Jean-Georges at The Connaught
14 فروردین 1402
لندن

11 تا از لوکس ترین رستوران های لندن؛ تجربه اصیل بریتانیایی!

لندن یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران برای بازدید است و در این شهر رستوران‌های زیادی هستند که شهرت جهانی دارند. قیمت وعده‌های غذایی در رستوران‌های لوکس لندن سر به فلک می‌کشد اما کیفیت بالا و طعم فوق‌العاده غذاها باعث شده تا افراد زیادی مشتری دائم این رستوران‌ها باشند. اگر شما هم عاشق غذا هستید و تصمیم دارید به انگلستان سفر کنید باید به این رستوران‌ها سر بزنید.در ادامه تعدادی از لوکس ترین رستوران های لندن را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر به آن‌ها مراجعه کنید. چشیدن دست پخت معروف‌ترین سرآشپزهای لندن فرصتی است که نباید از دست داد.

همین حالا بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید !

Scott

Scott

اسکات یکی از لوکس ترین رستوران های لندن به شمار می‌رود. افراد مشهور زیادی برای صرف غذا به این رستوران مراجعه می‌کنند. هنگام غذا خوردن در این رستوران ممکن است افراد مشهور و سلبریتی‌های زیادی را ببینید که به این رستوران آمده‌اند.

رستوران اسکات ترکیبی جالب از ثروت، زرق و برق، تجملات و قدمت است. حضور یان فلمینگ در این رستوران، بزرگ‌ترین نشانه تجمل و قدمت اسکات است.رستوران اسکات منوی جذابی برای عاشقان غذاهای دریایی دارد. اگر شما هم به غذاهای دریایی علاقه دارید حتما سری به این رستوران بزنید و از انواع میگوی کبابی، گوش ماهی سرخ شده، خرچنگ و انواع ماهی لذت ببرید.

Jean-Georges at The Connaught

اگر تصمیم دارید هنگام سفر به لندن، یکی از گران قیمت‌ترین وعده‌های غذایی را امتحان کنید، اسم رستوران کانات (The Connaught) را از یاد نبرید. جالب است بدانید که ترافل سیاه یکی از شاخصه‌های اصلی این رستوران است.

فرقی ندارد که شما عاشق ماهی باشید یا همبرگر، در هر صورت از صرف غذا در رستوران کانات لذت می‌برید. در منوی این رستوران که یکی از لوکس ترین رستوران های لندن است از ماهی قزل‌آلا با ترافل سیاه و کرفس وجود دارد تا پیتزا با ترافل سیاه و پنیر فونتینا. البته چشیدن طعم نان تست تخم مرغی با خاویار طلایی امپریال اوسیترا هم خالی از لطف نیست.

MiMi Mei Fair

لوکس ترین رستوران های لندن

رستوران می‌می مِی فِر یکی از معدود رستوران‌های چینی است که در فهرست لوکس ترین رستوران های لندن قرار گرفته است. 

سخت بودن اسم این رستوران برای گردشگران و حتی مردم محلی لندن باعث شده تا افراد زیادی برای پیدا کردن این رستوران از روی نقشه به مشکل بربخورند چرا که خیلی از افراد روش درست تلفظ یا حتی نوشتن نام این رستوران روی نقشه یا گوگل مپ را بلد نیستند.

با این حال هنوز افراد زیادی هستند که برای چشیدن طعم حقیقی غذاهای شرقی مانند اردک پکنی، خوک سیاه، گوشت گاو واگیو و… این رستوران را انتخاب می‌کنند.

هر وسیله‌ای که در این رستوران می‌بینید، از دکور اتاق‌ها گرفته تا صندلی‌ها و ضروف سرو غذا همگی گران قیمت و نفیس هستند و حس لوکس بودن را به شما القا می‌کنند. کارکنان این رستوران هم همگی حرفه‌ای و آموزش دیده هستند و تمام اقدامات لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

BiBi

رستوران هندی بی‌بی یکی از لوکس ترین رستوران های لندن است. دلیل شهرت و محبوبیت این رستوران، حضور سرآشپز معروف چت شارما (Chet Sharma) در این رستوران است. چت شارما سابقه همکاری با رستوران مور هال (Moor Hall) را دارد. مور هال در دو سال اخیر در لیست بهترین رستوران‌های انگلستان قرار گرفته و دو ستاره میشلین (Michelin) را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل همکاری چت شارما با رستوران بی‌بی باعث شد تا اعتبار این رستوران چنیدن برابر شود.

