Serafina

10 تا از بهترین رستوران های ایتالیایی در استانبول به همراه اطلاعات

استانبول از مقصدهایی است که هیچ وقت به آن نه نمی‌گوییم. در این شهر هر چیز که بخواهید را می‌توانید تجربه کنید، عاشق خرید کردن هستید، مراکز خرید برند تنوع بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهند. به مکان‌های تاریخی و فرهنگی علاقه‌مندید، پس دقیقا در جای درستی قرار گرفته‌اید. عاشق امتحان کردن غذاهای ترکی و غذاهای جدید هستید، استانبول بهشتی وصف نشدنی است. آنگونه بگوییم که فرقی نمی‌کند در چه خیابان و محلی قرار دارید، همیشه یک رستوران دنج و خوشمزه در کنار شما خواهد بود. با این حال، اگر از خوردن غذاهای ترکی خسته شدید و دلتان خواست یک پیتزا یا پاستای ناب ایتالیایی را امتحان کنید، باز هم استانبول در اختیار شما خواهد بود. ما به شما بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول را معرفی می‌کنیم تا به راحتی دلی از عزا درآورید. 

رزرو تور استانبول

خرید بلیط کنسلی هواپیما استانبول با سه کلیک!

1. رستوران Cecconi’s

بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول

اگر به دنبال یک رستوران ایتالیایی در استانبول با طراحی ساده و مینیمال هستید، این مکان مناسب شماست. این رستوران محبوب در شهرهای معروف دنیا مانند لندن و میامی شعبه دارد و شعبه استانبول نیز دارای باغی زیبا با درختان فراوان است.

برای کسانی که یک شام ایتالیایی آرام، دلپذیر و ساده را دوست دارند، Cecconi’s یکی از بهترین رستوران های استانبول است. منوی رستوران کاملاً پر از پیتزا، پاستا، سالاد و سبزیجات است. شما همچنین می‌توانید از بین گزینه‌های گوشت، ماهی و مرغ برای پیتزا و پاستای خودتان انتخاب کنید. فقط چون این رستوران در باغ قرار دارد و بسیار هم محبوب است، از قبل میز رزرو کنید تا سرپا نمانید. 

ساعات کاری: همه روزه 12:00 الی 23:30 و یکشنبه‌ها 11:30-15:00، 18:00-23:30

مکان: Evliya Çelebi, Meşrutiyet Cd. No:56, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

وب سایت: cecconisistanbul.com

شماره تلفن: (0212) 377 71 80

2. رستوران سرافینا (Serafina)

این رستوران که برای اولین بار در نیویورک تاسیس شد، به خاطر پیتزاهایش معروف است. سرافینا استانبول، دارای یک محیط فوق‌العاده زیبا و دکوراسیونی مدرن و دوست داشتنی است که با ترکیب چوب یک حس و حال آرامش بخشی را به وجود آورده است. در کنار فضا وقتی پیتزاهای خوشمزه و غذاهای ایتالیایی روی میز شما قرار می‌گیرند، خستگی از تنتان بیرون می‌رود. به حدی رویایی و جذاب است که دوست دارید تمام روز را آنجا بنشینید و منو را تمام کنید. 

ساعت کاری: 12:00 الی 02:00

مکان: Nisbetiye, Nisbetiye Cd, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

وب سایت: serafinaturkiye.com

شماره تلفن: (0212) 351 77 77

بخوانید: بهترین سینماهای استانبول؛ سالن ها، هزینه و نکات مهم

3. رستوران ماربل (Marbella Restaurant)

Marbella Restaurant

کافه رستوران ماربلا که منظره چشمگیری از دریا دارد، بین مردم محلی و گردشگرانی که به دنبال مکانی راحت برای خوردن غذاها و تنقلات ایتالیایی در طول روز هستند، محبوب است. اگر در فصل بهار و تابستان بلیط هواپیما استانبول را رزرو کرده‌اید و به این شهر سفر می‌کنید، حتما در به تراس دنج و باصفای این رستوران بروید. 

با داشتن منویی کامل و اصیل از غذاهای خوشمزه، قطعا ماربل یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول است. 

