Virgin Megastore UAE
17 خرداد 1402
دبی

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی؛ لپ تاپ از کجا بخریم؟

از آنجایی که این روزها استفاده از گجت‌ها، لوازم الکترونیک و… در دنیای مدرن به خصوص در دبی بیشتر شده، مهم است که بدانید کجا می‌توانید بهترین تخفیف‌ها را در مورد لوازم الکترونیکی، رایانه‌ها، تبلت‌ها، دوربین‌ها، گوشی‌های هوشمند و سایر لوازم جانبی ابزار پیدا کنید. در اینجا، ما لیستی از مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

رزرو تور دبی

بلیط هواپیما دبی شما را با خود به شهر مجلل و زیبای دبی خواهد برد تا جذاب‌ترین تفریحات دنیا را در این شهر تجربه کنید.

لیست مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

شکی نیست که فناوری مدرن بر زندگی همه افراد تأثیر می‌گذارد. از این گذشته، به ما این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های روزانه را راحت‌تر انجام دهیم و از روز خود تا حد ممکن لذت ببریم. با توجه به شهرت دبی به عنوان بهشت خریداران و اهمیت فناوری در دستیابی به چشم انداز آینده دبی، شرکت‌های بین‌المللی متعددی فروشگاه‌های الکترونیکی را در این شهر تاسیس کرده‌اند. از طرفی همه ما می‌دانیم که دبی خانه برخی از جدیدترین ابزارها و بهترین قیمت‌های موجود در جهان است.

فروشگاه شرف دی جی امارات (Sharaf DG UAE)

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

شرف دی جی یکی از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی محبوب در دبی است. این شرکت با برند گروه شرف سفری طولانی را طی کرده و به چنان جایگاه بالایی رسیده که امروزه یکی از فروشگاه‌های عمده در شهر دبی است و نمایندگی‌های زیادی دارد. شما می‌توانید از بسیاری از فروشگاه‌های شرف دی جی در مراکز خرید و فروشگاه‌های ابزارهای اختصاصی در امارت دیدن کنید.

برخی از اقلامی که در فروشگاه شرف دی جی در معرض فروش گذاشته می‌شوند، شامل گوشی‌های هوشمند، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و آشپزخانه، تلویزیون و بسیاری موارد دیگر می‌شود. شما همچنین می‌توانید از تخفیف‌هایی که در هر فصل ارائه می‌دهند، استفاده کنید. 

شرف دی جی یک توسعه دهنده املاک مستقر در دبی است که در میان چیزهای دیگر، نام‌های معروف متعددی مانند اپل، سامسونگ، سونی، دل، اچ پی، لنوو و مایکروسافت را در خود جای داده است. هر مشتری حتما برند مورد علاقه خود را در شرف دی جی پیدا خواهد کرد. بنابراین اگر به یکی از شعب شرف دی جی مراجعه کنید، مطمئناً می‌توانید چیزی برای خرید در این فروشگاه پیدا کنید.

فروشگاه Jacky’s Electronics UAE

Jacky’s Electronics یکی از معروف‌ترین و معتبرترین مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی است. در سال 1988، گروه جکی اولین فروشگاه خود را در میدان الناصر دبی تأسیس کرد و به اولین زیرمجموعه اصلی این شرکت تبدیل شد. این گروه متعاقباً در طول سال‌ها گسترش یافت و کسب‌وکارهای بیشتری را در دبی ایجاد کرد.

Jacky’s نمایندگی‌های مختلفی در سطح شهر دبی دارد، از جمله دبی مال، سیتی سنتر دیره، مرکز شهر عجمان، مرکز شهر شارجه و بسیاری موارد دیگر را می‌توان یافت.

Jacky’s Electronics در طیف گسترده‌ای از کالاهای الکترونیکی که نیازهای مصرف کنندگان روزمره را برآورده می‌کند، تخصص دارد. مواردی مانند لپ تاپ، تبلت، دسکتاپ، گوشی‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، لوازم خانگی و غیره. جکی الکترونیک یک فروشگاه یک مرحله‌ای با برندهای برتر جهان برای مشتریانی است که می خواهند محصولات اصل و برند را با ضمانت و کیفیت خریداری کنند. 

در کل، جکی دیدگاهی جهانی دارد و نیازهای مشتریان خود را درک می‌کند، به همین دلیل است که با رهبران صنعت در بازار مشغول به کار است. یعنی با شرکت‌های معروفی مانند اپل، سامسونگ، سونی، دل، اچ پی، لنوو و مایکروسافت و… کار کرده است. مطمئنا هر مشتری برند مورد اعتماد خود را در Jacky’s Electronics پیدا خواهد کرد.

فروشگاه JUMBO Electronics

JUMBO Electronics

یکی‌دیگر از مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی جامبو الکترونیک است. برند JUMBO در دبی یک مقصد خرید شناخته شده برای مصرف کنندگانی است که به دنبال بهترین قیمت در لوازم الکترونیکی دبی هستند. تقریباً چهار دهه است که این شرکت از جدیدترین فناوری‌ها و نوآوری‌ها بهره برده و همچنین یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده است که تلفن، کامپیوتر، سیستم‌های سینمای خانگی، آمپلی فایر، بازی، دوربین، لوازم جانبی و سایر کالاها را به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. 

جامبو دارای کارکنان حرفه‌ای و با دانش بالا در این زمینه است. کافی است تا در مورد برندی که به دنبال خرید آن هستید با Jumbo تماس بگیرید یا از نمایشگاه بزرگ الکترونیک دبی بازدید کنید.

بخوانید: مرکز خرید وافی دبی

 ویرجین مگاستور (Virgin Megastore UAE)

فروشگاه Virgin Megastore یک مقصد مشهور برای شیک‌پوشان است و بخش الکترونیک آن شامل برخی از محبوب‌ترین مارک‌های لوازم الکترونیک است. هدفون، کامپیوتر و بازی و همچنین گوشی، لوازم جانبی و سایر کالاها در این مرکز خرید گنجانده شده است.

با Virgin Megastore، مطمئناً می‌توانید ابزارهای جالب و همچنین سایر لوازم الکترونیکی مورد علاقه خود را پیدا کنید. آن‌ها موارد جالبی را نیز در مراکز خرید خود مانند کنسول‌های بازی، تلفن‌های همراه، ساعت‌های هوشمند، ابزارهای پیشرفته و بسیاری موارد دیگر به فروش می‌رسانند. 

فروشگاه  Emax Electronics UAE

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

ایمکس یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی است که 37 شعبه در امارات متحده عربی، عربستان سعودی، عمان، قطر و بحرین دارد. تمامی لوازم الکترونیکی مورد نظر خود مانند لپ تاپ، تبلت، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، تجهیزات بازی الکترونیکی و غیره را می‌توانید در ایمکس بیابید. این فروشگاه همچنین بهترین تخفیف‌ها را در وب‌سایت خود ارائه می‌دهد.

در کل ایمکس الکترونیک یک مقصد عالی برای خرید تمام وسایل و نیازهای الکترونیکی شماست. آن‌ها محصولات با کیفیت بالا را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌کنند و با ضمانت کامل درب محل زندگی یا اقامت شما تحویل می‌دهند. 

بخوانید: از دبی چی بخریم که سود کنیم

فروشگاه ای سیتی (Ecity)

Ecity مدتی است که زنجیره‌ای از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی چند برند در سطح جهانی را در سراسر مراکز خرید پیشرو امارات متحده عربی راه‌اندازی کرده است. 

E-City General Trading LLC یک شرکت است که در سال 2008 در دبی تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در گروه Al Batha شارجه قرار دارد. این گروه دارای بیش از 20 شرکت مستقل است که بر بخش‌های متنوعی مانند خودرو، داروسازی و تولید قراردادی در میان سایرین تمرکز می‌کنند تا فضای کسب‌وکار رو به افزایش در امارات متحده عربی ایجاد شود.

وب سایت تجارت الکترونیک آن‌ها نه تنها خدمات، بلکه محصولاتی را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانند در هر نقطه از سراسر جهان بدون محدودیت خریداری کرد و تحویل گرفت. این یکی از ویژگی‌های خاص این شرکت است. 

بخوانید: مرکز خرید امارات مال

ایروس دیجیتال (Eros Digital)

Eros Digital

Eros Group یک شرکت جهانی است که برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای گسترش خود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا دارد. این تجارت مستقر در امارات قبلاً با موفقیت با برخی از مشهورترین مارک‌های جهان برای توزیع و همچنین مدیریت بوتیک‌های برند خود در بازارهای منتخب در MENA همکاری کرده است. 

