toronto
20 فروردین 1402
کانادا

سفر به تورنتو در بهار؛ شکوفه های گیلاس را از دست ندهید!

در حالی که بیشتر گردشگران از سراسر نقاط دنیا فصل تابستان را برای سفر رفتن به کشورها و شهرهای مختلف دنیا و از جمله تورنتو ترجیح می‌دهند، اما فصل بهار دست کم گرفته شده است. به این خاطر که در این فصل هوا فوق‌ العاده دلپذیر بوده، فعالیت‌های خارج از خانه بار دیگر آغاز می‌شود و گل و گیاهان پس از یک زمستان تاریک و طولانی رنگ جذابی به این شهر می‌دهند. یکی دیگر از نکات مثبتی که هنگام سفر به تورنتو در بهار وجود دارد جمعیت کمتر گردشگران نسبت به تابستان است.

بنابراین اگر دوست دارید با خیال راحت و با آرامش از مکان‌های دیدنی تورنتو بازدید کنید و گروه‌های عظیمی از گردشگران که عکس می‌گیرند و منظره را مسدود می‌کنند؛ شما را نگران و مضطرب نکنند، بهترین کار این است که در فصل بهار به طور تورنتو سفر کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه شوید، به این خاطر که می‌خواهیم درباره تمام نکات مربوط به سفر به تورنتو در بهار صحبت کنیم.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

بازدید از تورنتو در هر ماه از فصل بهار

بهار یک فصل بی ثبات است. به این خاطر که ممکن است روزی هوای آفتابی و گرم و روزی دیگر هوا را بارانی ببینید. به همین خاطر در این قسمت می‌خواهیم درباره سفر به تورنتو در بهار بر اساس هر ماه صحبت کنیم تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که در چه ماهی از فصل بهار به تورنتو سفر کنید:

تورنتو در ماه مارس

High park

تورنتو در ماه مارس هنوز بسیار سرد است، بنابراین اگر در این ماه به این شهر سفر می‌کنید، همچنان به لباس‌های زمستانی و چند لایه نیاز دارید. میانگین دمای روز 5 درجه است؛ در حالی که شب‌ها معمولاً تا 2- درجه سرد می‌شود. مارس یک ماه آرام در تورنتو است زیرا هوا هنوز سرد است و تفریحات و سرگرمی‌های زیادی در جریان نیست. همچنین این ماه هنوز شبیه بهار نیست، بنابراین اگر می‌خواهید حال و هوای بهاری داشته باشید، ممکن است ترجیح دهید تا آوریل صبر کنید. در ماه مارس برف هنوز روی زمین است، در نتیجه می‌توانید از آخرین هفته‌های فصل اسکی در پیست‌های اسکی در جنوب انتاریو لذت ببرید.

تورنتو در ماه آوریل

در ماه آوریل، بهار در هوا جریان پیدا می‌کند و دما افزایش می‌یابد. با این وجود، همچنان به کتو ژاکت نیاز دارید زیرا معمولاً در روز به حدود 11 درجه و در شب به 4 درجه می‌رسد. در این زمان شهر نیز سرزنده‌تر می‌شود. رویدادهای زیادی مانند جشن‌های عید پاک، جشنواره آبجو کرافت کنار رودخانه، و شکوفه‌های گیلاس وجود دارد. همچنین زمان ایده‌آلی برای بازدید افراد خلاق است، زیرا رویدادهای خارق‌العاده زیادی مانند جشنواره بین‌المللی فیلم مستند Hot Docs، جشنواره تصاویر و مد هنر تورنتو برگزار می‌شود.

تورنتو در ماه می

اگر به دنبال سفر به تورنتو در بهار هستید، از نظر آب و هوا، ماه می یک ماه ایده آل برای سفر به تورنتو است. دمای روز به طور متوسط ​​18 درجه است و در شب به ندرت به دمای یک رقمی کاهش می‌یابد. روزها نیز طولانی هستند و خورشید تا ساعت 8 شب غروب نمی‌کند. به دلیل آب و هوای عالی، ماه می یک ماه فوق العاده برای بازدید و لذت بردن از فعالیت‌های بیرونی تورنتو و طبیعت اطراف است.

