خرید بلیط هواپیما لندن
26 شهریور 1401
لندن

هزینه سفر به لندن + راهنمای خرید بلیط هواپیما

لندن

لندن یکی از متنوع‌ترین و پویاترین شهرهای روی زمین است و چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. از تاریخ باورنکردنی گرفته تا موزه‌های منحصر به فرد تا رستورانی درجه یک و بهترین سالن‌های تئاتر دنیا! لندن واقعاً همه چیز را برای جذب گردشگران از سراسر دنیا دارد.به همین دلیل سالانه میلیون‌ها گردشگر برای بازدید از این شهر راهی بریتانیا می‌شوند. اگر شما هم یکی شیفتگان رودخانه تیمز، هوای همیشه بارانی، برج ساعت و یا موزه های متنوع لندن هستید، بلیط هواپیما لندن را بخرید و با ما راهی این شهر بشوید. اما قبل از این سفر بیایید با هم هزینه سفر به لندن را بررسی کنید. این مطلب برای اینکه از جزییات سفر به لندن و نحوه خرید بلیط هواپیما مطلع شوید، اطلاعات خوبی را در اختیارتان می‌گذارد.

اگرچه لندن یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است، اما می‌توان با بودجه کمی هم از این شهر بازدید کرد. سفر به لندن در کمترین حالت ممکن و به طور متوسط 60 تا 120 پوند در روز هزینه دارد.اگر در اقامتگاه‌های مقرون به صرفه بمانید، غذاهای خود را بپزید و از جاذبه‌های عمدتا رایگان بازدید کنید، می توانید با بودجه پایین‌تری به این شهر سفر کنید. اما اگر ترجیح می دهید در هتل‌های نسبتاً لوکس بمانید و حداقل یک بار در روز بیرون غذا بخورید، بودجه بیشتری لازم است.

هزینه اقامت در لندن

لندن

اولین جنبه از هزینه سفر به لندن هزینه اقامت است؛ چراکه بیشترین درصد از هزینه متوسط سفر به لندن را به خود اختصاص می‌دهد. توجه کنید مکان‌های اقامتی سنتی در لندن می‌تواند فوق‌العاده گران باشد. این اقامتگاه‌ها شامل دژهای قدیمی و حتی هاستل های کوچک هم هستند.

میانگین قیمت یک هتل در لندن 130 پوند در هر شب است و هرچه هتل به مرکز لندن نزدیکتر باشد قیمت آن به طور قابل توجهی بالاتر است. اگر می خواهید هزینه سفرتان کمتر باشد در یک خوابگاه هاستل در مرکز لندن یا اطراف آن بمانید. خوابگاه را خیلی دورتر از مرکز لندن انتخاب نکنید، چراکه به ناچار زمان زیادی را صرف حمل و نقل عمومی خواهید کرد.

اگر به عنوان یک زوج یا با یک دوست سفر می‌کنید، می‌توانید با گرفتن یک اتاق خصوصی در هاستل در هزینه‌های سفرتان صرفه‌جویی کنید. با این حال، هاستل‌های مرکزی لندن به اندازه یک هتل ارزان قیمت گران هستند و قیمت آنها برای ساده‌ترین اتاق‌ها حدود 130 پوند است.

البته اجاره یکواحد مسکونی از وبسایت‌هایی ماند airbnb  در لندن گزینه اقتصادی دیگری است که هزینه‌های سفرتان به لندن را کاهش می‍‌دهد.به طور متوسط، یک اتاق خصوصی در Airbnb در مرکز لندن یا نزدیک به آن ( بسته به موقعیت مکانی) حدود 50 پوند برای هر شب هزینه دارد. اگر این هزینه را بین دو نفر تقسیم کنید، می‌توانید اقامت کاملا مقرون به صرفه‌ای در لندن داشته باشید.

بنابراین برای یک اقامت مقرون به صرفه برای هر نفر، حدود 25 پوند در هر شب بایستی هزینه کنید.

هزینه حمل و نقل در لندن

لندن

لندن بسیار بزرگ است و به‌طور تعجب‌انگیزی تعداد زیادی از بازدیدکنندگان چیزی در رابطه با وسعت این شهر نمی‌دانند. به محض اینکه از یکی از فرودگاه‌های لندن بیرون آمدید، متوجه فاصله یک ساعته آنها با مرکز شهر می‌شوید. رسیدن به مرکز لندن حداقل یک ساعت طول می‌کشد، بنابراین باید هزینه رفت و آمد از فرودگاه تا مرز شهر را هم در نظر بگیرید، مگر اینکه بخواهید روزانه حدود 20 مایل پیاده‌روی کنید!

دسترسی به مرکز لندن از فرودگاه

لندن

اولین چیزی که باید در مورد هزینه‌های حمل و نقل داخلی در نظر بگیرید، این است که آیا از فرودگاه به مرکز لندن می‌روید؟ خدمات هوایی در لندن، توسط شش فرودگاه مختلف انجام می‌شود: هیترو، گاتویک، استانستد، لوتون، لندن سیتی، و لندن ساوت اند که تنها دو فرودگاه (هیترو و سیتی) در واقع از نظر فنی درخود لندن هستند.

به احتمال زیاد سفر خود را از فرودگاه هیترو یا گاتویک آغاز خواهید کرد، جایی که اکثر پروازهای طولانی مدت در آنجا فرود می‌آیند.

