The Common 
23 فروردین 1402
کانادا

28 تا از بهترین کافه‌های تورنتو برای صرف قهوه!

یکی از لذت بخش‌ترین کارهایی که می‌توانید در طول سفر انجام دهید این است که به رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بروید و خود را مهمان یک نوشیدنی یا غذای خوشمزه کنید. حتی ممکن است گاهی اوقات به دنبال مکانی باشید که بتوانید در آنجا چند ساعت با لپ تاپ خود کار کنید و یا با دوستانتان ملاقات داشته باشید. شهر تورنتو جذابیت‌های منحصر به فرد زیادی دارد اما با این حال اگر حسابی اهل نشستن در یک جای دنج و خوردن دسر و نوشیدنی باشید، دوست دارید با بهترین کافه‌های تورنتو آشنا شوید. درست است که نمی‌توان تمام کافه‌های تورنتو را در یک لیست جمع کرد، اما در ادامه می‌خواهیم به معرفی بهترین کافه‌های تورنتو بپردازیم تا از نشستن در این فضاها لذت ببرید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

Caked Coffee

بهترین کافه‌های تورنتو

یکی از بهترین کافه‌های تورنتو کافی شاپ Caked Coffee است. این کافی شاپ یک تجارت کوچک خانوادگی و دوست داشتنی در تورنتو است که تمام محصولات آن وگان یا مخصوص گیاهخواران است. این کافی شاپ دقیقاً در پایین خیابان High Park قرار دارد و پس از قدم زدن در پارک، آن را به یک ایستگاه عالی برای استراحت کردن تبدیل می‌کند. این کافی شاپ در واقع یک نانوایی و کافی شاپی است که نوشیدنی‌های اسپرسو و دسرهای گیاهی تازه پخته شده را ارائه می‌دهند. با رفتن به این کافی شاپ همه غذاهای مورد علاقه کافئین دار خود چه داغ و چه سرد و همچنین چای و لیموناد خانگی را در منو پیدا خواهید کرد. کیک‌های کوچک، کلوچه‌ها، ساندویچ‌ها و نان‌های تخت مجموعه‌ای از غذاهای بدون گلوتن این کافی شاپ هستند. این یکی از بهترین کافه‌های تورنتو با خدمات گرم و دوستانه، به علاوه غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه است.

I Deal Coffee / I Deal On the Park

I Deal Coffee

I Deal Coffee دو شعبه I Deal Coffee and Wine Bar و I Deal on the Park در محله Roncesvalles دارد که در فاصله بسیار کمی از یکدیگر قرار دارند. این کافی شاپ از روش‌های کشاورزی و تجارت پایدار برای کمک به محیط زیست و جوامع محلی که در آن دانه‌ها تهیه می‌شود، پشتیبانی می‌کند. قهوه آن‌ها ارگانیک، قیمت‌ها منصفانه و دارای گواهینامه Rainforest Alliance است. I Deal on the Park یک کافی شاپ زیبا و دنج با تعداد محدودی صندلی در داخل و یک پاسیو در فضای باز است. آن‌ها قهوه و محصولات پخته شده را سرو می‌کنند. I Deal Coffee and Wine Bar منوی گسترده‌ای با قهوه، غذا و محصولات پخته دارد. شما همچنین می‌توانید قهوه آن‌ها را در مؤسسات مختلف در سراسر شهر پیدا کنید.

Agenda

یکی دیگر از بهترین کافه‌های تورنتو  Agenda نام دارد. این کافی شاپ یک کافی شاپ کوچک و شیرین در تورنتو است. فضای آن روشن و جادار است، به علاوه می‌توانید فضا را با انواع گیاهان آپارتمانی، دکور قدیمی، تابلوهای چوبی و… ببینید. این یک مکان عالی برای کار بر روی لپ تاپ یا مطالعه برای آزمون‌های بزرگ است. در حین لذت بردن از نوشیدنی‌های دم کرده خوشمزه آن‌ها، می‌توانید آن را با یک کلوچه گیاهی یا بدون گلوتن نیز ترکیب کنید. این کافی شاپ همچنین ناهارهای سبکی مانند سوپ و ساندویچ‌های خانگی وگان روزانه نیز دارند.

