London Eye
22 فروردین 1402
لندن

کارهایی که باید در سفر به لندن در بهار انجام دهیم!

سفر به لندن در بهار می‌تواند به یکی از فراموش نشدنی‌ترین خاطرات زندگی شما تبدیل شود. در این فصل درختان دوباره سبز می‌شوند و بارندگی نسبت به زمستان کمتر می‌شود. گردشگران زیادی فصل بهار را برای سفر به لندن انتخاب می‌کنند تا از طبیعت این شهر لذت ببرند.

باید بدانید که لندن در بهار ممکن است کمی سرد باشد پس اگر می‌خواهید در محیط‌های باز حضور داشته باشید حتما یک کت مناسب همراه خود ببرید.در ادامه تلاش می‌کنیم تا برخی از مهم‌ترین کارهایی که باید در سفر به لندن در بهار انجام دهید را به شما معرفی کنیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید نهایت لذت را از سفر خود به این شهر زیبا ببرید.پ

همین حالا بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید !

شرکت کردن در تور پیاده روی هری پاتر

Harry Potter Walking Tour

سال‌ها پیش جی.کی رولینگ مجموعه کتاب‌های هری پاتر را نوشت. مدتی بعد برادران وارنر تصمیم گرفتند تا سری فیلم‌های سینمایی هری پاتر را بسازند. در حال حاضر هری پاتر در سراسر جهان به شهرت رسیده و علاقه‌مندان زیادی پیدا کرده است.

عاشقان این داستان می‌توانند هنگام سفر به لندن در بهار از قدم زدن در محوطه فیلم برداری سری فیلم‌های هری پاتر لذت ببرند. این تور جادوگری از کلیسای جامع کتیدرال (Cathedral) شروع می‌شود و از مناطقی مثل بازار بارو (Borough)، چشم لندن، میدان ترافالگار (Trafalgar) و… عبور می‌کند.

شرکت در تور پیاده روی جادوگری هری پاتر، خاطره‌ای جذاب و جدید خواهد بود. حتی اگر طرفدار هری پاتر نباشید هم از قدم زدن در این محیط لذت خواهید برد. حتی ممکن است با شرکت در این تور به یکی از طرفداران داستان هری پاتر تبدیل شوید.

سفر دریایی تیمز (از وست مینستر تا گرینویچ)

سفر دریایی در تیمز (Thames) چشم‌انداز جدیدی از مهم‌ترین نقاط دیدنی لندن را به شما نشان می‌دهد. این تور دریایی یکی از محبوب‌ترین تورهای لندن است که از رودخانه تیمز و قلب لندن عبور می‌کند. بازدید از وست مینستر (Westminster)، خانه‌های پارلمان و پل برج (TowerBridge) بخشی از این سفر به یاد ماندنی هستند.

سفر به لندن در بهار به معنای قبول کردن خطر بارندگی است اما نگران نباشید. اگر در زمان گردش روی رودخانه، آسمان آفتابی باشد، روی سکوی کشتی می‌نشینید و از هوای آزاد لذت می‌برید. اگر باران بارید هم می‌توانید مناظر اطراف را از داخل کشتی تماشا کنید.

سواری روی چشم لندن

چشم لندن که در کنار رودخانه تیمز قرار گرفته شده است، بخشی از جشن هزاره لندن محسوب می‌شود که در 31 دسامبر 1999 افتتاح شد. این چرخ و فلک غول پیکر با 135 متر ارتفاع، بلندترین چرخ و فلک دنیا است.

اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و می‌خواهید منظره لندن را از بالای چشم لندن ببینید، بهتر است پیش از رفتن به آنجا، بلیط خود را رزرو کنید چرا که برای سوار شدن این چرخ و فلک محبوب در تعطیلات، آخر هفته‌ها و به خصوص عید پاک باید در صف‌های طولانی منتظر بمانید. خرید بلیط به شما کمک می‌کند تا گرفتار این صف‌های طولانی نشوید.

اگر فصل بهار را برای سفر به لندن انتخاب کرده‌اید، حتما سری به چشم لندن بزنید. خاطره تماشای شهر لندن با آسمان ابری و از ارتفاع 135 متری هرگز از خاطر شما پاک نخواهد شد.

بازدید از تاج جواهرات در برج لندن

سفر به لندن در بهار

شاه ویلیام در قرن یازدهم دستور ساخت برج لندن را داد. این برج در حال حاضر یکی از میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود و تاج جواهرات لندن را در خود جای داده است.

