بازارهای عمده فروشی دبی
29 خرداد 1401
دبی

لذت خرید در بازارهای عمده فروشی دبی

بازارهای عمده فروشی دبی، جادوی خریدی را به تصویر می‌کشند که در آن رنگ‌ها، عطرها و اشیاء گوناگون، سفر خرید را به تجربه‌ای هنری و سرگرم‌کننده تبدیل می‌کنند. در این مراکز فروشگاهی بزرگ، از بازارهای سنتی تا مجتمع‌های مدرن، هرکدام یک داستان جالب از زندگی دبی را با خود به همراه دارند. خرید در بازارهای عمده فروشی دبی، یک سفر فراتر از خرید معمولی است، جایی که هر گونه توقع شما از خرید، با لمسی از فرهنگ و هنر این شهر همراه می‌شود و بهترین‌ها را با قیمت‌های باورنکردنی در اختیارتان قرا می‌‌دهد‌.

رزرو تور دبی

اگر بلیط هواپیما دبی را رزرو کرده اید؛ پس این بازارها را از قلم نیاندازید

بازار عمده فروشی اوت لت دبی( Dubai Outlet  Mall )

بازارهای عمده فروشی دبی

اگر شماهم جز آن دسته از افرادی هستید که خریدکردن بخش جدایی‌ ناپذیر از سفرتان محسوب می‌شود، به شما اکیدا پیشنهاد می‌کنیم که حتما به مرکز خرید عمده “اوت لت دبی” سری بزنید. در این مرکز خرید شما بیش از ۲۴۰ مغازه برای انتخاب اجناس مورد نظرتان پیش‎‌رو دارید. پس با خیال راحت از میان طیف وسیعی از انواع لباس گرفته تا کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و… از برند‌های مختلف را سفارش‌ داده و خریداری کنید.

امکانات بازار عمده فروشی اوت لت دبی

  • بیش از 1300 تنوع برند
  • مناسب برای خرید سوغاتی
  • مجموعه های سرگرمی برای کودکان
  • کارت های تخفیف! ( اوت لت پلاس)
  • فودکورت 24 ساعته

ساعت کاری بازار عمده فروشی اوت لت 

از شنبه تا چهارشنبه: ۱۰ صبح تا ۲۲

روزهای پنج‌شنبه و جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

بخوانید: اوت لت مال دبی؛ برندهای خوب را ارزان بخرید!

نحوه دسترسی به بازار عمده فروشی اوت لت 

شما عزیزان می‌توانید همه روزه با توجه به ساعات کاری این مجتمع از طریق اتوبوس، تاکسی یا با خودرو شخصی به این مرکز خرید جذاب مراجعه‌کنید.

بازار عمده فروشی اوت لت:

دبی – کیلومتر ۶۶ جاده العین

بازار عمده فروشی دراگون (dragon mart)

بازارهای عمده فروشی دبی، دراگون

رشد چشمگیر اقتصاد خاورمیانه در اواخر قرن بیستم باعث‌شد تا کشورهای اروپایی و آسیای شرقی ازجمله چین، مشتاق‌شوند تا اجناس و کالاهای خود را به قلب تجارت و اقتصاد خاورمیانه یعنی دبی معرفی‌کنند. از این رو چینی‌ها تصمیم‌گرفتند، بزرگترین مرکز تجاری منحصربه فرد را برای کالاهای خود در شهر دبی احداث‌کنند و آن را با نماد اژدها از سایر مراکز عمده خرید متمایزکنند. چراکه اژدها از دیرباز تاکنون نماد کشور چین بوده‌است. نکته جالب در مورد مرکز خرید دراگون این است که شما فقط کالاهای چینی را می‌توانید خریداری‌ کنید و گزینه دیگری از سایر برندها در سبد خرید شما وجود نخواهد داشت. همچنین جالب است بدانید که محبوبیت این مرکز خرید باعث شده‌است  تا سازندگان این مجموعه، شعبه دوم این مرکز خرید را در شهر دبی  با نام دراگون مارت ۲ راه‌اندازی‌ کنند!

