Imad's Syrian Kitchen

معرفی کامل 25 تا از بهترین رستوران های لندن؛ لاکچری و دنج!

لندن از شهرهایی است که انواع رستوران ها با سبک های آسیایی، اروپایی و مدیترانه ای را در آن خواهید یافت. برای تهیه لیست بهترین رستوران های لندن، تعداد زیادی از رستوران های تازه افتتاح شده، رستوران های شلوغی که صف انتظار برای سفارش ساعت ها زمان می برد و یا رستوران هایی که غذاهای نوآورانه و عجیب سرو می کردند، پیش روی ما بود. اما در نهایت مقاله پیش رو به معرفی بهترین ها برای شما پرداخته است.

بلیط هواپیما

1. Lisboeta

رستوران لندن

یکی از بهترین رستوران های لندن، که سرآشپز پرتغالی الاصل آن، از آشپزخانه های ایالات متحده به شرق لندن آمده و در Lisboeta با تکیه بر غذاهای اصیل پرتغالی موفق به کسب دو ستاره برای رستوران شده است. وارد رستوران که می شوید، حتی فضای داخلی هم حال و هوای پرتغال را دارد. سالن پذیرایی طبقه دوم رو به خیابان شارلوت است تا بتوانید نمای بیرون را نیز نظاره کنید. اما در طبقه اول رو به پیشخوان می توانید شاهد هنرنمایی “نونو مندز” سرآشپز Lisboeta در آشپزخانه باشید.

در این رستوران حجم غذاها زیاد است که مهمانان را تشویق می کند غذاهای مختلفی از منو را سفارش داده و با یکدیگر شریک شوند. از میان غذاهای متنوع منو، سوسیس خونی ترد، گوشت خوک زده شده روی تکه های نان Coombeshead و پای گوشت خوک محبوب مشتریان Lisboeta است. اجازه دهید سوملیه شما را در میان برخی از غذاهای کمتر شناخته شده پرتغال راهنمایی کند، یا یک Lisboa Negroni یا Madeira را سفارش دهید.

آدرس:  Lisboeta, 30 Charlotte Street, W1T 2NG

2. Apricity, Mayfair

یک رستوران حامی محیط زیست در کاونت گاردن، که فضای داخلی را با پتینه صورتی و گلدان های سبز، ولی در عین حال لوکس طراحی نموده است. در این رستوران صندلی ها از بطری های کوکاکولای مصرف شده ساخته شده اند که برای یک رستوران طرفدار محیط زیست کاملا گزینه مناسبی است. Chantelle متولد نیوزیلند به عنوان سرآشپز و مالک رستوران، با این حرکت نوآورانه، موفق به دریافت ستاره سبز برای رستوران خود شده است. سادگی و توجه به طبیعت در منوی رستوران نیز نمود پیدا کرده است. منو مختصر بوده و در بین غذاها، کلم میسو اوامی زغالی و انواع قارچ ها محبوبیت بیشتری دارند. Apricity یکی از بهترین رستوران های لندن است که در مقایسه با ظاهر رستوران، با قیمت های بالا مواجه خواهید شد.

آدرس: Apricity, 68 Duke Street, Mayfair W1K 6JU

3. The Tamil Prince, Islington

شاهزاده تامیل وقتی در ژوئن 2022 به عنوان یک رستوران راه اندازی شد، همسایگان Islington خود را غافلگیر کرد. در این رستوران هندی، غذا به سبک تاپاس در حالی که آماده است، سرو می شود. البته شما می توانید آشپزخانه کوچک رستوران را از پنجره شیشه ای بزرگ داخل سالن غذاخوری مشاهده کنید. اما از همه مهمتر پیشنهاد غذا در یکی از بهترین رستوران های لندن است. به سراغ   سیب زمینی سرخ شده، بامیه و باجی پیاز با چاشنی نعناع بروید. یا تکه های لطیف پنیر هندی که در سس غوطه ور بوده اند و بر روی ترکیبی از برنج و نارگیل ریخته شده اند. پیشنهاد بعدی غذای لذیذ و مخصوص رستوران با عدس است که طعمی فراموش نشدنی دارد. اگر تمایلی به عدس نداشتید، Channa bhatura (غذایی با ترکیب نخود) را در انتخاب هایتان قرار دهید.

