برندهای معروف دنیا در شهر دبی

در قلب شهری که به نام دبی شناخته می‌شود، به دنبال رموز و نمادهای لوکس و تازه‌ترین ارتقاهای مدرن در دنیای برند هستیم. دبی، جایی که لوکس و زیبایی به یکدیگر آمیخته و دنیایی از برندهای معروف جهان در آغوش خود گرفته است. این شهر بی‌نظیر با آسمان‌خراش‌های لاکچری و مال‌های شیک، به بهشت خرید برندهای معروف تبدیل شده است. در این سفر به دنیایی از نام‌های معتبر جهانی همراه شوید، زیرا دبی نه تنها یک شهر نیست، بلکه نمایی از ذوق و سلیقه‌ی شماست که در دنیای لوکس و لذت به اوج خود رسیده است. از گشت و گذار در بازارهای معروف گرفته تا خرید در مال‌های بین‌المللی، دبی به شما تجربه لحظاتی از تفریح و لذت در دنیای برندهای مشهور را هدیه می‌دهد. اکنون با هم به سفری زیبا و شگفت‌انگیز به دنیای برندهای معروف در دبی خواهیم رفت.

رزرو تور اروپا

بلیط ارزان هواپیما دبی، فقط با سه کلیک!

بهترین برندهای اماراتی

برندهای معروف در دبی

برندهای اماراتی این روزها نه در این کشور و شهر دبی، بلکه در جهان نیز شناخته شده هستند. قبل از اینکه به معرفی برندهای معروف در دبی بپردازیم، بد نیست تا با برخی از این مارک‌های کحلی بیشتر آشنا شوید.

جواهرات زیبای ثنا آل مکتوم (Sana Al Maktoum Fine Jewellery)

شیخ ثنا آل مکتوم، این برند را در سال 2020 راه اندازی کرد و از آن زمان تا کنون قطعات ظریف و زیبایی را با الهام از تاریخ و میراث خانوادگی خود خلق کرده است.

مدیه الشرقی (Madiyah Al Sharqi)

دختر والاحضرت شیخ حمد بن محمد الشرقی، شیخه مدیه الشرقی، بنیانگذار این برند معروف دبی است و با طراحی‌های جسورانه، بازیگوش و مدرن خود که در بهترین حالت لوکس روزمره هستند، جای خود را به ثبت رسانده است. صنایع دستی او که مورد استفاده افرادی مانند هدی کتان هستند ، در سراسر جهان نیز تحسین می‌شود و شناخته شده است.

پاسپورت دومینیکا

پرلا (Pearla)

بنیانگذاران Hessa و Fatma Ali Aljoker با استفاده از بهترین پارچه‌ها برای طراحی لباس‌های مناسب برای پوشیدن زندگی روزمره، یک برند ایجاد کردند که نمایانگر مد انتزاعی و معاصر است. این برند مستقر در دبی تلاش می‌کند تا خود را از دیگران متمایز کرده و محصولاتی را ایجاد کند که در صنعت مد منحصر به فرد و غیر معمول هستند.

آزالیا (Azzalia)

آزالیا (Azzalia)

Azzalia با ترکیب ظرافت مدرن و لوکس کلاسیک، بر اهمیت استفاده از بهترین پارچه‌ها، آخرین تکنیک‌های گلدوزی و مهارت خیاطی برای ایجاد عبایی‌های زیبا، لباس‌های مجلسی و لباس‌های شب و لباس‌های آماده تأکید دارد. کلمه «ازالیا» که توسط شیخه امل آل مکتوم تأسیس شد، از نام دو دختر او، «عزا» و «آلیا» الهام گرفته شده است.

ریمامی (Reemami)

ما Reemami را نه تنها به‌خاطر لباس های رنگ‌های روشن و بازیگوشش، بلکه به‌خاطر تعهد این برند به پایداری و طراحی اخلاقی، دوست داریم و تلاش می‌کند تا در هر کاری که انجام می‌دهد، آسیب به سیاره را به حداقل برساند. این برند معاصر مستقر در امارات توسط ریما البنا در سال 2009 راه اندازی شد.