این کاخ در زمان تئودور به محلی برای فعالیت‌های شوم تبدیل شد و در زمان هنری هشتم هم به عنوان زندان و محلی برای اعدام دشمنان شاه، مورد استفاده قرار گرفت.

اگر در فصل بهار به لندن سفر می‌کنید باید برای هر روز خود برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید به مکان‌هایی بروید که حتی در روزهای بارانی هم قابل بازدید هستند. بنابراین بازدید از برج لندن و تماشای جواهرات بی‌همتای آن می‌تواند برای شما خاطره انگیز باشد.

راهنماهای این کاخ می‌توانند به سوالات شما پاسخ دهند و تاریخ این کاخ را برای شما تعریف کنند.

تماشای گیاهان باغ کیو در صورت سفر به لندن در بهار

سفر به لندن در بهار به معنای لذت بردن از طبیعت بی‌نظیر این شهر است. بنابراین اگر این فصل از سال را برای سفر به انگلستان انتخاب کرده‌اید، تماشای باغ گیاه شناسی سلطنتی لندن را از قلم نیندازید.

این باغ با نام باغ کیو (Kew Gardens) شناخته شده است. کارشناسان باغ کیو برای تکمیل گیاهان خود و پرورش آن‌ها با نزدیک به 100 کشور دیگر همکاری می‌کنند.

در هر سال در حدود 2 میلیون گردشگر از این باغ دیدن می‌کنند. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از رفتن به این باغ حتما بلیط ورود خود را رزرو کنید. تماشای گیاهان متعدد این باغ، لذتی وصف نشدنی دارد.

بازدید از استادیوم تاتنهام هاتسپور

Tottenham Hotspur

تاتنهام هاتسپر (Tottenham Hotspur) یک تیم فوتبال لیگ برتر با سابقه‌ای عالی است. اگرچه در سال‌های اخیر موفقیت‌های کمی داشته است، اما طرفداران زیادی دارد. خرید بلیط برای تماشای مسابقات واقعی کمی سخت است اما شما می‌توانید در تور استادیوم تاتنهام شرکت کنید.

باشگاه تاتنهام یکی از مدرن‌ترین باشگاه‌های اروپا محسوب می‌شود. ظرفیت این باشگاه 60.000 نفر است. قدم زدن و بازدید از این باشگاه برای عاشقان ورزش به خصوص علاقه‌مندان به این تیم، خالی از لطف نیست. جالب است بدانید که برای ساخت این استادیوم نزدیک به 1 میلیارد پوند هزینه شده است.

در تور استادیوم‌گردی تاتنهام می‌توانید داخل استادیوم قدم بزنید. جذاب‌ترین بخش این تور مربوط به قدم زدن روی سکوی شیشه‌ای در ارتفاع 50 متری است. روی این سکو می‌توانید منظره زیبایی از لندن را ببینید. زیبایی این منظره در صورتی که فصل بهار را برای سفر به لندن انتخاب کرده باشید دو چندان می‌شود.

بالا رفتن از پله‌های شارد هنگام سفر به لندن در بهار

اگر از ارتفاع لذت می‌برید و تمایل دارید لندن را از مرتفع‌ترین نقطه ممکن تماشا کنید، به طبقه 72 برج شارد (Shard) سر بزنید. در این برج می‌توانید منظره لندن را از ارتفاع 244 متری تماشا کنید.

اگر در سفر خود به لندن در بهار و در یک روز آفتابی به این برج بروید می‌توانید تا فاصله 40 مایلی از اطراف خود را بدون هیچ مشکلی ببینید. باید بدانید که بازدید از برج شارد تنها به تماشای مناظر لندن محدود نمی‌شود. در این ساختمان، نمایشگاه‌های متعددی هستند که امکان بازدید از آن‌ها برای گردشگران وجود دارد.

تماشای تغییر نگهابانان کاخ باکینگهام

شیفت نگهابان کاخ باکینگهام (Buckingham) هر روز صبح عوض می‌شود. تماشای تغییر شیفت نگهابانان همراه با لباس‌های قرمز آن‌ها یکی از اتفاقات جالب شهر لندن است.

نگهبانی دادن در روزهای بهاری با آن لباس‌های گرم و قرمز، برای نگهابانان راحت‌تر به نظر می‌رسد.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی لندن

سفر به لندن در بهار

موزه تاریخ طبیعی لندن، تاریخ حیات را از آغاز زمین همراه با فسیل‌ها و نمونه‌هایی از حیوانات و پرندگان منقرض شده به گردشگران نمایش می‌دهد. متاسفانه در حال حاضر تنها بخش کوچکی از اقلام موجود در موزه در معرض دید عموم گذاشته شده‌اند.

