Köfteci Arnavut

10 مورد از کوفته کبابی در استانبول؛ ماجراجویی طعمی اصیل

غذاهای ترکیه‌ای مزه بهشتی می‌دهند. از انواع کباب‌های آبدار و خوشمزه گرفته تا باقلوا و دسرهای شیرین، شما با تنوعی بی‌نظیری مواجه خواهید شد که تصمیم‌گیری برای انتخاب را دشوار می‌کنند. در این میان استانبول چیز دیگری‌ست. این شهر توریستی پر از رستوران‌های رنگارنگ است؛ حتی غذاهای خیابانی هم لذیذ و وسوسه‌انگیز هستند. احتمالا از کنار آن‌ها که گذر می‌کنید، عطر گوشت کباب شده و کوفته‌ها شما را گرسنه می‌کنند، حتی اگر تازه غذا خورده باشید. امروز می‌خواهیم شما را به دنیای خوش عطر و طعم کوفته‌ها ببریم و بهترین کوفته کبابی در استانبول را معرفی کنیم. 

رزرو تور استانبول

بلیط هواپیما استانبول با سه کلیک خوبه!

1. کوفته معروف روملی (Namlı Rumeli Köftecisi)

بهترین کوفته کبابی در استانبول

با رستوران معروف کوفته “Namlı Rumeli Köftecisi” شروع می‌کنیم که سر زدن به آن در هنگام بازدید از شبه جزیره تاریخی تقریبا غیرممکن است. در این رستوران می‌توانید از کوفته‌های خوشمزه‌ای که توسط خانواده‌ای نیمه‌مهاجر تأسیس و با گرمای خانواده و طعم مادری ترکیب شده‌اند، لذت ببرید. آن‌ها کوفته‌های خود را بدون افزودن سس سرو می‌کنند تا طعم بی‌نظیر کوفته‌ها از بین نرود و همانگونه که هست نوش جان کنید.

رستوران روملی نه تنها بهترین کوفته کبابی در استانبول است و کوفته‌های خوشمزه و خاص خود را طبخ می‌کند، بلکه می‌توانید در آن سوپ عدس و انواع کباب را نیز سفارش بدهید. با این حال ما به شما توصیه‌ای کوچک می‌کنیم تا با امتحان یک دسر بلغور روی کوفته‌های خوشمزه، روز خود را به ضیافتی از طعم‌ها تبدیل کنید.

آدرس: Hoca Paşa, Ankara Cad, Hoca Paşa Sk. No: 9-11, 34112 Fatih, İstanbul

اینستاگرام: https://www.instagram.com/namlirumelikoftecisi/?hl=en

تماس: 0212 511 21 96

2. کوفته تاریخی سلطان احمد (Tarihi Sultanahmet Köftecisi)

وقتی اسم رستوران سلطان احمد به میان می‌آید؛ همه به یاد صف‌های طولانی آن به خصوص در ماه رمضان می‌افتند. اینجا بهترین کوفته کبابی در استانبول را سرو می‌کند و شاید به همین خاطر است که همیشه شلوغ و پر از صف است. طعم‌های مختلفی از کوفته‌ها با ادویه و سبزیجات تازه که با روح شما بازی می‌کنند. اگر به استانبول سفر کردید، حتما باید از این رستوران زیبا دیدن کنید. فراموش نکنید که در کنار کوفته‌های خوشمزه‌ای که نسل به نسل منتقل می‌شود، پیاز و سبزیجات آن را هم بخورید. 

آدرس: Alemdar, Divan Yolu Cd. No: 12, 34110 Fatih, İstanbul

تماس: 0212 513 64 68

بخوانید: محله سلطان احمد استانبول

3. کوفته مرکزفندی تاریخی (Tarihi Merkezefendi Köftecisi)

Tarihi Merkezefendi Köftecisi

اگر از مردم محلی بپرسید که دقیقا کوفته‌فروشی خوب کجاست، آدرس خیابان زیتین برنو را به شما می‌دهند. همان جایی که با بهترین کوفته کبابی در استانبول معروف شده یعنی Merkezefendi Köftecisi . این رستوران خوشمزه و محبوب و البته از بهترین رستوران های استانبول، غذاهای خودش را مدیون گوشت تازه و مواد اولیه به روز است که با روش پخت قدیمی کوفته‌های خودش را طبخ می‌کند. 

دقیقا روش‌های منحصر به فرد آشپزی یکی از دلایلی است که شما باید از این مکان دیدن کنید. علاوه بر کوفته‌های مخصوص، می توانید با پیاز و ترشی‌های خوشمزه خانگی را هم در کنار غذایتان داشته باشید. 

آدرس: Merkezefendi, Dere Sk. No: 14, 34025 Zeytinburnu, İstanbul

تماس: 0212 665 82 70

با تور استانبول، سفری خاطره انگیز را شروع کنید.

