Toronto in the fall

سفر به تورنتو در پاییز؛ تورنتو پس از تاریکی را ببینید!

شهر تورنتو در فصل پاییز، برخی از منحصربه‌فردترین موضوعاتی را جشن می‌گیرد که شاید تابه‌حال درموردشان چیزی نشنیده‌باشید. چه جشنواره شکلات باشد و چه جشنواره بزرگ بین‌المللی نویسندگان، برای هر نوع مسافری در آنجا چیزی در نظر گرفته شده‌است. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با سفر به تورنتو در تعطیلات پاییز آشنا کنیم.

همین حالا بلیط هواپیما تورنتو را رزرو کنید!

آب‌وهوای تورنتو در فصل پاییز

بهترین زمان برای سفر به تورنتو از ماه آوریل شروع می‌شود و تا ماه می به پایان می‌رسد. با این حال، در فصل پاییز، از اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر نیز زمان خوبی برای گشت‌وگزار در این سرزمین کانادایی است؛ زیرا هم جمعیت کمتر است و هم بهترین بازارها، غذاخوری‌های پاسیو و رویدادهای متعلق به فرهنگ‌های مختلف را درون خود دارد.

معرفی 8 مکان برتر برای بازدید در سفر پاییزی به تورنتو

در تورنتو خوشبختانه مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از بازدید آن‌ها لذت ببرید. ما در این بخش، بهترین‌ها را برایتان گلچین کرده‌ایم.

1. کاسا لوما

سفر به تورنتو در پاییز

ماه اکتبر در فصل پاییز، زمان خوبی برای بازدید از عمارت جذاب کاسا لوما است؛ عمارتی که با ظاهر باشکوه، معماری گوتیک و نمایش‌هایی مانند Legends of Horror و سری معروف Casa Loma Escape شناخته شده‌است.

2. محوطه تاریخی ملی فورت‌یورک

موزه فورت یورک که در قرن نوزدهم، یک بنای نظامی بود، ساختمان‌های بسیاری از جنگ 1812 را در خود جای داده‌است. این مکان یکی از پربازدیدترین مکان‌های شهر و همچنین یکی از تحسین‌شده‌ترین مکان‌ها است. مشاهده نمایشگاه‌ها و پادگان‌های واقعی که قدمت آن به دوران جنگ باز می‌گردد، در نوع خود تجربه‌ای جذاب است.

3. رویداد Nuit Blanche

در این رویداد نه‌تنها با اشکال مختلف هنری بیشتر آشنا می‌شوید و محله‌های مختلف مرتبط با هنر را کشف می‌کنید، بلکه شاهد برخی از زیباترین آثار هنری بیش از 300 هنرمند از مناطق مختلف خواهیدبود. 

برخی از بهترین نقاط برای شرکت در رویداد عبارتند از: میدان نیتن فیلیپس در امتداد خیابان معروف جان، بین خیابان فرانت و دونداس. 

4. جشنواره بین‌المللی مولفان

Toronto International Writers Festival

اگر یک کتابخوان حرفه‌ای هستید یا علاقه زیادی به کتاب دارید، می‌توانید در سفر پاییزی خود به تورنتو در رویداد جشنواره بزرگ بین‌المللی نویسندگان شرکت کنید.

رویای هر کتابخوانی در این رویداد به حقیقت می‌پیوندد؛ زیرا هزاران نویسنده برای مصاحبه، امضای کتاب، مطالعه، سخنرانی و غیره در آنجا جمع می‌شوند. 

شما در این جشنواره می‌توانید کتاب‌های زیادی از ژانرهای گوناگون تهیه کنید و از خواندنشان لذت ببرید.

5. دهکده بلک کریک پایونیر

یکی دیگر از کارهایی که در سفر به تورتنو در پاییز به شما پیشنهاد می‌کنیم، رفتن به دهکده بلک کریک پایونیر است؛ دهکده‌ای که از ساختمان‌های طبیعی تاریخی تورنتو، آنتاریو تشکیل شده. این مکان، شما را به یک تور سرگرم‌کننده از زندگی قبل از کنفدراسیون می‌برد. راهنماهایی در آنجا وجود دارند که به شما برای کسب اطلاعات و بازدید کمک می‌کنند.

شما در دهکده می‌توانید در جشن بزرگی با وعده‌های غذایی خوشمزه در آخر هفته شکرگزاری نیز شرکت کنید. راستی، بازدید از خانه‌های دانیل فلین و ساموئل استانگ را از دست ندهید.

