The Savoy, the Strand
22 خرداد 1402
لندن

گران‌ترین هتل‌ های لندن؛ مجلل و به سبک ویکتوریایی

گران‌ترین هتل‌ های لندن اغلب از پیشینه‌ای اصیل و خدماتی لوکس برخوردارند؛ به طوری که رزرو اتاق در آن‌ها حتی می‌تواند زندگی شما را برای چند روز محدود به یک زندگی سلطنتی با امکاناتی ویژه تبدیل کند. بدیهی است که قیمت چنین هتل‌ هایی در لندن بسیار بالا است.

همین حالا بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید !

The Ritz, Piccadilly

گران‌ترین هتل‌ های لندن

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از نام‌های بزرگ، در هتل The Ritz اقامت داشته‌اند. اینجا جایی است که وینستون چرچیل و چارلز دوگل برای گفت‌وگو در مورد عملیات‌های جنگ جهانی دوم یکدیگر را ملاقات کردند، مارگارت تاچر آخرین روزهای زندگی‌اش را گذراند و ملکه جشن تولد 80 سالگی خود را برگزار کرد.

خدمات این هتل واقعا زبانزد است؛ از رفتار کارکنان گرفته تا رستورانی که با موسیقی زنده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

شما کدامیک از گران‌ترین هتل‌ های لندن را انتخاب می کنید؟

The Savoy, the Strand

این هتل که در سال 1889 توسط امپرساریو تئاتر ریچارد دیلی کارته ساخته شد، آنچنان باشکوه است که مونه و ویسلر از چشم‌انداز اتاق‌هایشان برای کشیدن نقاشی از رودخانه تایمز الهام گرفتند.

 این هتل همچنین دورهمی‌هایی برنامه نویسندگان در کنار اجرای موسیقی شبانه برگزار می‌کند. بسیاری از ملکه گرفته تا فرانک سیناترا و جیمز دین، در رستوران Savoy Grill آن غذا خورده‌اند. فکرش را بکنید که یک روز عصر، زیر گنبد شیشه‌ای سالن هال نشسته‌اید و همانطور که به رودخانه تایمز می‌نگرید، با خیالی راحت چای می‌نوشید. بدیهی است که این هتل با چنین سابقه‌ای جزئی از گران ترین هتل های لندن به شمار بیاید.

The Langham, Portland Place

The Langham, Portland Place

اولین بار در سال 1865 افتتاح شد. معماری این هتل، ترکیبی از تاریخ ویکتوریایی به همراه نشانه‌هایی از قرن بیست‌ویک است. این هتل از خدمات اسپا و همچنین استخر شنای 21متری برخوردار است.

در طبقه سوم، روکس جونیور (سرآشپزی با دو ستاره میشلن)، برای مهمانان غذا سرو می‌کند. طبقه دوم با مساحت 2540 فوت مربع، چشم‌اندازی رو به کلیسای آل‌سولز دارد.

The Ned, City

در حالی که The Ned زمانی مقر بانک میدلند بود، اکنون تمرکزش بر امکانات رفاهی است. یک اسپای باشکوه و یک استخر شنا در سالن بانکداری سابق وجود دارد. همچنین هشت رستوران دارد که از غذاهای کلاسیک ایتالیایی گرفته تا غذاهای نیویورکی را سرو می‌کند.

در طبقه بالا، 250 اتاق و سوئیت در اتاق‌های هیئت مدیره و دفاتر ساخته شده‌ که با پارچه‌های ویلیام موریس و مبلمان شیک چیده شده‌‌است.

یک استخر نیز روی پشت‌بام وجود دارد که چشم‌اندازی رو به آسمان‌خراش‌های شهر و کلیسای جامع سنت‌پل دارد. ناگفته نماند که برای افراد مشهور در این هتل، یک رستوران در فضای باز اختصاص داده شده‌است.

The Shangri-La at the Shard, London Bridge

گران‌ترین هتل‌ های لندن

هرم شیشه‌ی و فولادی شارد، بلندترین ساختمان در غرب اروپا و در سراسر شهر است. وقتی مهمانان هتل شانگری لا در طبقه سی و چهارم اتاق رزرو می‌کنند، می‌توانند از تماشای چشم‌انداز رودخانه تایمز و تپه‌های سوری لذت ببرند.

 202 اتاق و سوئیت در این هتل وجود دارد. رستوران TING هتل، تجربه چشیدت غذاهای آسیایی را به مهمانان خود عطا می‌کند. همچنین در طبقه 52 یک استخر شگفت‌انگیز نیز وجود دارد.

The Cadogan, Chelsea

شما اولین نفری نخواهید بود که این آدرس لوکس را در میانه راه بین چلسی و نایتس‌بریج کشف می‌کنید. هتل کادوگان جایی است که اسکار وایلد شاعر در سال 1895 در آنجا دستتگیر و لیلی لنگتری بازیگر زن در آنجا شام خورد.

