دبی

رمانتیک ترین مکان های دبی؛ لحظات عاشقانه خودتان را جشن بگیرید

برای ماه عسل هنوز تصمیم نگرفته اید؟شاید وقت این باشد که با رزرو بلیط هواپیما دبی، از خودتان با تماشای غروب خیره‌کننده و امواج نفس‌گیر دریا بر روی کشتی‌های لوکس از پذیرایی کنید؛ به سراغ یک غذای رومانتیک در بهترین رستوران‌های دبی بروید؛ در صحرای عجیب و غریب دبی یک شام عاشقانه زیر ستاره‌ها بپردازید. خلاصه که رمانتیک ترین مکان های دبی آماده هستند تا ماه عسل و یا سفر عاشقانه دو نفره شما را به بهترین خاطرات زندگی‌تان تبدیل کنند.

رزرو تور دبی

به باغ گل دبی، بهشتی در دل کویر بروید.

دبی

در دل کویر و آب و هوای گرم بهشتی پر از گل‌های رنگی وجود دارد که شما را به رویا می‌برد. باغ گل دبی را در  روز ولنتاین افتتاح کردند و به همین خاطر تم‌های قلب زیادی در این باغ استفاده شده است. اما، فقط این نیست. به هر گوشه و کنار باغ گل که می‌رسید، نمایشگاه‌های بزرگ و دیدنی شما را به وجد می‌آورد. هواپیما بزرگ امارات، برج خلیفه، خرس عروسکی بزرگ با قلب روی سینه‌اش، میدان آفتابگردان، دهکده اسمورف‌ها و… همگی از گل ساخته شدند. در مجموع 50 میلیون گل در این باغ استفاده شده است. بی‌شک جایگاه اول رمانتیک‌ ترین مکان های دبی را باغ گل آن می‌گیرد. راستی ، حتما به باغ پروانه‌های هم سر بزنید تا از تماشای گل و پروانه در کنار هم احساسی‌ترین ساعات را داشته باشید.

به تماشای دبی از بالای برج خلیفه بروید.

چه جایی بهتر از اینکه در بالاترین نقطه دبی آغاز عشق‌تان را جشن بگیرید. به برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان و از رمانتیک ترین مکان های دبی بروید و این شهر مدرن را با تمام زیبایی‌هایش از بالا ببینید. البته با دوربین‌هایی که در سکوهای تماشای این برج قرار دارد، هر چیز کوچکی هم در فاصله دور می‌توانید ببینید.

از کارهای عاشقانه بگوییم؛ زیبایی بی حد این برج شاید شما را به وجد آورد، اما می‌توانید به لوکس ترین رستوران های دبی در این برج بروید و شام رومانتیک با منظره رویای از شهر دبی نوش جان کنید. پیشنهاد ما این است که حتما غروب آفتاب را از سالن Top SKY تماشا کنید تا منظره‌ای باورنکردنی از طلایی شدن شهر را ببینید. راستی، از آنجایی که بنای تاریخی در کنار دبی مال قرار دارد، می‌توانید تجربه برج خلیفه را با تماشای فواره دبی، پارک VR یا آکواریوم دبی ترکیب کنید.

جادوی اژدها را در یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی کشف کنید

مشاهده شاهکار فرانکو دراگون در لا پرل راهی فوق العاده برای گذراندن روزی عاشقانه در دبی است. تئاتر آبی با نمایش بی‌نظیرش یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی به شمار می‌آید. اجرای درخشان پر از رنگ‌های پر جنب و جوش، لباس‌های پر زرق و برق، رقص‌های هیپنوتیزم و آکروباتیک، و موسیقی گوش‌نواز، این تجربه‌ای است که زوج ها نمی‌توانند از دست بدهند! در این نمایش به جزئیات همه چیز به بهترین شکل فکر شده و شما شاهد آکروبات بازی در میان دودهای مه آلود، کارهای مرگبار و نورپردازی چشمگیر به صورت همزمان خواهید بود. این اجرای جادویی شما را به مدت 90 دقیقه روی صندلی خود می‌چسباند.

سافاری در صحرا را تجربه کنید.