Balzac’s Coffee

کافه بالزاک یکی از بهترین کافه‌های تورنتو است. هنگامی که بالزاک در محله وجود دارد، نیازی به توقف در فروشگاه‌های محلی تیم هورتون، استارباکس، یا سایر زنجیره‌ها نیست. مالک این کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای، اولین کافه را بیش از 25 سال پیش در استراتفورد، انتاریو افتتاح کرد. او از سفر به پاریس الهام گرفت و می‌خواست یک کافه فرانسوی معتبر در انتاریو باز کند. اکنون، 14 کافه بالزاک در سراسر انتاریو وجود دارد. البته در شهر تورنتو ۳ شعبه از کافه بالزاک وجود دارد. قهوه بالزاک دارای بسیاری از نوشیدنی‌های گیاه‌ پسند است که از انواع شیرهای گیاهی استفاده می‌کنند. همیشه مجموعه‌ای عالی از جمله شیر بادام، سویا، جو دوسر و حتی شیر ماکادمیا در این کافی شاپ وجود دارد. در صورتی که شیر گیاهی را انتخاب کنید، می‌توانید از یک هات چاکلت گیاهی در بالزاک لذت ببرید.

FIKA Cafe

بهترین کافه‌های تورنتو

کافه فیکا یکی از دنج‌ترین، بامزه‌ترین و بهترین کافه‌های تورنتو در داخل خانه‌ای فیروزه‌ای روشن در بازار کنزینگتون است. کلمه فیکا در سوئدی به معنای “کافه استراحت” یا “بیرون رفتن برای قهوه” است. در سوئد این یک رسم رایج است که هر روز دوستان را به فیکا دعوت می‌کنند، که به سادگی به معنای لذت بردن از قهوه و یک لقمه کوچک برای صرف غذا با آن‌هاست. کافه فیکا دارای نوشیدنی‌های سرد و گرم قهوه و همچنین عصرانه‌های کوچک برای خوردن است. یک مافین گیاهی زنجبیل هویج در منو، یک عدد براونی بدون گلوتن و چندین دسر غیر وگان در منوی این کافی شاپ وجود دارد. توصیه می‌شود یک کاپوچینوی با شیر سویا یا بادام سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید.

Found Coffee

این کافی شاپ برنده «کافی شاپ جدید سال تورنتو» در جوایز Th3rdwave در سال 2020 هستند. Found Coffee دو شعبه در تورنتو و یک شعبه در سیدنی استرالیا دارد. می‌دانید که اگر قهوه بتواند استانداردهای استرالیا را داشته باشد باید حتماً خوب باشد! Found Coffee همچنین با هر فنجان قهوه‌ای که خریداری می‌کنید به جامعه محلی و طرح‌های عدالت اجتماعی کمک می‌کند. بنابراین، می‌توانید با نوشیدن آن فنجان احساس بهتر و خیر خواهانه تری داشته باشید.

Jimmy’s Coffee

Jimmy’s Coffee یکی از شناخته شده‌ترین و بهترین کافه‌های تورنتو با هشت شعبه در سراسر شهر است. اولین و اصلی‌ترین مکان آن‌ها (107 پورتلند) است که در داخل یک خانه قدیمی قرار دارد. در حالی که ممکن است از بدو ورود نسبتاً کوچک به نظر برسد، اما با این حال یک اتاق پشتی با صندلی‌های بیشتر و یک پاسیو در فضای باز بسته به شرایط آب و هوا وجود دارد. اگر به دنبال فضای بیشتری برای نشستن هستید، کافی شاپ دوم جیمی درست روبروی خیابان وجود دارد. اگر به دنبال کافی‌شاپ‌های معروف و جالب در تورنتو هستید، قطعاً کافه جیمی جایی است که به دنبال آن می‌گردید. اگر به دنبال انجام برخی کارها در شهر هستید، قهوه جیمی شعبه جرارد بیشترین فضا را دارد، زیرا سه طبقه را در برمی‌گیرد. کافه جیمی در بازار کنزینگتون دارای یک پاسیو وسیع است، اما این مکان معرفی شده بسیار محبوب است.

