاق‌های رنگارنگ، با صدای بلند موسیقی و کوکتل‌های نوآورانه‌اش آماده پذیرایی از شما گردشگران عزیز است. توصیه می‌کنیم پس از سفر به تورنتو، به این رستوران بروید و خاطره‌ای خوش را در یکی از بهترین رستوران‌ های تورنتو بسازید.

Black Camel

Black Camel یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو است. این رستوران کوچک، از سال 2004، خود را وقف ارائه ساندویچ‌های خوش‌مزه کرده‌است. فضای بیرونی Black Camel، به رنگ سیاه بوده و فضای داخلی آن نیز تنها چند میزوصندلی را در خود جای داده که آن‌ها نیز به‌سرعت اشغال می‌شوند. منوی این رستوران ساده و مختصر است، اما مطمئن باشید که خوش‌طعم‌ترین غذاها را در آن پیدا خواهید کرد. اگر به رستوران Black Camel رفتید، یک roasted brisket با سس‌های خانگی، از جمله سس مایونز، سفارش دهید. مطمئن باشید که همه غذاهای ساده اما خوش‌مزه را در Black Camel، یکی از بهترین رستوران ‌های تورنتو، خواهید یافت.

Batifole

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Batifole است. این رستوران فرانسوی، درست در وسط دومین محله چینی‌های تورنتو قرار دارد. بیش از یک دهه است که کارکنان خوش‌برخورد Batifole، در محیطی دوستانه و دنج، استیک فریت، patéهای عالی و دیگر غذاهای کلاسیک را سرو می‌کنند. اگر به دنبال ایجاد لحظه‌ای خوش با دوستان‌تان هستید، توصیه می‌کنیم به Batifole بروید.

Fat Pasha

بهترین رستوران های تورنتو

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Fat Pasha است. این رستوران، در فضای باز، در محیطی طبیعی و زنده، با درختان سرسبز، سقف و میزهای چوبی، صندلی‌های فلزی و چراغ‌های آویزان از سقف، بهترین مکان برای صرف غذا در کنار دوستان صمیمی‌تان خواهد بود. در منوی Fat Pasha، انواع بشقاب‌های مرغ، استیک و ماهی کبابی، کوکتل‌ها، شراب، آبجو، نوشیدنی‌های گرم و انواع دسرها را خواهید یافت.

Chiado

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Chiado است. Albino Silva، سرآشپز و صاحب این رستوران مجلل، غذاهای پرتغالی را در Chiado سرو می‌کند. اگر قصد برگزاری یک جلسه مهم کاری با همکارتان را دارید، یا فقط مشتاق خوردن غذاهای پرتغالی با استفاده از مواد اولیه درجه یک هستید، این مکان مناسب شما خواهد بود؛ چرا که تیم Albino، روزانه ماهی‌های تازه صید شده را، با هواپیما، از  Azores به این‌جا می‌آورد تا همه را برای سرو در یک بشقاب رنگارنگ و خوش‌مزه به مشتریان عرضه کنند. علاوه غذاهای دریایی که در Chiado اهمیت ویژه‌ای دارند، به بقیه غذاها نیز توجه ویژه‌ای می‌شود و آن‌ها نیز با همان دقت آماده می‌شوند. بعد از رفتن به این رستوران و صرف غذا، یک دسر خوش‌مزه را هم امتحان کنید!

Assembly Chef’s Hall

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Assembly Chef’s Hall است. این رستوران، کاربرد تالار نیز دارد؛ بنابراین ممکن است عروس‌ودامادی را ببینید که میهمانانشان را به صرف شام در Assembly Chef’s Hall دعوت کرده‌اند. این رستوران، بهترین سرآشپزهای بهترین رستوران‌ های تورنتو را در خود گردآوری کرده تا بهترین غذاها را ارائه دهد. در منوی Assembly Chef’s Hall، همه‌چیز از نودل‌های خوش‌مزه گرفته تا پیتزاهای ترد و غذای ژاپنی، به نام اوماکاسه، وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و انتخاب غذا را بر عهده سرآشپز بگذارید؛ تا شانس خود را برای خوردن یک غذای خوش‌مزه  در یکی از بهترین رستوران‌ های تورنتو افزایش دهید.

