بهترین رستوران های کیش
14 خرداد 1402
کیش

بهترین رستوران های کیش که باید امتحان کنید!

غذا بخش مهمی از زندگی ماست. اگر در سفر باشیم این اهمیت دو چندان می‌شود چون هیچ‌کس دوست ندارد سفرش را با خاطره خوردن یک غذای بد به پایان برساند. پس شناخت رستوران‌های مقصد ضروری است تا بهترین رستوران را بر اساس سلیقه و ذائقه خودتان انتخاب کنید. در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک قرار است سراغ بهترین رستوران های کیش برویم. رستوران‌هایی که غذاهای متنوعی طبخ می‌کنند. در بعضی از آن‌ها موسیقی زنده و جنگ‌ شبانه اجرا می‌شود. در این مقاله رستوران های کیش را براساس اجرای موسیقی زنده، ساحلی بودن، طبخ غذاهای محلی و رستوران‌های ایتالیایی دسته‌بندی کردیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر باشد.

رزرو تور کیش

اما قبل از هر چیز فقط با سه کلیک، تور کیش را رزرو کنید.

رستوران های کیش از نوع ساحلی

کیش پر است از رستوران‌های ساحلی. رستوران های کیش عمدتا ساحلی هستند چون خوردن غذا هنگام تماشای ساحل و دریا لذتبخش است. بیایید با بهترین رستوران های کیش از نوع ساحلی آشنا شویم.

رستوران هوک لانژ از لاکچری‌ترین رستوران های کیش

رستوران هوک لانژ

تصور کنید به رستوران هوک لانژ با آن منظره دیدنی‌اش رفته‌اید و یک پرس جوجه کباب زعفرانی سفارش داده‌اید. یا حتی یک پرس سیب‌زمینی با دیپ پنیری، یک پیتزای مارگاریتا خوش‌رنگ و یک پنه آلفردو با تزیین پنیر پارمزان. هوک لانژ همین است. اگر با کودک سفر کنید در منوی هوک لانژ می‌توانید غذای مخصوص کودک انتخاب کنید مثل؛ اسپاگتی کودک یا جونیور برگر. هیچ‌کس از هوک لانژ گرسنه بیرون نمی‌رود، حتی گیاهخواران. هوک لانژ برای شما پیده اسفناج و پنه آرابیاتا وگن آماده می‌کند که بین مسافران محبوب است. 

رستوران هوک لانژ که یکی از بهترین رستوران های کیش است از ساعت 11 صبح تا ساعت 2 بامداد و روزهای تعطیل در کنار شماست و هرچند قیمت‌هایش از متوسط بسیار بالاتر است ولی کیفیت و حجم غذاها راضی‌کننده دارد.

آدرس: کیش، آوای خلیج فارس، رستوران هوک لانژ

اینستاگرام: hooklounge.ir@

رستوران ساحلی میرمهنا از گران‌ترین رستوران های کیش

رستوران ساحلی میرمهنا انتخاب خوبی برای وعده ناهار و شام خواهد بود. در رستوران میرمهنا می‌توانید در محیطی آرام یک غذای خوشمزه ایرانی برای وعده ناهار سفارش بدهید و یا شام را در کنار موسیقی زنده و عطر غذاهای دریایی میل کنید. از غذاهای دریایی رستوران میرمهنا می‌توان به ماهی شیر کبابی، دو پیازه میگو، قلیه، سوخاری میگو، ماهی شوریده، سیباس، شعری و حلوا اشاره کرد.

 نزدیکی این رستوران به ساحل میرمهنا، اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید از نکات مثبت این رستوران است. از طرفی دیگر استعمال دخانیات در رستوران میرمهنا آزاد است و می‌توانید از اینترنت رایگان لذت ببرید. یادتان باشد اگر حوصله بیرون رفتن ندارید، غذای خود را به بیرون‌بر میرمهنا سفارش بدهید. رستوران ساحلی میرمهنا پارکینگ اختصاصی هم دارد. 

این رستوران هر روز از ساعت 12:30 تا 23:30 میزبان شما خواهد بود. برای رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن 09347698820 تماس بگیرید.

آدرس: خیابان فردوسی، نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، کنار هتل تاپ رز، رستوران میرمهنا.

اینستاگرام: mirmohanna_restaurant@

رستوران توتی فروتی، هر غذایی که دلتان بخواهد اینجا هست!

رستوران توتی فروتی

اگر دلتان می‌خواهد یک شام فرنگی یا ایرانی در یکی از بهترین رستوران های کیش و در کنار ساحل زیبای خلیج فارس نوش جان کنید، پیشنهاد ما رستوران توتی فروتی است. با هر سلیقه‌ای، شکم خالی از رستوران ساحلی توتی فروتی بیرون نخواهید رفت. بنابراین می‌توانید از میان غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود، غذای مورد نظرتان را انتخاب کنید. یادتان باشد که میگوی گریل شده یکی از محبوب‌ترین غذاهای توتی فروتی است. 

رزرو تور کیش

پشت بام رستوران توتی فروتی از چوب ساخته شده و منظره‌اش رو به دریا و جزیره است. ساختمان‌های سفید رنگ جزیره و آبی دریا لذت نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه توتی فروتی را چند برابر می‌کند. این رستوران هر روز از ساعت 11 تا 23 میزبان شما خواهد بود. 

