رستوران های ایرانی تورنتو

بهترین رستوران های ایرانی تورنتو به همراه آدرس و منو

رستوران

خوردن غذای ایرانی خارج از مرزهای وطن و در کشوری که هزاران کیلومتر از ما فاصله دارد، یکی از لذتبخش‌ترین کارهای دنیا است.وصف این لذت چنان است که گویی جرعه‌ای آب گوارا از دل بیایانِ بی آب و علف بنوشیم. تورنتو پرجمعیت‌ترین شهر کاناداست و سومین برج بلند دنیا در آن قرار دارد. وجود دانشگاه‌های معتبر، بهره‌مندی از بزرگترین بازارهای بورس دنیا، رشد اقتصادی بالا، سیستم حمل و نقل پیشرفته، اقلیم مناسب و ده‌ها دلیل عمده دیگر، باعث شده از چندین سال گذشته تا به امروز ایرانیان زیادی از سراسر دنیا راهی این شهر منحصر به فرد قاره آمریکای شمالی بشوند. اگر به عنوان دانشجو، گردشگر و یا مهاجر به این شهر سفر می‌کنید، بدنیست با بهترین رستوران های ایرانی تورنتو آشنا بشوید.

بسیاری از ایرانیان از چند دهه گذشته ساکن دو محله ویلو دیل و ریچموند هیل تورنتو شدند و با توجه به رشد جمعیت ایرانیان تورنتو چندین رستوران معتبر و درجه یک تاسیس کردند. خوراک‌های این رستوران‌ها تنها برای ایرانیان محبوب نیست! بلکه بسیاری از کانادایی‌ها نیز مشتری رستوران‌های ایرانی هستند و در چنیدن سال گذشته مشتری پر و پا قرص این رستوران‌ها شده‌اند. آشنایی با 5 رستوران معرفی شده در این مطلب، دردسر خوردن یک پرس چلوکباب ایرانی باکیفیت و یا یک وعده خورشت قرمه‌سبزی جا را از شما دور می‌کند.

نگران سفر به تورنتو و هزینه نباشید؛ برای شما 10 روش خرید ارزان بلیط هواپیما را آورده ایم: (لینک مقاله)

رستوران ایرانی شهرزاد تورنتو؛ قصه‌های هزار و یک‌شب و خوراک ایرانی

رستوران

آدرس رستوران شهرزاد تورنتو: کانادا، تورنتو، خیابان کالج، شماره ON M5T 1T3 420

ساعت کاری رستوران شهرزاد: شنبه و یکشنبه از 5 عصر تا 9 شب

امیتاز رستوران شهرزاد در گوگل: 4.4

منوی رستوران شهرزاد: شامل انواع غذای ایرانی، کباب، غذای گیاهی و خورشت

بسیاری از رستورانگردهای ایرانی، رستوران شهرزاد را با اصفهان و بوی باقالی پلو با ماهیچه می‌شناسند. محبویت زیاد این رستوران و نام اصیل آن که از دلِ قصه‌های دلنشین هزار و یک‌شب بیرون می‌آید، باعث شده که بیانگذاران اصلی شهرزاد شعبات متعددی از آن را در سایر نقاط ایران و جهان تاسیس کنند. تورنتو کانادا یکی از همان قسمت‌های دنیاست که میزبان شهرزاد ایرانی می‌شود. رستوران شهرزاد کانادا از بدو تاسیس توانست به عنوان یکی از بهترین نمونه رستوران‌ های ایرانی تورنتو برای خود اسم و رسمی بدست بیاورد.

مدیریت رستوران در تمامی سالهای فعالیت در شهرزاد تلاش کرده که غذاهای محبوب ایرانیان شامل انواع خوراک‌های کباب و دیزی را باکیفیت بالا به مشترین خود عرضه کند.

نقاشی‌های دیواری، فضای کاملا سنتی و موسیقی زنده در کتار تنوع و کیفیت بالای غذاهای آن تضمین کننده حضوری پرلذت در یک فضای ایرانی در دل کشور کانادا را فراهم می‌کند. رستوران شهرزاد، در روزهای کاری امکان ارسال غذای سفارشی شما را به صورت بیرون‌بر هم دارد.

رستوران ایرانی انار در تورنتو؛ فسنجان ایرانی در کانادا

رستوران

آدرس رستوران انار: کانادا، تورنتو، خیابان کالج، شماره ON M5T 1T3 420

ساعت کاری رستوران انار: از پنجشنبه تا شنبه از ساعت 5 عصر تا 9 شب؛ روزهای یکشنبه ازساعت 4 عصر تا 8 شب

امیتاز رستوران انار در گوگل: 4.4

منوی رستوران انار: شامل انواع غذای ایرانیِ حلال گوشت، فست‌فود و خوراک مخصوص گیاه‌خوران

با شنیدن اسم انار، ناخوداگاه به یاد ایران و خاطرات خوش کودکی افتادید؟ ساکن تورنتو هستید و دلتان برای خوردن خورشت فسنجان با طعم ملس رب انار ایرانی پر می‌کشد؟ به خیابان کالج این شهر رفته و سری به رستوران انار بزنید. فضای داخلی رستوران انار به صورت سفرخانه است و طراحی کاملا ایرانی دارد.

رستوران انار با رستوران ایرانی تخت طاووس، بقچه و شهرزاد تورنتو نیز در ارتباط و همسایگی است. بر روی در و دیوار رستوران انار ابیات و اشعار شاعران ایرانی، سنگ‌ها و کاشیهای یادآور ایران را مشاهده می‌کنید. توصیه ما به شما، اگر به رستوران انار رفتید، از خوردن فسنجان و خورشت انار گیلگی خوداری نکنید!