The Arepa Republic

The Arepa Republic

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو The Arepa Republic است. جالب است بدانید که The Arepa Republic در ابتدا به عنوان یک کامیون حمل مواد غذایی شروع به کار کرد و در نهایت به یک رستوران ثابت در قسمتی از شهر گسترش یافت. سرآشپزان این رستوران، غذاهای خیابانی به سبک ونزوئلا، از جمله venerable arepa stuffed با shredded skirt steak، سالاد مرغ، آووکادو و پنیر گیاهی، و برخی غذاهای آماده را سرو می‌کنند. The Arepa Republic، طعم غذاها و فرهنگ ونزوئلا را در وسط این شهر، در یکی از بهترین رستوران‌ های تورنتو، به نمایش می‌گذارد.

Bar Raval

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Bar Raval است. این بار اسپانیایی، مجموعه‌ای از غذاهای وسوسه‌انگیز از جمله jamón، pintxos، کوکتل‌های دست‌ساز و مشروبات الکلی را در فضایی با طراحی شگفت‌انگیز سرو می‌کند و شما را به محله El Raval بارسلون می‌برد. Bar Raval، مکانی عالی برای انجام تفریح در ابتدا یا در پایان روز خواهد بود. شما برای خوردن تنقلات، شیرینی و نوشیدنی‌ به این بار می‌آیید و بر روی صندلی‌های پیشخوان می‌ایستید، یا بر روی میزهایی که به شکل بشکه‌های آب‌جو طراحی شده‌اند می‌ایستید و خوراکی‌تان را میل می‌کنید. چنان‌چه مایل به خوردن شام هستید، پیشنهاد می‌کنیم بعد از صرف خوراکی‌تان به رستوران Bar Isabel بروید؛ فراموش نکنید که قبل از رفتن میزتان را رزرو کنید!

Fiorentina

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Fiorentina است. فضای این رستوران گرم‌وصمیمی بوده و برای اوقات فراغت مناسب است. در رستوران Fiorentina، انواع غذاها، از جمله غذاهای ساده مانند تخم‌مرغ آب‌پز با شکلی نوآورانه و مزه‌ای جدید سرو می‌شوند. آن‌ها هریک از غذاها را با تکنیک‌های تازه و بی‌عیب‌ونقص می‌پزند. اگر به رستوران Fiorentina رفتید، از خوردن نان‌ها و شیرینی‌های متنوع ان نیز غافل نشوید؛ چرا که بهترین کروسان‌ها، دونات‌ها و نان‌های شیرین در این رستوران طبخ می‌شوند.

Parallel

بهترین رستوران های تورنتو

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Parallel است. این رستوران خانواده‌پسند که توسط سه برادر اسرائیلی تاسیس شده، آخر هفته‌هایی شلوغ را در این شهر رقم می‌زند. در Parallel می‌توان انواع tahini، املت شاک‌شوکای تند، سالادهای خوش‌مزه و خوش‌رنگ و انواع قهوه‌ها را یافت. به‌طورکلی این رستوران که به سبک معماری صنعتی، با عناصر فلزی و چوبی و تاسیسات روکار، طراحی گردیده‌است، تمامی غذاها، از کره کنجد بوداده خانگی گرفته تا گیاهانی که در گل‌خانه کشت می‌شوند را ارائه می‌کند. Parallel بر کیفیت غذاهای خود توجه ویژه‌ای دارد. 

Seven Lives

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Seven Lives است. این تاکوریای کوچک، رستورانی مکزیکی که در تاکو و بوریتو تخصص ویژه دارد، که در بازارkensington  قرار دارد، به‌خاطر تاکوهای مکزیکی‌اش، که با سس سالسای خانگی پوشانده شده و در تورتیلاهای ذرت سرو می‌شود، شهرت یافته‌است. بعد از این‌که سفارش‌تان را دادید، بیرون بایستید و انتظار این‌که در داخل Seven Lives جایی برای نشستن پیدا کنید را نداشته باشید؛ چرا که به جز یک یا دو میز، جایی برای نشستن در داخل رستوران وجود ندارد. علاوه بر آن، همیشه یک صف شلوغ از داخل رستوران تا بیرون آن کشیده شده‌است. Seven Lives بهترین مکان برای خوردن یک میان‌وعده کوچک اما سیرکننده برای کسانی است که می‌خواهند همزمان با خوردن غذا در بازار گشت‌وگذار کنند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و یک سالاد توستادا با سویش سفارش دهید.