هزینه قطار شهری لندن

لندن

در همه فرودگاه‌های لندن، قطارهایی وجود دارند که به اکثر ایستگاه‌های اصلی لندن خدمات می‌دهند و همیشه رزرو این قطارها از قبل هزینه کمتری دارد.قبل از فرود در لندن حتماً تحقیق کنید تا بهترین مسیر را برای رسیدن به محل اقامت خود پیدا کنید، سعی کنید قطار خود را حداقل یک هفته زودتر رزرو کنید تا هزینه کمتری را بپردازید. سفر یک طرفه قطار از مبدا فرودگاه تا مقصد مرکز شهر حدود 15 تا 20 پوند هزینه دارد.

هنگامی که متوجه شدید که چگونه از فرودگاه به مرکز لندن بروید، نوبت محاسبه هزینه سفر درونشهری در لندن است. همانطور که قبلاً اشاره شد، لندن یک شهر بزرگ است و بعید است که بتوانید هر چیزی را که می خواهید با پای پیاده ببینید.خوشبختانه، پایتخت بریتانیا یک سیستم حمل و نقل عمومی عالی دارد که شما را به هر جایی که نیاز دارید می رساند.برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان در لندن کارت Oyster را تهیه کنید، این کارت در واقع کارت اعتباری مترو خودمان است.

راه دیگر برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل درون شهری لندن استفاده از اتوبوس‌های دو طبقه قرمز نمادین است که چیزی حدود 1.65 پوند هزینه دارند

نکته: حین سفرتان به لندن سوار تاکسی‌های سیاه رنگ نشوید. این تاکسی‌های نمادین بشدت گران قیمت هستند.

اگر سیستم حمل و نقل عمومی در لندن کار نمی‌کرد، از اوبر استفاده کنید. اوبر به طور قابل توجهی ارزان‌تر از تاکسی‌های سنتی است و در حال حاضر به طور کامل در لندن فعال است.در مجموع، هنگام بازدید از لندن، واقعاً نباید بیش از 8 پوند در روز برای حمل و نقل هزینه کنید.

هزینه غذا در لندن

لندن

لندن به‌عنوان یکی از بین‌المللی‌ترین شهرهای جهان، رستوران‌های پر رونقی دارد و می‌توان تقریباً از هر کشوری در این شهر غذای مخصوص همان کشور را پیداکرد. غذاهای خیابانی لندن فوق العاده بوده و استفاده از غذاهای خیابانی بر روی هزینه سفر شما تاثیر بسزایی میگذارند.

در حالی که لندن خانه بهترین رستوران‌های جهان است، صرف غذا در این رستوران‌ها می‌توانند با قیمت گزافی همراه باشند. با این حال، لذت بردن از برخی از بهترین غذاهایی که لندن ارائه می دهد، آنهم با قیمت کم امکان پذیر است.

برای کاهش هزینه سفرتان به لندن غذا خوردن خود را در بیرون از منزل (حداقل در یک رستوران) به یک بار در روز محدود کنید. در یک سوپرمارکت توقف کنید و چیزهایی را برای صبحانه در محل اقامت خود تهیه کنید، یا جایی بمانید که صبحانه را همراه با قیمت اتاق ارائه می‌دهد.

برای ناهار، بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه، استفاده از «تخفیفات وعده های غذایی» از سوپرمارکت های محلی است. این تخفیفها شامل ساندویچ‌های آماده، یک بسته چیپس یا پاپ کورن و یک نوشیدنی با قیمت حدود 3 تا 4 پوند است.

یادتان باشد!

اگر می‌خواهید در لندن غذا بخورید، توصیه می‌کنیم در نزدیکی یک جاذبه اصلی توریستی غذا نخورید؛ زیرا که غذا خوردن دور از مکان‌های توریستی واقعاً می‌تواند هزینه کلی سفر به لندن را کاهش دهد.

اگر بیرون غذا می خورید، انتظار داشته باشید که یک غذای اصلی در یک رستوران متوسط حدود 12 تا 15 پوند و یک پیش غذا حدود 8 تا 10 پوند قیمت داشته باشد. اگر در مکان های نزدیک جاذبه های دیدنی غذا می خورید، حدود 10 تا 20 درصد به آن اضافه کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما لندن

برای خرید بلیط هواپیما لندن کافی است وارد وبسایت‌های آنلاین فروش بلیط هواپیما سه کلیک بشوید. در تاریخ مورد نظرتان بلیط ایرلانی که هم خدمات و هم قیمت مناسبی دارد را تهیه کنید.

جمع بندیِ میانگین هزینه سفر لندن

لندن

در این مطلب سعی کردیم شما را با هزینه‌های اصلی سفر به لندن مانند هزینه اقامت، هزینه حمل‌ونقل، هزینه گردشگری و سفر آشنا کنیم. در ضمن در تمامی موارد به شما توصیه‌هایی مبنی بر نحوه کاهش این هزینه‌ها را ارئه کردیم.

به طور کلی هزینه‌های سفر بدون تور و به تنهایی در لندن به شرح زیر هستند:

  • هزینه اقامت: 25 تا 60 پوند در هر شب
  • حمل و نقل: 8 پوند در روز
  • غذا: 10-25 پوند در روز
  • فعالیت ها: 5-10 پوند در روز
  • سرگرمی: 10-15 پوند در روز

اگر در اقامتگاه‌های ارزان بمانید، وعده‌های غذایی‌تان را خودتان بپزید و بیشتر ازجاهای دیدنی رایگان بازدید کنید، هزینه سفرتان به لندن به طرز شگفت ‌انگیزی کاهش پیدا می‌کند.

  • در آخر، اگر واقعا قصد سفر را دارید، بهتر است راهنمای سفر به لندن را مطالعه کنید! (لینک مقاله)
نظرات کاربران