Mallo

Mallo

Mallo (خیابان Bathurst 785) یک کافه کوچک عالی در شهر برای صرف قهوه خوب در فضایی دوستانه است. این کافی شاپ یک مکان عالی برای انجام کار یا درس خواندن است. با این حال، حجم زیادی از صندلی در داخل وجود ندارد و احتمال شلوغ شدن این مکان زیاد است، زیرا قهوه‌های آن عالی است. شما نمی‌توانید عاشق کاشی‌های رنگی روشن در جلوی این کافی شاپ نشوید. همچنین این کافه یکی از بهترین کافه‌های تورنتو است و اگر تا عصر بمانید، قهوه Mallo به یک بار با کوکتل‌های شیک و دم‌نوش‌های محلی تبدیل می‌شود.

 Milky’s Toronto

Milky’s یک کافه کوچک است. از نخستین باری که وارد این کافه می‌شوید و اولین قهوه آن را امتحان می‌کنید به وضوح متوجه می‌شوید که تأثیر ماندگار خود را در شما خواهد گذاشت. شاید این تأثیر تا حد زیادی به طراحی چوبی این کافی شاپ وابسته باشد. کافی شاپ میلکیز از کف تا سقف چوبی است. علاوه بر طراحی، قهوه‌های آن طعم فوق‌العاده‌ای دارند که باعث می‌شود شما نه فقط یکبار، بلکه چندین بار به این کافه سر بزنید. علاوه بر نوشیدنی‌های معمولی، Milky’s نوشیدنی‌های فصلی متناسب با آب و هوا تولید می‌کند. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا از مواد ارگانیک و محلی استفاده کنند. به علاوه، همیشه گزینه‌های وگان و بدون گلوتن برای نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های پخته در منوی آن‌ها وجود دارد.

Moonbean Coffee Company

Moonbean Coffee Company یکی دیگر از کافه‌های دلپذیر و دنج در بازار کنزینگتون است. آن‌ها قهوه درجه یک و با کیفیت بالا سرو می‌کنند. تمام قهوه آن‌ها در داخل خانه با قهوه ارگانیک و محصولات انحصاری فصلی درست می‌شوند.

Sam James Coffee Bar

بهترین کافه‌های تورنتو

کافی شاپ سام جیمز دارای پنج شعبه در تورنتو است که به چندین محله در شهر خدمات رسانی می‌کند. ما شعبه West Queen West (917 Queen St W) که روبروی پارک Trinity Bellwoods قرار دارد را معرفی می‌کنیم. داخل این کافی شاپ به جز یک نیمکت بلندتر فضای زیادی وجود ندارد. آن‌ها دانه‌های قهوه بو داده محلی خود را سرو می‌کنند و منویی با نوشیدنی‌های گرم و سرد ارائه می‌دهند. در منوی این کافی شاپ اکثر غذاها گیاه پسند هستند یعنی با شیرهای گیاهی تولید می‌شوند و دسرهای گیاهی نیز توسط Tori’s Bakeshop در این مکان ارائه می‌شود.

Strange Love Coffee

Strange Love Coffee (خیابان Spadina 101) یک کافه واقعاً زیبا و یکی از بهترین کافه‌های تورنتو است، اگر چه تعداد صندلی‌های داخل آن بسیار محدود است و ممکن است اغلب صندلی‌ها پر باشند. این کاملاً قابل درک است زیرا یک مکان محبوب و یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های تورنتو است. اگر به دنبال غذا خوردن هستید، شعبه دوم آن‌ها را در خیابان کوئین غربی قرار دارد که فضای بیشتری دارد‌. جدا از نوشیدنی‌های اسپرسو و قهوه، Strange Love منوی صبحانه و ناهار نیز دارد. همچنین چندین گزینه وگان از جمله نان تست آووکادو، پودینگ چیا، هش صبحانه، چیلی وگان، لپه نخودی، یک کاسه مراکشی، و سالاد کلم پیچ وگان سزار در منو وجود دارد.