6. کنزینگتون مارکت

اگر اهل گشت‌وگزار در فضای بیرون و کشف نوازندگان و هنرمندان موسیقی هستید، بازار کنزینگتون بروید. کافه‌ها، مغازه‌ها و بازارهای اطراف آنجا بسیار هیجان‌انگیز و جذاب هستند. شما همچنین می‌توانید برای بازدید از آنجا از تور پیاده‌روی ماجراهای شهری استفاده کنید تا با کمک راهنما، از جزئیاتش، بیشتر آشنا شوید.

7. جشنواره شکلات تورنتو

سفر به تورنتو در پاییز

جشنواره شکلات تورنتو، یکی از خوشمزه‌ترین و شیرین‌ترین جشنوراه‌‌های تورنتو است. اگرچه این جشنواره در سال 2005 آغاز شد و قدمت چندانی ندارد، اما هدف آن ترویج رویدادهای شکلات‌محور در سراسر جهان است! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که در سفرتان به تورنتو یکی از بهترین جشنواره‌های این شهر را در ماه اکتبر پاییز را از دست ندهید.

8. پرتگاه‌های اسکاربرو

علیرغم این واقعیت که اخیراً بسیاری از بلوف‌ها به دلیل رسیدن آب به نقطه اشباع بسته شده‌اند، اما هنوز مکان‌های زیادی برای کاوش در اطراف پارک‌های آنجا وجود دارد؛ جاهایی با امکاناتی همچون مسیرهای پیاده‌روی، ورزش و باغ‌های سرسبز با منظره‌ای زیبا که می‌تواند برای گردشی یک‌روزه بسیار لدت‌بخش باشند.

رویدادهای تورنتو در ماه اکتبر فصل پاییز

در اینجا برخی از بهترین رویدادهایی که می‌توانید در سفر خود به تورنتو در ماه اکتبر فصل پاییز شرکت کنید را برایتان آورده‌ایم:

1. جشنواره فیلم Reelworld

Reelworld Film Festival

اگر تماشای فیلم‌هایی که در مورد مسائل اجتماعی صحبت می‌کنند برایتان جذاب است، این رویداد برای شما قطعا دیدنی خواهد بود. این جشنواره منحصربه‌فرد، فیلم‌های کانادایی و بین‌المللی مرتبط با برخی مسائل مهم پیش روی جهان امروز را از طریق فیلم‌های بلند، مستند، موزیک ویدیو، فیلم کوتاه و حتی فیلم‌های واقعیت مجازی به نمایش می‌گذارد.

2. آرت تورنتو

آرت تورنتو تنها نمایشگاه هنر مدرن کانادا است. در آنجا آثار هنری از گالری‌های برجسته کانادایی و بین‌المللی به نمایش گذاشته خواهدشد.

3. تورنتو پس از تاریکی

سفر به تورنتو در پاییز

از آنجایی که اکتبر ماه هالووین است، جشنواره پس از تاریکی تورنتو بهترین فیلم‌های ترسناک، اکشن و علمی‌ تخیلی تورنتو را در یک صفحه نمایش بزرگ به نمایش می‌گذارد. علاوه بر بیش از 50 فیلم بلند، می‌توانید منتظر پرسش و پاسخ فیلمسازان همراه با شب محبوب زامبی باشید!

در سفرمان به تورنتو در فصل پاییز چه لباس‌هایی با خود ببریم؟

هنگام بستن چمدانتان برای بازدید از تورنتو در ماه اکتبر، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

برای دماهای مختلف آماده باشید. به همین دلیل تی‌شرت‌های آستین‌بلند، شلوارهای بلند، کفش‌های بسته، کفش و چکمه‌های راحت را همراه با خود داشته‌باشید.

همچنین دستکش و کلاه بردارید؛ زیرا ممکن است ناگهانی هوا سردتر از حد معمول شود.

چتر، کلاه آفتابی، کلاه گرم و عینک آفتابی نیز در چمدانتان بگذارید.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، سفر به تورنتو در فصل پاییز شامل بازدید از جاذبه‌ها و رویدادهای جذاب و هیجان‌انگیزی است. انتخاب شما شرکت در کدام یک از آن‌ها است؟

سوالات متداول در مورد سفر به تورنتو در ماه اکتبر فصل پاییز

آیا در ماه اکتبر در تورنتو برف می‌بارد؟

در ماه اکتبر در تورنتو دمای هوا خنک است، اما در این زمان به ندرت برف می بارد. اولین برف معمولا در اوایل نوامبر شروع به باریدن می‌کند.

آیا اکتبر زمان خوبی برای سفر به کانادا است؟

اکتبر زمان خوبی برای سفر به کانادا است. آب‌وهوای خنکی که دارد به شما کمک می‌کند تا با حال خوب سراغ بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های گوناگون بروید. همچنین در این فصل، مسافر کمتر می‌آید و می‌توانید اقامتگاه‌ها را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. 

نظرات کاربران