فقط 54 اتاق و سوئیت برای رزرو در این هتل وجود دارد. بازسازی چند میلیون پوندی آنجا چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند؛ از طاووسی که با 25000 کریستالِ سواروسکی می‌درخشد تا آسانسور شیک و مجلل آن.

میهمانان می‌توانند از باغ خصوصی Cadogan Place و زمین‌های تنیس هتل نیز بهره ببرند. حتی خواب شما نیز در این هتل، با سرویس‌های خواب استاندارد و فوق‌العاده، آسوده و راحت است. این هتل هم با خدمات لوکسی که ارائه می‌دهد، جزو گران ترین هتل های لندن است.

Claridge’s, Mayfair

Claridge’s, Mayfair

کلاریج، از گران ترین هتل های گرم و فوق‌العاده شیک لندن است که به طرز خیلی سرگرم‌کننده‌ای می‌توانید از آن لذت ببرید. این هتل از سال 1850، خانه‌ای برای خانواده سلطنتی، طراحان مد و افراد مشهور است. حتی برای کودکان نیز سرگرم‌کننده‌است. رستوران معروف آنجا غذاهای خوشمزه‌ای مانند CFC  مرغ سرخ‌شده ارائه می‌دهد. ضمن اینکه عصرانه آن به سبک کلاسیک سرو می‌شود: ترکیبی از چای، ساندویچ‌ها و شیرینی‌هایی که در فضای سبز خود هتل در چینی‌های راه‌راه سرو می‌شود.

The Royal Horseguards, Westminster

این ساختمان قرن نوزدهمی زمانی باشگاه ملی لیبرال بود. امروز اما آنجا یک هتل مجلل در پرانرژی‌ترین منطقه لندن است. رودخانه تایمز نیز به هتل نزدیک است.

بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل دارای مناظر زیبایی از جاذبه‌های لندن از جمله چشم لندن هستند. رستوران One Twenty One Two، غذاهای کلاسیک را در محیطی زیبا برای مهمانان سرو می‌کند.

Mandarin Oriental, Knightsbridge

گران‌ترین هتل‌ های لندن

از میان تمام هتل‌ های گران لندن، غذاخوری‌ این هتل، دو ستاره میشلن را به خود اختصاص داده‌است. 181 اتاق و سوئیت آن در سال 2019 به‌روز شد. ضمن اینکه تراس سوئیت رویال، یک نقطه عالی برای تماشای اسب‌ها و سربازان کاخ باکینگهام است.

Hyatt Regency London – The Churchill, Maryleborne

این هتل از شما با لابی بزرگ و پوشیده از سنگ مرمر خود استقبال می‌کند. چاپ آثار هنری چرچیل توسط نوه نخست‌وزیر سابق در فضای آنجا انجام شده‌است. از 440 اتاق پر نور آن، 50 سوئیت دارد که با وسایل خوش‌آمدگویی فراوان همراه هستند: مانند لوازم آرایشی و عروسکی مولتون براون برای کودکان.

برای اوقات فراغتتان نیز می‌توانید به پارک خصوصی هتل بروید و در آنجا قدم بزنید.

Bankside, South Bank

Bankside, South Bank

هنردوستان به سمت هتل پنج ستاره در ساوث‌بانک هجوم می‌آورند و این موضوع فقط به این دلیل نیست که پنج دقیقه با تیت مدرن و مرکز بانک جنوبی فاصله دارد؛ بلکه فضای داخلی آنجا طوری است که برای ایجاد یک گالری هنری بسیار مناسب است.

هنرمندان جدید به نوبت، هتل را با آثار هنری برجسته خود می‌آرایند، بنابراین دیوارها هرگز برای مدت طولانی از آثار یک هنرمند خاص ثابت نمی‌مانند. این هتل دارای 161 اتاق خواب و هفت سوئیت است.

این هتل که از گران‌ترین هتل‌ های لندن است، دارای باشگاه مستقل کیک‌بوکسینگ است که با پرداخت جلسه‌ای 19 پوند می‌توانید در آنجا ورزش کنید. یک مربی بسیار باتجربه در یک جلسه 30 دقیقه‌ای با 9 ست تمرین با استفاده از جدیدترین فن‌آوری تناسب‌اندام، شما را راهنمایی می‌کند.

