Max Coen, Dorian
22 خرداد 1402
لندن

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن + معرفی سرآشپزهای معروف !

یکی از گزینه‌های جذاب سفر، خوردن غذاهای خوشمزه است. در لندن رستوران‌هایی با قیمت مناسب وجود دارد که برای صرف یک وعده غذایی گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند. هر رستورانی که در این مقاله به آن اشاره کردیم، به انتخاب یک سرآشپز معروف بوده‌است و می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. با ما و ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن همراه باشید!

بلیط هواپیما لحظه آخری ۵۰درصد را با سه کلیک رزرو کن

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Mitshel Ibrahim, Ombra

Mitshel Ibrahim, Ombra

این رستوران با سرآشپز کاربلد خود، یکی از رستوران‌های خوب لندن است. از غذاهای لذیذ آنجا می‌توانیم به کاری گوشت بره، ساگ پنیر و ساگ آلو اشاره کنیم. 

Pablo Urain Alfonso, Peckham Cellars

این غذاخوری یکی از رستوران ‌های ارزان‌قیمت لندن است که منوی کوتاهی از گوشت بریان، برنج، دیم‌سام و وانتان سرخ‌شده دارد.

فضای داخلی این غذاخوری، ساده، شیک و بی‌تکلف است و برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه، گزینه‌ای مناسب برای شما است.

بخوانید: معرفی شهر لندن؛ شهری با 300 زبان مختلف!

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Max Coen, Dorian

یکی از محبوب‌ترین و از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن ، رستوران Max Coen, Dorian است که نوآوری جالبی در ابداع طعم‌های خاص دارد. این رستوران همیشه شماره یک بسیاری از اهالی شهر است. مرغ با سس سویا و نودل قابلمه با ادویه کاری از غذاهای خوشمزه این رستوران است.

Karan Gokani, Hoppers

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن

این رستوران، غذاهای سنگاپوری و مالزیایی را بهتر از هر کس دیگری در محله چینی‌ها طبخ می‌کند. از غذاهای محبوب آنجا می‌توان به Char Keow Teoh، یک نوع نودل خوش‌طعم و دودی، یا غذای دریایی Wat Tan Hor و نودل‌های تخم‌مرغی که به طرز شگفت‌انگیزی خوشمزه هستند اشاره کرد.

Richard Corrigan, The Corrigan Collection

این مکان، یک اغذیه‌فروشی بدون سروصدا است. شاید در نگاه اول چیز خاصی نداشته‌باشد، اما به احتمال زیاد اگر به آنجا بروید، عاشق ساندویچ‌های پنینی‌اش که دارای پنیر چدار و گوجه فرنگی است می‌شوید. اگر قصد دارید برای ناهار به آنجا بروید، بهتر  است زودتر این کار را انجام بدهید؛ زیرا در ساعت‌های اولیه، یک صف جلوی مغازه برای صرف ناهار تشکیل می‌شود.

John Skotidas, Pachamama

این رستوران ارزان و باکیفیت لندن، به هات‌داگ‌های لذیذ و غذاهای ساده و خوشمزه‌اش معروف است. اگر به لندن رفتید، می‌توانید برای صرف یکی از وعده‌های غذاییتان روی این رستوران حساب کنید.

تور ارزان سه کلیک را رزرو کنید

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Meriel Armitage, Club Mexicana

Meriel Armitage, Club Mexicana

رستورانی که غذاهای گیاهی هندی لذیذ و فوق‌العاده‌ای سرو می‌کند. منویی بسیار طولانی دارد و مناطق و غذاهای مختلفی را شامل می‌شود؛ مانند شمال، جنوب، مرزهای هند و چین.

بنابراین غذاخوردن در آنجا تجربه جدیدی از چشیدن طعم‌های هندی را برایتان رقم می‌زند. از غذاهای معروف این رستوران به دوسا اشاره می‌کنیم که از طعم‌های تند پر می‌شود و به همراه سامبار و چاتنی سرو می‌گردد.