طراحی منحصربه فرد این رستوران یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن بین طرفداران غذاهای هندی است. نمای داخلی این رستوران تلفیقی از طراحی سنتی هندی و مدرنیته است. حضور در این رستوران، حس یک ماهاراجه مدرن را در شما ایجاد می‌کند.

افرادی که طعم ویژه غذاهای رستوران بی‌بی را چشیده‌اند معتقدند که هرگز نباید غذاهای این رستوران را به صورت اشتراکی سفارش داد چرا که هیچ کس را آن قدر دوست نداریم که بتوانیم این غذاهای خوش طعم را با او تقسیم کنیم.

Bob Bob

Bob Bob

رستوران باب باب ریکارد (Bob Bob Ricard) یکی از رستوران‌هایی است که هشتگ مخصوص به خود را در فضای مجازی دارد. هشتگ Press for Champagne به این رستوران تعلق دارد. افراد زیادی برای گرفتن عکس و انتشار آن در فضای مجازی به این رستوران سر می‌زنند.

رستوران باب باب یکی از لوکس ترین رستوران های لندن است. خوردن صدف و خاویار در حالی که در فضای تجملاتی رستوران باب باب قرار دارید، احساس فوق العاده‌ای به شما می‌دهد.

Isabel

رستوران ایزابل به دلیل طراحی داخلی زیبا و شگفت انگیزش مشهور شده است. افرادی که به این رستوران رفته‌اند به دیگران پیشنهاد می‌کنند که هنگام مراجعه به این رستوران، زیباترین لباس‌های خود را بپوشند. لامپ‌های برنجی و دیوارهای طلایی تنها بخشی از زیبایی چشم نواز این رستوران هستند.

در این رستوران که به عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های لندن شناخته شده است می‌توانید انواع غذاهای کم کربوهیدرات و سرشار از پروتئین را سفارش دهید. گوشت گاو کبابی همراه با لوبیا سبز و سالاد پیاز یکی از غذاهای پرطرفدار رستوران ایزابل محسوب می‌شود. کمتر کسی از سفارش دادن این غذا در رستوران ایزابل پشیمان می‌شود. 

Le Comptoir Robuchon

لوکس ترین رستوران های لندن

رستوران رِبِشون متعلق به یکی از برترین سرآشپزهای جهان است. جوئل ربشون (Joël Robuchon) در طول زندگی خود موفق به کسب بیشترین جایزه در تاریخ ستاره‌های میشلین شد و در سال 2018 از دنیا رفت.

صندلی‌های مخملی، دیوارهای آینه کاری شده و مشتریان ثروتمند با لباس‌های سراسر مارک‌دار ثابت می‌کنند که شما پا به یکی از لوکس ترین رستوران های لندن گذاشته‌اید. در این رستوران می‌توانید انواع فینگرفود را امتحان کنید و از طعم جدید و بی‌نظیر آن‌ها لذت ببرید.

Amazónico

رستوران آمازونیکو یکی از لوکس ترین و در عین حال عجیب‌ترین رستوران های لندن است. در این رستوران برای رسیدن به سالن غذاخوری باید از بین گیاهان متعدد عبور کنید. سقف این رستوران با برگ‌های سبز دکور شده است. مشتریانی که به این رستوران می‌آیند در هر نقطه از آن با گیاهی زیبا روبه‌رو می‌شوند. همچنین در گوشه‌ای از رستوران، گروه موسیقی در حال نواختن موسیقی جاز هستند و آرامشی باورنکردنی را به مشتریان القا می‌کنند.

در این رستوران می‌توانید هر نوع غذایی را سفارش دهید، از پودینگ و آناناس کبابی گرفته تا سوشی و استیک واگیو. حتی خارپشت دریایی هم در این رستوران سرو می‌شود. پس اگر به دنبال چشیدن طعم‌های جدید هستید، صرف غذا در این رستوران را فراموش نکنید.