4. کوفته معروف فیلیبه (Meşhur Filibe Köftecisi)

تجارتی را تصور کنید که فقط 126 سال کوفته می‌پزد. رستوران فیلیبه نه تنها قدیمی‌ترین بلکه بهترین کوفته کبابی در استانبول است. از آن کوفته‌هایی که دستور پخت آن نسل به نسل رسیده و تغییری در آن بوجود نیامده؛ طعم اصیل و سنتی که هیچ‌وقت فراموش‌ نمی‌کنید. 

در رستوران فیلیبه این غذا را با سس مخصوص، گوجه فرنگی و فلفل در کنار کوفته به عنوان یک خوراکی خوشمزه سرو می‌کنند. در کنار کوفته‌ها پیاز که عضو جدانشدنی آن است با یک ادویه مخصوص مخلوط می‌شود و به کوفته‌ها طعمی بهشتی می‌بخشد.  

آدرس: Hoca Paşa, Hoca Paşa Sk. No: 3, 34112 Fatih, İstanbul

تماس: 0212 519 39 76

بخوانید: لیست قیمت غذا در استانبول

5. کوفته شهرت یا شهرتلر (Şöhretler Köftecisi)

بهترین کوفته کبابی در استانبول

برای کسانی که به گشت و گذار در محله بشیکتاش علاقه دارند یا محل اقامتشان در آنجاست؛ رستوران Şöhretler Köftecisi بهترین انتخاب خواهد بود. بهترین کوفته کبابی در استانبول که گزینه‌های متنوعی از را برای شما به همراه دارد. در اینجا شما در کنار انواع کوفته‌های غذاهای سنتی خوشمزه ترکی و دسرها را نیز خواهید دید که باعث می‌شوند، گرسنه از این رستوران خارج نشوید. از ما می‌شونید بعد از امتحان کردن کوفته‌ها حتما حلوای خاص آن‌ها را به عنوان دسر امتحان کنید. 

آدرس: Sinanpaşa, Şair Leyla Sk. No: 5 C, 34353 Beşiktaş, İstanbul

تماس: 0212 260 25 60

6. کوفته آکو آداپازاری اسلاما (AKO Adapazarı Islama Köfte)

رستوران آداپازاری به سادگی و بدون هیچ تجملاتی، فضایی دنج و صمیمی دارد که در آن می‌توانید خوشمزه‌ترین غذای عمرتان را با قیمتی باورنکردنی نوش جان کنید. کوفته‌ها در این رستوران عطر و طعمی دیگر دارند. بر روی نان تازه آغشته شده با آب گوشت، کوفته‌های کوچک و لذیذی را می‌گذارند که بیشتر شبیه به یک اثر هنری است. این کوفته با برش‌های پیاز و سبزیجات کامل می‌شوند تا شما با این غذاهای دوست داشتنی آشتی دهند. 

آدرس:  Osmanağa, Körler Sk. No: 1, 34710 Kadıköy, İstanbul

تماس: 0216 338 78 15

بخوانید: یک شام به یادماندنی در استانبول

7. کوفته علی بابا (Köfteci Ali Baba)

Köfteci Ali Baba

علی بابا در آرناووتکوی از آن رستوران‌ها دنج و ساده است که با فضای دوست داشتنی و غذاهای خوشمزه‌اش در کل شهر معروف است و یکی از محبوب‌ترین‌هاست. شما در رستورانی کلاسیک و دلچسب به یکی از طرفداران کوفته تبدیل خواهید شد. تقریبا همه علی بابا را می‌شناسند، رستورانی که سال‌ها طرز تهیه خاص کوفته خود را دارد و به زیباترین شکل ممکن ان را سرو می‌کند. بهترین کوفته کبابی استانبول با قیمت باورنکردنی که همه را به صف می‌کشاند. اگر به علی بابا رفتید، حلوای بلغور را به عنوان دسر امتحان کنید! 

آدرس: Arnavutköy, Beyazgül Sk. No: 2, 34345 Beşiktaş, İstanbul

تماس: 0212 265 36 12

8. کوفته فیلیزلر (Filizler Köftecisi)

منظره تنگه بسفر از یک طرف و برج دوشیزه از طرف دیگر… توصیه ما برای کسانی که می‌خواهند طعم‌های سنتی و اصیل کوفته با یک منظره فوق‌العاده نوش جان کنند؛ رستوران Filizler Köftecisi است. اگر این رستوران را انتخاب کردید، در کنار کوفته‌های متنوع آن‌ها حتما دوغ مخصوص را هم سفارش دهید. با این دوغی که در کوزه بر روی میز شما می‌آید و طعم کوفته‌ها، سفر به استانبول رنگ و بویی دیگر خواهد گرفت. حالا ما پیشنهاد می‌کنیم اگر طعم تند دوست دارید به سراغ کوفته‌های تند را با چدار امتحان کنید.

