کروز سواری در دبی
27 اردیبهشت 1402
دبی

با کروز سواری در دبی چه کارهایی می توان انجام داد؟

دبی واقعاً بهشت مسافران است. این مکان همیشه مملو از فعالیت‌ها و جاذبه‌هایی برای افراد در هر سنی و سلیقه‌های مختلف است. یکی از کارهای مهیج، لوکس و متفاوت کروز سواری در دبی است. این قایق‌ها می‌توانند تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه دهند. چه در حال قایقرانی در اطراف جزایر نخل مصنوعی، لذت بردن از سفر دریایی در مارینای دبی یا کاوش در خلیج‌های پنهان نهر دبی باشید یا چه برای یک شام رمانتیک بر روی آب، اجاره قایق با چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن، بهترین راه برای کاوش در این شهر جذاب است. از آن کارهایی که تابحال انجام نداده‌اید و فراموشتان هم نخواهد شد.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی شما را به تجربه رویایی‌ترین اقامت در شهری مدرن و مجلل می‌برد. 

چه کارهایی در کروز سواری در دبی می توان انجام داد؟

بیایید به برخی از ماجراجویی‌هایی که می‌توانید به برنامه سفر امارات خود اضافه کنید، نگاهی بیندازیم. به این لیست نگاهی بیندازید و یک فعالیت برای گذراندن وقت در آب در دبی پیدا کنید. 

بخوانید: راهنمای سفر به دبی

از یک سفر دریایی عاشقانه و غروب آفتاب لذت ببرید

کروز سواری در دبی

سفر دریایی و غروب آفتاب یک ایده فوق‌العاده برای گذراندن شب در دبی است. حتی یکی از رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای پیشنهاد ازدواج خواهد بود. می‌توانید انواع شب‌های عاشقانه را با قایق‌های تفریحی و قایق‌های زیبا رزرو کنید. خواه غروب آفتاب روی آب را با سوشی و نوشیدنی دوست داشته باشید یا یک گردش طولانی‌تر زیر نور ماه و ستاره‌ها.

به خاطر داشته باشید که تعطیلاتی مانند سال نو، روز ولنتاین و کریسمس تقاضای زیادی دارند. در آن زمان پیدا کردن قایق و کروز سواری در دبی دشوارتر است. بنابراین اگر این چیزی است که در ذهن دارید، خیلی زود رزرو کنید.

بخوانید: سفر انفرادی به دبی

شام را روی آب میل کنید

حتما دلیلی وجود دارد که سفرهای دریایی شام در دبی بسیار محبوب هستند. اول از همه، شما می‌توانید از مناظر تماشایی خط افق شهر لذت ببرید و در عین حال یک وعده غذایی عالی و باکیفیت را نوش جان کنید. 

ثانیاً، سفرهای دریایی شام دبی، طیف گسترده‌ای از گزینه‌های غذایی را برای انتخاب ارائه می‌دهند. چه در حال و هوای غذاهای سنتی اماراتی باشید یا غذاهای بین‌المللی‌تر، مطمئناً چیزی در منو وجود دارد که ذائقه‌تان را به وجد خواهد آورد.

رزرو یک سفر دریایی خصوصی برای شام در دبی به این معنی است که می‌توانید جزئیات و منو را به گونه‌ای سفارشی کنید که دقیقاً مطابق با آنچه در ذهن دارید، باشد.

به گشت و گذار بروید

کروز سواری در دبی

طبیعتاً، گشت و گذار یکی از دلایل اصلی انتخاب مردم برای تعطیلات در امارات است. دبی جاذبه‌های طبیعی و دست ساز بسیاری دارد که می‌توانید از روی آب آن‌ها را ببینید و افق آن نیز واقعا دیدنی است. پس کروز سواری در دبی، حتی اگر فقط برای یک یا دو ساعت باشد هم جذاب و باحال خواهد بود. 

وب‌سایت‌های کرایه قایق‌های تفریحی گزینه‌های متنوعی برای سفرهای دریایی ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید یکی را پیدا کنید که متناسب با هر چیزی که به دنبال آن هستید. آن‌ها همیشه مشغول به کار هستند و خدمه ماهر می‌دانند بهترین مکان ها را کجا پیدا کنند. پس دوربینت را بردار و سوار شو!

