Paris, France
12 اردیبهشت 1402
جهانگردی

رمانتیک ترین مکان های دنیا؛ از سواحل بکر تا شهری پر از فانوس

فهرست مطالب

عاشقانه فقط برای روز ولنتاین نیست؛ عشق را باید در تمام طول سال جشن گرفت! شاید بخواهید همسرتان را با سفری برای تولدش غافلگیر کنید، یا شاید هر دوی شما فقط باید از جنون و شلوغی زندگی دور شوید. به هر دلیلی، ما قصد داریم تا شما را با رمانتیک ترین مکان های دنیا آشنا کنیم. جایی که برای همیشه به یکی از بهترین خاطرات زندگی مشترکتان تبدیل خواهد شد. آماده سفر هستید!؟ 

تور اروپا

فقط کافی است رزرو بلیط هواپیما و هتل را با سه کلیک انجام دهید.

اوبود بالی (Ubud, Bali)، آرامش را پیدا کنید!

Ubud, Bali

اگر شما و شریک زندگیتان به دنبال یک استراحت عاشقانه همراه با آرامش مطلق هستید؛ اوبود در بالی مکان مناسبی است. در یکی از اسپاهای متعدد جزیره، ماساژ زوج‌ها را امتحان کنید، با هم به کلاس یوگا شرکت بروید یا یک اسکوتر کرایه کرده و در حالی که زیبایی‌های طبیعی باشکوه را تماشا می‌کنید، خیابان‌های شهر را زیر پا بگذارید. برای زوج‌هایی که دوست دارند خرید کنند، بازار هنر Ubud در مرکز شهر قرار دارد و همه چیز از پوشاک گرفته تا جواهرات را با چیزی برای همه سلیقه‌ها ارائه می‌دهد. در یکی از کافه‌ها و رستوران‌های اطراف کمی غذا و نوشیدنی بخورید یا اگر دوست دارید برقصید و تفریحی پرانرژی داشته باشید، به یکی از کافه‌های اوبود بروید و با موسیقی زنده و غذاهای خوشمزه خاطراتی فراموش نشدنی برای خودتان بسازید. برای آشنایی با هزینه‌های سفر به بالی کلیک کنید.

بوینس آیرس آرژانتین (Buenos Aires, Argentina)، کمی هم تانگو برقصید!

در بوئنوس آیرس، آرژانتین کارهای رمانتیک و خوبی برای انجام دادن وجود دارد که گل سرسبدشان، رقص تانگو است. اگر به این کشور سفر می‌کنید، حتما باید این رقص را یاد بگیرید. پون واقعا احساسی و پر انرژی است. از آن فعالیت‌های رمانتیک که مختص زوج‌هاست. در این شهر حتما در هنگام غروب خورشید به رمانتیک‌ترین مکان یعنی پل زن بروید. این یکی از خاطرات عالی برای سفرهای عاشقانه خواهد بود. 

پاریس فرانسه (Paris, France)، سفر به شهر عشاق!

آه، شهر عشق از رمانتیک ترین مکان های دنیا. البته پاریس یکی از برترین مقاصد گردشگری در جهان است که جاهای دیدنی زیاد دارد. بهترین لباس خود را بپوشید و یک شب در شهر با شریک زندگی خود داشته باشید که با شام در یک رستوران فرانسوی شروع می‌شود و با یک نوشیدنی در بالای برج ایفل پایان می‌یابد. در اطراف برج پرسه بزنید یا در باغ مجسمه‌های موزه رودین بگردید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران پاریس و رزرو هتل در این شهر رمانتیک و زیبا هم فقط سه کلیک فاصله دارید!

سانتورینی یونان (Santorini, Greece)، سفری که تکرار نمی شود!

رمانتیک ترین مکان های دنیا

از غروب‌های نفس گیر و مناظر دریا گرفته تا شام‌های دلربا در کافه‌های فضای باز یا ماجراجویی با طعم غذاهای خوشمزه، در سانتورینی همه چیز برای یک سفر رمانتیک وجود دارد. دست عشق خود را بگیرید و به اسب سواری در ساحل بروید یا از خودتان با یک آبگرم روزانه و ماساژ درمان زوجی پذیرایی کنید. اگر جویای هیجان هستید، دست در دست هم بایستید و در صخره در آب‌های آبی شفاف اقیانوس شیرجه بزنید (البته با یک متخصص آموزش دیده که شما را راهنمایی می‌کند). برای فعالیت آرامش‌بخش‌تر، از منظره کالدرا در یک تله‌کابین 3 دقیقه‌ای لذت ببرید و در کنار یکدیگر لحظه‌های شیرین خود را به خاطر بسپارید. 