ساعت کاری: 09:00 الی 02:00

مکان: Küçük Ayasofya Mahallesi, Çayıroğlu Sk. No:32, 34122 Fatih/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0212) 638 09 69 

بخوانید: یک شام به یادماندنی در استانبول

4. رستوران ایتلی (Eataly) از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول

ایتلی را می‌توان یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول معرفی کرد. البته این فقط یک رستوران نیست و یک مجتمع غذایی کامل از منو ایتالیایی است. این مکان که توسط یک خانواده اصیل ایتالیایی تاسیس شده، هر آنچه را که درباره غذای این شهر بخواهید در اختیارتان قرار می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های رستوران ایتلی، قرارگیری آن در مرکز خرید زورلو یکی از مراکز خرید برند و معروف استانبول است. پس اگر برای خرید رفتید، فراموش نکنید که پیتزا و پاستا را هم امتحان کنید.  

ساعات کاری: یکشنبه تا پنج شنبه 10:00 تا 22:00، جمعه تا شنبه 10:00 تا 23:00

مکان: Levazım, Koru Sok. No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0212) 336 66 00

بخوانید: مسجد فاتح استانبول؛ مسجدی با معماری بیزانسی!

5. رستوران تراتوریا لاسکارپتا (Trattoria La Scarpetta) 

بهترین رستوران های ایتالیایی در استانبول

ما خوشحالیم که رستورانی را به شما معرفی می‌کنیم که به تازگی تأسیس شده و در حال حاضر بسیار محبوب شده است، تراتوریا لاسکارپتا. این رستوران فضایی متفاوت دارد و با رنگ مشکی، نورپردازی و دکوراسیونی از چوب حس و حالی پرانرژی برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. از طرفی، با ارائه منوی کاملی از پیش غذا، پیتزا، سالاد و غذاهای اصلی به یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی در استانبول تبدیل شده‌است. اگر لاسکارپتا رفتید احتمالا برای انتخاب پیتزا به مشکل برخواهید خورد، چون تنوع در اینجا بیشتر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. 

ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه 12:00 تا 23:00، شنبه و یکشنبه 12:30-11:30

مکان: Etiler, Dilhayat Sk. No: 16, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0212) 263 53 53

بخوانید: بهترین رستوران های دریایی استانبول؛ ماهی کبابی کجا بخوریم؟

6. رستوران دا ماریو (Da Mario)

با رومیزهای سفید، دکوراسیونی مینیمال، فضایی پر از گل و درخت و ظروفی ساده، رستوران دا ماریو حس بودن در روستاهای ایتالیا را به شما می‌دهد. آن‌ها حتی پیتزاهای خود را در تنورهایی می‌پزند که با چوب روشن می‌کنند. مسلما پیتزاهایی که در چنین تنوری پخته شود، طعم واقعی پیتزای ایتالیایی می‌دهد. 

در هر صورت چنین فضایی در کنار منویی قدرتمند و دلچسب باعث شده تا دا ماریو یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول است که برای خوردن یک شام رویایی و و رمانتیک عالی خواهد بود. 

ساعت کاری: 12:00 الی 23:30

مکان: Etiler, Dilhayat Sk. No:7, 34337 Beşiktaş/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0212) 265 51 86

بخوانید: غذاهای محلی استانبول

7. رستوران Fuego از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول

Fuego

رستوران Fuego از آن رستوران‌های ساده و دنج است که علاوه بر غذاهای خوشمزه ایتالیایی، غذاهای دریایی و غذاهای ترکی را نیز ارائه می‌دهد. اگر به منطقه فاتح استانبول رفتید، احتمالا این رستوران را خواهید که میز و صندلی‌های بیرون آن همگی پر هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این رستوران، صبحانه مفصل و نوشیدنی و دسرهای متنوع است. در هر صورت شما هر چه که بخواهید در این رستوران پیدا می‌کنید. 

ساعت کاری: 09:00 الی 02:00

مکان: Alemdar, İncili Çavuş Sk. 15A, 34110 Fatih/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0537) 426 96 05

تور استانبول را رزرو کرده اید؟

8. رستوران Beso Restaurant Bistro

رستوران Beso Bistro مکانی گرم و شیک برای صرف یک وعده غذایی در کنار عزیزان است. منویی متنوعی با غذاهای سرتاسر جهان ارائه می‌کند، اما غذاهای ایتالیایی آن محبوبیت بیشتری دارند. طراحی داخلی مدرن این رستوران را زیباترین پس زمینه برای عکس‌های شما خلق می‌کند و مطمئن باشید که شما عاشق خدمات عالی و غذاهای خوشمزه‌ آن‌ها خواهید شد.