بخوانید: همه چیز درباره منطقه القوز دبی و امکانات آن

امکانات بازار عمده فروشی اژدها در دبی

  • رستوران و کافی شاپ های لوکس با مناظر زیبا و چشم نواز
  • پارکینگ رایگان با ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو
  • تنوع محصول از مبلمان و وسایل الکترونیکی گرفته تا اسباب بازی و مصالح ساختمانی

ساعت کاری بازار عمده فروشی اژدها در دبی

از دوشنبه تا پنج‌شنبه: ۱۰ صبح تا ۲۳

از جمعه تا یکشنبه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

نحوه دسترسی به بازار عمده فروشی اژدها در دبی:

فاصله شما از این مجتمع تا فرودگاه بین‌المللی دبی ۲۰ دقیقه است و لازم به ذکر است که شما با طی‌کردن مسیری حدودا۴۰ دقیقه‌ای به بندر جبل علی می‌رسید.

آدرس بازار عمده فروشی اژدها در دبی

دبی – جاده العویر به سمت حتا – جنب جاده شیخ محمد بن زاید – واقع در تقاطع ۵.

همین حالا تور ارزان دبی را رزرو کنید.

بازار عمده فروشی دراگون ۲ (2 dragon mart )

بازارهای عمده فروشی دبی

مرکز خرید دراگون مارت ۲ دبی  یکی از بزرگترین قطب‌های فرهنگ و تجارت مشرق زمین در شهرهای توسعه‌یافته در سراسر جهان است. این مرکز خرید مغازه‌های فرهنگی با تم سنتی شرقی را در دل خود و در محله ابوموسی جای داده‎است. این بازار عمده فروشی در دبی مستقیما برای عرضه محصولات از چین، خاورمیانه و همچنین بازارهای شمال آفریقا افتتاح شده‌است . تجار و تولیدکنندگان چینی با هدف معرفی و فروش اجناس چینی این مجموعه را در ۷ دسامبر ۲۰۰۴ احداث‌کردند. 

بخوانید: محبوب ترین مکان های اینستاگرامی دبی؛ مثل اینفلوئنسرا عکس بگیرید!

امکانات جانبی مرکز خرید عمده فروشی اژدها ۲ در دبی

  • کافی شاپ و رستوران
  • سالن های بزرگ سینما

ساعت کاری بازار عمده فروشی اژدها ۲ در دبی

از یک شنبه تا چهارشنبه: ۱۰ صبح تا ۲۲

از پنج شنبه تا شنبه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

در طی ماه رمضان در ایام هفته از روزهای شنبه تا یکشنبه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

آدرس بازار عمده فروشی اژدها ۲ در دبی

 دبی – جاده العویر – تقاطع ۵.

بخوانید: حراج در دبی در سال 2023؛ جشنواره ای که نباید از دست بدهید!

بازار عمده فروشی نایف (Naif souq)

بازارهای عمده فروشی دبی

اگر علاقمند به بازدید از قدیمی‎ترین و اصیل‌ترین بازار عمده فروشی در دبی هستید، به شما توصیه می‌کنیم حتما سری به بازار نایف بزنید. نکته جالبی که در مورد این بازار عمده فروشی به چشم می‌خورد این است که بر خلاف ظاهر سنتی بازار، مغازه‌های این مرکز خرید بسیار لوکس و امروزی هستند. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع مختلف ادویه‌جات مانند زعفران، عود و همچنین پارچه و وسایل دست‌ساز و …  در طعم‌ها، رنگ‌ها و کیفیت‌های مرغوب خریداری کنید.

امتحان رستوران های خوشمزه عربی در اینجا آسان است!

ساعت کاری بازار عمده فروشی نایف

همه روزه: از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۸:۳۰

آدرس بازار عمده فروشی نایف

دوبی – خیابان نایف – نزدیک پاسگاه پلیس نایف

بخوانید: مراکز خرید وسایل دیجیتال در دبی؛ لپ تاپ از کجا بخریم؟

بازار عمده فروشی مرشد دبی (Bazaar Guide)

