Musafir Restaurant

7 تا از بهترین رستوران های هندی در استانبول به همراه نظرات مشتریان

هند، کشور رنگ‌ها و ادویه‌ها با خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا است. از برنامه‌های آشپزی گرفته تا غذاهای خیابانی و رستوران‌های مختلف در سراسر جهان، این غذاها را به لذیذترین حالت ممکن آموزش و سرو می‌کنند. اگر به هند سفر کرده باشید، بهترین بخش سفرتان غذاخوردن خواهد بود، البته اگر به غذاهای تند حساسیت نداشته باشید. اگر هم تابحال به این کشور سفر نکرده‌اید، ما اینجا هستیم تا بهترین رستوران های هندی در استانبول به شما معرفی کنیم. از آنجایی که استانبول از آن مقاصد محبوب و پرطرفدار است، احتمالا بخواهید در سفرتان به ترکیه سری هم به هند بزنید. نظرتان چیست؟

رزرو تور استانبول

رزرو تور استانبول با سه کلیک خوبه!

لیست رستوران های هندی استانبول 

در این لیست ما شما را با بهترین رستوران‌های هندی استانبول آشنا می‌کنیم و اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان می‌گذاریم. در ضمن نظریات مشتریان را دقیقا قرار داده‌ایم تا بهتر درباره رفتن به این رستوران‌ها تصمیم بگیرید. 

رستوران هندی بسفر داب (Dubb Indian Bosphorus Restaurant)

Dubb Indian Bosphorus Restaurant

رستوران هندی داب یا دوب یکی از بهترین رستوران های هندی در استانبول است که در کنار منو شگفت‌انگیز، فضای دنج و منظره‌ای زیبایی را نیز ارائه می‌دهد. قرارگیری این رستوران در هتل هیل تاون با منظره بسفر و مسجد آبی در کنار دکوراسیون هندی و درب‌های چوبی حتی هندی‌های اصیل را مجذوب خود می‌کند چه برسد به گردشگران و مردم ترکیه. 

این رستوران دو شعبه در استانبول دارد و از جمله مکان‌هایی است که به بهترین وجه معرف غذاهای هندی در شهر است. کباب هندی معروف آن، بریانی مرغ، حلوای گاجار از چیزهایی هستند که در اینجا باید امتحان کنید. 

تلفن: (0212) 343 80 81

ساعت کاری 18:00 الی 23:00

آدرس: Cumhuriyet Caddesi No:50 Floor 9, 34367 Şişli/İstanbul

نظرات مشتریان

  • به عنوان کسی که قبلاً به هند سفر کرده‌ام و این غذا را در آنجا خوردم، می‌خواهم بگویم که واقعا این رستوران را دوست دارم. همه غذاهایی که انتخاب کردیم بسیار خوشمزه و با دقت آماده شدند. شب بسیار لذت بخشی بود. 
  • غذا خیلی خوبه، منظره عالی، کارمندان خیلی صمیمی هستند، دوباره میام. 

رستوران مسافر (Musafir Restaurant) 

رستوران مسافر یکی دیگر از بهترین رستوران های هندی در استانبول است که غذاهای خود را به شکل اصلی خود سرو می‌کند. فضای داخلی رستوران ساده با المان‌های هندی تزئین شده و چندان مجلل نیست، اما همین محیط دنج و صمیمی در کنار غذاهای پرادویه هندی باعث شده تا رستوران مسافر بیش از هر مکانی دیگر مشتری داشته باشد. حتی نان‌ها نیز در تنور پخت می‌شوند تا طعم متفاوتی به غذا ببخشند. سمبوسه و شیرینی پاکورا، مرغ بریانی، نان سیر یا باجیسی پیاز از آن غذاهایی هستند که نباید از دست بدهید. 

تلفن: 0544 503 50 00

ساعت کاری 13:00 الی 23:30

آدرس Kocatepe Mh Recep Pasa Caddesi, Talimhane Sk. No:7 C, 34437 Beyoglu/Istanbul

نظرات مشتریان

  • رستورانی است که مرتب می‌روم و غذا را خیلی دوست دارم. قیمت‌ها به نظر من بالاست اما غذا واقعا خوشمزه است. خوردن سیر نان و تیکا ماسالا را به غذاهای دیگر ترجیح دادیم. چراکه مزه‌های بسیار دلچسب دارند. اگر از دوستداران سس و ادویه جات هستید تیکا ماسالا را انتخاب کنید. 
  • مسلما بهترین رستوران هندی در استانبول است! من و همسرم سالهاست که به این رستوران می‌رویم تا طعم‌های بی‌نظیر آن را بچشیم. ما یک زوج وگان هستیم، خوشبختانه غذاهای هندی جایگزین‌های بسیار خوبی برای ما در این مکان دارد.  