ساعت کاری: 11:30 الی 23:00

مکان: Kemal Paşa, Ordu caddesi, Yeşil Tulumba Sk. no. 11/2, 34134 Fatih/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0212) 522 74 96

بخوانید: بهترین صبحانه در استانبول؛ خوشمزه و فراموش نشدنی

9. رستوران آیدا (Aida) از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول

بهترین رستوران های ایتالیایی در استانبول

یکی دیگر از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول، آیدا است که در منطقه کادیکوی واقع شده و به جاذبه‌های زیادی دسترسی دارد. فضای کلاسیک و دنج این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه ایتالیایی، مطمئنا خستگی گشت و گذار در این شهر را از تنتان بیرون می‌کند. راستی این رستوران منویی از غذاها و دسرهای بدون گلوتن دارد و افرادی هم که گیاه‌خوار هستند به راحتی می‌توانند غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند. 

ساعات کاری: دوشنبه تا پنج شنبه 17:00-24:00، جمعه و یکشنبه 14:00-24:00

مکان: Caferağa, no: 10, Ressam Şeref Akdik Sokağı No:10, 34710 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0544) 851 51 51

بخوانید: بهترین رستوران های پشت بام استانبول

10. رستوران ایل پادرینو (IL Padrino)

برنده جایزه معتبرترین رستوران، شما را با انتخاب بزرگی از انواع پیتزا و غذاهای گیاهی شگفت‌زده خواهد کرد. این حق کامل دارد که یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی استانبول نامیده شود. علاوه بر غذاهای ذکر شده در بالا، غذاهای گوشتی، ماهی و برخی از غذاهای ترکی نیز در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. 

دلیل قرار گیری رستوران ایل پادرینو به خیابان بگدات و سواحل جاده بوستان، این رستوران از محبوبیت خاصی برای گردشگران برخوردار است. 

 ساعات کاری: همه روزه 12:00 الی 23:00، یکشنبه 12:00 الی 22:30

مکان: Caddebostan, Caddebostan İskele Sk. No:8 D:C, 34728 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: (0216) 385 93 19

با رزرو هتل استانبول، سفری راحت را شروع کنید.

حرف آخر

استانبول، شهری که در ملاقات فرهنگ‌ها زندگی می‌کند، میزبانی گرم برای بهترین رستوران‌های ایتالیایی را ارائه می‌دهد. این رستوران‌ها با الهام از عمق و غنای آشپزی ایتالیا، ترکیبی از طعم‌های اصیل و تفسیرهای مدرن را در قلب استانبول به تعرض می‌گذارند. از پاستاهای دست‌ساز و پیتزاهای مرغوب تا دسرهای سنتی و انتخاب‌های وسیعی از شراب‌ها، این رستوران‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای عاشقان غذای ایتالیایی فراهم می‌آورند. در این مقاله 10 مورد از بهترین رستوران های ایتالیایی در استانبول به شما معرفی کردیم. این رستوران‌ها از طرف گردشگران و حتی محلی‌ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند و طعم اصیل ایتالیا را یدک می‌کشند. در سفرتان به استانبول فراموش نکنید به یکی از آن‌ها سر بزنید. 

سوالات متداول

کدام رستوران‌ها در استانبول برای غذای ایتالیایی معروف هستند؟

رستوران‌هایی مانند Eataly, Cecconi’s , و Da Mario به عنوان برخی از بهترین‌ها شناخته می‌شوند.

چه نوع غذاهای ایتالیایی در این رستوران‌ها ارائه می‌شود؟

آنها معمولاً پاستاهای دست‌ساز، پیتزاهای مرغوب، غذاهای دریایی و دسرهای سنتی ایتالیایی ارائه می‌دهند

هزینه غذا خوردن در بهترین رستوران‌های ایتالیایی استانبول چقدر است؟

هزینه‌ها می‌تواند متغیر باشد، از گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه تا رستوران‌های لوکس با قیمت‌های بالاتر.

آیا نیاز به رزرو قبلی برای غذا خوردن در بهترین رستوران‌های ایتالیایی است؟

بله، به خصوص برای رستوران‌های محبوب و در زمان‌های پرطرفدار، رزرو قبلی توصیه می‌شود.

نظرات کاربران