بازارهای عمده فروشی دبی، مرشد دبی

اگر علاقه‌مند هستید هنگام سفر به دبی و بازدید از بازارهای عمده فروشی این شهر، در یک محیط ایرانی قراربگیرید و با هم زبانان خودتان مواجه‌شوید، حتما سری به بازار مرشد دبی بزنید. در مورد نام‌گذاری این بازار باید گفت که نام بازار مرشد را از اسم یک بازرگان صاحب نام، که تردد زیادی به دبی داشته‎است، انتخاب کرده‌اند. این بازرگان صاحب نام ، برای امور تجاری خود تعدادی مغازه در این محل احداث می‌کند و بعد از این اتفاق، تجار دیگر هم به ساخت مغازه می‌پردازند. اینگونه شد که، بازار مرشد در منطقه دیره شکل‌گرفت. درحال حاضر مغازه های این بازار متعلق به ایرانیان است و شما می‌توانید هنگام خرید در این بازار به راحتی فارسی صحبت‌کنید. توصیه می‌کنیم بازدیدتان را از این بازار به دلیل گرمای هوا به اوایل روز موکول‌کنید.

امکانات بازار عمده فروشی مرشد دبی

  • شهر بازی کودکان
  • نزدیکی به معابد زیبای هندی و جاذبه های تفریحی

ساعت کاری بازار عمده فروشی مرشد دبی

شنبه تا دوشنبه: از ۹ صبح تا ۲۳

سه شنبه تا پنجشنبه: از ۹ صبح تا ۲۲

جمعه: تعطیل

آدرس بازار عمده فروشی مرشد دبی

دبی – منطقه دیره السبخه

بخوانید: بهترین مراکز خرید دبی را از دست ندهید!

بازار عمده فروشی ادویه جات در دبی (spice market)

بازارهای عمده فروشی دبی، ادویه جات

لذت خرید‌کردن در بازارهای ادویه دبی در دیره را به هیچ‌وجه ازدست‌ندهید این بازار عمده فروشی  به‌ خاطر کوچه‌های باریک و مغازه‌هایی پر از ادویه‌جات از سراسر جهان، معروف شده‌است. بازار ادویه دبی دارای چندین فروشگاه است که زعفران را با کیفیتی عالی می‎‌فروشند و به همین دلیل این بازار، بازدیدکنندگان را به سفری باشکوه به دنیای ادویه‌ها می‌برد. رایحه خاکی زیره و دارچین یا عطر دودی فلفل و فلفل قرمز را در این بازار سنتی تجربه‎‌کنید. برخی از برجسته‎ترین بازارهای منبع برای ادویه‌جات، عبارتنداز: هند، پاکستان، ایران، ترکیه و سایر کشورهای خاورمیانه و آسیا. شما می‌توانید علاوه بر آشنایی با انواع ادویه‌جات، با کلیه داروهای گیاهی آشنا شوید و از خواص آن‌ها برای درمان یک سری از بیماری‌ها استفاده‌کنید. جذاب‌ترین موضوع در مورد این بازار عمده فروشی دبی این است که به غیر از ادویه‌جات و ترشی‌جات در بازار ادویه، تعدادی مغازه دیگر نیز وجود دارد که انواع مختلفی از سوغاتی‌های دبی را از جمله لباس، شال، لوازم جانبی و عطر می‌فروشند.

ساعات کاری بازار عمده فروشی ادویه جات در دبی:

ازشنبه تا جمعه: ۷:۳۰ تا ۱۷

یکشنبه: تعطیل

آدرس بازار عمده فروشی ادویه جات در دبی

آدرس: دبی – منطقه دیره – منطقه  الراس‎

بازار سنتی و عمده فروشی پارچه فروشی دیره دبی (textile whole sale bur dubai)

بازارهای عمده فروشی دبی

تا به حال درمورد پرازدحام‌ترین و رنگارنگ‌ترین بازار پارچه فروشی دبی شنیده‌اید؟! اگر علاقه‌مند به خرید پارچه‌های سنتی و کار شده دستی هستید، حتما سری به مرکز خرید پارچه فروشان سنتی دیره بزنید. این بازار نزدیک نهر دبی قرارگرفته‌است. در این بازار عمده فروشی دبی می‌توانید انواع پارچه‌های: ابریشمی، کتانی، ساری‌های هندی، پارچه های توری، قیطان و … خریداری‌کنید.