دبی

اگر از آن دسته زوج‌هایی هستید که ماجراجویی و هیجان را بیشتر از هر چیز دیگر می‌پسندید، سافاری در صحرا عالی است. دبی حتی از صحراهای سوزان و گرم نیز یک مکان بی‌نظیر برای تفریح و سرگرمی ساخته است. خودتان را آماده کنید تا در یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی آدرنالین و هیجان را تجربه کنید.

آفرود روی تپه‌ها، ساندبورد سواری، ماشین‌های کوچک چهارچرخ، شتر سواری، و کالسکه‌سواری در تپه‌ها امتحان کنید یا برای بالون سواری، شام باربیکیو، یا تماشای نمایش رقص انتخاب کنید. در هر صورت، امکانات بی پایان هستند و فعالیت‌ها بیش از اندازه کافی برای هیجان انگیز کردن روز شما هستند. سافاری یکی از باحال‌ترین تفریحات دبی است که نه تنها زوج‌ها بلکه هر گردشگری آن را انتخاب می‌کند.

همین حالا تور دبی را رزرو کنید!

در بالای آسمان غذا بخورید.

اگر از ارتفاع و معلق شدن در بین زمین و آسمان ترس و واهمه‌ای ندارید؛ به سراغ چیزهای جدید و هیجان‌انگیز بروید. مطمئن باشید که غذا خوردن در رستوران Dinner in the sky به یکی از رمانتیک ترین مکان های دبی برای شما تبدیل خواهد شد. در ارتفاع 50 متری از سطح زمین و با منظره زیبای دریا و شهر دبی و منو یکی از بهترین سرآشپزهای دبی، قطعا لحظات عاشقانه و البته مهیجی را خواهید داشت. عکس‌های دونفره یادتان نرود!

به تماشای ماهی‌های رنگارنگ دبی در آکواریوم بزرگ آن بروید.

دبی

نظرتان درباره دنیای زیر آب چیست؟ شاید تماشای ماهی‌های رنگارنگ و موجودات آبی که تابه‌حال ندیده و یا حتی اسمشان را هم نشنیده باشید؛ لذت بخش و البته عاشقانه باشید. در اینجا آکواریوم‌های مختلفی وجود دارند که گونه‌های مختلف دریای را به نمایش گذاشته‌اند و گردشگران در این سفر به دنیای زیر آب می‌روند. حتی در بعضی آکواریوم‌ها می‌توانید در کنار ماهی‌ها غواصی کنید یا به ‌آن‌ها غذا دهید و لحظات خوشی را کنار یکدیگر بگذرانید.

از رمانتیک ترین مکان های دبی؛ جایی برای خاطرات بچگی!

کودک درون خود را در یکی از پارک‌های موضوعی متعدد دبی زنده کنید. شاید تصور کنید که تماشای پارک موضوعی از رمانتیک ترین مکان های دبی نباشد، اما قطعا سرگرم کننده و خفن است. با انتخاب یکی از پارک‌های موضوعی از پارک‌های آبی گرفته تا پارک‌های سرپوشیده به دنیای کودکی سفر کنید و حتی خاطرات کودکی‌تان را برای یکدیگر تعریف کنید. مطمئن باشید از این وقت گذرانی با یکدیگر لذت می‌برید و راضی خواهید بود.

سوار بالون‌های بزرگ و رنگی صحرا شوید.

دبی

نظرتان درباره پرواز چیست؟ تماشای کویر مکانی باشکوه به خصوص در ساعات طلایی غروب خورشید است. سوار بالون‌های بزرگ کویر شوید به با پرواز در کویر درخشان و تماشای رنگ‌های جادویی، لحظات رومانتیکی را تجربه کنید. چیز متفاوتی است، به جایی می‌روید که دست نخورده باقی مانده است.

در آخر

برای ماه عسل یا یک سفر دو نفره عاشقانه، فرق نمی‌کند؛ دبی همیشه برای گذراندن لحظات عاشقانه شما بهترین‌ و رمانتیک‌ترین مکان‌ها را ارائه می‌دهد. پس بلیط هواپیما تهران دبی خودتان را رزرو کنید و به دیدن جاذبه‌های مدرن و فراتر از تصور این شهر بروید.

نظرات کاربران