لافشار (L’Afshar)

برندهای معروف در دبی

L’Afshar که در دبی ساخته شده است، بدون زحمت دنیای هنر، معماری و اکسسوری را برای خلق کیف‌های دست ساز معاصر ترکیب می‌کند. از کیف‌های جعبه‌ای چرمی جسور گرفته تا قطعات شیک آن، این برند قصد دارد به زنان امروزی پاسخ دهد.

رزرو تور دبی

صرب (Serrb)

این برند اماراتی به دلیل ظاهری معاصر و در عین حال متواضعانه از عباها محبوب است. Serrb سادگی را در طرح های خود می پذیرد و همچنین پارچه‌های نفیس را انتخاب می‌کند که پیچیدگی قطعات خود را به نمایش می‌گذارد.

نورا شوقی (Noora Shawqi)

مجموعه جواهرات زیبای نورا شوقی، بومی امارات متحده عربی، با الهام از عشق او به سفر است. او فرهنگ های مختلف را با کیفیتی باورنکردنی گرد هم می‌آورد تا قطعاتی منحصر به فرد خلق کند. طرح‌های نورا از بهترین طلا، الماس و سنگ های زنده ساخته شده‌اند.

برندهای معروف در دبی با برند کیف زنانه

برندهای معروف در دبی با برند کیف زنانه

خانم‌های عزیزی که قصد سفر به دبی را دارند و به دنبال یک برند کاملا معتبر، محبوب و معروف برای کیف زنانه هستند ما به این افراد برند Nathalie Trad توصیه می‌کنیم؛ چرا که بدون هیچ اغراقی کشور امارات توانسته این برند را جزء برندهای بسیار مطرح خود قرار دهد که شما چنانچه به دنبال برندهای معروف هستید، نام این برند را بیشتر از هر چیزی خواهید شنید.

بخوانید: دبی مال، بهترین و لوکس ترین مرکز خرید دبی

لباس و مد را با House of Nomad دنبال کنید

لباس و مد با House of Nomad

بدون هیچ اغراقی لباس برای تمامی افراد و خصوصا خانم‌ها در زندگی اولویت دارد و به همین دلیل است که دبی نیز به این نیاز مردم توجه بسیار بالایی نشان داده است. شما می‌توانید برندهای معروف در دبی را در زمینه مد و لباس به راحتی پیدا کرده و با قیمت‌های متفاوت برای خرید در نظر بگیرید.

اصولا یکی از برندهای بسیار خاص که ظرافت و آراستگی را شما به راحتی در این برند می‌توانید مشاهده کنید جزء محصولات خاص House of Nomad است؛ چرا که این محصولات توانسته نظر بسیاری از خانم‌ها را به راحتی به خود جذب کرده و این شهر را به عنوان یک منبع قدرتمند که در زمینه برندهای شناخته شده در دبی فعالیت می‌کند با این برند معتبر به یکی از محبوب‌ترین شهرهای تفریحی در خاورمیانه مبدل کند. قاعدتا شما اگر قادر باشید از مراکز خرید معتبر این برند بی‌نظیر را برای خرید انتخاب کنید از تخفیفات ویژه و عالی نیز به شکلی خاص و آسان بهره مند خواهید شد.

بخوانید: بهترین مراکز خرید دبی

برندی خاص با جواهرات Nadina Kanso

 جواهرات Nadina Kanso از برندهای معروف در دبی

اما جواهرات همیشه جایگاه خاص خود را در زندگی برای افراد حفظ کرده است. به گونه‌ای که شما اگر به دنبال برندهای معروف در دبی باشید محال است که به دنبال یک برند خاص برای انواع جواهرات نباشید. در این شهر برند خاص به روایتی در زمینه انواع جواهرات به Nadina Kanso اشاره می‌کند؛ چرا که این برند حیرت‌انگیز می‌تواند به شما کمک کند که بتوانید سختی سفر هوایی خود را با شرکت هواپیمایی به راحتی تحمل کرده و هر چه سریع‌تر به مراکز خریدی مراجعه کنید که شناخته شده برای ارائه خدمات در زمینه برندهای معروف در دبی هستند.

طلا جواهرات علاوه‌بر خانم‌ها نیز برای آقایان می‌تواند جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد؛ چرا که علاوه‌بر زینت بخشیدن به ظاهر همسرشان به عنوان یک سرمایه مطمئن به حساب می‌آید و به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم زیباترین جواهرات را با قیمت مناسب از این برند معتبر در مراکز خرید دبی در نظر بگیرید؛ چرا که کیفیت حق شماست.