Speducci Mercatto

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو مجموعه Speducci Mercatto است. این مجموعه، یک کافه، فروشگاه و بازار ایتالیایی مناسب برای خانواده‌ها طراحی کرده‌است تا پس از گردش در بازار و فروشگاه و خرید، به Speducci Mercatto بیایند و یک غذای خوش‌مزه میل کنند. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و ragus خانگی به همراه روغن‌های زیتون ایتالیایی بخورید. سرآشپز این رستوران، Gabriele Paganelli’s، غذاهای کلاسیک ایتالیایی مانند ماکارونی و سس‌های دست ساز، grilled speducci و paninis را برای گردشگران، خانواده‌ها، کارمندان و افراد تجاری که به Speducci Mercatto می‌آیند سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم برای ناهار روز یکشنبه‌تان به این مکان بروید؛ چرا که احساس می‌کنید به خانه مادرتان رفته‌اید و دستپخت او را میل می‌کنید، درحالی‌که در یکی از بهترین رستوران ‌های تورنتو نشسته‌اید!

Mamakas Taverna

Mamakas Taverna

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تورنتو Mamakas Taverna است. این رستوران با فضای داخلی و بیرونی سفید رنگ خود، احساس خوبی را به شما منتقل می‌کند. این رستوران یونانی که در نوار Ossington قرار دارد، منعکس کننده خاطرات خانوادگی و رهنمودهای Thanos Tripi’s، توسعه دهنده ایده و کسب‌و‌کار برخی از برترین موسسات سبک زندگی، غذا و سرگرمی در تورنتو، است. حتی غذاهای این رستوران نیز برگرفته از غذاهایی است که او در زمان کودکی می‌خورده‌است. همه‌چیز این رستوران، از دکوراسیون و موسیقی گرفته تا غذاهای آن، همگی بازتابی از Thanos Tripi’s است.

La Cubana

یکی دیگر از رستوران ‌های برتر تورنتو La Cubana است. این رستوران، منویی الهام گرفته از کوبا را ارائه می‌دهد که به سال‌های پیش از انقلاب هاوانا برمی‌گردد. La Cubana  در دو شعبه، در دو قسمت از شهر، مستقر شده‌است؛ بنابراین هر قسمت از شهر که باشید، شانس خوردن یک ساندویچ medianoche پرس شده را خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران بروید و از غذاهای خوش‌مزه آن بهره‌مند شوید و از مهمان‌نوازی کارکنان‌شان حظ کنید.

Kiin

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های تورنتو Kiin است. سرآشپز Nuit در Kiin، بر غذاهای تایلندی، از جمله بشقاب‌های سلطنتی با مواد تشکیل دهنده‌ای با طعم، رنگ و بافت تمرکز دارد. اگر به این رستوران بروید، لذت خوردن غذاهای ظریف و پیچیده، با الهام از هنر غذاهای سلطنتی تایلند، را در یکی از بهترین رستوران ‌های تورنتو تجربه خواهید کرد.

کلام پایانی

در طول این مقاله کوشیدیم که شما را با بهترین رستوران ‌های تورنتو آشنا کنیم. این رستوران‌ها با غذاهای خوش‌طعم، دکوراسیون عالی، چشم‌انداز زیبا و غذاهای فرانسوی، تایلندی، یونانی، اسپانیایی، ژاپنی، کوبایی، مکزیکی، با طبخ خلاقانه و نوآوری در پخت‌وپز به معروف ترین رستوران‌ های تورنتو تبدیل شده‌اند. امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. سفر خوشی داشته باشید!

نظرات کاربران