آدرس بازارعمده فروشی  پارچه در دبی:

دبی – خیابان الفهیدی

ساعت کاری بازارعمده فروشی  پارچه در دبی:

دوشنبه تا جمعه: از ۹ صبح تا ۲۱

شنبه: از ۹صبح تا ۱۷

یکشنبه: تعطیل

بخوانید: از دبی چی بخریم که سود کنیم

جمعه بازار عمده فروشی مسافرتی در دبی (textile whole sale bur dubai)

بازارهای عمده فروشی دبی، جمعه بازار

خرید‌کردن از جمعه بازارها همیشه می‌تواند چاشنی خوبی کنار سفرکردن باشد. اگر شما هم عاشق خرید‌کردن از بازارهای روز دبی هستید، می‌توانید سری به جمعه بازار دبی بزنید و از حال‌وهوای خرید در یک روز تعطیل لذت ببرید. شما در این بازار می‌توانید کالاهای متنوعی ازجمله: صنایع دستی، فرش، قالیچه و محصولات ارگانیک مانند تخم مرغ، میوه، سبزی، عسل، نان، مربا، برنج و… را با بهترین قیمت خریداری کنید. این بازار جذاب و محلی جزء یکی از وسیع‌ترین بازارچه های روز در دبی است.

آدرس بازار عمده فروشی مسافرتی در دبی:

دبی – منطقه القوز – خیابان شیخ زاید – میدان تایمز.  

ساعت کاری بازار عمده فروشی مسافرتی در دبی:

روزهای جمعه: از ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر

بخوانید: قیمت سفر به دبی در 2023

مرکز خرید طلای عمده فروشی دبی (deria gold souk)

بازارهای عمده فروشی دبی

شما در بازار طلای دبی می‌توانید هر طرحی از دستبند، گردنبند، طلا و…. را با مناسب‌ترین قیمت خریداری‌کنید. در این بازار می‌توانید از جواهراتی با طرح‌های پیچیده ایتالیایی تا جواهرات هندی مسحورکننده مورد نظرتان را خریداری‌کنید. با جست‌وجو در بازار طلای دیره دبی به راحتی می‎توانید زیور‌آلات طلایی که دست‌سازنیستند، را به قیمت طلای خام خریداری کنید. جالب‌است بدانید که بسیاری از بازرگانان به دلیل پایین‌بودن قیمت طلا در این بازار، تمامی خریدهای خود را از این بازار انجام می‌دهند.

ساعات کاری بازار طلای عمده فروشی دبی:

از دوشنبه تا پنجشنبه: از ۹:۳۰ صبح تا ۲۱

جمعه: از ۱۶ تا ۲۱

آدرس بازار طلای عمده فروشی دبی:

دبی – منطقه دیره – ساختمان Gold Corner Building –  طبقه سوم

بازار عمده فروشی مینا دبی (Mina bazar dubai )

بازارهای عمده فروشی دبی، مینا

هنگام سفر به دبی با بازدید از بازار هندی مینا در این کشور، اجناس خاص و خوراکی‌های متنوع هندی را خریداری‌کنید. پوشش مغازه‌ها در این بازار کاملا متفاوت است و به محض ورود، حیرت‌زده خواهید شد. البته نام دیگر این بازار “cosmos lane” است اما رانندگان تاکسی به دلیل شباهت این بازار به رنگارنگ‎بودن بازارهای دهلی، نام آن را به بازار مینا تغییرداده‌اند.

بخوانید: تفریحات رایگان دبی؛ بدون کیف پول خوش بگذرانید!

دسترسی به بازار عمده فروشی مینا دبی:

شما برای دسترسی به بازار مینا، می‌توانید با اتوبوس در ایستگاه ۷ C فهیدی پیاده‌شوید. از طریق مترو نیز می‌توانید در خط سبز ایستگاه ۲ الفهیدی پیاده‌شوید.

ساعت کاری بازار عمده فروشی مینا دبی:

تمام روز هفته از شنبه تا پنجشنبه: ۸ صبح تا ۱۲ شب

جمعه: از ۲ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب

تمام روز هفته از شنبه تا پنجشنبه در ماه رمضان: ۱۰ صبح تا ۱۲ نیمه شب

آدرس بازار عمده فروشی مینا دبی:

دبی  – خیابان الفهیدی

بخوانید: حراج در دبی در سال 2023؛ جشنواره ای که نباید از دست بدهید!