با رزرو ارزانترین تور دبی، سفری بی نظیر داشته باشید!

برندهای معروف در دبی را در ابن بطوطه بیابید

مرکز خرید ابن بطوطه

برندهای معروف در دبی را می‌توانید در مراکز مهیج و خاص خرید به راحتی دنبال کنید؛ چرا که این مراکز جایگاه خود را در ارائه برندهای معتبر و محبوب به ثبت رسانده‌اند. مراکزی همانند ابن بطوطه به شکلی کاملا خاص و آسان انواع برندهای: دیور، لویی ویتون ورساچی را در انواع مغازه‌های خود به نمایش گذاشته است. این برندهای معتبر در زمینه بسیاری از برندهای خاص لوازم آرایش و بهداشتی در این مرکز خرید با قیمت مناسب برای خرید جزء برندهای پرفروش هستند.

همان‌گونه که می‌دانید ابن بطوطه جزء مراکز فوق‌العاده زیبا و ارزانی است که سبک معماری خاص و ویژه آن توانسته افراد را ترغیب کند تا به راحتی از مغازه‌های زیبا و خاص آن خریدهای خود را انجام دهند. به دنبال برندهای معروفاگر هستید و به قیمت مناسب نیز می‌اندیشید ابن بطوطه بهترین انتخاب است. البته برند آدیداس در مرکز خرید ابن بطوطه می‌تواند برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال خرید کفش‌های اسپورت آدیداس هستند بسیار جالب و حیرت‌انگیز باشد. محصولات برندهای معروف تنها در مراکز معتبر به فروش می‌رسد و همان‌گونه که اشاره شد ابن بطوطه جزء مراکز فوق العاده مناسب و البته مهم در دبی است.

بخوانید: با سوغات معروف دبی آشنایی دارید؟

برندهای آمریکایی در یاس ابوظبی

مرکز خرید یاس محلی برای برندهای معروف در دبی

اما مرکز خرید یاس در جزیره ابوظبی می‌تواند برندهای معروف در دبی را به شما با برند خاص آمریکایی مانند ایگل، برشکا و دبنهامز معرفی کند. البته هرکدام از این برندها محصولات خاص خود را با قیمت مناسب می‌تواند به عنوان هدیه برای شما به نمایش بگذارد. یکی از جذابیت‌های مرکز خرید یاس در کنار ارائه برندهای معروفمی‌تواند امکانات تفریحی خاص این مرکز خرید باشد.

هتل دبی را همین حالا با سه کلیک رزرو کنید!

حرف آخر

برندهای معروف در دبی همانگونه که در این مقاله به آنها اشاره شد. مراکز خرید کاملا معتبری هستند و با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. هر کدام از محصولات را شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. چنانچه شما عزیزان تجربه سفر به انواع مراکز مختلف و خاص دبی را داشته‌اید می‌توانید برندهایی که از نظر شما جزء برندهای شناخته شده هستند و قیمت مناسبی نیز دارند را برای ما معرفی کنید. با این کار دیگر کاربران نیز می‌توانند به راحتی با این برندها آشنا شوند و بتوانند در سفر خود به دبی به خرید این برندها از مراکز معتبر بپردازند.

سوالات متداول

آیا برندهای لوکس در دبی حضور دارند؟

بله، دبی خانه‌ای برای برندهای لوکس جهانی مانند Chanel، Louis Vuitton و Gucci است.

آیا مال‌ها در دبی برندهای معروفی دارند؟

بله، مال‌هایی چون Mall of the Emirates و The Dubai Mall شامل برندهایی همچون Zara، H&M و Apple می‌شوند.

در دبی چه برندهای محلی وجود دارند؟

برندهای محلی چون Etoile “La boutique” و تاجران محلی در بازارها و مناطق معینی حضور دارند.

آیا برندهای طلایی و جواهرات معروف در دبی وجود دارند؟

بله، دبی خانه برندهای جواهرات معروفی مانند Damas و Graff Diamonds است.

آیا برندهای الکترونیکی معروف در دبی موجود هستند؟

بله، در مراکز خرید مانند Sharaf DG و Jumbo Electronics برندهای الکترونیکی معروفی یافت می‌شوند.

نظرات کاربران