رستوران هندی تاج محل (Taj-mahal Indian Restaurant)

بهترین رستوران های هندی در استانبول

تاج محل که از جمله مکان‌هایی است که ذائقه هندی را به نمایش می‌گذارد. این رستوران را یک سرآشپز پاکستانی در سال 1997 در محیطی کاملا زیبا افتتاح کرد تا شکوه غذاهای هندی را به معرض نمایش بگذارد. او رنگ هند را با جزئیات کوچک در دکوراسیون خود منعکس کرد تا مردم حس کنند دقیقا در این کشور غذا می‌خورند. تاج محل که از جمله مکان‌هایی در استانبول است که می‌توانید غذاهای باکیفیت هندی بخورید. با برنج بریانی، مرغ کره بالتی و مورغ مهنا ماسالا خوشمزه، اینجا بسیار محبوب است.

تلفن: (0212) 293 66 00

ساعت کاری 12:00 الی 23:00

آدرس Asmalı Mescit, Mahallesi, Mesrutiyet Cd. 29A, 34430 Beyoglu/Istanbul

نظرات مشتریان

  • غذا عالی است، رفتار کارکنان و اطلاعاتی و همراهیشان بسیار خوب و صمیمانه است. رستورانی که همیشه می‌روم. 
  • به عنوان یک گیاهخوار، به دلیل نبود تنوع غذاهای گیاهی، حس یک واحه در بیابان را داشتم. اما وقتی برای اولین بار غذاهای هندی را چشیدم و می‌توانم بگویم که باورنکردنی بود. قیمتش هم از نظر کارایی کاملا مناسبه. اگر هنوز آن را امتحان نکرده‌اید، توصیه می‌کنم. 

رستوران هندی تنوری (Tandoori Indian Restaurant)

از بهترین رستوران های هندی در استانبول یا بهتر بگوییم اولین رستوران هندی در این شهر، تنوری است. 

این مکان دارای دو شعبه مختلف در آتاشهیر و بشیکتاش است، اما شعبه بشیکتاش آن محبوب‌تر از شعبه دیگر است. اگر قصد دارید تا به رستوران تنوری بروید، انتظار فضای مجلل نداشته باشید، اینجا دقیقا از مکان‌های ساده با دکوراسیون قدیمی است که هنوز هم اصالت خود را حفظ کرده. 

یکی از اهداف این رستوران این است در کنار غذاهای هندی، فرهنگ این کشور را نیز ترویج دهد و به محض ورود به آن متوجه خواهید شد. منو نیز کامل است از سوپ و غذاهای متنوع اصلی گرفته تا دسرهای خاص هندی. 

تلفن: (0212) 227 07 37

ساعت کاری 11:00 الی 23:00

آدرس Yıldız, Çirağan Cd. 49/1, 34349 بشیکتاش/استانبول

نظریات مشتریان

  • اگر می ‌خواهید غذاهای هندی را در استانبول امتحان کنید، این رستوران واقعا مناسب است. صاحبان و کارمندان به صورت حرفه‌ای عمل می‌کنند و به طعم غذایی که می‌خورید اهمیت زیادی می‌دهند. می‌توانید در محیطی گرم گفتگوهای دوستانه داشته باشید.
  • من به عنوان کسی که تا به حال غذای هندی نخورده‌ام، این رستوران واقعا دوست داشتم، چون غذاهای پر از ادویه هستند. هر چی خوردیم خوشمزه بود. ما آلو تیکی، سمبوسه، لامپ کاری، برنج باسماتی بخار پز و رایتا سفارش دادیم. برای چهار نفر از ما کافی بود. مخصوصا بهندی پیاز خیلی خوب بود. به عنوان کسی که عاشق بامیه نیست، این غذا را دوست داشتم. 

رستوران هندی دربار دهلی (Delhi Darbar Hint Lokantası)

Delhi Darbar Hint Lokantası

رستوران دربار دهلی از مکان‌های دلنشین است که دکوراسیونی چندان مجللی ندارد اما خیلی ساده هم نیست. فضای دنج و صمیمی دهلی از آنجاهایی است که همیشه دلتان می‌خواهد به آن برگردید. تازه این اول راه است و به محض چشیدن ادویه‌ها و غذاهای سنتی هندی، دیگر دوست ندارید از آن خارج شوید. 

