حراج در دبی در سال 2024-2023
17 خرداد 1402
دبی

حراج در دبی در سال 2024-2023؛ جشنواره‌ای که نباید از دست بدهید!

فستیوال حراج در دبی (DSF) نه تنها یک جشنواره خرید است، بلکه یک تجربه فوق‌العاده از تفریح و سرگرمی در دیگر سوی جهان است. این رویداد، میلیون‌ها گردشگر را به دبی می‌کشاند و در اطراف شهر، از مراکز خرید گرفته تا بازارها و مجتمع‌های خرید، تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را برای محصولات متنوع فراهم می‌سازد. از لباس‌های مد روز و گجت‌های پیشرفته گرفته تا جواهرات و عطرها، DSF یک جشنواره استثنایی است که شما را به دنیایی از خرید با قیمت و کیفیت بی‌نظیر می‌برد. اگر به دنبال تجربه‌ای خاص و شگفت‌انگیز در دبی هستید، حتماً همراه ما باشید.

رزرو تور دبی

این راهنمای جشنواره خرید و حراج دبی 2023 تمام جزئیاتی را که برای یک تجربه خرید خوب نیاز دارید ارائه می‌دهد. ما در مورد تاریخ‌ها، چه چیزی بخریم، چه چیزی را پیش‌بینی کنیم، پیشنهادات موجود و نکات داخلی برای به دست آوردن قیمت‌ها و تخفیف های عالی اطلاعات کامل را در اختیارتان می‌گذاریم. بنابراین، زمانی که در سال 2023 به دبی بروید، آماده خرید باشید!

بلیط هواپیما دبی فقط با سه کلیک!

جشنواره حراج در دبی (DSF) چیست؟

DSF

جشنواره حراج در دبی یک رویداد سالانه یک ماهه است که توسط فستیوال‌ها و فروشگاه‌های دبی، بخشی از بخش گردشگری دبی، برگزار می‌شود. شادی را می‌توان در جشنواره خرید دبی از طریق جوایز خرید، خریدهای شگفت‌انگیز و تخفیف‌های جذاب پیدا کرد.

جشنواره خرید دبی که اغلب با نام DSF شناخته می‌شود، به عنوان یک رویداد خرید در 16 فوریه 1996 آغاز شد. اندکی بعد، به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی و در حال حاضر سالانه بیش از سه میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند.

هر مرکز خرید، پارک و سایر مکان‌های گردشگری میزبان رویدادهای مختلف در طول این ماه است. فعالیت‌ها برای هر مکان منحصر به فرد است، بنابراین خرید کردن به هیچ وجه یکنواخت و خسته کننده نخواهد شد. حتی همچنین هر ساله ابتکارات جدیدی راه‌اندازی می‌شود تا همیشه شما شاهد یک رویداد منحصر به فرد و فراموش نشدنی باشید.

طیف گسترده‌ای از کالاها در این فستیوال موجود است، از جمله طلا، وسایل، اتومبیل، لوازم خانگی، کالاهای خیابانی، جدیدترین مارک‌های لوکس، جواهرات، سنگ‌های قیمتی و بسیاری موارد دیگر.

علاوه بر خریدها و پیشنهادات شگفت انگیز، جشنواره رویدادهای خانوادگی و سرگرمی متنوعی را با تمرکز خانواده برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند. از جمله آن‌ها می‌توان به اولین نمایش فیلم، اجراهای عمومی، آتش بازی‌های شبانه، رویدادهای ورزشی، نمایش‌های مد بین المللی، کنسرت‌های راک و سایر فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

بخوانید: برندهای معروف دبی

تاریخ جشنواره خرید دبی برای 2023 و 2024

حراج در دبی یک رویداد سالانه است که معمولا بین دسامبر و ژانویه (آذر تا بهمن ماه) برگزار می‌شود و حدود یک ماه طول می‌کشد. این رویداد چند سالی است که از دسامبر تا فوریه با توجه به تاریخ‌های مشخص برای هر سال برگزار می‌شود. در DSF، مراکز خرید اغلب برای ساعات طولانی باز هستند و به شما فرصت کافی برای خرید می‌دهد تا زمانی که خودتان خسته شوید! 