Tsuchi

کافه تسوچی یک کافه ژاپنی وگان در تورنتو است که قطعاً آن را دوست خواهید داشت. این کافه تعدادی نوشیدنی گیاهی دارد که فوق‌العاده منحصر به فرد و متفاوت از دیگر نوشیدنی‌های وگان یا گیاهی تورنتو هستند. اگر فرصت کردید حتماً میسو کارامل ماکیاتو را امتحان کنید. کافه Tsuchi همچنین به خاطر دسرهای ژاپنی گیاهی خود به خوبی شناخته شده است. همیشه تعدادی چیز کیک، از جمله پیشنهادات سنتی و انواع فصلی آن‌ها در منو وجود دارد. این کافی شاپ همچنین فلان وگان، تیرامیسو ماچا، سیترون یوزو و براونی کنجد سیاه را ارائه می‌دهد.

Dineen Coffee

Dineen Coffee

Dineen Coffee یکی از بهترین کافه‌های تورنتو با شعبه مکان است. ما مکان اصلی در ساختمان تاریخی Dineen (خیابان 140 Yonge) را معرفی خواهیم کرد. این شعبه واقعاً به شما این حس را می‌دهد که وارد یک فیلم تاریخی شده‌اید. نه تنها به زیبایی طراحی شده است، بلکه در داخل یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های تورنتو (یک ملک میراثی) قرار دارد. Dineen Coffee علاوه بر نوشیدنی‌های گرم، چای و قهوه سرد نیز ارائه می‌دهد. آن‌ها همچنین غذا و دسر سرو می‌کنند، اما مطمئن نیستیم که این غذاها وگان باشند. به همین خاطر اگر گیاهخوار هستید قبل از صرف غذا مطمئن شوید که ترکیبات آن گیاهی هستند یا خیر.Dineen Coffee یکی از بهترین کافی‌شاپ‌های تورنتو است، پس مطمئن شوید که حتماً به آن سر می‌زنید.

HotBlack Coffee

HotBlack Coffee از همان ابتدا بیانیه بسیار جسورانه‌ای را بیان می کند که آن‌ها بهترین قهوه را دارند. به همین خاطر حتماً سر بزنید تا بتوانید قضاوت کنید که آیا بهترین هستند یا نه. در واقع ما فکر می‌کنیم که قهوه‌های این کافی شاپ قطعاً یکی از بهترین فنجان‌های قهوه در تورنتو است که می‌توانید پیدا کنید.  HotBlack Coffeeچهار شعبه در کوئین استریت غربی، خیابان یونگ، خیابان بلور غربی و خیابان چارلز شرقی دارد. ما شعبه مرکز شهر آن‌ها در کوئین وست را معرفی خواهیم کرد. این یک کافه کوچک دلپذیر با فضایی دوستانه است. این مکان در صبح‌های روزهای هفته شلوغ می‌شود، به این خاطر که مردم به سمت دفتر و محل کار خود می‌روند و می‌خواهند صبحانه یا قهوه بخرند. اما صف این کافی شاپ به سرعت در حال حرکت است بنابراین خیلی معطل نخواهید شد. این کافی شاپ چندین غذای پخته شده وگان را ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌شود حتماً در هر یک از مکان‌های آن‌ها از HotBlack Coffee دیدن کنید تا از خوردنی‌های عالی لذت ببرید.

Fahrenheit Coffee

Fahrenheit Coffee یکی از برترین کافی‌شاپ‌های تورنتو از زمان افتتاح آن در سال 2011 است. دو شعبه در شهر وجود دارد، یکی در منطقه قدیمی و دیگری در منطقه مدرن. ما شعبه منطقه قدیمی را معرفی می‌کنیم. قهوه فارنهایت همواره به عنوان یکی از بهترین قهوه‌خانه‌های تخصصی در تورنتو برای نوشیدنی‌های خاص خود انتخاب می‌شود. آن‌ها سه نوع مختلف اسپرسو را ارائه می‌دهند که به صورت فصلی عوض می‌شوند.