تالی نیز یکی از غذاهای لذیذ متعلق به مناطق جنوب هند است که یک وعده غذایی کامل به شمار می‌آید.

بخوانید: راهنمای سفر به لندن؛ اسرار آمیز و مینیمال

Josh Katz, Berber & Q

این رستوران یونانی قبرسی آنقدر ساده و بی‌تکلف است که اصلا فکر نمی‌کنید که رستوران است! بلکه احساس می‌کنید که در خانه کسی نشسته‌اید و مالک آنجا همزمان برایتان آشپزی و غذا سرو می‌کند.

فضای این رستوران، ساده، روستایی و پر از جذابیت است. گوشت خوک سوخته غذای اصلی آنجا است، اما کلفتیکویی که دارد هم خوشمزه است. به عنوان شروع می‌توانید سالاد پنیر کبابی هالومی، هوموس، سیب‌زمینی و سالاد یونانی را امتحان کنید.

Luke Farrell, Speedboat Bar and Plaza Khao Gaeng

از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن است. نودل کونگ فو آنجا که یک کاسه سوپ رشته‌ فرنگی رنگارنگ با روغن چیلی است، 12.80 پوند قیمت دارد. همچنین نودل‌های پهن و گوشت گاو تکه تکه شده آنجا نیز معروف است.

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Chantelle Nicholson, Apricity

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن

اگر به این رستوران رفتید، خوردن روتی کره‌ای، ماهی کاری سیاه، ساموسای پنجابی با سس تمر هندی تند، چاتنی نارگیل و سامبال را فراموش نکنید.

Johnnie Crow, Restaurant St Barts, Fenn, Nest

گریل مخلوط، پیش غذای سبزیجات، جگر بره کبابی با چربی بره از غذاهای لذیذ این رستوران در لندن است.

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Lello Favuzzi, Macellaio

چیزی ک در این رستوران لندن، شما را شگفت زده می‌کند، این است که منوی دسر در آن وجود ندارد، اما وقتی به آنجا می‌روید یک پیشخدمت می‌آید تا بستنی خانگی را که در یک دقیقه درست می‌شود به شما ارائه دهد و شما می‌توانید با همان آنجا را ترک کنید!

استیک تخت با سالاد سبز از غذاهای خوشمزه این رستوران است.

بخوانید: هزینه سفر به لندن + راهنمای خرید بلیط هواپیما

Chris Shaw, Townsend

Chris Shaw, Townsend

از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن که در جنوب لندن قرار دارد. از جمله غذاهای این رستوران می‌توانیم به سیخ ماهی، جلبک کلپ، سیب زمینی داغ و ترش و بادمجان و کلم‌ به سبک خانگی اشاره کنیم.

Tim Siadatan, Padella

رستورانی که در پشت بازار بارو قراردارد و تاکوهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند. شما همچنین می‌توانید چند بسته تاکو با سس در آنجا تهیه و در خانه نوش جان کنید.

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Marc Summers, Bubala

اگر در یک روز سرد لندن به دنبال غذایی گرم و لذیذ بودید، به این رستوران بروید و از سوپ نودل و رشته‌ای که دارد میل کنید.

بخوانید: جاهای دیدنی لندن در شب؛ کارهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید انجام دهید!

David Moore, Pied à Terre

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن

این مکان یکی از رستوران های ارزان لندن است که سرآشپز آنجا از مواد تازه برای طبخ غذا استفاده می‌کند. توصیه می‌کنیم که اگر به آنجا رفتید، گوشت گاو کبابی که در برگ فلفل پیچیده شده، ماهی ترد با سس ماهی، نودل شیشه‌ای و سس لوبیا سیاه سفارش دهید. تازه می‌توانید برای خود یک یکشنبه عالی به همراه بازدید از بازار گل جاده کلمبیا و مغازه‌های قدیمی بسازید.