تاریخ جشنواره خرید دبی برای 2022-2023 از 15 دسامبر 2022 تا 29 ژانویه 2023 است. 

تاریخ‌های 2023-2024 هنوز اعلام نشده است.

محل برگزاری جشنواره حراج در دبی کجاست؟ 

حراج در دبی

هر مرکز خرید بزرگ، مرکز شهر و کمپ بیابانی میزبان جشنواره حراج در دبی است. در این مدت، دهکده جهانی بازارهای دبی نیز شلوغ خواهد بود که بازار طلا یکی از شناخته شده‌ترین آن‌هاست.

مکان های دیدنی دبی در جشنواره DSF عبارت‌اند از: 

زمان دهکده جهانی در طول جشنواره خرید دبی که باید حتما از آن دیدن کنید: از ساعت 4 بعد از ظهر تا 12 صبح یکشنبه تا چهارشنبه و 4 بعد از ظهر تا 1 بامداد پنجشنبه تا شنبه است.

در جشنواره خرید و حراج در دبی 2023 چه بخریم؟

جشنواره خرید دبی 2023 فرصتی عالی برای یک تجربه خرید برند و باکیفیت است. چیزهای متعددی با طیف وسیعی از تخفیف‌ها و معاملات ویژه در دسترس هستند. از جمله مواردی که باید در طول این رویداد خریداری کنید، موارد زیر است:

جواهرات طلا

Dubai gold jewelry

بازگشت از دبی بدون خرید جواهرات طلا سخت است. به دلیل قوانین مالیاتی، قیمت طلا در شهر پایین است. از این رو، DSF زمان محبوبی برای خرید جواهرات خواهد بود. فقط توجه داشته باشید که برای خرید جواهرات باید حتما در این جشنواره و مکان‌های مشخص شده باشید، چون طرح‌های متمایز و هزینه‌های آن معقول‌تر خواهد بود.

محصولات الکترونیکی

تخفیف‌های دیوانه‌وار روی لوازم الکتریکی آن را به یک خرید عالی و محبوب در بین مشتریان تبدیل کرده‌است. علاوه بر تخفیف‌های حراج در دبی، اغلب شرکت‌های تولید کننده محصولات جدید خود را ارائه می‌کنند که فرصت خوبی برای خرید جدیدترین‌هاست. خرید لوازم الکترونیکی با قیمت کمتر عالی و وسوسه کننده خواهد بود. 

بخوانید: مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی؛ لپ تاپ از کجا بخریم؟

لباس، عطر و ساعت

حراج در دبی

امارات یک مکان بی نظیر برای کالاهای لوکس است و DSF زمان ایده‌آلی برای ارتقای کمد لباس شما از پوشاک مارک‌دار به کفش، ساعت و عطر است. انواع مختلفی از ساعت‌ها، مانند ساعت‌هایی که دارای صفحه‌های الماسی یا کوارتز هستند، همگی با قیمت مناسب در دسترس‌ شما قرار دارند.

علاوه بر این، عطرهای برندهای لوکس مقرون به صرفه تر خواهند شد و شما با انتخاب انبوهی از اقلام گران‌قیمت که با هزینه‌های پایین روبرو خواهید شد. 

محصولات چرمی

شهر دبی به دلیل تولید چرم با کیفیت برتر مشهور است. چند کیف دستی و کت چرم منحصر به فرد، مد روز و شیک در فستیوال حراج در دبی بخرید. 

بخوانید: مرکز خرید اوت لت ویلج؛ برند نایک نصف قیمت بخر!

مبلمان

Dubai furniture

همچنین می‌توانید مبلمان و لوازم خانگی را از برندهای مختلف با تخفیف خریداری کنید. از آنجایی که مبلمان با کیفیت عالی با هزینه کمتری در دسترس هستند، حتی ساکنان محلی نیز خرید خود را در جشنواره خرید دبی قرار می‌دهند.

تخفیف ها و پیشنهادات هیجان انگیز جشنواره حراج در دبی

در طول جشنواره حراج در دبی، فروشگاه‌های متعددی تخفیف‌هایی تا 50 درصد بر روی جواهرات طلا، کالاهای برند معروف، وسایل، ساعت‌ها و عطرها ارائه می‌کنند. به عبارتی، جشنواره خرید دبی یکی از بزرگ‌ترین جشنواره‌های خرید در جهان است، زیرا تخفیف‌های فوق العاده‌ای را برای اقلام شرکت‌های معروف دارد.