رستوران ایرانی تخت طاووس ؛ طعم و فضای ایرانی

 رستوران های ایرانی تورنتو

ساعت‌کاری رستوران تخت طاووس: شنبه و یکشنبه از 10 صبح تا 3 عصر

آدرس رستوران تخت طاووس تورنتو: کانادا، تورنتو، خیابان کالج، شماره ON M6H 1B51120

امتیاز رستوران تخت طاووس در گوگل: 4.5

منوی رستوران تخت طاووس: غذای ایرانی و غذای گیاهی

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های ایرانی تورنتو که در خیابان کالج واقع شده، رستوران تخت طاووس است. در این رستوران انواع غذای لذیذی ایرانی و خاورمیانه‌ای با کیفیت بالا را نوش جان کنید. این رستوران محیط دلنشینی دارد و از همان لحظه ورود عطر و طعم خورا‌کهای ایرانی را احساس می‌کنید. رفتار دوستانه و مودبانه پرسنل زبانزد خاص و عام است که محیطی خاص برای یک دورهمی خانوادگی ایجاد می‌کند.

اگر در خانه و یا محیط کارنتان در تورنتو نشسته‌اید و زمان کافی برای مراجعه به رستوران تخت طاووس را ندارید، اصلا نگران نباشید. تخت طاووس سرویس بیرون‌بر هم دارد که طی آن غذای لذیذی ایرانی را در هر نقطه از تورنتو می‌توانید، سفارش بدهید.

صبح‌های زود کله پاچه و حلیم و ظهرها نرگسی اسفناج و دیزی سنگی وعده‌های غذایی هستند که پای مشتریان ثابت تخت طاووس را به این محیط باز می‌کنند. در ضمن محیط رستوران هم کاملا ایرانی است! در و دیوارهای فضای داخلی رستوران با تصاویری از ایران باستان تزیین شدند که همین موضوع نیز حضور شما را در محیطی کاملا ایرانی تضمین می‌کند.

رستوران ایرانی هایدا ؛ همه روزه فست‌فود و کباب بخورید!

 رستوران های ایرانی تورنتو

آدرس رستوران هایدا: کانادا، تورنتو، خیابان نورث تاون، شماره ON M2N 7A2 15

ساعت کاری رستوران هایدا: همه روزه از 11 صبح تا 12 شب

امیتاز رستوران هایدا در گوگل: 4

منوی رستوران هایدا: شامل انواع فست فود، غذای ایرانی و گیاهی

مشکل اکثر رستوران‌ های اصیل ایرانی تورنتو ساعات کاری محدود آنها است. بسیاری از آنها تنها روزهای شنبه و یکشنبه سرویس‌دهی دارند. اما رستوران ایرانی هایدا با یک منوی غذایی متنوع و بی‌نظیر این مساله را حل کرده و در تمامی روزهای هفته در خدمت مشتریان ایرانی و غیر ایرانی خود است. این رستوران در واقع شعبه کترینگ رستوران‌های زنجیره‌ای هایدا ساندویچ است و از سال 2010 تا به امروز اسم و رسم زیادی را برای خود بدست آورده است.

در این رستوران جایی برای نشستن وجود ندارد و شما همه چیز را به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش و درب منزل و یا محل کار تحویل می‌گیرید.

هایدا برای مشتریان خود تخفیف‌های خوب و خدمات ارسال غذای هیجان انگیزی را هم در نظر می‌گیرد. این رستوران علاوه بر تورنتو در شهر ونکور هم شعبه دارد.

در ضمن اگر یک مهمانی اصیل ایرانی در پیش دارید، انواع سینی‌های ساندویچ رستوران هایدا در اندازه‌ها و طعم‌های مختلف انتخاب خوبی برای پذیرای هستند.

رستوران ایرانی درویش؛ مهمانوازی ایرانی

 رستوران های ایرانی تورنتو

آدرس رستوران درویش تورنتو: کانادا، تورنتو، خیابان یونگ، شماره ON M4Y 1X9508

ساعت کاری رستوران درویش تورنتو: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب

امتیاز رستوران دوریش تورنتو در گول: 4.6

درویش رستورانی دنج با منوی بی نظیر ایرانی است. برای دورهمی‌های دوستانه، گپ و گفت‌های خانوادگی و یا یک قرار ملاقات عاشقانه این رستوران انتخاب بی‌نظیری است. درویش هم منوی مخصوص خوراک‌های گوشتی مانند انواع کباب و خورشت‌های بی‌نظیر ایرانی را دارد و هم برای گیاهخوران عزیز منوی مخصوص در نظر گرفته است. نامگذاری رستوران به نام درویش به داستان دراویش ایرانی برمی‌گردد که با وجود تنگدستی با مهرورزی فراوان پذیرای مهمانان خود بودند.

 در منوی غذایی رستوران انواع کشک بادمجان، آش رشته، میرزا قاسمی، شامی، خورشت فسنجان، دلمه، انواع کباب برگ، کباب کوبیده، جوجه و غیره با دورچین‌های سالم و خوشمزه وجود دارند.

در پایان

در این مطلب با بهترین رستوران های ایرانی تورنتو آشنا شدید. محبوبیت این رستوران‌ها از بررسی نظرات کاربران در وب‌سایت‌هایی مانند گوگل و تیریپ‌ادوایز قابل تخمین است. بنابراین اگر راهی شهر تورنتو هستید و یا سالهاست که دراین شهر زندگی می‌کنید، بد نیست برای تست غذای مورد علاقه دوران کودیتان به یکی از این روستوران‌ها سر بزنید. در انتها از شما خوانندگان محترم این مطلب میخواهیم چناچه رستوران خوب ایرانی دیگری در تورنتو می‌شناسید به ما معرفی کنید.

اگر بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کرده اید؛ آشنایی با این رستوران ها از واجباته!

نظرات کاربران