Third Wave Coffee

بهترین کافه‌های تورنتو

قهوه موج سوم (خیابان چرچ 42) خوشمزه‌ترین قهوه‌ها را ارائه می‌دهد. آن‌ها بر روی منبع دانه‌های قهوه پایدار تمرکز می‌کنند و در عین حال آگاهی از مسائل عدالت اجتماعی و زیست محیطی را افزایش می‌دهند. Third Wave Coffee از کشاورزان قهوه‌ای که در معرض تهدید تغییرات آب و هوایی هستند حمایت می کند و همچنین تضمین می کند که بهترین دانه‌های قهوه را برای نوشیدنی‌هایی با طعم شگفت انگیز برشته کنند. یک قسمت نشیمن کوچک و دنج با یک نقاشی دیواری زیبا روی دیوار این کافه وجود دارد. قهوه موج سوم در تلاش است تا مقصدی را ایجاد کند که بخواهید مدتی در آن بمانید. اگر گیاهخوار هستید و می‌خواهید به این کافی شاپ بروید پیشنهاد می‌شود که قهوه و نوشیدنی‌های اسپرسو با انواع شیرهای گیاهی از جمله شیر جو دوسر را انتخاب کنید.

Versus Coffee

Versus Coffee (70 Adelaide St E) یک کافی‌شاپ دنج و زیبا در تورنتو است که لاته‌های رنگین کمانی، نوشیدنی‌های اسپرسو سرد و نوشیدنی‌های داغ مانند کورتادو، کاپوچینو و… سرو می‌کند. آن‌ها یک پاسیو بزرگ در جلو دارند که می‌توانید قهوه خود را بنوشید و افرادی که از آنجا رد می‌شوند را تماشا کنید. آن‌ها یک منوی ناهار کوچک وگان پسند شامل یک کاسه و یک نان تست مارزیپان وگان دارند. حساب اینستاگرام آن‌ها مملو از تصاویری است که شامل لاته‌هایی بوده که بسیار هنرمندانه آماده شده‌اند.

The Good Neighbor

اسپرسو بار Good Neighbor سه شعبه در تورنتو دارد که یکی از آن‌ها در کره تاون (678 Bloor St W) قرار دارد. ردیف‌هایی از میزها در دو طرف این کافه تورنتو وجود دارد و این یک مکان عالی برای استراحت کردن با یک فنجان قهوه و کار کردن با لپ ‌تاپ است. آن‌ها قهوه و چندین نوشیدنی مختلف اسپرسو با دانه‌های سرخ کن Intelligentsia دم کرده‌اند. The Good Neighbor طراحی مینیمالیستی دارد و شما بلافاصله پس از ورود احساس راحتی خواهید کرد. تعدادی از بهترین قهوه‌های تورنتو را در این محیط گرم و دلپذیر خواهید یافت.

Ninetails

Ninetails

کافی شاپ Ninetails یک کافی شاپ زیبا در خیابان بلور غربی در کره تاون است که در لیست بهترین کافه‌های تورنتو ما قرار دارد. این کافه به‌ عنوان کافه‌ای مینیمالیستی با طراحی چوب روشن با اسپرسو و ماچا، و همچنین شیرینی‌های فرانسوی و ژاپنی توصیف می‌شود. در این کافی شاپ تعدادی صندلی در داخل و یک پاسیو کوچک در جلو وجود دارد. در کل اگر بخواهیم این کافی شاپ را توصیف کنیم، باید بگوییم که خدمات آن بسیار سریع و دوستان است و قهوه‌های آن طعم بی نظیری دارند. 