کارهایی که باید در تورنتو در بهار انجام دهید!

با آب شدن برف‌ها و گرم‌تر شدن هوا، تورنتو باری دیگر در فصل بهار زنده می‌شود. پس از یک زمستان طولانی مردم محلی مشتاق هستند تا دوباره به بیرون بروند و نقاط زیبای شهر خود را کشف کنند. از جمله بهترین کارهایی که می‌توانید هنگام سفر به تورنتو در بهار انجام دهید عبارت‌اند از:

شکوفه‌های گیلاس در High park را ببینید

Toronto in the spring

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید هنگام سفر به تورنتو در بهار انجام دهید، دیدن شکوفه‌های گیلاس است. مانند سایر شهرهای کانادا، فصل بهار برابر است با فوران شکوفه‌های رنگارنگ گیلاس. اواخر آوریل تا اوایل ماه می بهترین زمان برای دیدن این شکوفه‌های درختان گیلاس است. بنابراین اگر در این زمان در شهر هستید، به High Park بروید. High Park بهترین مکان در تورنتو برای تماشای شکوفه‌های گیلاس است. بیشتر آن‌ها در اطراف باغ‌های Hillside هستند، اما تعدادی نیز در اطراف داک پاند پراکنده شده‌اند. اگر می‌خواهید شکوفه‌های گیلاس را در فضایی کمتر شلوغ ببینید، به جای آن به جزیره مرکز بروید. حدود 30 درخت گیلاس ژاپنی در انتهای جنوبی پل نزدیک چشمه وجود دارد. این نقطه بسیار کمتر از High park شناخته شده و کمتر مورد بازدید قرار می‌گیرد.

در اطراف محله‌های پر جنب و جوش پرسه بزنید

زمستان بسیار سردتر از آن است که بتوان زمان بیشتری را در خارج از منزل سپری کرد. با این حال، با فرا رسیدن بهار، می‌توانید بدون یخ زدن استخوان‌هایتان در خیابان‌های رنگارنگ شهر پرسه بزنید. بنابراین، سوالی که پیش می‌آید این است که کجا را باید کاوش کنید؟ اسکله نقطه شروع فوق‌العاده‌ای است، با فضایی آرام، مناظر باورنکردنی، و بسیاری از کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها که می‌توانید در طول مسیر از آن‌ها لذت ببرید. علاوه بر این، از آنجایی که مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی مشخص شده است، در صورت تمایل می‌توانید دوچرخه سواری کنید.

یکی دیگر از مواردی که باید از آن بازدید کنید، سواحل است. اگر چه احتمالاً برای آفتاب گرفتن به اندازه کافی هوا گرم نخواهد بود، اما حال و هوای بسیار آرام‌تری نسبت به مرکز شهر تورنتو ارائه می‌کند و حسی مانند یک طبیعت نسبتا دست نخورده به شما می‌دهد. به علاوه، دسترسی به آن با تراموا بسیار آسان است. همچنین اگر اهل مد هستید، حتماً به ورک ویل بروید؛ در اینجا تمام برندهای لوکس برتر مانند دیور، شانل، تیفانی و بسیاری دیگر را پیدا خواهید کرد.

بازارهای کشاورز را کاوش کنید

تورنتو دارای تعداد زیادی از بازارهای کشاورزان باورنکردنی است که در آن می‌توانید بسیاری از غذاهای ارگانیک و فصلی محلی را به دست آورید. محبوب‌ترین بازار کشاورزان، سنت لارنس در شهر قدیمی است که نشنال جئوگرافیک آن را یکی از برترین بازارهای مواد غذایی در سراسر جهان نامیده است. سنت لارنس از سال 1803 فعالیت می‌کند و امروزه مجموعه متنوعی از کالاها را ارائه می‌دهد. همراه با مجموعه‌ای چشمگیر از محصولات غذایی محلی، شما همچنین می‌توانید جواهرات و لباس‌های محلی را نیز در آنجا پیدا کنید.