بخوانید: دبی JBR؛ فعالیت‌ها، هزینه‌ها، جاهای دیدنی و نکات مهم

یک مهمانی در دریا برگزار کنید

دو نوع آدم وجود دارد: آن‌هایی که شب‌های آرام را ترجیح می‌دهند و آن‌هایی که به دنبال جشن و مهمانی متفاوت و پرانرژی هستند. اگر به گروه دوم تعلق دارید، مهمانی در یک قایق بادبانی می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. کروز سواری در دبی می‌تواند شامل موسیقی، تنقلات، نوشیدنی‌ها و حتی فضای اضافی عرشه برای اسکان دوستان شما باشد تا با یکدیگر جشن بگیرید و خاطره‌سازی کنید.

در دبی مکان‌های زیادی با موسیقی زنده برای جشن و مهمانی گرفتن وجود دارد. اما مهمانی‌های قایق بادبانی به شما این امتیاز را می‌دهد که از شلوغی دوری کنید و با افرادی که می‌شناسید، خوشگذرانی کنید. شما حتی می‌توانید یک عکاس استخدام کنید تا از همه افراد در حال لذت بردن عکس بگیرد. ایجاد چند خاطره که همیشه می‌توانید به گذشته نگاه کنید، سرگرم کننده خواهد بود!

بخوانید: دهکده جهانی دبی در سال 2024

یک قایق تفریحی خصوصی کرایه کنید

کروز سواری در دبی

مناسبت‌های فراموش نشدنی مستحق تجربه‌های فراموش نشدنی هستند. بنابراین به اندازه کافی خوش شانس هستید که در روز تولد، سالگرد، تعطیلات یا هر روز خاص دیگری در دبی باشید. چون راه‌های زیادی برای جشن گرفتن در آن وجود دارد که یکی از آن‌ها کروز سواری در دبی است. 

به فکر اجاره قایق تفریحی باشید. امروزه این کار به اندازه رزرو میز در یک رستوران مجلل محبوب است و تهیه آن به همان اندازه هزینه در بر خواهد داشت. 

تور دبی سه کلیک منتظر خاطره‌سازی شماست! 

جت اسکی را امتحان کنید

اگر به ورزش‌های آبی مهیج علاقه دارید یا همیشه می‌خواستید چیزی شبیه به آن را امتحان کنید. دبی برای شما مکانی عالی خواهد بود. خدمات مختلفی از کروز سواری در دبی وجود دارد که همه چیز مورد نیاز برای جت اسکی، از لباس گرفته تا آموزش برای مبتدیان را به شما ارائه می‌دهند. 

جت اسکی ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد. اما به محض اینکه به آن دست پیدا کردید، تعجب نکنید که در نهایت به این تجربه علاقه‌مند خواهید شد.

به اسکی روی آب بروید

کروز سواری در دبی

در صورت رزرو قایق و کروز سواری در دبی، اسکی روی آب یکی‌دیگر از گزینه‌های سرگرم‌کننده است. اسکی روی آب با قایق کمی متفاوت است و نیاز به مهارت بیشتری دارد. بنابراین اگر خواستید امتحان کنید، حتما از قبل با یک مربی کار کرده تا فوت و فن‌ اسکی روی آب را به شما آموزش دهد. 

بخوانید: ساحل کایت دبی؛ فعالیت ها، دیدنی ها و هر چه باید بدانید!

غواصی در دریای خلیج‌فارس

یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز بازدید از یک کشور خارجی، دیدن گیاهان و جانورانی است که در خانه با آن‌ها مواجه نخواهید شد! چنین تجربه آرامش بخشی واقعاً می‌تواند نحوه دیدن یک مکان را به کلی تغییر دهد. پس با کروز سواری در دبی به غواصی بروید و از دیدن دنیای زیر آب در اینجا شگفت‌زده شوید.

برخی از کروزهای قایق بادبانی دبی به صورت حرفه‌ای غواصی را ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید دنیای جادویی که در زیر سطح دریای سرخ زندگی می‌کند را ببینید. در مکانی با تکنولوژی بالا مانند دبی، می‌توانید مطمئن باشید که تمام تجهیزات با کیفیت بالا خواهند بود و ایمن هستید. پس این تجربه را از دست ندهید! 