 آدرس: The Tamil Prince, 115 Hemingford Road, London N1 1BZ

4. Cavita, Marylebone

رستوران لندن

یکی از بهترین رستوران های لندن با فضای اسپانیایی که پس از ورود، پیشخدمت با سوال هایی در مورد ذائقه غذایی شما، بهترین پیشنهادها را سر میز برایتان حاضر خواهد کرد. همان طور که غرق در مشاهده فضای کلاسیک رستوران با کاشی های سفالی، آجرهای فروریخته به رنگ کِسو و گلدان های سبزی که از هر گوشه ای از سقف یا میزها آویزان هستند، گوشتان با صدای آهنگ های پر سر و صدای مکزیکو سیتی پر خواهد شد.

پیشنهاد پیشخدمت  در Cavita برای پیش غذا، بشقاب‌های توستادای ماهی تن چرب و کوزابیریا یا یک تاکو با گوشت گاو و آغشته به پنیر، خواهد بود. اما یکی از بهترین غذاهای اصلی در منو، مرغ کبابی چوبی با خال سبز تیره، ماهی پوسته‌دار کامل پخته شده در برگ‌های موز، اختاپوس کبابی، با تورتیلاهای است که سرو می شود. ضیافت شما در Cavita با پودینگ شکلاتی که روی آن پر از خامه وانیلی است، تکمیل خواهد شد.

آدرس: Cavita, 56-60 Wigmore Street, London W1U 2RZ

5. Tatale, Southwark

Akwasi Brenya-Mensa با افتتاح رستوران خود، غذاهای آفریقایی را وارد ذائقه انگلیسی ها کرد. Tatale رستورانی با فضای دهه 1960و میزهای چوبی، چهارپایه‌های چوب پنبه‌ای بازیافتی و نقاشی های دیواری معاصر آفریقایی است که ممکن است حال و هوای یک خانه چوبی سنتی در غنا را به شما بدهد. گذشته از فضای رستوران، منو شامل سه غذا از طعم های سنتی آفریقایی است.

Omo tuo، ترکیبی از برنج سفید فشرده با دانه‌های کنجد سیاه که درون آن با سس بادام زمینی پر شده است. غذای دیگر ترکیب لوبیای سیاه تند با گوجه فرنگی و پوره آووکادو و ترشی پیاز قرمز است. اما محبوب ترین غذای، یکی از بهترین رستوران های لندن، مرغ چیچینگا و برنج زرد است که با ترشی خرما، خورش قرمز، مایونز کیوپی و شیتو سیاه (یک چاشنی تند تند غنا) سرو می شود. مدیریت آشپزخانه Tatale با Brenya-Mensa می باشد که علاقه زیادی دارد تا مشتریان را در انتخاب یک سفارش عالی همراهی کند.

آدرس: The Africa Centre, 66 Great Suffolk St, London SE1 0BL

6. KOYN, Mayfair

لندن سهم قابل توجهی از رستوران های ژاپنی را در بین شهرهای انگلستان دارد. با این حال KOYN یکی از رستوران های جدیدی است که توسط Samyukta Nair و LSL Capital از بنیان گذاران بهترین رستوران های لندن، تاسیس شده است. این رستوران در سفارت سابق ایالات متحده در میدان گروسونور قرار دارد و طراحی آن از کوه فوجی الهام گرفته شده است. فضایی دو طبقه، دارای یک سوشی بار دلپذیر به نام MIDORI در طبقه همکف و یک آشپزخانه اوپن روباتا گریل به نام MAGMA در طبقه پایین است.

منو که توسط سرآشپز ریس کاترمول هدایت و رهبری می شود، جمع و جور بوده و در عین حال به طور متفکرانه مملو از غذاهای کلاسیک ژاپنی است. نیگیری، سوشی رول و ماهی باس خشک و میگوی شیرین با خاویار oscietra در سویای yuzu dashi در منو از محبوب ترین ها هستند. اما در میان آنها از کفال قرمز تند آغشته به سس yuzu kosho tosazu همراه با سیب دریایی دودی باس شیلی و توفوی آجداشی، که معمولاً به عنوان پیش غذا سفارش داده می شود، نباید گذشت. 

آدرس: Koyn, 38 Grosvenor St, London W1K 4QA

7. Mount St. Restaurant, Mayfair

یکی از بهترین رستوران های لندن، سال 2022 در خیابان کوهستان و در یکی از ساختمان های قدیمی 200 ساله، افتتاح شد. رستورانی با چهار فضای ناهارخوری خصوصی که توسط Manuela و Iwan Wirth تحت مدیریت استودیوی طراحی و معماری لاپلاس واقع در پاریس ساخته شد. نمودی از یک نامه عاشقانه انگلیسی در عصر معاصر است. راه پله ها شبیه به گالری هنری هستند و دیوارهای داخلی با آثار نقاشی مجلل اما با نام های جدی مثل بشقاب میگوهای فروید (1958) و خرچنگ اندی وارهول (1982) تزئین شده اند.