Slanted Door

Slanted Door یک گالری هنری و کافه در خیابان بلور غربی است. شما نمی‌توانید از پاشیدن رنگ‌های روشن در سراسر دیوارها و ورودی جلویی غافل نشوید. در این کافی شاپ آثار هنری زیادی توسط هنرمندان محلی به نمایش گذاشته شده است تا در حین نوشیدن قهوه از آن لذت ببرید. شاید شما عاشق یکی از آن‌ها شوید و آن را با خود به خانه بیاورید. از طرفی دیگر قهوه‌ این کافی شاپ یکی از بهترین قهوه‌هایی است که می‌توانید در شهر تورنتو امتحان کنید. بنابراین با یکبار خوردن آن ممکن است بخواهید دوباره به این کافی شاپ بیاید.

Sorry Coffee Co  

Sorry Coffee Co (102 Bloor St W) یک کافی شاپ کوچک در انتهای فروشگاه پوشاک Kit & Ace در یورک‌ویل است. این کافی شاپ یک ورودی جداگانه برای کسانی که تمایلی به قدم زدن در کل فروشگاه ندارند تا به قهوه برسند وجود دارد. این یک کافی شاپ واقعا زیبا در تورنتو با طراحی روشن و مطبوع، میزهای مرمری و وسایل برنزی است. شاید با خودتان فکر کنید کافی شاپی که در داخل آن یک فروشگاه خرده فروشی قرار داشته باشد احتمالاً نمی‌تواند نیازهای شما را بابت ارائه قهوه و نوشیدنی‌های دیگر برطرف کند. اما با این حال طعم و مزه قهوه‌ها و نوشیدنی‌های آن بسیار خوش طعم و خوشمزه است. این کافی شاپ همچنین یک مکان عالی برای ملاقات با یک دوست خواهد بود.

Wildhearts

بهترین کافه‌های تورنتو

کافه Wildhearts یکی از بهترین کافه‌های تورنتو است و اگر به دنبال آن نگردید ممکن است یکی از بهترین کافه‌های تورنتو را از دست داده باشید. این کافی شاپ در یک خیابان فرعی در خیابان بلور غربی در ضمیمه قرار دارد. اما، برای کسانی که می‌دانند، در صف می‌نشینید و منتظر قهوه و نوشیدنی‌های اسپرسو عالی آن‌ها خواهید بود. بنابراین اگر کمی منتظر ماندن در صف برای دریافت قهوه یا نوشیدنی‌های دیگر شما را خسته نمی‌کند، به این کافی شاپ بروید. به این خاطر که پاسیو جلوی آن‌ها همیشه مملو از جمعیت است و متأسفانه فضای بسیار زیادی برای حرکت و یا نشستن در داخل کافی شاپ وجود ندارد. اما در عین حال، با وجود شلوغی این کافه، قهوه‌های آن واقعا خوب هستند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که اسپرسو، لاته، کاپوچینو یا شیرینی‌های تازه پخته شده آن‌ها را امتحان کنید.

The Merchants of Green Coffee

The Merchants of Green Coffee (خیابان ماتیلدا ۲) یکی از جادارترین و جالب‌ترین کافی‌شاپ‌های تورنتو است. این یک فضای واقعا منحصر به فرد است که طبقه اول یک کارخانه مربا سازی قدیمی را می‌گیرد. Merchants of Green Coffee از سال 1994 وجود داشته است. این یکی از تنها مکان‌هایی در شهر است که می‌توانید دانه‌های قهوه سبز بخرید. اگر به دنبال نوشیدنی دم کرده می‌گردید، برای یک فنجان قهوه تازه به این کافه سری بزنید. شاید جالب باشد که بدانید این کافی شاپ کاملاً دوستدار محیط زیست است و پایدارترین فنجان‌های قهوه در شهر تورنتو را ارائه می‌دهد. در واقع آن‌ها مراقب همه چیز به خصوص جزئیات هستند.  از منبع دانه‌های قهوه گرفته تا روش‌های تفت دادن و دم کردن آن‌ها، تمام مراحل کاملاً بهینه انجام می‌شوند. بهترین قهوه آن‌ها “قهوه ترمیم کننده” نامیده می‌شود زیرا این اولین قهوه خشک شده خورشیدی است که  به طور کامل توسط زنان تولید می‌شود. در واقع تمام کسانی که در این کافی شاپ کار می‌کنند متخصص قهوه هستند و مطمئناً می‌توانید از بهترین قهوه‌های تورنتو در اینجا لذت ببرید.