بازار معروف کشاورزان هر شنبه تا ساعت 3 بعد از ظهر باز است، بنابراین زودتر به آنجا بروید. اگر شنبه در تورنتو نیستید، نگران نباشید، زیرا بازار معمولی آنجا هر روز به جز دوشنبه‌ها باز است. برای غذا، توصیه می‌شود یک نان شیرینی از نانوایی St. Urbain Bagel و یک نان دارچینی از Ali’s بگیرید. اگر مشتاق هستید یک خوراکی محلی مناسب را امتحان کنید، ساندویچ بیکن معروف پیمیل را در نانوایی کاروسل تهیه کنید.

بعدازظهر آرامی را در بازار کنزینگتون بگذرانید

Kensington Market

بازار کنزینگتون پر جنب و جوش ترین و متنوع‌ترین محله در تورنتو است و بازدید از آن برای همه ضروری است. حال و هوای بسیار بوهمیایی دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بسیاری از فروشگاه‌های مستقل، گالری‌های هنری، بوتیک‌های کلاسیک، و کافه‌های مدرن را در اینجا خواهید یافت. بازار کنزینگتون همچنین به خاطر انتخاب‌های غذایی متنوعش معروف است و تقریباً همه غذاهای جهان را ارائه می‌دهد. غذاهای باورنکردنی از مکزیک، ایتالیا، کارائیب، ویتنام، چین و موارد دیگر را در این محله کوچک خواهید یافت. با چنین ترکیبی از طعم‌ها و انرژی، چیزهای زیادی برای بو کردن، دیدن و چشیدن در این بازار وجود دارد. بنابراین، با معده خالی بیایید و وقت خود را به کاوش در این خیابان‌های پر جنب و جوش اختصاص دهید.

با کشتی به جزایر تورنتو بروید

جزایر تورنتو یک سفر یک روزه شگفت انگیز را انجام می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند که از شلوغی شهر فرار کنید. کشتی‌ها هر ساعت در ترمینال فری جک لیتون حرکت می‌کنند و به جزیره مرکزی، جزیره وارد و نقطه هانلان می‌روند. این یک مکان عالی برای بازدید در بهار است زیرا مکان‌های دوست ‌داشتنی زیادی برای پیاده‌ روی مانند ساحل Hanlan’s Point، Hanlan’s Point Park و Ward’s Island Boardwalk وجود دارد. همچنین بسیاری از مسیرهای طبیعت زیبا را خواهید دید که به نقاط عالی مانند فانوس دریایی جبل الطارق پوینت و موکب جزایر تورنتو منتهی می‌شوند. همچنین پارک تفریحی سنترویل نیز اینجاست که برای کودکان و بزرگسالان بسیار کوچک اما سرگرم کننده است. وقتی گرسنه شدید، برای ناهار به جزیره تورنتو باربیکیو بروید، جایی که می‌توانید از مناظر بی‌نظیر شهر لذت ببرید.

گیاهان را در هنرستان باغ آلن ببینید

فرض کنید به اندازه کافی بدشانس هستید که در طول سفر به تورنتو در بهار خود، یک روز بسیار سرد یا بارانی را تجربه کنید (به هر حال فصل بهار کاملاً بی ثبات است). در این صورت، یک مکان وجود دارد که می‌توانید در آنجا گرم بمانید. کنسرواتوار آلن گاردنز یک باغ گیاه‌شناسی سرپوشیده است که متعلق به دهه ۱۹۰۰ است. این باغ گل چندان بزرگ نیست، اما سه سالن با گیاهان و گل‌ها از نقاط مختلف جهان در آن وجود دارد. شما همچنین مقدار زیادی از ماهی‌های گرمسیری، از جمله کوی و لاک‌پشت‌ها را مشاهده خواهید کرد. به علاوه، ورود به این باغ رایگان است و در کنار دو ایستگاه تراموا در مرکز شهر قرار دارد که دسترسی به آن را آسان می‌کند.