مراکز خرید اغلب تا 90 درصد تخفیف ارائه می‌دهند که آن را به فرصتی ایده آل برای خرید محصولات گران قیمت تبدیل می‌کند.

شما می‌توانید در سافاری صحرا، اسکی دبی، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب، سواری با کروز Dhow و بسیاری از فعالیت‌های لذت‌بخش دیگر که تخفیف‌های زیادی در طول فصل خرید ارائه می‌دهند، شرکت کنید و چمدان‌های خود را با قیمت‌های بسیار پایین ببندید.

بخوانید: با کروز سواری در دبی چه کارهایی می توان انجام داد؟

رویدادهای هیجان انگیز فستیوال حراج در دبی به غیر از خرید

به غیر از خرید در DSF، چیزهای دیگری نیز در جشنواره خرید دبی وجود دارد که شامل آتش بازی، کنسرت، نمایش و غیره می‌شود.

از آتش بازی لذت ببرید

حراج در دبی

آتش بازی هر روز در پارک‌های بزرگ در طول این رویداد از جمله کریک پارک و پارک زبیل برگزار می‌شود. اگر می‌خواهید آتش‌بازی‌های زیبا را ببینید، کمی زودتر برسید، زیرا رویدادها و کارهای دیگر در اینجا وجود دارد.

ماه‌های زمستان برای پیک نیک عالی هستند. در حالی که در پارک هستید، ممکن است در فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده مختلفی برای کودکان شرکت کنید، مانند نمایش‌های جادویی، نقاشی چهره و غیره.

بخوانید: 7 تفریح عجیب در دبی

نمایش های خیابانی را تماشا کنید

در اطراف شهر و در طول رویداد حراج در دبی، شما می‌توانید نمایش‌های خیابانی شگفت انگیز و اجرای زنده هنرمندان و نوازندگان را تماشا کنید. همچنین رژه‌هایی در مرکز شهر برگزار می‌شود که می‌توانید صحنه‌ای پر جنب و جوش و شاد را تجربه کنید.

جشنواره فیلم

Dubai Film Festival

جشنواره‌های بزرگ فیلم مانند جشنواره بین المللی فیلم دبی و جشنواره بین المللی فیلم کودکان اغلب در این زمان برگزار می‌شوند. بنابراین، این فیلم‌ها را تماشا کنید و با بازیگران مورد علاقه خود را در حال سخنرانی در مصاحبه‌های رسان‌ ای یا راه رفتن روی فرش قرمز عکس بگیرید.

کارگاه و نمایشگاه

نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های زیادی در سراسر شهر در طول رویداد حراج در دبی برگزار می‌شوند، از هتل‌ها گرفته تا مراکز خرید، پارک‌ها تا استراحتگاه‌ها و مکان‌های دیدنی تا مرکز شهر. 

علاوه بر این، قرعه‌کشی‌های روزانه که در هر مرکز خرید برگزار می‌شود، از جذاب‌ترین ویژگی‌های این جشنواره است. برندگان خوش شانس ممکن است اتومبیل، پول نقد، کالاهای خانگی، گواهی هدیه و حتی طلا را به خانه ببرند.

با تور دبی، یک سفر به یاد ماندنی برای خودتان بسازید.

نکاتی که باید قبل از جشنواره خرید دبی 2023 بدانید

حراج در دبی
  • اگر قصد سفر به جشنواره خرید و حراج در دبی را دارید، باید از قبل درباره پروازها، اقامتگاه‌ها و فعالیت‌ها را هماهنگ باشید. تاخیر رزرو ممکن است باعث ناراحتی و خراب شدن سفر شما شود.
  • اگر می‌خواهید محصولاتی مانند پوشاک و کفش بخرید، راحت لباس بپوشید تا بدون گذراندن وقت در رختکن، به راحتی آن‌ها را امتحان کنید.
  • سریع و زود خرید کنید، چون احتمالا می‌خواهید از تخفیف‌های باورنکردنی بهره‌مند شوید.
  • از قبل بدانید کدام اقلام در کجا موجود خواهند بود. قبل از اقدام، درباره هر چیزی که می‌خواهید، تحقیق کنید، لیست خرید خود را آماده نگه دارید و بهترین قیمت‌ها را در تمام مارک‌های مورد علاقه خود یادداشت کنید.
  • در برابر میل به خرج کردن مقاومت نکنید. برای صرفه جویی در پول بیشتر، کارت نقدی یا اعتباری را داشته باشید که بازپرداخت سریع و امتیازهای پاداش رابه همراه دارد.