این موزه به 5 بخش تقسیم شده است و هر بخش علاقه‌مندان خاص خود را دارد. این 5 بخش شامل: جانورشناسی، گیاه‌شناسی، حشره‌شناسی، کانی‌شناسی و دیرین‌شناسی است.

در موزه تاریخ طبیعی لندن، اسکلت نهنگی به بزرگی 25 متر و وزن 4.5 تن قابل بازدید است. این نهنگ یکی از شگفتی‌های این موزه محسوب می‌شود.

قدم زدن در باغ وحش لندن

باغ وحش لندن یکی از جالب‌ترین بخش‌های سفر به لندن در بهار است. در این باغ وحش همه نوع حیوانی زندگی می‌کند، از ببر آسیایی گرفته تا شیر آفریقایی. هنگام بازدید از باغ وحش لندن اطلاعات زیادی درباره تلاش‌های صورت گرفته برای حفاظت از محیط زیست و بقای این حیوانات کسب می‌کنید.

در این باغ وحش می‌توانید علاوه‌بر تماشای بازی پنگوئن‌ها، زندگی گوریل‌ها و غذا خوردن زرافه‌های بزرگ را هم از نزدیک ببینید. حتی یک بخش دریایی هم در این باغ وحش وجود دارد که زندگی موجودات دریایی را به تماشاگران نمایش می‌دهد.

باغ وحش لندن با حدود دو قرن قدمت، قدیمی‌ترین باغ وحش تحقیقاتی علمی در جهان است. به شما توصیه می‌کنیم که برای بازدید از باغ وحش لندن حتما بلیط خود را از روز قبل رزرو کنید.

تماشای ساختمان مجلس انگلستان

Downing Street

داونینگ استریت (Downing Street) نام خیابانی است که نخست‌وزیر و کابینه‌اش برای مدیریت کشور به آن مراجعه می‌کنند. پارلمان لندن یک نماد عمومی است که در معرض دید جهانیان قرار گرفته است.

بازدیدکنندگان از ساختمان پارلمان می‌توانند با راهنمایی مسئولان ساختمان، بخش‌های خاصی از آن را ببینند یا در نشست‌های عمومی مجلس حضور پیدا کنند.

پیک‌نیک در پارک و تماشای گل‌های بهاری در لندن

سفر به لندن در بهار به شما امکان می‌دهد تا نهایت لذت را از قدم زدن در پارک‌ها و باغ‌های متعدد لندن ببرید. بلک هیث (Blackheath)، همپستد هیث (Hampstead Heath)، پارک ریچموند (Richmond Park) و پارک‌ گرین (Green Park) و پارک مرکزی هاید (Hyde) از جمله پارک‌هایی هستند که به خصوص در فصل بهار دیدنی هستند.

یک روز آفتابی فرصت مناسبی برای پیک نیک در طبیعت و وقت گذرانی با خانواده و دوستان است.

روی چمن‌ها بنشینید و یک غذای ساده بخورید. گل‌های اطراف را تماشا کنید و از هوا لذت ببرید. این روز به سادگی به یکی از ارزشمندترین خاطرات شما تبدیل می‌شود.

بازدید از کاخ همپتون کورت در بهار

کاخ همپتون کورت (Hampton Court) یکی از کاخ‌های دیدنی شهر لندن است. گل‌ها و گیاهان این کاخ به خصوص در فصل بهار، منظره‌ای خارق‌العاده ایجاد می‌کنند. بنابراین در صورت سفر به لندن در بهار حتما به تماشای این کاخ و باغ‌های آن بروید.

این کاخ، خانه کاردینال ولسی (Cardinal Wolsey) بود که هنری هشتم او را به جرم خیانت دستگیر کرد اما قبل از اجرای مجازات درگذشت. این خانه در سال 1530 به محبوب‌ترین خانه پادشاه تئودور تبدیل شد و از آن زمان تا امروز جزو املاک سلطنتی بوده است.

کاخ همپتون کورت در فصل بهار پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است. 60 هکتار باغ زیبا و بکر در محوطه این کاخ توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کند.

جالب است بدانید که جشنواره لاله‌های لندن در کاخ همپتون کورت برگزار می‌شود. بازدید از این جشنواره برای هر کسی لذت‌بخش خواهد بود.

بازدید از موزه کاتی سارک در سفر به لندن در بهار

سفر به لندن در بهار

کاتی سارک (Cutty Sark) یک کشتی معروف قدیمی است که در حال حاضر به موزه‌ای در گرینویچ تبدیل شده است. بازدید از این موزه در تمام روزهای هفته امکان‌پذیر است.

این کشتی در اسکاتلند ساخته شده و یکی از سریع‌ترین کشتی‌ها (البته تا قبل از تبدیل شدن کشتی‌های بخار به حالت امروزی آن‌ها) بود. کاتی سارک پس از افتتاح کانال سوئز در سال 1869، برای تجارت چای به چین رفت و بعد از آن هم برای حمل پشم، راهی استرالیا شد.

این کشتی در سال 1922 میلادی به یک کشتی آموزشی تبدیل شد و در نهایت در سال 1954 به عنوان یک موزه در گرینویچ معرفی شد. بازدید از این موزه، اطلاعات زیادی را در اختیار شما و سایر گردشگران قرار می‎دهد.

شرکت در نمایشگاه گل چلسی

نمایشگاه گل چلسی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بهاری لندن محسوب می‌شود. گردشگرانی که علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه هستند باید فصل بهار را برای سفر به لندن انتخاب کنند.

این نمایشگاه تنها 5 روز ادامه دارد و در محوطه بیمارستان سلطنتی چلسی برگزار می‌شود. خانواده سلطنتی به طور مرتب در این جشنواره شرکت می‌کنند. این نمایشگاه با یک قرن قدمت، یکی از محبوب‌ترین نمایشگاه‌های لندن است.

هر سال نزدیک به 150.000 بازدیدکننده از این نمایشگاه دیدن می‌کنند. در صورت تمایل برای حضور در این نمایشگاه باید حتما از قبل بلیط رزرو کنید.

آشنایی با روز پاتریک 

St. Patrick

سنت پاتریک (St. Patrick) قدیس حامی ایرلند است. هر سال در روز پاتریک، جشن‌های متعددی در سراسر جهان برگزار می‌شود. اگر در بهار به لندن سفر کنید می‌توانید در جشنواره‌های روز پاتریک شرکت کنید.

جشن سنت پاتریک در شهر لندن و در میدان ترافالگار برگزار می‌شود. شما با حضور در این جشنواره از نزدیک با فرهنگ ایرلند، غذاها و نوشیدنی‌های محلی آن و موسیقی و فرهنگ مخصوص این منطقه آشنا می‌شوید.

این کارناوال موسیقی از هاید پارک شروع می‌شود و تا میدان ترافالگار ادامه پیدا می‌کند و جشن و شادی را به مردم شهر هدیه می‌دهد.

تماشای مسابقات روز پنکیک با سفر به لندن در بهار

روز پنکیک، هر سال در لندن برگزار می‌شود. تاریخ این روز با توجه به روز عید پاک مشخص می‌شود. در روز پنکیک، چندین مسابقه در سطح شهر لندن برگزار می‌شود. جالب است بدانید که عواید حاصل از این مسابقات به امور خیریه اختصاص دارد.

بازار گرینویچ یکی از مکان‌های محبوب برای برگزاری مسابقات پنکیک است. این مسابقه حوالی ظهر آغاز می‌شود و طرفداران زیادی دارد. هیچ گردشگری پس از تماشای این مسابقات، گرسنه نمی‌ماند.

شرکت در مسابقات قایق سواری لندن

سفر به لندن در بهار

این مسابقه بهاری هر سال در رودخانه تیمز و بین دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج برگزار می‌شود. این مسابقات اولین بار در سال 1829 برگزار شد و از سال 1856 هم بین مسابقات سالانه لندن قرار گرفت.

اگر شما هم به قایق‌رانی علاقه دارید و فصل بهار را برای سفر به لندن انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به تماشای این مسابقات بروید و ساعات خوشی را به خود و دوستان‌تان هدیه دهید.

حضور در جشنوراه ویساکی در لندن

جشنواره ویساکی (Vaisakhi) یکی از جشن‌های سیک (Sikh) است. این جشنواره در ماه آوریل و در میدان ترافالگار برگزار می‌شود. بنابراین تنها در صورتی امکان حضور در این جشنواره را دارید که در فصل بهار به لندن سفر کنید.

شرکت در این جشنواره برای گردشگران رایگان است. با حضور در این فستیوال می‌توانید از غذای سبک، چای، نمایش هنر سیک، نمایش هنرهای رزمی و… لذت ببرید. این جشنواره به خصوص برای کودکان جذاب خواهد بود.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم تا مکان‌هایی را به شما معرفی کنیم که در صورت سفر به لندن در بهار باید از آن‌ها دیدن کنید. مکان‌هایی مثل کاخ باکینگهام، جشنواره گل‌های لاله و چشم لندن که در فصل بهار دیدنی‌تر هستند.

نظرات کاربران