بازار عمده فروشی الکرامه دبی  (alkerame)

برای تجربه یک خرید با قیمتی فوق‌العاده، آسان و ارزان می‌توانید به بازار الکرامه در دبی سری بزنید. این مرکز خرید بیش از ۳۰۰ مغازه را در خود جای داده‌است. در این بازار می‌توانید انواع کیف‌های دستی، لباس ورزشی و سایر کالاها را از برندهای مختلف با بهترین کیفیت و قیمت خریداری‌کنید. جالب است بدانید که در رستوران‌های این مرکز خرید می‌توانید مزه انواع غذاهای هندی، پاکستانی و عربی را تجربه‌کنید. یادتان باشد حین گردش میان رستوران‌های این بازار، بازدید از رستوران Jaffer Bhai ”  پادشاه بریانی بمبئی” را فراموش‌نکنید.

ساعت کاری بازار عمده فروشی الکرامه دبی:

شنبه تا پنجشنبه: ۷ تا ۲۳

جمعه: ۷ تا ۱۱ ۱۶ تا ۲۲

آدرس بازار عمده فروشی الکرامه دبی:

دبی – منطقه الکرامه

بازار عمده فروشی ابن بطوطه (Ibn Battuta)

بازارهای عمده فروشی دبی

مرکز خرید ابن بطوطه، در خیابان شیخ زاید با حدود ۲۵۷ مغازه می‌تواند گزینه جذابی برای خرید کردن باشد. اگر علاقه‌مند به خرید کالای اصل در دبی هستید و کیفیت برایتان ملاک اصلی است، پس بازدید از این مرکز خرید را ازدست‌ندهید.

امکانات بازار عمده فروشی ابن بطوطه:

  • ۲۱ سینما با پرده گرند مگاپلکس که جزء با‌کیفیت‌ترین پرده نمایش‌های سینما در دبی است. شما در این سینما علاوه بر تماشای فیلم‌های سه بعدی، می‌توانید فیلم‌های با کیفیت را بر روی پرده‌ای با ارتفاع ۴۴ فوت و عرض ۷۰ فوت تماشاکنید.
  • صرف غذا از بین ۵۰ رستوران به انتخاب دلخواه خودتان

ساعت کاری بازار عمده فروشی ابن بطوطه:

یکشنبه تا پنجشنبه: ۱۰ صبح تا ۲۲

جمعه تا شنبه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد

آدرس بازار عمده فروشی ابن بطوطه:

دبی – خیابان شیخ زاید – منطقه مسکونی جبل علی

رزرو هتل دبی فقط با سه کلیک!

حرف آخر

اگر روزی تصمیم‌گرفتید که به دبی سفرکنید، توصیه می‌کنیم حتما از بازارهای عمده فروشی این شهر بی‌نظیر دیدن کنید. چراکه با این کار احساس سفر به کشورهای مختلف را خواهید‌داشت. زیرا می‌توانید اجناس و خوراکی‌هایی شگفت‌انگیز از سراسر دنیا را در این مراکز تجاری و بازارهای عمده فروشی دبی ببنید و خرید خاطره‌انگیزی را در سفر به دبی برای خود رقم‌بزنید.

سوالات متداول

بازارهای عمده فروشی دبی از چه ساعتی کار خود را آغاز می‌کنند؟

معمولاً از ۱۰ صبح می‌توان گشت‌وگذار در بازارهای عمده فروشی دبی را آغازکرد. البته استثنائاتی مانند تعطیلات یکشنبه، جمعه یا ماه مبارک رمضان نیز وجوددارد که باعث تغییر ساعت کاری می‌شود.

مرکز تجمع بازارهای عمده فروشی دبی کجاست؟

معمولاً خیابان شیخ زائد و منطقه دیره این شهر پذیرای بیشترین تعداد بازار عمده فروشی هستند.

آیا محدودیتی در خرید از بازارهای عمده فروشی دبی وجود دارد؟

خیر می‌توان طیف وسیعی از کالاهای متعدد از ادویه‌جات تا لوازم جانبی و انواع پوشاک را به صورت انبوه در این بازارها خریداری‌ کرد.

نظرات کاربران