به ماهیگیری در خلیج فارس بروید

کروز سواری در دبی

شما یا ماهیگیری را دوست دارید یا از آن متنفر هستید؛ چون مطمئنا در آن هیچ حد وسطی وجود ندارد. اگر به این ورزش علاقه دارید، دبی طیف وسیعی از فرصت‌ها را ارائه می‌دهد. 

فرقی نمی‌کند ترولینگ، ماهیگیری با طعمه زنده، جیگینگ، ماهیگیری از کف یا ماهیگیری در اعماق دریا را ترجیح می‌دهید. خدمه منطقه را می‌شناسند و شما را به مکان‌های مناسب برای هر کدام می‌برند.

مطمئن نیستید کدام یک برای شما مناسب است؟ همه آن‌ها مهیج و منحصربه‌فرد هستند. بنابراین اگر هنوز تصمیم خود را نگرفته‌اید، منطقی است که چند روش ماهیگیری را امتحان کنید.

بخوانید: بهترین زمان سفر به دبی

آرامش را تجربه و استراحت کنید

چیزی خاص و آرامش‌بخش در مورد خورشید، آب و باد وجود دارد که برای ساعاتی هم که شده تمام مشکلات شما را از بین می‌برند. به نظر می‌رسد امواج آرام اقیانوس ارتباط مستقیمی با افکار و احساسات انسان دارند و وقتی در دریا هستید، نمی‌توانید احساس آرامش نداشته باشید. 

پس استراحت کنید، پاهایتان را بالا بگذارید و اجازه دهید با نسیم آرام دریایی در سفر دریایی دبی از همه چیز دور شوید. می‌توانید با یک کتاب، مجله خودتان را سرگرم کنید، عکس بگیرید یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. برای ذهن، جسم و روح شما خوب است.

برنامه های سفر دریایی با کروز از دبی

کروز سواری در دبی

دبی همچنین به عنوان یک مکان عالی برای سفرهای دریایی مختلف عمل می‌کند و به مسافران این فرصت را می‌دهد که مقاصد خیره کننده در سراسر خاورمیانه، آسیا و فراتر از آن را کشف کنند. بیایید برخی از مسیرهای محبوب موجود را بررسی کنیم:

بخوانید: دبی به چی معروفه؟؛ از اتاق های گمشده تا خرمای مدجول!

کشتی های دریایی خلیج فارس

گشت و گذار در خلیج فارس راهی عالی برای کشف تاریخ و فرهنگ غنی این منطقه است. این سفرهای دریایی اغلب شامل توقف در مقاصد جذابی مانند ابوظبی، مسقط، بحرین و دوحه است. مسافران می‌توانند قلعه‌های باستانی را کاوش کنند، از مساجد مجلل بازدید کنند، در بازارهای قدیمی قدم بزنند و خرید کنند و از سافاری‌های هیجان انگیز در صحرا لذت ببرند.

کشتی های دریایی دریای سرخ

سوار شدن به یک کشتی دریایی در دریای سرخ از دبی به شما امکان می‌دهد مناطق ساحلی خیره کننده مصر و اردن را کشف کنید. شگفتی‌های تاریخی اقصر و پترا را کشف کنید، غواصی کنید یا در میان صخره‌های مرجانی پر جنب و جوش در دریای سرخ شنا کنید. در آخر هم در سواحل زیبا در طول مسیر از نور خورشید لذت ببرید.

کشتی های دریایی اقیانوس هند

برای سفری عجیب‌تر در کروز سواری در دبی، کشتی‌های دریایی اقیانوس هند که از دبی حرکت می‌کنند، کاوش‌های فرهنگی را ارائه می‌دهند. جزایر بت‌های مالدیو، سیشل و موریس را که به خاطر سواحل بکر، آب‌های فیروزه‌ای و مناظر سرسبز شهرت دارند، کشف کنید. این برنامه‌های سفر اغلب شامل توقف‌هایی در سریلانکا و هند است که به مسافران این امکان را می‌دهد تا خود را در سنت‌های پر جنب و جوش و فرهنگ‌های متنوع منطقه غرق کنند.

