Toronto in winter

سفر به تورنتو در زمستان؛ از دیستیلِری‌دیستریکت چه می دانید؟

اگر در سفرتان به دنبال انبوهی از برف، زندگی شبانه پر جنب‌وجوش، جشن و تزئینات هستید، شهر کانادایی تورنتو در زمستان همه این‌ها و چیزهای دیگر را در دل خود دارد. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که  به دلیل هوای سرد زمستانی نمی‌توانند به این شهر سفر کنند، اما اینطور نیست.

کارهای زیادی برای انجام دادن در تورنتو وجود دارد (جشن و غیر جشن). ضمن اینکه اگر مقاومتتان درمقابل سرما کم است، می‌توانید در فعالیت‌های داخلی شرکت کنید.

از پیداکردن کافه‌های عجیب‌وغریب برای لذت بردن از شکلات داغ تا اسکیت روی یخ و حتی جست‌وجو برای یافتن مکان‌های فیلمبرداری دختران بدجنس، از جمله چیزهایی است که در زمستان این شهر می‌توانید تجربه کنید.

دیدنی‌ترین جاذبه‌های توریستی مانند برج CN موزه سلطنتی انتاریو، و….، همیشه انگیزه‌های خوبی است که از این گوهر شهری در آمریکای شمالی دیدن کنید.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

هنگام سفر به تورنتو در فصل زمستان کجا اسکی‌بازی کنیم؟

سفر به تورنتو در زمستان

اگر به دنبال فعالیت های روی یخ در شهر هستید، تورنتو هیچ کمبودی در پیست یخ ندارد. بهترین مکان احتمالاً مسیر اسکیت Bentway است، اگرچه پروژه Bentway خود امکانات دیگری مانند باغ‌های عمومی و بازارها را ارائه می‌دهد.

در طول زمستان، مسیر، کمی بیش از یک مایل طول دارد و در 21 دسامبر باز می‌شود. این پیست که در زیر بزرگراه گاردینر واقع شده است، از بلوار فورت‌یورک تا خیابان باستیون امتداد دارد.

در سایر نقاط تورنتو، پیست‌های اسکیت رایگان در میدان نیتن فیلیپس و های‌پارک وجود دارد.  اگر واقعاً می‌خواهید طعم ورزش‌های برفی را بچشید، تورنتو یک پایگاه عالی برای رفتن به حومه شهر برای اسکی است.

همچنین در میدان نیتان فیلیپس، نشان سه‌بعدی تورنتو را خواهیددید که در شب روشن می‌شود. نکته مهم این است که چرخ پزشکی جلوی حروف تورنتو نشان‌دهنده مردم بومی کانادا است. در نزدیکی تابلوی تورنتو، ویترین‌های قرمز تزئینات کریسمس نیز دیده می‌شود.

سفر به تورنتو در زمستان؛ فرصتی برای تماشای هاکی روی یخ

اگر ترجیح می‌دهید از اسکیت‌بازی فقط به عنوان یک تماشاگر لذت ببرید، تماشای بازی تیم حرفه‌ای تورنتو مپل لیفز، این امکان را برای شما فراهم می‌کند. حتی اگر تیم موردعلاقه شما در زمستان در تورنتو بازی نمی‌کند، حتما به تالار مشاهیر هاکی بروید. این موزه به تاریخ هاکی اختصاص دارد.

قدم زدن در کنار ساحل وودبین

Woodbine Beach

ساحل وودبین یکی از زیباترین سواحل شنی شهر است. حتی در ماه‌های زمستان افرادی را می‌بینید که سگ‌هایشان را برای پیاده‌روی به آنجا می‌آورند. این ساحل جای خوبی برای رهایی از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری است. 

ساحل دریاچه انتاریو در یک روز صاف می‌تواند تمام مسیر خلیج و برج CN را برایتان نمایان کند. 

اگر به آنجا رفتید، سری هم به تیم هورتونز بزنید (بزرگ‌ترین رستوران فست‌فود کانادا که بیشتر به خاطر دونات‌ها و قهوه‌هایش معروف است). نوشیدن قهوه گرم یا شکلات داغ، آن هم در فصل زمستان واقعا می‌چسبد.

سفر به تورنتو در زمستان و بازار کریسمس !

بازار کریسمس تورنتو که از اواسط نوامبر تا پایان دسامبر به صورت سالانه برگزار می‌شود، در منطقه دیستیلِری‌دیستریکت یافت می‌شود. تصور کنید که در غرفه‌های بازار قدم می‌زنید، در حالی که خورشید کم کم از آسمان محو می‌شود و دانه‌های برف شروع به باریدن می‌کند.

برای اهل غذا، بازار کریسمس را نمی‌توان در سفر به تورنتو از دست داد. غذاهای سنتی کانادایی مانند پوتین (چیپس، کشک‌پنیر و آب‌گوشت) و اگر چیزی اروپایی‌تر می‌خواهید، شنیسل و راکلت برای فروش وجود دارد.

حتی پس از بسته شدن فروشگاه کریسمس، هیچ کمبودی برای تجربه غذا خوردن در تورنتو در طول زمستان وجود ندارد. از اواخر ژانویه تا اوایل فوریه، جشنواره غذای Winterlicious به شما وعده شام‌هایی با تخفیف ویژه را در رستوران های مختلف در سراسر شهر می‌دهد.

بازدید از منطقه جذاب دیستیلِری‌دیستریکت

سفر به تورنتو در زمستان

منطقه دیستیلِری‌دیستریکت که فقط برای عابران پیاده است، ارزش گردش در شهر را دارد. این مکان تاریخی ملی دارای بوتیک‌های خرید، غذاخوری و تجربیات فرهنگی است که همگی در پس‌زمینه ساختمان‌های قرن نوزدهمی وجود دارد.

در این منطقه حتی ساختمان گودرهام را خواهیدیافت. این ساختمان اداری تاریخی که معماری به عنوانFlatiron  نیز شاخته می‌شود، به طرز شگفت‌آوری شبیه به معماری نیویورک است.

برای علاقه‌مندان واقعی نیویورک، باید بگوییم که مینی میدان تایمز نیویورک شباهت زیادی به میدان یانگ‌داندس، یکی از شلوغ‌ترین تقاطع‌های مرکز شهر تورنتو دارد.

شرکت در فعالیت‌های داخلی حین سفر زمستانه به تورنتو

حتی اگر سرما اذیتتان می‌کند، فعالیت‌های داخلی بی‌شماری برای لذت بردن در سفر به تورنتو وجود دارد که برجسته‌ترین آن‌ها عبارتند از: بازی والیبال ساحلی سرپوشیده و قدم زدن در گلخانه‌های همیشه گرم هنرستان آلن‌گاردنز. از دیگر فعالیت‌های سرپوشیده در شهر می‌توان به استخرهای سرپوشیده، اسپا و مراکز خرید سرپوشیده اشاره کرد.

کلام پایانی

از خواندن در مورد اینکه چرا باید در زمستان ابه تورنتو بازدید سفر کنید، لذت بردید؟ کدام فعالیت زمستانه تورنتو برای شما از همه جذاب‌تر بود؟ مشتاقیم که در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران