شیراز مال پارکینگ
17 فروردین 1402
شیراز

شیراز مال ستارخان؛ خرید و بازی در شیراز

شیراز مال قدمت زیادی ندارد اما در همین مدت کوتاه میان شیرازی‌ها و مسافران شیراز محبوب شده‌است. البته شهرت شیرازمال بی‌دلیل نیست؛ فودکورت بزرگ و مجهز، کافه چارمان با برد گیم‌های متنوع، بوک لند با فضایی به‌روز که شما را یاد کتابفروشی‌های لندن می‌اندازد، پردیس سینمایی و فروشگاه‌های متنوع که همه چیز در آن پیدا می‌شود. شیراز مال دارای 250 واحد تجاری است که در 6 طبقه دایر شده است. این مرکز خرید در قسمت شمالی شیراز قرار گرفته و دسترسی به آن آسان است. 

تور شیراز با سه کلیک خوبه! 

شیراز مال پارکینگ اختصاصی دارد؟

شیراز مال پارکینگ

مجتمع تجاری فرهنگی شیراز مال برای رفاه حال مراجعه‌کنندگان امکانات خوبی در نظر گرفته است. اگر با خودرو شخصی به شیراز سفر می‌کنید و می‌خواهید به شیراز مال بروید نگران یافتن جای پارک برای خودرو نباشید چرا که شیراز مال پارکینگی با ظرفیت 1000 خودرو دارد که هم مسقف است هم هوشمند. 

امکانات شیراز مال

سرویس بهداشتی، دسترسی ویلچر، نمازخانه، هایپر مارکت، گیم نت، رستوران و فست فود، پردیس سینمایی، وای فای رایگان، سالن ورزشی و سیستم سرمایش و گرمایش از باقی امکانات رفاهی شیراز مال است که در ادامه به جزئیات هر یک می‌پردازیم.

برندهای محبوب در شیراز مال

حواستان را جمع کنید، در مرکز خرید شیراز مال اجناس رنگارنگ شما را به شکلی اسرارآمیز سحر می‌کند تا پولتان را به آسانی خرج کنید. شیرازمال 250 فروشگاه دارد که در بیشتر آن‌ها بهترین برندهای ایران و جهان را پیدا می‌کنید. در بازار شیرازمال از شیر مرغ تا جان آدمیزاد برای فروش هست. لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه، اکسسوری زنانه و مردانه و حتی خوراکی. قیمت‌ها متوسط رو به بالا است اما ممکن است جنس باکیفیت و خوش‌قیمتی هم پیدا کنید. همچنین فروشگاه‌های کوتون و بیوتی کد را در شیرازمال می‌توانید پیدا کنید.

شیراز مال پارکینگ

خرید لباس زنانه در شیرازمال

مسافران شیراز می‌گویند در شیراز مال لباس‌های زنانه مد روز به راحتی پیدا می‌شود. جدیدترین مدل مانتو، لباس مجلسی و لباس شب تا کیف، کفش، شال و روسری و لوازم آرایشی و انواع اکسسوری زنانه را در شیراز مال می‌یابید. فروشگاه کوتون و بیوتی کد که به ترتیب لباس زنانه و لوازم آرایش بهداشتی عرضه می‌کنند نیز در شیراز مال شعبه دارند.

در گیم نت شیرازمال خوش بگذرانید

در گیم نت شیرازمال می‌توانید با انواع کنسول‌های بازی حرفه‌ای و مدرن بازی کنید. بازی در گیم نت شیرازمال هم به‌صورت تک نفره و هم چند نفره ممکن است. شاید بتوان گفت گیم نت شیراز مال یکی از خاص‌ترین و مدرن‌ترین گیم‌ نت‌های شیراز باشد. این مرکز بازی سرپوشیده است و برای خانواده‌هایی که فرزند نوجوان دارند بهترین انتخاب است. 

اگر عاشق سینما هستید  

شیراز مال

همه ما دوستان فیلم‌بازی داریم که در هر فرصتی سراغ سینما می‌روند. یا حتی میان اعضای خانواده ما حتما کسانی هستند که تا سینما می‌بینند هوش از سرشان می‌پرد. اگر همراهان شما عاشق سینما و فیلم هستند آن‌ها را به پردیس سینمایی شیرازمال بفرستید و خودتان با خیال آسوده به خرید بپردازید. 

سالن‌های سینمایی مرکز خرید شیرازمال در طبقه دوم قرار دارد و شامل 2 سالن است. در سالن‌های سینمایی شیرازمال می‌توانید فیلم‌های جالبی ببینید، صدای دالبی و کیفیت تصویر بالا این پردیس سینمایی را به یکی از محبوب‌ترین مراکز سینمایی شیراز تبدیل کرده‌ است. پس اگر عاشق سینما هستید در طبقه دوم مرکز خرید شیراز مال به شما خوش خواهد گذشت.

هایپر مارکت شیرازمال؛ هایپر استار

برای تهیه اقلام خوراکی و مورد نیاز روزانه از جمله انواع مواد غذایی، مواد بهداشتی و حتی لوازم خانگی می‌توانید به هایپر استار شیرازمال مراجعه کنید. با توجه به اینکه شیرازمال پارکینگ اختصاصی دارد خرید از هایپر استار آسان و لذت‌بخش خواهد بود.

فودکورت شیراز مال

فودکورت شیراز مال

موقع ناهار شده و حسابی گرسنه‌اید؟ دلتان یک پرس غذای گرم و خوشمزه می‌خواهد؟ پس فودکورت شیراز مال را پیدا کنید و با آسانسور از هر طبقه‌ای که هستید به فودکورت بروید. 

فست فود کومو 

یکی از فست فودهای شیرازمال کومو است. در این رستوران با منوی متنوعی از پیتزاهای ایتالیایی و سالاد و پیش غذا روبرو می‌شوید. پرطرفدارترین پیتزاهای کومو پیتزا چانو ایتالیایی، پیتزا سوپر سوپریم ایتالیایی و پیتزا پپرونی ایتالیایی است. پیتزا پولو پستو، پیتزا کاپری چیوسا، پیتزا آفریکانا، پیتزا مارگاریتا و انواع سالاد سزار، ترنجان، روکولا و سالاد آژمان در فست فود کومو قابل سفارش است. 

کافه رستوران برد گیم چارمان 

اگر اهل کافه‌گردی باشید در هر سفر و هر جای دنیا، به دنبال تجربه کافه‌های جدید خواهید بود. کافه چارمان در شیراز مال یکی از کافه‌های مدرن شیراز است که ارزش سر زدن دارد. در این کافه می‌توانید یک برد گیم رزرو کنید، پاستا و پیتزا سفارش بدهید و از خوردن میان وعده و بازی به طور همزمان لذت ببرید. 

منوی چارمان شامل انواع فست فود، صبحانه، انواع نوشیدنی سرد، اسموتی، شیک، کیک و دسر، قهوه و چای، دمنوش و نوشیدنی گرم است. همچنین برد گیم‌های کافه چارمان انواع مختلفی دارد؛ از معمایی تا آموزشی و استراتژیک، اقتصادی، تصویرسازی، تعادلی، خانوادگی، فانتزی، فکری، مدیریت منابع، مشارکتی و هیجانی. برد گیم به معنی بازی رومیزی است که روی میز چیده می‌شود و بازی به صورت گروهی انجام می‌شود.

ساعت کاری کافه برد گیم چارمان

هر روز از ساعت 8 تا 24 کافه برد گیم چارمان میزبان شما خواهد بود.

بوک لند برای عاشقان کتاب و کتابخوانی

بوک لند

بی‌جهت نیست که بر سر در شیرازمال نوشته شده‌است هنر و تجارت. در بوک لند شیراز مال می‌توانید کتاب دلخواهتان را پیدا کنید، قهوه بنوشید و از خرید مجسمه‌های کوچک و گلدان‌های رنگی گل و تزئینات اتاق در بخش کادو و هدیه لذت ببرید. این کتابفروشی با فضای مدرن و جذابش به یکی از بهترین کتابفروشی‌های شیراز تبدیل شده‌است. 

معماری خاص شیرازمال 

شاید جالب باشد که بدانید معماران پروژه شیرازمال خانم نیاز اسمعیلی و آقای شهرام زارع هستند که در مسابقه جایزه ملی آجر توانستند رتبه دوم را برای پروژه شیرازمال از آن خود کنند. این ساختمان در نمای روبرو شبیه به دو مکعب تودرتو است. آن‌ها درباره علت طرح این‌گونه توضیح می‌دهند:

با توجه به اینکه این پروژه در بستری با ارزش اقتصادی زیاد واقع شده است توجه به استفاده‌ حداکثری از زمین بسیار حائز اهمیت بود و ما سعی کردیم با ایجاد چرخش در این دو مکعب در کنار استفاده‌ی بهینه از زمین، حجمی نسبتا پویا را ایجاد کنیم. این دو مکعب از دو متریال کاملا متفاوت یکی آجر، متریالی تو‌پُر، سنگین و صلب و دیگری شیشه با داشتن شفافیت و انعکاس در کنار هم در ‌نظر‌ گرفته شده‌اند. استفاده از آجر به عنوان مصالحی با داشتن هویت بومی البته با رنگ و ترکیبی جدید در کنار شیشه ترکیبی ایجاد کرده‌است که به نوعی تصویری از خاطره‌ دیروز در آینه‌ امروز است.

جاهای دیدنی اطراف شیرازمال

اگر دلتان خواست جاهای دیگر شیراز را که در نزدیکی شیرازمال واقع شده‌اند ببینید به فهرست زیر مراجعه کنید زیرا مکان‌های دیدنی این فهرست در نزدیکی شیراز مال واقع شده‌اند و بازدید آن‌ها در یک روز ممکن است.

باغ ارم شیراز
  • باغ ارم شیراز
  • بوستان آزادی
  • مسجد وکیل
  • بازار وکیل
  • خانه تاریخی منطقی‌نژاد
  • مسجد نصیرالملک
  • آرامگاه حافظ
  • شاهچراغ

اگر در این هتل‌ها اقامت دارید…

هتل‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم به مجموعه شیراز مال و سایر جاهای دیدنی شیراز نزدیک است. بنابراین می‌توانید این هتل‌ها را برای اقامت راحت در شیراز رزرو کنید.

  • هتل امیرکبیر
  • هتل بزرگ چمران
  • هتل ارم
  • هتل فردوسی
  • هتل زند
  • هتل پارس

آدرس شیرازمال

شیرازمال در خیابان ستارخان شیراز واقع شده‌است. برای دسترسی آسان به این مجموعه می‌توانید از تاکسی‌های خطی شیراز استفاده کنید و در خیابان ستارخان پیاده شوید. 

در آخر!

شیرازمال تجربه‌ای تکرار نشدنی در سفر به شیراز خواهد بود. بازی کردن در گیم نت وسیع آن و مطالعه کتاب در بوک لند برای نوجوانان جذاب خواهد بود چرا که فضای به‌روز و دلنشین دارد و در آینده نزدیک به یکی از پاتوق‌های جوانان و نوجوانان تبدیل خواهد شد. پس هر وقت به شیراز رفتید به شیراز مال سر بزنید زیرا پشیمانتان نخواهد کرد.

اگر می‌خواهید یک سفر بهاری به شیراز زیبا داشته باشید؛ بلیط هواپیما شیراز را با سه کلیک راحت‌تر از همیشه تهیه کنید. 

 

نظرات کاربران