بخوانید: رمانتیک ترین جاهای دبی

کروز سواری در دبی

سفرهای دریایی خاور دور

برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی طولانی‌تر هستند، سفرهای دریایی خاور دور که از دبی حرکت می‌کنند، می‌توانند شما را به سفری فراموش نشدنی در آسیا ببرد. به مقاصدی مانند سنگاپور، تایلند، مالزی و هنگ کنگ بروید و شهرهای شلوغ، معابد باستانی و شگفتی‌های طبیعی خیره کننده را در طول مسیر کشف کنید. بازارهای خیابانی پر جنب و جوش را تجربه کنید، غذاهای لذیذ را بچشید و شاهد شگفتی‌های معماری باشید که این قسمت از جهان را تعریف می‌کند.

رویال کارائیب بین المللی

رویال کارائیب اینترنشنال که به‌خاطر کشتی‌های نوآورانه و فعالیت‌های هیجان‌انگیز خود در داخل کشتی شناخته می‌شود، برنامه‌های سفر خلیج فارس را که از دبی حرکت می‌کنند، ارائه می‌کند. کشتی‌های آن‌ها دارای امکانات پیشرفته‌ای هستند، از جمله دیوارهای صخره‌نوردی، سرسره‌های آبی، نمایش‌هایی به سبک برادوی و گزینه‌های غذاخوری در سطح جهانی.

بخوانید: کامل ترین راهنمای منطقه دبی مارینا

کاستا کروز

Costa Cruisesسفرهایی را از دبی به خلیج فارس و اقیانوس هند ارائه می‌دهد. کشتی‌های آنها ظرافت ایتالیایی را با مهمان نوازی عربی ترکیب می‌کنند و یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد را ارائه می دهند. مسافران می توانند از غذاهای بین المللی، موسیقی زنده و فعالیت های مختلف مانند کلاس های آشپزی و مهمانی‌های مختلف لذت ببرند.

پرنسس کروز

پرنسس کروز سفرهایی از دبی به خلیج فارس و اقیانوس هند ارائه می‌دهد. کشتی‌های آن‌ها دارای گزینه‌های مختلف غذاخوری، از جمله رستوران‌های تخصصی و غذاهای سنتی هستند. مسافران می‌توانند از امکاناتی مانند استخر، مراکز تناسب اندام و مکان های تفریحی لذت ببرند و سفری خاطره انگیز و راحت را تضمین کنند.

سه کلیک بهترین هتل های دبی را برای شما رزرو می کند!

حرف آخر

به طور خلاصه، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید اوقات خود را در دبی خاص کنید، حتی روی آب. مهم نیست که علایق شما چیست، یک سفر دریایی عالی برای شما وجود دارد که می‌تواند سفرتان را به کلی تغییر دهد، البته به بهترین شکل. پس کروز سواری در دبی را انتخاب کنید با انجام یکی از فعالیت‌های بالا یا حتی چند مورد از آن‌ها، دبی را به شیوه‌ای جدید تجربه کنید.

سوالات متداول

چه نوع کروزهایی در دبی وجود دارد؟

دبی انواع مختلفی از کروزها را ارائه می‌دهد، از جمله کروزهای شام در خور دبی، کروزهای یخت لوکس در خلیج فارس و کروزهای تفریحی روزانه.

آیا کروز سواری در دبی منظره‌های خاصی را ارائه می‌دهد؟

بله، کروز سواری در دبی منظره‌های خیره‌کننده‌ای از جاذبه‌های برجسته شهر مانند برج خلیفه، جزیره پالم جمیرا، و برج العرب را ارائه می‌دهد.

کروز شام در دبی چه تجربه‌ای را ارائه می‌دهد؟

کروزهای شام در دبی تجربه‌ای رمانتیک و فراموش‌نشدنی ارائه می‌دهند، شامل شام‌های لوکس با منظره‌های شهری بی‌نظیر و برنامه‌های سرگرمی زنده.

آیا برای کودکان فعالیت‌هایی در کروزهای دبی وجود دارد؟

بله، برخی از کروزها فعالیت‌ها و برنامه‌های مخصوص کودکان را ارائه می‌دهند تا تجربه‌ای لذت‌بخش برای تمام اعضای خانواده فراهم شود.

آیا نیاز به رزرو قبلی برای کروز سواری در دبی است؟

بله، به دلیل محبوبیت کروز سواری در دبی، توصیه می‌شود که رزروها را به خصوص برای کروزهای شام و تعطیلات خاص، از قبل انجام دهید.

نظرات کاربران