Sketch Lecture Room and Library

Sketch Lecture Room and Library

رستوران اِسکِچ لِکچِر روم اَند لایبرِری ترکیبی از تاریخ، هنر، تجمل و ظرافت است. برای درک کردن شکوه این رستوران باید حتما آن را از نزدیک ببینید. گالری طبقه همکف اخیرا توسط هنرمندان مطرح جهان بازسازی شده است.

طبقه بالای گالری به کتابخانه اختصاص داده شده و اتاق غذاخوری هم در همین کتابخانه قرار دارد. برای رسیدن به سالن غذاخوری باید از کنار نقاشی ملکه و کریستال‌های سواروفسکی عبور کنید. برای طراحی دیوارهای سالن غذاخوری از چرم طبیعی استفاده شده است. جالب است بدانید که این سالن زمانی محل استراحت کریستین دیور (Christian Dior) بوده است.

باید بدانید که صرف غذا در یکی از لوکس ترین رستوران های لندن هزینه زیادی برای شما خواهد داشت اما چشیدن دستپخت آشپزهای مطرح فرانسوی ارزش صرف این هزینه را دارد.

در این رستوران میزها با فاصله نسبتا زیادی از یکدیگر قرار گرفته‌اند تا مهمانان هنگام صرف غذا آرامش بیشتری داشته باشند. همچنین برای هر مهمان یک میزبان در نظر گرفته شده است.

Brasserie Zédel

رستوران براسِری زِیدِل یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های لندن محسوب می‌شود. میزهای این رستوران با پارچه‌های صورتی رنگ پوشیده شده و محیطی رویایی ایجاد کرده‌اند. همچنین سبدهایی پر از نان فرانسوی روی هر میز قرار گرفته تا مهمانان بتوانند پیش از صرف غذا از آن‌ها نوش جان کنند. این رستوران بهترین غذاهای فرانسوی را در پایتخت انگلستان به شما ارائه می‌کند. 

جالب است بدانید که هزینه صرف غذا در این رستوران چندان زیادی نیست. مثلا تنها با 11 پوند می‌توانید استیک فریتس (steak-frites) سفارش دهید. اما باید بدانید که قیمت نوشیدنی‌های این رستوران، سر به فلک می‌کشد.

BiBo Shoreditch

لوکس ترین رستوران های لندن

رستوران بیبو شوردیچ یکی از لوکس ترین رستوران های اسپانیایی در قلب لندن است. سرآشپز دنی گارسیا (Dani García) پس از بدست آوردن سومین ستاره میشلین تصمیم گرفت تا رستوران خود را ببندد و رستوران‌های زنجیره‌ای جدیدی را افتتاح کند. شعب این رستوران در حال حاضر در شهرهای ماربلا (Marbella)، مادرید، دوحه و لندن فعال هستند.

حضور دی‌جی‌های مختلف در این رستوران برای پخش زنده موسیقی یکی از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. صرف غذا در رستوران بیبو شوردیچ حس حضور در یک مهمانی اسپانیایی پر زرق و برق را در شما ایجاد می‌کند. 

اگر شما هم از علاقه‌مندان به غذاهای اسپانیایی مانند تورتیلا هستید، حتما سری به این رستوران مشهور بزنید و از دستپخت دنی گارسیا لذت ببرید.

کلام آخر

صرف غذا در رستوران‌های برتر هر شهر و چشیدن طعم غذاهای محلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر محسوب می‌شود. افراد زیادی هستند که به امتحان کردن طعم‌های جدید علاقه دارند. سر زدن به رستوران‌های مشهور هر شهر می‌تواند خاطره خوبی را برای این افراد رقم بزند.

شهر لندن یکی از شهرهای گردشگر پذیر دنیاست و رستوران‌های مشهور زیادی دارد. اگر علاقه دارید تا یک شب خاطره انگیز را در لوکس ترین رستوران های لندن تجربه کنید، اسامی رستوران‌هایی که به شما معرفی کردیم را از یاد نبرید.

نظرات کاربران