آن‌ها تعدادی مراکز فروش و نمایندگی دارند که به صورت برجسته به فروش لوازم الکترونیک و لوازم خانگی مشغول هستند. برخی از برندهای الکترونیکی که ایروس دیجیتال توزیع می‌کند عبارت‌اند از: سامسونگ، هیتاچی، TCL، آمازفیت، هواووی، میدیا، لینکسیس، از جمله گوشی‌های آیفون و سامسونگ و غیره. 

پیشنهاد ما: تور ارزان دبی با سه کلیک!

فروشگاه گراند دیجیتال (Grand Stores Digital)

گراند استورز یکی دیگر از مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی از زمان تاسیس خود در سال 1981، توزیع‌کننده و خرده فروش پیشرو در محصولاتی از بخش‌های فناوری، چمدان، زیبایی و خانه است. برای مثال،  لوازم الکترونیکی مصرفی مانند باندهای صوتی که می‌توانید هر نوعی را که می‌خواهید با ویژگی‌های جدید بخرید. حتی سیستم‌های پزشکی که به مردم کمک می‌کنند زندگی سالم‌تری از طریق مواردی مانند دستگاه‌های فشار خون داشته باشند.

همه این‌ها نمونه‌هایی هستند که گراند استورز در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند. 

سوپرمارکت کارفور (Carrefour Supermarket)

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

سوپرمارکت کارفور یک فروشگاه مواد غذایی محبوب در امارات است. آن‌ها بخشی برای فروش رایانه، تلویزیون، تلفن همراه و سایر ابزارها از برندهای مختلف برای مشتریان خود دارند تا با قیمت‌های تخفیفی به مشتریان خود ارائه دهند. شما می‌توانید قیمت‌های تخفیف باورنکردنی را به خصوص در فصل خرید وسایل در دبی دریافت کنید.

هایپر مارکت لولو (Lulu Hypermarket)

در حالی که هایپر مارکت لولو یک فروشگاه مواد غذایی نیز هست، شما از اقلام الکترونیکی زیادی که می‌توانید از این فروشگاه پیدا کنید، شگفت‌زده خواهید شد. لولو تخفیف‌هایی را برای لوازم الکترونیکی ارائه می‌دهد.

به عبارتی دیگر، هایپر مارکت لولو مکانی تک توقف برای تمام نیازهای الکترونیکی شماست. یکی از بهترین مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی، از تلویزیون و بازی‌های ویدیویی گرفته تا لپ‌تاپ، در اینجا به هر چه که نیاز داشته باشید، پیدا خواهید کرد. هایپر مارکت لولو یک گنجینه برای هر کسی است که به دنبال خرید اقلام الکترونیکی است. اگر هم در فصل تخفیفات به این فروشگاه بروید، مطمئنا از دیدن قیمت‌ها سوپرایز خواهید شد. 

بخوانید: همه چیز درباره ی بازار طلا دبی

هایپر مارکت نستو (Nesto Hypermarket)

Nesto Hypermarket

هایپر مارکت نستو نیز مانند کارفور و لولو است، آن‌ها به عنوان سوپرمارکتی شروع به کار کردند که به اقلام خواربارفروشی می‌پردازد، اما کم‌کم پیشرفت کردند و گجت‌ها، لوازم خانگی و الکترونیک را نیز به عنوان بخشی از کالاهایی که می‌فروشند، تبدیل شدند. می‌توانید در فصل فروش ابزارهای دیجیتال در دبی قیمت‌های خوبی پیدا کنید.

العین کامپیوتر پلازا (Al Ain Computer Plaza)

یکی از مراکز خرید وسایل الکترونیکی در دبی است که می‌توانید لپ‌تاپ، سخت‌افزار و نرم‌افزار ارزان، مک‌بوک، رایانه و غیره بخرید. اگر می‌پرسید چرا اینجا مکان خوبی برای خرید لوازم الکترونیکی است، باید بگوییم که مغازه‌های اینجا همان‌هایی هستند که اقلام عمده فروشی به شرکت‌های مختلف و فروشگاه‌های فناوری در داخل مراکز خرید عرضه می‌کنند.

اگر قصد خرید عمده را دارید، به این مکان سر بزنید و از بین فروشگاه‌های موجود یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید بسیاری از تعمیرگاه‌های کامپیوتر را در Al Ain Computer Plaza پیدا کنید. کافی است به خط سبز مترو دبی بروید و از ایستگاه مترو الفهیدی خارج شوید تا به این مکان برسید.