یک سفر یک روزه به آبشار نیاگارا داشته باشید

Niagara Falls

اگر تصمیم به سفر به تورنتو در بهار را دارید و بیش از چند روز در این شهر هستید، منطقی است که یک سفر یک روزه به آبشار نیاگارا که شهرت جهانی دارد داشته باشید. فاصله تا این آبشار فقط 2 ساعت رانندگی است و بسیاری از شرکت‌ها در تورنتو اگر می‌خواهید از اجاره ماشین و رانندگی خود اجتناب کنید، تور ارائه می‌دهند. در حالی که تابستان محبوب‌ترین زمان برای بازدید از آبشار نیاگارا است، اما به طرز باورنکردنی شلوغ است.

به همین دلیل فصل بهار زمان مناسبی برای رفتن به این آبشار خواهد بود. به این خاطر که جمعیت کمتری وجود دارد، اما هوا خیلی سرد نیست. علاوه بر این، میلیون‌ها گل لاله در ماه‌های بهار در این آبشار شکوفا می‌شوند و باعث می‌شوند که بهار بسیار زیباتر به نظر برسد. همچنین توصیه می‌شود در مسیر رسیدن به آنجا در باغ لیلاک صد ساله توقف کنید؛ این باغ بسیار نزدیک به مسیر پیاده‌ روی نیاگارا و باغ پروانه‌های زیبا است.

چند نکته مهم هنگام سفر به تورنتو

اکنون که داریم به پایان مقاله نزدیک می‌شویم، لازم است که چند نکته مهم هنگام سفر به تورنتو در بهار را بررسی کنیم. دانستن این نکات به شما کمک می‌کند تا سفر راحت‌تری را تجربه کنید:

  • پرواز خود را رزرو کنید: چه کسی گفته است که نمی‌توانید پروازهای ارزان پیدا کنید؟ نکته مهم چک کردن دائم پروازها است. اگر انعطاف پذیر باشید، با سه کلیک می توانید پرواز ارزان‌تری پیدا کنید.
  • اجاره ماشین یا RV: با اجاره ماشین با DiscoverCars.com سفر خود را راحت‌تر کنید. این وب سایت به شما امکان مقایسه اجاره خودرو در سراسر جهان را می‌دهد. اگر به ایالات متحده یا کانادا سفر می‌کنید، یک RV اجاره‌ای در RVshare پیدا کنید.
  • ایمن بمانید: چه بخواهید و چه نخواهید، حوادث ناگوار ممکن است در سفر اتفاق بیوفتد. پس بهتر است با پوشش بیمه پزشکی مسافرتی، ایمن باشید. ما به شما SafetyWing یا Genki را پیشنهاد می‌کنیم، زیرا آن‌ها بهترین نرخ‌ها را به خصوص برای مسافرت‌های طولانی مدت ارائه می‌دهند.

سخن پایانی

در این مقاله درباره سفر به تورنتو در بهار صحبت کردیم. آب و هوای تورنتو در فصل بهار قطعاً مانند دمای آفتاب گرفتن یا پوشیدن لباس‌های بسیار نازک نخواهد بود. اما هوا به اندازه کافی گرم است و بنابراین می‌توانید از فعالیت‌های زیبای شهر دیدن کرده و مناظر آن را یک به یک جستجو کنید. در واقع به محض اینکه در فصل بهار به تورنتو وارد شوید متوجه می‌شوید که چه کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو دارید. علاوه بر همه این‌ها، این فهرستی که در مقاله شما گفتیم فقط تعداد انگشت شماری از کارهای زیادی است که باید در بزرگ‌ترین شهر کانادا یعنی تورنتو انجام دهید. در نتیجه چه برای یک آخر هفته چه برای دو هفته و بیشتر از این شهر بازدید کنید، لذت بی‌انتهایی را تجربه خواهید کرد.

نظرات کاربران