در این فضای هنرمندانه به سمت یکی از میزهای گرد آجری و قرمز چرم بروید و منو را بررسی کنید. پای خرچنگ، خاویار با خامه ترش و و پرینگل پیاز یا سوپ لاک پشت از غذاهای پرطرفدار هستند، اما ستاره های منو در Mount St، “شاه هنری هفتم” است که اصلا شباهتی به اسمش ندارد و غذایی از گوشت گوزن هایلند است و “کف دوور” که شکلی شیک از ماهی و چیپس معروف لندن است.

آدرس: Second Floor 41-43 Mount Street, London W1K 2RX England

8. Firebird, Soho

رستوران لندن

Firebird رستورانی در فضای باز است که در خیابان لهستان قرار دارد. برای پیدا کردن آن نیازی به نقشه ندارید، در خیابان لهستان قدم بزنید تا صدای پخت و پز با هیزم، پچ پچ مشتریان و به هم خوردن لیوان ها به شما برسد. هدف کاژیمووا و دولگوشینا که اهل سنت پترزبورگ است، ایجاد منویی بود که تمامی غذاها روی شعله های آتش پخته شوند. منو  الهام گرفته از میراث یونانی سرآشپز نیکوس، مختصر و مدیترانه ای است. نان های بالشی لقمه ای پر از رب جگر مرغ و اکلر پسته و توت فرنگی با نرم ترین کرم پسته آغشته به دارچین دو انتخاب جدانشدنی از سفارش ها در Firebird هستند. Firebird یکی از بهترین رستوران های لندن برای یک قرار دوستانه و دورهمی در فضای باز است.

قیمت بلیط هواپیما لندن را چک کنید!

آدرس: 29 Poland Street, London W1F 8QR

9. The Tent (at the End of the Universe), Fitzrovia

برای تجربه یک رستوران در فضای تاریک و چادرهای بادیه نشین های آسیایی آماده باشید. میزبان شما را در راهرویی تاریک راهنمایی میکند و از بین پرده ای سنگین وارد اتاقی کم نور شبیه به چادر بادیه نشین ها می شوید. دیوارها آینه ای هستند اما شبیه به چادر از چوب ساخته شده اند. محیط کم نور است و پس از نشسته پشت میز به نور چراغ شبیه به ماهی که بالای میز آویزان است، عادت خواهید کرد. پس از چالش ماجراجویانه برای نشستن سر میز، نوبت به منوی خلاقانه جان خاویر با غذاهای خاورمیانه ای و آسیایی می رسد. هوموس و نان را برای پیش غذا سفارش دهید، البته در کنار آنها پیش غذاهای دیگری مانند از شیش بره، بلدرچین کامل و همه دیپ ها – تزاتزیکی، بورانی و تاراماسالاتا نیز در منو هستند.

شنیسل خوک Iberico در یک خمیر نمکی ترد، میگوهای قرمز روشن و بزرگ، پنیر دودی ساگانکی با ملاس انار، سالاد گوجه فرنگی تازه با فتا، ماهی کاد سیاه «صیادیه» و دنده گاو شیری غذاهای محبوب و همیشگی The Tent هستند. برای پایان، یک تکه شیرین باقلوا با عسل سفارش دهید. چادر در ابتدا برای دوستان و خانواده راه اندازی شد، اما اخبار منتشر شد و تنها با هشت میز اختصاصی، رزرو بسیار رقابتی شده است. در اواخر اواسط هفته با موسیقی زنده باز است، The Tent  یکی از بهترین رستوران های لندن برای قرار ملاقات صمیمی است

آدرس: 17 Little Portland Street, London, W1W 8BP

10. Straker’s, Notting Hill

یکی از بهترین رستوران های لندن، که در قلب ناتینگ هیل جای گرفته است، و سرآشپز آن، آشپز معروف TikTok، توماس استراکر است. در استراکر غذاها به نوعی ترکیب طعم های مختلف هستند، نان های سبک با کره صدف فلفلی سوخته، فریتی کدو تنبل ترد با شربت افرا، تاگلیونی مزه دار با قارچ های ترومپت مشکی و بال های لطیف اسکیت با میگوهای قهوه ای از غذاهای معروف این رستوران هستند. دسر محبوب استراکر، دونات های تازه با شکر دارچینی و کرم فریشه و مربای انجیر و آویشن و مرزه است که هیچ کس بدون چشیدن طعم آنها رستوران را ترک نخواهد کرد.