بخوانید: مرکز خرید دبی مال

فروشگاه های کامپیوتر در بازار مینا (Computer Shops in Meena Bazaar, Bur Dubai)

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی

بازار مینا در بر دبی به عنوان یک مکان محبوب برای خرید منسوجات، مد و سایر وسایل ارزان شناخته شده است. اما فروشگاه‌هایی نیز در اینجا وجود دارد که می‌توانید لپ تاپ و کامپیوتر ارزان قیمت را خریداری کنید. برخی از لپ‌تاپ‌های دست دوم و رایانه‌های بازسازی‌شده در این فروشگاه‌ها با قیمت‌های ارزان و باورنکردنی به فروش می‌رسند. 

فقط توجه داشته باشید که قبل از خرید این اقلام، داشتن دانش فنی در مورد رایانه مهم است زیرا اکثر این موارد کاملاً جدید نیستند. اگر فقط مایل به خرید اقلام کاملاً جدید هستید، بهتر است رایانه یا لپ تاپ را از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی ذکر شده در قسمت‌های قبل خریداری کنید.

رویداد جی تکس (Gitex Shopper Event at DWTC)

این یکی از مراکز خرید وسایل الکترونیکی در دبی نیست، بلکه خود یک رویداد و جشنواره است. جی تکس یکی از مکان‌هایی است که اگر در طول بازدید خود شانسی برای این رویداد داشته باشید، می‌توانید بهترین خرید ممکن را در آن به دست آورید.

Gitex Shopper Dubai رویدادی است که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود و در آن بسیاری از فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی بیشترین فروش را خواهند داشت. این یک راه عالی برای به دست آوردن وسایل مورد نیازتان و در عین حال حمایت از مارک‌های مورد علاقه خود با خرید محصولات آن‌ها از طریق خرده فروشان شخص ثالث است.

فروشگاه‌های مختلف شرکت‌کننده در این جشنواره بهترین قیمت‌ها و هزینه‌های رایگان را برای رایانه‌ها، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های همراه، دوربین‌ها، تبلت‌ها و سایر لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی ارائه می‌کنند. در اینجا فروشندگان واقعا سخت کار می‌کنند تا مطمئن شوند که می‌توانند قیمت های فوق العاده‌ای را برای مشتریانی مانند شما ارائه دهند.

بخوانید: حراج در دبی در سال 2023؛ جشنواره ای که نباید از دست بدهید!

نکاتی هنگام خرید لوازم الکترونیکی در دبی که باید بدانید

  • این مواردی گفته شده بهترین مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی هستند. اگر کامپیوتر، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و سایر لوازم و وسایل الکترونیکی خریداری می‌کنید، بهتر است که از بین این مکان‌ها انتخاب کنید.
  • با محدود کردن انتخاب‌های خود به بهترین فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی در دبی در زمان و گشت و گذار بی جهت خود صرفه‌جویی کنید.
  • با مراجعه به این فروشگاه‌ها بدون دردسر و با اطمینان خرید خواهید کرد. 
  • در این مراکز خرید مطمئن باشید که انواع محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مناسب پیدا کنید.
  • از کارکنان حرفه‌ای و مطلع آن‌ها کمک بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

از آخرین قیمت هتل های دبی خبر دارید!؟

حرف آخر 

این لیست از مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی به شما کمک می‌کند تا ابزارهای الکترونیکی عالی را در این شهر پیدا کنید. مطمئن شوید که وقت خود را به خوبی و درستی صرف کرده و فروشگاه لوازم الکترونیکی را انتخاب کنید که مناسب نیاز شما باشد. 

سوالات متداول

مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی کدامند؟

مرکز خرید دبی مال، مرکز خرید امارات مال، مراکز تجاری الغریر

کدام مرکز خرید دبی وسایل دیجیتال با کیفیت بالا ارائه می‌دهد؟

مرکز خرید امارات مال به عنوان یک مرکز خرید لوکس با وسایل دیجیتال معتبر و با کیفیت شناخته می‌شود.

آیا در مراکز خرید دست دوم دبی نیز وسایل دیجیتال موجود هستند؟

بله، در مراکز خرید دست دوم دبی نیز می‌توانید وسایل دیجیتال از قبیل لپ‌تاپ و گوشی همراه دست دوم را پیدا کنید.

نظرات کاربران