Tango Palace Coffee Company

شرکت قهوه تانگو پالاس (1156 Queen St E) یک کافی شاپ دوست داشتنی در لزلیویل برای خوردن قهوه و خوراکی‌های خوشمزه (با گزینه‌های گیاهی و بدون گلوتن) است. از دیوارهای آجری گرفته تا لامپ‌های شیشه‌ای رنگی و حال‌ و هوای عجیب همگی دست به دست هم داده‌اند تا این کافی شاپ را به یک مکان راحت و دنج برای استراحت، نوشیدن قهوه و یا انجام فعالیت‌های روزانه مانند کار با لپ تاپ تبدیل کنند. مشتریان تانگو پالاس بیش از بیست سال است که از این کافه فوق العاده لذت می‌برند. البته می‌توان حدس زد که چرا آن‌ها تا این اندازه به این کافی شاپ علاقه دارند. به این خاطر که این کافه از صبح تا ساعت ۱۱ شب باز است و با استفاده از وای فای رایگانی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید کارهای خود را انجام دهید.

Trinacria Espresso Italiano 

Trinacria Espresso Italiano 

Trinacria Espresso Italiano یک کافی شاپ جدیدتر در Danforth است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب‌ترین کافه‌های محله است. این کافه در واقع یک نانوایی ایتالیایی هستند که غذاهای شیرین اصیل و نوشیدنی‌های کافئین دار سرو می‌کنند. در کل خدمات باریستا این کافه بسیار خوب و مفید است و همچنین شیرهای گیاهی متعددی هم به افراد گیاهخوار یا وگان ارائه می‌شود. از طرفی این کافی شاپ شیرینی‌های زیادی مانند کلوچه بادام، کروسان و کانولیس هم تولید می‌کند. پیشنهاد می‌شود که حتماً در تابستان یک پیمانه ژلاتو تهیه کنید.

Yellow Cup Cafe

این کافی شاپ که در (225 The East Mall، Etobicoke) قرار دارد برای همه شما کسانی که به قهوه عشق می‌ورزید فوق العاده است. این کافه در وسط یک مرکز خرید است، اما اجازه ندهید که شما را از بازدید منصرف کند. این کافه یک مکان دنج با دیوارهای رنگارنگ و جالب است. این کافه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و بهترین کافه‌های تورنتو با خدمات عالی و میزهای فراوان برای بسیاری از مشتریان است. خوشبختانه غذا هم در اینجا سرو می‌شود، اما غذاهای گیاهی یا وگان زیادی وجود ندارد. اگر از رژیم غذایی وگان پیروی می‌کنید، ممکن است بخواهید به نوشیدنی‌های این کافه اکتفا کنید. قهوه این کافه آرامش بخش و خوشمزه است، بنابراین به شدت توصیه می‌شود که حتماً به آن سر بزنید.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین کافه‌های تورنتو پرداختیم. فرقی ندارد که عاشق قهوه یا دیگر نوشیدنی‌ها باشید، بلکه در کافه‌های مختلفی که به شما معرفی کردیم می‌توانید هر نوع دسر و نوشیدنی که دوست دارید را سفارش دهید. در کل کافی‌شاپ‌های شگفت انگیز و بسیار زیادی در تورنتو وجود دارد که حتی رد شدن از کنار مغازه‌های آن بوی قهوه را به مشام شما می‌رساند و نمی‌توانید خودتان را مهمان یک فنجان قهوه یا یک کیک خوشمزه نکنید. بنابراین حالا که با بهترین کافه‌های تورنتو آشنا شدید می‌توانید با خانواده و دوستان خود به این مکان‌های جذاب و البته دنج بروید و بعد از ظهر دل انگیزی را سپری کنید.

نظرات کاربران