آدرس: Aziz Mahmut Hüdayi, Üsküdar Harem Sahil Yolu No: 61, 34672 Üsküdar, İstanbul

تماس: 0216 342 00 00

بخوانید: بهترین بستنی فروشی های استانبول؛ 13 تا از خوشمزه‌ترین‌ها

9. کوفته آرناوت (Köfteci Arnavut)

بهترین کوفته کبابی در استانبول

بالات یکی از محله‌های جذاب و رنگارنگ استانبول است که با کوچه‌های باریک سنگ فرش و رستوران‌های باصفا به یکی از مکان‌های دیدنی و محبوب برای گردشگران تبدیل شده و تقریبا هر توریستی به اینجا سر می‌زند. اگر به این محله رفتید و از گشت‌وگذار در ان خسته و گرسنه شدید؛ کافی است خودتان را به Köfteci Arnavut برسانید. از رستوران‌های دنج و زیبا با کوفته‌های خوشمزه!

وقتی در میان نان ترد به کوفته‌هایی که با ترشی و سبزی کنار هم چیده‌ شده‌اند، دوغ اضافه می‌کنید، به روز خود طعم می‌دهید. یک چیز وجود دارد که ما باید به کسانی که به رستوران کوفته آرنات می‌روند، هشدار دهیم. مغازه به محض اتمام کار بسته می‌شود. پس حواستان باشد خیلی دیر برای پیداکردن بهترین کوفته کبابی در استانبول به اینجا نروید، چون سرتان بی کلاه می‌ماند. 

آدرس: Ayvansaray, Çiçekli Bostan Sk. No: 2-6, 34087 Fatih, İstanbul

تماس: 0212 531 66 52

بخوانید: 7 تا از بهترین رستوران های هندی در استانبول به همراه نظرات مشتریان

10. کوفته اوزجانلار (Özcanlar Köfte)

اگر به دنبال یک رستوران باحال با غذاهای ارگانیک هستید، کوفته اوزجانلار بهترین گزینه برای شما خواهد بود. آن‌ها گوشت خود را از حیوانات در مزارع خصوصی خودشان تهیه می‌کنند. علاوه بر این در کوفته‌ها به جز گوشت گاو، پیاز، سیر، نمک، زیره و فلفل سیاه، هیچ افزودنی دیگری نمی‌ریزند.

آدرس: Esentepe, 2 Esentepe Mahallesi Büyükdere Caddesi Astoria

تماس: 0212 215 30 01

به دنبال قیمت هتل های استانبول هستید؟

حرف آخر

استانبول، با میراث غنی آشپزی و فرهنگی خود، میزبان برخی از بهترین کوفته کبابی‌ها در جهان است. این شهر، که در میان دو قاره قرار گرفته، ترکیبی بی‌نظیر از طعم‌های شرق و غرب را در کوفته کباب‌هایش منعکس می‌کند. از کوچه‌های تاریخی تا رستوران‌های مدرن، بهترین کوفته کبابی‌های استانبول با دستورالعمل‌های محلی، مواد تازه و تکنیک‌های پخت سنتی، تجربه‌ای اصیل و فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورند. برای هر ذائقه‌ای، چه به دنبال غذایی ساده و خیابانی یا یک وعده غذایی رسمی باشید، استانبول می‌تواند بهترین کوفته کباب را به شما ارائه دهد. ما نیز بهترین کوفته کبابی در استانبول را به شما معرفی کردیم تا در سفر خود دست خالی برنگردید. 

سوالات متداول

کدام رستوران‌ها بهترین کوفته کبابی‌ها را در استانبول ارائه می‌دهند؟

رستوران‌هایی مانند Sultanahmet Köftecisi, Tarihi Selim Usta Sultanahmet Köftecisi, و Develi Kebap برای کوفته کباب‌های خوشمزه‌شان شناخته شده‌اند.

ویژگی‌های کوفته کبابی محبوب در استانبول چیست؟

کوفته‌های با طعمی غنی، مواد اولیه تازه و ادویه‌جات محلی همراه با پخت در کباب‌پزهای سنتی.

هزینه کوفته کبابی در استانبول چقدر است؟

هزینه‌ها متفاوت است اما معمولاً از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه تا گزینه‌های لوکس‌تر متغیر است.

آیا در استانبول کوفته کبابی‌های مناسب برای گیاه‌خواران وجود دارد؟

بله، برخی رستوران‌ها کوفته‌های گیاهی یا گزینه‌های بدون گوشت را نیز ارائه می‌دهند.

نظرات کاربران