آدرس: Straker’s, 91 Golborne Rd, London W10 5NL

11. Chishuru, Brixton

یکی از بهترین رستوران های لندن که آشپزی آفریقای غربی را به فرهنگ غذای لندن کشانده است. رستورانی که توسط یک زن سیاهپوست اداره با سبک آشپزی خانوادگی نیجریه ای او اداره می شود. در این رستوران منو مرتبا با توجه به کیفیت مواد اولیه در حال تغییر است. برای سفارشتان به استیک بابت با سس یاجی، اکورو با پستوی تخم کدو و سس کاپوت اسکاچ، سوپ میگو کبابی فکر کنید که از بهترین ها در Chishuru هستند.

آدرس: Chishuru, Unit 9 Market Row, Coldharbour Lane, Brixton, London SW9 8LB

12. Rochelle Canteen, Shoreditch

رستوران لندن

از بهترین رستوران های لندن که مالکان آن، ملانی آرنولد و مارگوت هندرسون از سال 2004 این مکان را اداره می کنند و بیش از 25 سال است که شرکای تجاری هستند. در Rochelle Canteen، منو به صورت روزانه تغییر می کند اما اگر در منو شاید انگلت کبابی با کاولو نرو یا دودی با ماهی را دیدی، تعلل نکنید و سفارشتان را انجام دهید. این رستوران بی تکلف، برای استراحت در میان گشت های لندن، بسیار مناسب است.

آدرس: Rochelle Canteen, 16 Playground Gardens, Shoreditch, London E2 7FA

13. Jikoni, Marylebone

رستورانی با آشپزخانه ای بدون مرز، » که از آشپزی هندی، آفریقایی و اروپایی برای تنظیم منوی آن استفاده می‌کند. سرآشپز “بوگال” می گوید: «ما خود را یک آشپزخانه بدون مرز می‌نامیم، زیرا احساس می‌کنیم که غذا زبان بسیار قدرتمندی است، زبانی که همه آن را می‌فهمند». در منوی رستوران قطعا تخم مرغ اسکاتلندی، نان تست میگو با سس کچاپ و خیارشور و پای ماهی با زعفران نظر شما را جلب خواهند کرد. برای پایان دادن به صرف غذا، یک فنجان چای سفارش دهید و آرامش را در یکی از بهترین رستوران های لندن حس کنید.

آدرس: Jikoni, 19-21 Blandford Street, London W1U 3DH

14. Lyle’s, Shoreditch

قطعا سرمایه گذاری سرآشپز حرفه ای و معروفی همچون جیمز لو برای افتتاح یک رستوران، به هدر نخواهد رفت. رستوران جیمز در جایی که زمانی یک کارخانه چای لیپتون بود، روبروی Shoreditch BoxPark باز شد و به سرعت مشتریان وفادار خود را جذب نمود. منوی جیمز از چهار غذای اصلی تشکیل می شود. اما شما می توانید مارچوبه کبابی با گردو و پنیر اسپن را سفارش دهید و از طعم بی نظیر آن در بهترین رستوران های لندن لذت ببرید.

آدرس:  Lyle’s, Tea Building, 56 Shoreditch High Street, London E1 6JJ

15. Paradise, Soho

رستوران سریلانکایی در بین بهترین رستوران های لندن، که دستور العمل های مادربزرگ دام فرناندو مالک رستوران، الهام بخش منوی غذایی است که توسط Charith Priyadarshana، که 10 سال پیش از کلمبو به اینجا نقل مکان کرد، تنظیم شده است. همه چیز در Paradise دارای مشخصات پیچیده ای از طعم است، و بیشتر غذاها نوعی طعم و مزه دارند که حس غذاهای خانگی به شما می دهند. بادمجان سرخ شده با موجوی jaggery، یک ترشی سنتی سریلانکایی و خوک کباب شده با تمر هندی از محبوب ترین غذاها در پارادایس هستند. در بین دسرها، بستنی بوفالوی لاورستوک پارک و تارت شکلاتی چیلی شدیدا خودنمایی می کنند.