ونیز ایتالیا (Venice, Italy)، گشت و گذاری عاشقانه!

اگر به دنبال مکان‌های رمانتیک در ایتالیا هستید، به ونیز بروید! با قایق‌سواری عاشقانه مستقیماً در تعطیلات ونیز شیرجه بزنید. از کانال‌های شهر عبور کنید و مناظر تاریخی و نفس‌گیر را از نزدیک ببینید و در عین حال خاطره سازی کنید. اگر یک تله کابین را پیدا کردید که شما را به زیر پل آه می برد، آن را از دست ندهید، چراکه تبدیل به بهترین لحظه عاشقانه برای شما خواهد شد. طبق داستان‌های محلی، زوج‌هایی که زیر پل را می‌بوسند، سرنوشتشان شادی و عشق ابدی است. 

چند کار سرگرم کننده دیگر برای انجام دادن در ونیز یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا عبارت‌اند از: خوردن یک شام خوشمزه ایتالیایی با هم و قدم زدن در امتداد تفرجگاه Zattere در عصر برای تماشای غروب زیبای ونیز.

هونولولو هاوایی (Honolulu, Hawaii)، قصه ای عاشقانه در مجاورت دریا

هونولولو یک مقصد رمانتیک و محبوب در ایالات متحده است که مملو از سواحل خیره کننده، طبیعت بکر و غذاهای هیجان‌انگیز است. می‌توانید از یک تور غذایی برای چشیدن طعم‌های محلی هاوایی، قدم زدن عاشقانه در امتداد سواحل ماسه‌ای سفید در حین تماشای غروب آفتاب و حتی شرکت در یک luau با شریک زندگی خود لذت ببرید. هونولولو با آب و هوای عالی در طول سال و هزاران کار باورنکردنی برای انجام، یکی از بهترین مقاصد در ایالات متحده برای هر نوع تعطیلات، به ویژه کارهای رمانتیک است. 

ولز بریتانیا (Wales, United Kingdom)، یک عاشقانه آرام!

Wales, United Kingdom

ولز از نظر عاشقانه مکانی بسیار دست کم گرفته شده‌است. با داشتن همه چیز از سواحل و تالاب‌ها گرفته تا کلبه‌های دنج و قلعه‌های قرون وسطایی، به عنوان یک مقصد محبوب در بریتانیا و یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا شناخته می‌شود. هنگام اقامت در این منطقه از ولز، میز را در یک کافه محلی رزرو کنید و شریک زندگی خود را برای شام بیرون ببرید تا ماهی و چیپس سنتی را امتحان کند. در ولز مشرف به شهرهای ساحلی هستید و چشم‌اندازهای زیبای زیادی در پیش روی شما خواهد بود و از این طریق می‌توانید لحظاتتان را کنار یکدیگر برای همیشه ثبت کنید. اگر فعالیت در فضای باز سبک شماست، پارک ملی پمبروکشایر و تالاب آبی دو مکان فوق‌العاده رمانتیک برای بازدید هستند که فضایی آرام و آرام و مناظر خیره‌کننده را ارائه می‌دهند.

مونترال کانادا (Montreal, Canada)، پرسه در حل و هوایی رمانتیک

جذابیت‌های گذشته و نوید فردا، مونترال انواع و اقسام حال و هوای رمانتیک را به همراه دارد. باغ‌های نور در باغ گیاه‌شناسی مونترال با تزئینات زیبا و چشم‌نواز از بهترین مکان‌ها برای گذراندن ساعاتی خوش کنار شریک زندگیتان است. 

فراموش نکنید که سوار بر بلندترین چرخ و فلک در کانادا  La Grande Roue شوید. ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان 20 طبقه و مشرف به رودخانه سنت لارنس است. هر گوندولا این چرخ و فلک دارای پنجره‌های شیشه‌ای است تا تجربه‌ای راحت را برای شما و شریک زندگی‌تان در حالی که یکدیگر را در آغوش گرفته‌اید و بهترین مناظر مونترال قدیمی را تماشا می‌کنید، فراهم کند.