Ben Tish, Cubitt House

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن با منویی فوق فصلی و روزانه دارد و بیشتر تمزکزش بر طعم‌های بریتانیایی و مدیترانه‌ای است و محصولاتی که در مزرعه رشد می‌کند را برای طبخ غذا به کار می‌برد. این مکان یکی از باارزش‌ترین رستوران‌های ناهارخوری در شرق لندن است، با یک تراس زیبا مشرف به مزرعه (جایی که می‌توانید محصولاتی را برای بردن به خانه بخرید). در آنجا نانواهای فوق‌العاده‌ای نیز وجود دارد. از غذاهای خوشمزه این رستوران می‌توانیم به رول بریوش بیکن با مربای فلفل قرمز و کره لینکلن شایر اشاره کنیم.

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Jack Croft and Will Murray, Fallow

یک رستوران پاکستانی خانوادگی در توتینگ ‌بک است که 24 ساعت باز است و و بسیار خوب عمل می‌کند. از جمله غذاهای آنجا می‌توانیم به بره، برنج با قارچ سرخ شده، تنوری روتی و مرغ کراهی اشاره کنیم.

بخوانید: گران‌ترین هتل‌ های لندن؛ مجلل و به سبک ویکتوریایی

Chris Galvin, Galvin Bar and Grill

Chris Galvin, Galvin Bar and Grill

منوی این رستوران فصلی است و درواقع چیزی از بازتاب بازار است. راویولی کدوحلوایی، قارچ و راگو از غذاهای خوشمزه این رستوران است.

Ayo Adeyemi, Akoko

یک کباب‌فروشی ترکی عالی که کوفته بره خوش‌طعمی دارد.

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن؛ Chet Sharma, Bibi

از رستوران های خوب لندن که فقط شاورما سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم شاورما مرغ و بره آنجا را امتحان کنید.

بخوانید: کارهایی که باید در سفر به لندن در بهار انجام دهیم!

Robin Gill, Bottle + Rye, Sorella, Bermondsey Larder and Darby’s

ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن

از جمله غذاهای این رستوران می‌توانیم به نان بِیگِل و گوشت گاو نمکی اشاره کنیم.

Imad Alarnab, Imad’s Syrian Kitchen

یکی دیگر از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن! یک نانوایی سوریه در جاده Uxbridge که صبحانه شگفت‌انگیز و بهترین شیرینی‌های سوری  را سرو می‌کند که بسیار ارزان‌تر از هر کروسانی هستند. طعم پیتای پخته شده در فر آن‌ها نیز واقعا لذیذ است.

رزرو هتل خارجی

کلام پایانی

امیدواریم که هنگام سفر به لندن به این مقاله رجوع کنید و از صرف غذاهای خوشمزه در رستوران های خوب لندن لذت ببرید. شما به کدامیک از ارزان ‌ترین رستوران‌ های لندن خواهید رفت؟

سوالات متداول

آیا در لندن رستوران‌های ارزان قیمت وجود دارد؟

بله، لندن دارای انواع رستوران‌هایی است که ارائه‌دهنده غذاهای با کیفیت و در عین حال با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه هستند.

چگونه می‌توانم رستوران‌های ارزان در لندن را پیدا کنم؟

می‌توانید با استفاده از برنامه‌ها و وبسایت‌های امتیازدهی به رستوران‌ها مانند TripAdvisor یا Google Reviews، رستوران‌هایی با امتیاز بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه را پیدا کنید.

کدام نواحی لندن بیشترین تعداد رستوران‌های ارزان قیمت را دارند؟

مناطقی مانند شوردیچ، کمدن، و بریک لین شهرت دارند به داشتن انواع رستوران‌ها و کافه‌هایی با قیمت‌های مناسب.

آیا در لندن رستوران‌هایی با غذاهای جهانی و قیمت ارزان وجود دارد؟

بله، لندن میزبان رستوران‌هایی است که غذاهای از سراسر جهان را با قیمت‌های ارزان ارائه می‌دهند، از جمله غذاهای آسیایی، اروپایی، و خاورمیانه‌ای.

نظرات کاربران