آدرس: Paradise, 61 Rupert Street, Soho, London W1D 7PW

16. Petersham Nurseries, Covent Garden

رستوران لندن

کافه پیترشام واقعا یک کافه نیست، بلکه یکی از بهترین رستوران های لندن است. این دومین شعبه آنها با همین نام با میزها و صندلی های فرفورژه (هم در داخل و هم در خارج)، لوسترهای قدیمی، ظروف شیشه ای مورانو و گلدان های ساده از گل های تازه چیده شده است. با تربچه های آغشته به سس خرچنگ تند، یا موزارلای گاومیش با لوبیا، نعناع و فلفل قرمز سفارشتان را شروع کنید. در مرحله بعدی پاستا سبز عالی از ریکوتا و گزنه و مرزنجوش در یک سس خامه ای خوشمزه یا گنوکی زعفرانی با صدف های کورنیش و گل های بهاری را سفارش دهید. بسیاری در مورد غذاهای خارق‌العاده پیترشام نارسری شنیده‌اند، اما تعداد بسیار کمتری غذاهای آن را امتحان کرده اند. اگر در تابستان به این رستوران رفتید، میز بیرون را رزرو کنید.

آدرس: Petersham Nurseries, Floral Court, London, WC2E 9FB

17. Hide, Mayfair

Ollie Dabbous پس از اینکه رستوران Dabbous را در سال 2017 بست، به طرفدارانش قول رستورانی بهتر را داد که در سال 2018 HIDE را افتتاح نمود. یکی از بهترین رستوران های لندن در سه طبقه مجزا در خیابان GROUND. در این رستوران غذاهای بریتانیایی سرو می شود و نانوایی داخل رستوران، نان های منوی صبحانه را آماده می کند. برای صرف غذا به طبقه اول بروید و در منو از بین بهترین ها، شاه خرچنگ بوداده با عسل بابونه، غاز برشته شده با شیره غان و بره هردویک کباب شده، یکی را سفارش دهید. این رستوران به معنای واقعی بر طعم‌های فوق‌العاده تمرکز دارد و بدون شک بهترین لحظات را در آن سپری خواهید کرد.

آدرس: Hide, 85 Piccadilly, London, W1J 7NB

18. Bao, Soho

سال‌ها از راه‌اندازی خانه تایوانی محبوب لندن در سوهو می‌گذرد، ولی هنوز صف‌ مشتریان برای ورود به یکی از بهترین رستوران های لندن، در خارج از فضای کوچک رستوران در خیابان لکسینگتون وجود دارد. کسانی که برای اولین بار می‌آیند می توانند غذاهای کلاسیک را با گوشت خوک آبدار و بادام‌زمینی یا مرغ سرخ‌شده سفارش دهند. اگر برای دسر جا داشتید، حتما نان بستنی سرخ شده Horlicks را سفارش دهید.

آدرس: Bao, 53 Lexington Street, Carnaby, London W1F 9AS

19. Evelyn’s Table, Soho

این رستوران 10 نفره که توسط لوک سلبی، سرآشپز سابق Hide و دو برادر کوچکترش، نات و تئو اداره می شود، غذاهای بریتانیایی را با تکنیک های ژاپنی و روش های کلاسیک فرانسوی ترکیب می کند. در اینجا، مهمانان پشت میز سرآشپز با سنگ مرمر می‌نشینند تا با پنج غذا پذیرایی شوند، که ممکن است شامل ماهی خال مخالی تازه صید شده باشد، پخته شده یا شیسو تمپورای ترد به شکل تاکو که صدف‌های وحشی را تشکیل می‌دهد، باشد. این سه برادر با هم، با شور و شوق ملموس و یک فضای خانوادگی واقعی کار می کنند تا یک شب با غذا و نوشیدنی لذت بخش را در یکی از بهترین رستوران های لندن برای شما تضمین کنند.

آدرس: Evelyn’s Table, The Blue Posts, Cellar, 28 Rupert St, London W1D 6DJ

20. Sessions Arts Club, Farringdon

رستوران لندن

یک مکان دیدنی و باشکوه قرن هجدهمی، در میان بهترین رستوران های لندن که بازسازی آن 15 میلیون پوند هزینه برده است. سرآشپز فلورانس نایت، فارغ التحصیل پولپتو، آشپزخانه را اداره می کند و تزئین ظرف های غذای او بسیار استادانه هستند. او همیشه ترجیح داده که فقط با چند ماده کار کند. بنابراین رد منوی مختصر رستوران پیشنهاد ما برای شما یک بشقاب ساده کوپا دی پارما با ترشی رازیانه و یا کلم بروکلی جوانه زده بنفش با یک کانلینی خامه ای است.