برای سفر به این شهر زیبا و رمانتیک با بهترین قیمت پرواز مونترال کلیک کنید.

مالدیو (Maldives)، بهشت عشاق

مثل همیشه، مالدیو یکی از بهترین مقاصد ماه عسل و از رمانتیک ترین مکان های دنیا است. با این حال، حتی اگر ماه عسل خود را جشن نمی‌گیرید، باز هم مکانی عالی برای یک سفر رمانتیک است. این فضا با خانه‌های ییلاقی زیبا، غروب‌های زیبا در کنار آب و سواحل خارق‌العاده ترکیب شده و آن را به مکانی عالی برای استراحت با عزیزانتان تبدیل کرده‌است. روز را به غواصی و آبتنی بگذرانید و سپس برای صرف شام با نور شمع به رستوران بروید.

برای دیدن پکیج تور مالدیو در سایت سه کلیک و خدمات مختلف آن کلیک کنید.

ساوانا جورجیا (Savannah, Georgia)، سفری عاشقانه اما اقتصادی!

رمانتیک ترین مکان های دنیا

یکی از پربازدیدترین نقاط گرجستان، ساوانا یک شهر جذاب و زیبا است. شما به عنوان یک زوج در این منطقه می‌توانید از یک شام مجلل در یکی از رستوران‌های بسیار عالی ساوانا، از استیک خانه‌های خوشمزه گرفته تا غذاهای دریایی لذت ببرید. به یکی از بسیاری از کافه‌های روی پشت‌بام شهر بروید و از نوشیدنی‌های خوشمزه و مناظر فوق‌العاده لذت ببرید. علاوه بر این، سواحل گرم و شنی جزیره Tybee تنها 27 دقیقه با ماشین از ساوانا فاصله دارند و محیطی رمانتیک را ارائه م‌ دهند که در آن می‌توانید در زیر نور خورشید به استراحت بپردازید یا غروب آفتاب عصر را بر فراز اقیانوس تماشا کنید.

تولوم مکزیک (Tulum, Mexico)، مقصدی افسانه ای

در جنوب کانکون در شبه جزیره یوکاتان، تولوم افسانه‌ای قرار دارد، سرزمین موعود برای علاقه‌مندان به یوگا و دوستداران طبیعت. تولوم که توسط جنگل‌ها و معابد باستانی در کنار سواحل شنی سفید احاطه شده‌است، پناهگاهی برای همه مسافران، به ویژه زوج‌ها، فراهم می‌کند تا زیباترین و فراموش‌نشدنی‌ترین لحظات را برای خودشان بسازند. نکته قابل توجه کازا مالکا، یک باغ قدیمی متعلق به پابلو اسکوبار است که اکنون به یک هتل بوتیک تبدیل شده و فضای عالی برای اقامت را به وجود آورده که ارزش ماندن و تفریح را دارد. 

ایبیزا اسپانیا (Ibiza, Spain)، در همسایگی مدیترانه!

ایبیزا نسخه شیک جزیره مهمانی مایورکا در دریای مدیترانه است. همه چیز در اینجا کمی شیک‌تر و مجلل‌تر است که با حال و هوای هیپی و بسیار بوهمی ترکیب شده و یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا را خلق کرده‌است. استراحتگاه‌های زیبا یا آپارتمان‌های شیکی برای اجاره وجود دارد که تفریحات عالی به مسافران خود ارائه می‌دهند. در کل این جزیره برای یک فرار کوچک برای دو نفر واقعا عالی است.

آشنایی با دیگر شهرهای اسپانیا، مطلب «بهترین شهرهای اسپانیا؛ از والنسیا تا بارسلونا را از نزدیک ببینید!» را از دست ندهید.

رم ایتالیا (Rome, Italy)، سفر در زمان

Rome, Italy

هیچ شهری در جهان وجود نداردکه به اندازه رم، مکان‌هایی با تاریخ بی نظیر در هر گوشه خیابان شما را شگفت‌زده کند. این شهر با غذاهای لذیذ ایتالیایی خود و برای پیاده‌روی‌های شبانه رمانتیک و شکم‌گردی ساخته شده و از این نظر عالی و بهترین است. چون زیرا بناهای تاریخی و ساختمان‌های چشمگیر رم به طرز باشکوهی نورانی می‌شوند و فضایی بی‌نظیر را ارائه می‌دهند! خلاصه که اگر به تاریخ و غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، رم جایی است که باید بروید. 