The Standard, Kings Cross

هتل استاندارد، در نزدیکی ترمینال یورو استار و محوطه زغال‌سنگ یارد واقع شده‌است. فضای داخلی آنجا با مبلمان کلاسیک متعلق به دهه 1970 چیده شده‌است. 266 اتاق و سوئیت هتل، به طور مشابه دارای بلندگوهای Bang & Olufsen و لباس‌های آرایش سفارشی هستند. آسانسوری در بیرون ساختمان شما را به طبقه دهم می‌رساند؛ جایی که توسط سرآشپز پیتر سانچز-ایگلسیاس اداره می‌شود و غذاهای اسپانیایی و نوشیدنی دارد. سالن کتابخانه که ادای احترام به هدف قبلی ساختمان است، از کتاب‌هایی از دهه 1970 پرشده.

The Stafford, St James’s

گران‌ترین هتل‌ های لندن

این هتل در نزدیکی کلارنس‌هاوس و وزارت خارجه قرار دارد. The Game Bird رستوران هتل، برنده جوایز استافورد شده‌است. منوی فصلی رستوران نیز حاوی مواد اولیه از مزارع کوچک است.

Sea Containers, Southwark

Sea Containers  در دهه 1970 طراحی شد تا شبیه یک کشتی کروز باشد. این هتل در ساحل جنوبی رودخانه تایمز و مشرف به کلیسای جامع سنت‌پل است. 

 لابی وسیع آنجا مملو از نشانه‌هایی از هنر مدرن است که همه چیز را از منوی قبل از تئاتر تا صبحانه آخر هفته به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

359 اتاق و سوئیت آن به طرز لذت‌بخشی سرگرم‌کننده است و مبلمانش توسط تام دیکسون، ستاره بریتانیایی طراحی شده‌است. جالب است بدانید که این هتل دارای یک شعبه از سینمای Curzon  با منوی فیلم‌های هنری است.

41, Victoria

هتل ویکتوریا از گران‌ترین هتل‌ های لندن، تمرکزی بر آرامش و تندرستی مهمانان دارد؛ از کلاس‌های یوگا در پشت بام خصوصی هتل بگیرید تا خوراکی‌های سالم. چای بعدازظهر هتل نیز برای مهمانان، رایگان است.

NoMad, Covent Garden

NoMad, Covent Garden

هتل کاونت‌گاردن، زمانی دادگاه قضات استریت بود که پنکهرست، ژنرال پینوشه و اسکار وایلد در آنجا به محکمه رفته‌بودند. فقط 91 اتاق و سوئیت در آنجا وجود دارد. رستوران NoMad، در دهلیزی با تزئینات گیاهی دارای منویی از جمله خوک و مرغ کامل است.

Carlton Tower Jumeirah, Knightsbridge

این ساختمان متعلق به دهه 1960 است که 100 میلیون پوند برای ارتقاء آن در سال 2020 هزینه شد.

17 طبقه لوکس هتل شامل اتاق‌های بزرگ و سوئیت است. اتاق‌های مجلل‌تر، دارای بالکنی با منظره میدان کادوگان و مشرف به هاید پارک هستند.

آب‌ گرم، استخر 20 متری و باشگاه تناسب اندامی که در طبقه نهم هتل قرار دارد، آنجا را به یکی از بهترین و گران ترین  هتل‌های لندن از جهت توجه به سلامتی تبدیل کرده‌است.

Chiltern Firehouse, Marylebone

گران‌ترین هتل‌ های لندن

مریل‌بون در پشت خیابان آکسفورد در وست‌اند، مملو از بوتیک‌ها و رستوران‌های کوچک است و همچنین مجموعه والاس، یکی از لذت‌بخش‌ترین موزه‌های لندن را در خود جای داده‌است. 

جالب است بدانید که این هتل قبلا ایستگاه آتش‌نشانی بوده و اکنون متعلق به هتلدار مشهور، آندره بالاز است. سرآشپز رستوران، نونو مندس است که ستاره میشلن دارد.

Four Seasons Ten Trinity, Tower Hill

بهترین امکانات آب‌گرم و سلامتی در کنار رودخانه تایمز را در این هتل خواهیدیافت. یک استخر سرپوشیده مجسمه‌ای، سالن بدنسازی با لوازم کامل، حمام و درمان در آنجا وجود دارد. هتل دارای 100 اتاق دنج با 100 به اضافه 41 آپارتمان با سرویس کامل است.

La Dame de Pic، اولین رستوران لندنی سوفی پیک، غذاهایی دارد که دو ستاره میشلن را به خود اختصاص داده‌است. رستوران Mei Ume نیز در هتل وجود دارد که غذاهای چینی و ژاپنی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، گران‌ترین هتل‌ های لندن از معماری گرفته تا امکانات و سابقه‌شان، انتخاب‌های لوکسی برای کسانی است که قیمت و هزینه برایشان کم‌اهمیت است. امیدوارم در هر هتلی که اقامت داشتید، خاطرات خوبی از سفر در ذهنتان به یادگار ثبت شود.

نظرات کاربران