بخوانید: نمایشگاه اکسپو دبی

5 کاری که باید در جشنواره خرید دبی به غیر از خرید انجام دهید

در طول جشنواره خرید و حراج در دبی به غیر از گشت و گذار در بین فروشگاه‌ها و خرید کردن، کمی هم به تفریح بپردازید. 

از برج خلیفه دیدن کنید

Burj Khalifa

بدون بازدید از برج خلیفه، سفر به دبی کامل نیست. دیدن شهر از بالای این ساختمان عظیم نفس گیر است. به عرشه دیدبانی یا سکوی آن در بالاترین طبقات بروید و آسمان را با دستانتان لمس کنید. این یکی از بهترین تجربیات سفر به دبی است که همه به سراغش می‌روند. 

هیچ چیز با عجله و آدرنالین بودن در بالای بلندترین ساختمان جهان قابل مقایسه نیست.

در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب گشت بزنید

هزاران حیوان آبزی در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب زندگی می‌کنند که شامل تقریباً 140 گونه است. در یک مخزن 10 میلیون لیتری، بیش از 400 پرتو و کوسه، از جمله کوسه ببرهای شنی، هامورهای غول پیکر و گونه‌های مختلف دریایی دیگر قرار دارند. تماشای چنین تصاویر آن هم از نزدیک باورنکردنی و فراموش نشدنی خواهد بود.  

ماجراجویی سافاری صحرای دبی

Dubai desert safari

سفر به تپه‌های شنی باید در تعطیلات رویداد حراج در دبی شما گنجانده شود. سافاری صحرای دبی یک فعالیت ماجراجویی جذاب و خانوادگی است. یک ماجراجویی مهیج به نام “دیدن تپه” شامل سرعت زیاد و پریدن از میان صحرا است که حتما باید امتحان کنید. 

از غذاهای دبی لذت ببرید

 دبی به خاطر غذاهای متنوع و رستوران‌های خود مشهور است. البته غذاهای خیابانی بخش قابل توجهی از آن را تشکیل می‌دهند. غذا خوردن در این شهر یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. 

با رزرو ارزانترین هتل دبی، سفری مقرون به صرفه داشته باشید.

حرف آخر

پیش بینی می‌شود جشنواره خرید و حراج در دبی 2023 و 2024 رویدادی جذاب برای بازدیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باشد. این جشنواره فرصت ایده‌آلی را برای پرداختن به آنچه نیاز دارید، فراهم می‌کند، چون شامل فروش‌ها و تخفیف‌های زیادی در پوشاک، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی و سایر موارد است.

فستیوال خرید دبی همچنین فرصتی عالی برای لذت بردن از مهمان‌نوازی در سطح جهانی و فرهنگ خرید و فروش پر جنب‌و‌جوش دبی است. این رویداد را از دست ندهید! 

سوالات متداول

جشنواره حراج دبی چیست؟

جشنواره حراج دبی (DSF) یک رویداد سالانه و پرطرفدار خرید و سرگرمی در دبی است.

مکان‌های برگزاری جشنواره حراج دبی کجا هستند؟

جشنواره در اطراف دبی، از جمله مراکز خرید، بازارها و مجتمع‌های خرید برگزار می‌شود.

چه نوع تخفیفاتی در جشنواره حراج دبی ارائه می‌شود؟

تخفیفات در هر زمینه از پوشاک گران‌قیمت گرفته تا گجت‌ها، جواهرات و عطرها ارائه می‌شود.

چرا جشنواره حراج دبی معروف است؟

DSF به عنوان یکی از پرطرفدارترین جشنواره‌های خرید و تفریح در دبی شناخته می‌شود و میلیون‌ها گردشگر را به این شهر جذب می‌کند. این جشنواره محصولات باکیفیت را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رساند.

نظرات کاربران