دربار دهلی از بهترین رستوران های هندی در استانبول در منطقه زیبای جهانگیر واقع شده و طعم‌هایی را به ویژه برای دوستداران غذاهای تند ارائه می‌دهد. این مکان که با گوشت بره و تیکای مرغ تحسین همگان را برانگیخته است، از آن رستوران‌هایی که خود هندی‌های مهاجر در استانبول زیاد به آن رفت و آمد می‌کنند. 

تلفن: 05535429954

ساعت کاری 12:00-24:00

آدرس اولیا چلبی، سی دی مسروتیه. No:54/A, 34430 Beyoğlu/ استانبول

نظرات مشتریان

  • من رفتم و طعم‌های مختلف رو امتحان کردم و برخورد پرسنل بسیار صمیمی بود. من پنیپوری، ساموسا، نان پنیر خریدم، سویلا وقتی سمبوسه گرم است که خیلی خوشمزه بود. 
  • من این مکان را آنلاین پیدا کردم و واقعا از طعم غذای آن‌ها لذت بردم. کسانی که عاشق غذاهای هندی هستند، اینجا بهترین مکان برای امتحان کردن خواهد بود. وعده‌ها نیز در حجم زیاد سرو می‌شوند.

رستوران هندی ایندیا گیت (India Gate indian Restaurant)

این رستوران هندی نیز در جهانگیر واقع شده و یکی از بهترین رستوران های هندی در استانبول است. رستوران هندی ایندیا گیت، طعم‌های لذیذ هندی را همانگونه که هست طبخ و سرو می‌کند. البته با حجم زیاد و بسیار سخاوتمندانه. مرغ تیکا ماسالا از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران است که توصیه می‌کنیم جیرا لاسی، تیکا چیکن، دال ماخانی را نیز حتما امتحان کنید. 

علاوه بر این، می‌توان گرمای هند را با کارکنان خوش برخورد این مکان احساس کرد که همیشه مورد استقبال مهمانانش است. 

تلفن: 021225256724

ساعت کاری 11:30-24:00

آدرس  Cihangir, Sıraselviler Cd. No:27a, 34433 Beyoglu/Istanbul

نظرات مشتریان

  • اولین بار بود که وارد یک رستوران هندی شدم و واقعا خوشمزه بود. گارسون‌ها دوستانه هستند و باید Chicken Tikka Masala را امتحان کنید.
  • غذاهای مرغ خیلی خوب و خوشمزه بود. حتما نان مخصوصا سیر رو پیشنهاد می‌کنم خیلی خوب بود. 

رستوران هندی بمبئی ماسالا (Bombay Masala Indian Restaurant)

بهترین رستوران های هندی در استانبول

بمبئی ماسالا، ادویه‌ها را مطابق با ذائقه ترکی تنظیم می‌کند و مخصوص کسانی است که برای اولین بار می‌خواهند غذای هندی را امتحان کنند. اینطوری دیگر از طعم تند آتش نمی‌گیرند. در کل، غذاهای رستوران بمبئی ماسالا دلچسب و تایید شده هستند. منو نیز از سوپ گرفته تا غذاهای معروف هندی را دربرمی‌گیرد. 

تلفن: 02122256666

ساعت کاری 11:00 الی 23:00

آدرس: بینبردیرک ماه، خیابان پیخانه پلاک. 9, 34122 فاتح/استانبول

نظرات مشتریان

  • رستورانی که به کسانی که می خواهند غذاهای هندی را امتحان کنند، توصیه می‌کنم. اگر کسی به این فکر می‌کند که آیا می‌توانم غذای هندی بخورم، اصلا لازم نیست نگران باشید. اودویه‌ها اذیت کننده و زیاد نیستند. 
  • استقبال گرم پرسنل خوش برخورد واقعا خوب بود. طعم‌های زیادی بود که میخواستم امتحان کنم ولی با چهار نوع شروع کردم… غذاهایی که اومد واقعا خوشمزه بود قیمت‌ها کمی بالا بود ولی ارزشش رو داشت.

در استانبول کجا غذای هندی بخوریم؟

در این مقاله و معرفی بهترین رستوران های هندی در استانبول سعی کردیم شما را با عالی‌ترین‌ها آن هم از نظر مشتریان معرفی کنیم. اگر بودجه سفر به هند و امتحان کردن غذاهای دلچسب آن‌ها را ندارید، بلیط هواپیما استانبول را رزرو کنید و در قلب این شهر به هند بروید!

نظرات کاربران