آدرس: Sessions Arts Club, ​​Old Sessions House, 24 Clerkenwell Green, London EC1R 0NA

21. Roti King, Euston

روتی کینگ اصلی در یک زیرزمین در یوستون است، بخشی از شهر که معمولا برای صرف شام از آن صرف نظر می شود. اما اکثر لندنی‌های برای “روتی کره‌ای” که این رستوران به آن معروف است، استثنا قائل می‌شوند. اتاق ناهار خوری چیزی شیک نیست، اما صف فراگیر بیرون همه چیز را در مورد کیفیت و طعم غذا نشان می دهد. یک چای سرد لیمویی سنتی و یک روتی با گوشت گوسفندی گوشتی سفارش دهید، این یکی از خوشمزه ترین و اصیل ترین غذاهای مالزیایی در شهر است.

رزرو بلیط هواپیما لندن به واشنگتن سه کلیک

آدرس: Roti King, 40 Doric Way, London NW1 1LH

22. Casa Fofo, Dalston

این رستوران یک مکان کوچک، اما از بهترین رستوران های لندن در یک خیابان مسکونی ساده در یک قدمی بازار رنگارنگ جاده ریدلی است. یک آشپزخانه اوپن در رستوران وجود دارد تا بتوانید سرآشپزها را در محل کار تماشا کنید، و اعضای مختلف تیم به نوبت غذاها را روی میز می آورند و به شما امکان می دهد تا همه افراد تیم را ملاقات کنید. گر می‌خواهید یک وعده غذایی کامل داشته باشید یک گزینه وجود دارد و آن منوی شش غذای سرآشپز است که به طور مرتب تغییر می کند تا متناسب با فصل باشد، اما مبتنی بر آشپزی مدرن و مبتکرانه است.

آدرس: Casa Fofó, 158 Sandringham Road, London E8 2HS

23. Hoppers, Soho

با اینکه هنوز رستوران ها یسریلانکیی کمی در لندن افتتاح شده اند، اما Hoppers از سال 2015 یکی از بهترین رستوران های لندن در طبخ غذاهای سریلانکایی است. پنکیک‌های نازک، ترد و کاسه‌ای شکل که با آرد برنج درست می‌شوند که روی آن، یک تخم‌مرغ یا پنیر چیلی قرار داده می شود یا دال خامه‌ای مانند سامبار تند، گزینه های عالی با قیمت 40 پوند، برای بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار به Hopper می آیند.

آدرس: Hoppers, 49 Frith Street, London W1D 4SG

24. Kudu, Peckham

رستوران لندن

یکی از پر صحبت ترین و بهترین رستوران های لندن که زوج اداره کنندگان آن، رزومه ای قوی دارند. پاتریک ویلیامز سرآشپز آفریقای جنوبی از طریق The Manor در Clapham و Paradise Garage در Bethnal Green به این محله خاص لندن جنوبی راه یافته است. شریک زندگی او، امی کوربین، دختر کریس کوربین (صاحب نیمی از سلسله رستوران کوربین و کینگ در لندن) است. شما می توانید بیشتر رستوران ها را مستقیماً از روی نان و کره آنها قضاوت کنید. و در این بخش، کودو به برتری می رسد. غذاها نیز بیشتر آفریقای جنوبی هستند مانند پوتجی صدف، ماهی خامه‌ای با گنوکی گزنه‌ای و کنگر فرنگی سرخ شده با سس مایونز میسو.

آدرس: Kudu, 119 Queens Road, London SE15 2EZ

25. Imad’s Syrian Kitchen, Soho

عماد آلارنب، رستوران دار سوری، در سال 2015 به دنبال بمب گذاری در سه رستورانش از وطن خود گریخت. عماد در راه اروپا مهارت های خود را به اشتراک گذاشت، برای پناهندگان دیگر آشپزی کرد و پس از پناه گرفتن در بریتانیا، مدت زیادی نگذشت که اولین رستوران جدید خود را افتتاح کرد. در این رستوران حتما فلافل را سفارش دهید. اگر به غذای گوشتی علاقه دارید، ماکدوس چاق که انباشته ای از گوشت بره و بادمجان چرخ کرده روی نان ترد است، انتخاب خوبی برای شما در یکی از بهترین رستوران های لندن خواهد بود.

آدرس: Imad’s Syrian Kitchen, Top Floor, Kingly Court, Carnaby Street, London W1B 5PW

همین حالا برای تجربه غذاهای انگلیسی خوشمزه، بلیط هواپیما تهران لندن را رزرو کنید!

نظرات کاربران