مراکش (Marrakech)، عاشقانه ای در دل صحرا!

اغلب گردشگران در مراکش فرود می‌آیند و بلافاصله گرمای گرم و خشک بیابان و مهمان نوازی مراکشی‌ها را در آغوش می‌گیرند. به عنوان یک زوج در خیابان‌های کوچک این شهر افسانه‌ای قدم بزنید، واحه‌های پنهان و مکان‌های جادویی را کشف کنید. خود را تحت تاثیر فرهنگ زیبای شرقی قرار دهید: به سراغ شترسواری بروید، در بازار به گشت و گذاری رنگارنگ بپردازید و از افسونگران مار شگفت‌زده شوید.

ایسلند (Iceland)، سفر به دنیایی دیگر!

زمانی که به ایسلند می‌رسید دنیایی کاملا متفاوت در انتظار شماست، زیرا احساس می‌کنید وارد یک فیلم فانتزی شده‌اید. واقعاً جایی رمانتیک‌تر از طبیعت وحشی وجود ندارد و ایسلند پر از آن است! از آبشارهای عظیم گرفته تا مزارع گدازه آتشفشان و غارهای یخی، چشمه‌های آب گرم، دریاچه‌های کوهستانی و سواحل ناهموار دریا؛ همه چیز اینجاست! اینجا از آن رمانتیک ترین مکان های دنیا است که با هیجان بی‌نظیر خود هرگز فراموش نخواهید کرد.

هوی آن ویتنام (Hoi An, Vietnam)، عاشقانه ای در شهر فانوس ها

رمانتیک ترین مکان های دنیا

هوی آن یکی از قدیمی‌ترین شهرهای بندری آسیا است که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و جذابیت بسیار خاصی را ارائه می‌دهد. هر ماه در شب ماه کامل تمام چراغ‌های شهر خاموش می‌شوند و فقط فانوس‌ها و شمع‌ها می‌سوزند، عاشقانه‌تر از این چه می‌خواهید! 

فراموش نکنید که نقاط محبوب اطراف در ویتنام، از جمله خلیج هالونگ، یکی از زیباترین مناظر موجود در جهان را از نزدیک ببینید. 

بورا بورا پلینزی فرانسه (Bora Bora, French Polynesia)، در جوار اقیانوس آرام

اگر می‌خواهید احساس کنید که در آن سوی دنیا با هم هستید و به یک تعطیلات واقعاً آسمانی نیاز دارید، باید به پلینزی فرانسه در اقیانوس آرام جنوبی بروید! در بورا بورا کلبه‌های فوق العاده زیبایی وجود دارد که دقیقا روی آب شفاف و فیروزه‌ای رنگ ساخته شده‌اند. در اینجا بهترین استراحتگاه‌های همه جانبه جهان را خواهید یافت؛ چیزی شبیه به مالدیو با سبک اروپایی! 

برای رزرو تور لوکس اروپا، اینجا وقت اولین کلیک است!

کیوتو ژاپن (Kyoto, Japan)، لحظاتی عاشقانه در کنار درختان بامبو

کیوتو شهری ژاپنی است که مانند شهرهای دیگر، دنیای سنتی و مدرن ژاپن را ترکیب می‌کند. با یک قطار سریع 15 دقیقه‌ای از شهر اوزاکا: خانه‌های چوبی سنتی، کوچه‌های زیبا، دروازه‌ای به سوی معابد معروف متعددی را خواهید دید که در سراسر شهر پراکنده شده‌اند. همچنین جنگل معروف بامبو در آراشیاما وجود دارد که می‌توان از اینجا به گشت و گذاری زیبا و دوست داشتنی پرداخت. کیوتو لحظات و مکان‌های بی‌نظیری از آرامش را ارائه می‌کند و همزمان فرهنگ هیجان‌انگیز ژاپن را دارد که باعث شده تا به یکی از رمانتیک ترین مکان های دنیا تبدیل شود. 

سفر عاشقانه شما کجاست!؟

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین و رمانتیک ترین مکان های دنیا را به شما معرفی کنیم. چنانچه به دنبال یک مقصد عالی برای ماه عسل یا یک خاطره سازی عاشقانه هستید، این لیست می‌تواند به خوبی به شما کمک کند. 

نظرات کاربران