آدرس: انتهای بلوار دریا، کنار اسکله بزرگ تفریحی، رستوران توتی فروتی

اینستاگرام: tuttifruittikish@

شاندیز سرسبز، گران‌قیمت و خوشمزه

یکی از گران‌ترین و بهترین رستوران های کیش که منوی متنوعی دارد رستوران شاندیز سرسبز است. اگر محدودیت مالی ندارید و می‌توانید یک رستوران گران‌قمت را انتخاب کنید شاندیز سرسبز پیشنهاد اول ما است. چون کیفیت غذا و مواد اولیه آن‌قدر بالا است که رضایت هر نوع سلیقه‌ای را جلب کند. شاندیز سرسبز از بهترین رستوران های کیش، هر روز از ساعت 13:30 تا 1 بامداد میزبان شما خواهد بود. برای ثبت میز با شماره 09347688329 تماس بگیرید. این رستوران در پارک ساحلی نیلوفر واقع شده است و میان مسافران محبوبیت زیادی دارد.

آدرس: کیش، ساحل سیمرغ، پارک ساحلی نیلوفر، رستوران شاندیز سرسبز

 

رستوران کلبه درویش، غذا به صرف تماشای کشتی یونانی

یکی از تفریحات رایگان جزیره تماشای کشتی فرسوده و رو به نابودی یونانی است. بعد از قدم زدن در ساحل کشتی یونانی، اگر گرسنه بودید سراغ رستوران ساحلی کلبه درویش بروید. این رستوران با ساختمان سفید رنگ در ابتدا دلتان را می‌برد به خصوص اگر عاشق سبک معماری مینیمالیستی باشید. در این رستوران وعده ناهار و شام طبخ می‌شود و خبری از صبحانه نیست. 

کلبه درویش فضای باز رو به دریا برای نشستن، غذا خوردن و سیگار کشیدن دارد اما بیرون‌بر خیر. منوی کلبه درویش شامل غذاهای سنتی ایرانی، دریایی و غذاهای سنتی کیش و البته قلیان و چای لب‌سوز است. برای ثبت نوبت می‌توانید با شماره تلفن 07693113719 تماس بگیرید. ساعت کاری رستوران کلبه درویش از 14 تا 2 بامداد است. 

آدرس: کیش، بعد از کلبه هور، رستوران ساحلی کلبه درویش

اینستاگرام:
kolbeh_darvish_restaurant@

رستوران بام رویایی یکی از خاص‌ترین رستوران های کیش

همان‌طور که از نامش پیداست این رستوران به صورت یک بام بلند بر فراز ساحل جنوبی جزیره ساخته شده است تا به معنای واقعی رویایی باشد. سبک معماری و ساختمان شیشه‌ای رستوران شما را یاد رستوران‌های لاکچری دبی می‌اندازد. البته رستوران بام رویایی به پای رستوران‌های دبی نمی‌رسد اما نوش جان کردن غذا در این رستوران تجربه جالبی خواهد بود. کف سالن غذاخوری و تمام دیوارها شیشه‌ای است و منظره کاملی از ساحل و دریا دارید که در هیچ یک از رستوران های کیش پیدا نمی‌کنید. 

نکته جالب درباره رستوران بام رویایی کیش، دسترسی با ویلچر است که رفت‌وآمد را برای افراد دارای معلولیت راحت می‌کند. علاوه بر این، رستوران بام رویایی پارکینگ اختصاصی و فضای باز برای نشستن و غذا خوردن دارد. همچنین استعمال دخانیت در رستوران بام رویایی ممنوع نیست. 

در منوی رستوران بام رویایی غذاهای سنتی ایرانی، دریایی و فرنگی و فست‌فود پیدا می‌شود. ساعت کاری رستوران از ساعت 12:30 تا 1 بامداد است و برای رزرو میز با موسیقی زنده می‌توانید با شماره تلفن 09122000516 تماس بگیرید. 

آدرس: کیش، جاده جهان، غروب کیش، روبروی مجتمع بزرگ پدیده، رستوران بام رویایی کیش.

اینستاگرام: baamekish_restaurant@

رستوران ساحلی شاندیز صفدری، جایی برای عاشقان غذاهای دریایی

رستوران ساحلی شاندیز صفدری

شاندیز صفدری یکی دیگر از رستوران های کیش است که هم ساحلی است هم موزیک زنده دارد. انواع کباب، از جوجه تا کوبیده، چنجه و شیشلیک با چلو مخصوص و کره‌ای این‌جا قابل سفارش است. علاوه بر کباب، غذاهایی چون میگوی مخصوص، بشقاب دریایی، ماهی سرخ شده و استیک ماهی شیر جزء منوی دریایی این رستوران است. سینی سالاد این رستوران هم با هر سفارش غذا به صورت رایگان برای شما سرو خواهد شد. 

در صورتی که بخواهید تنها از موسیقی زنده رستوران صفدری شاندیز استفاده کنید نیاز به پرداخت ورودی دارید. هزینه ورودی برای کودکان زیر 8 سال رایگان است و برای رزرو میز می‌توانید به سایت رستوران به آدرس  safdarisaheli.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09338682231 تماس بگیرید. مبلغ پیش‌پرداخت برای رزرو 30 هزار تومان است و از صورت‌حساب نهایی کسر خواهد شد. ساعت کاری رستوران شاندیز صفدری از 13 تا 17 و 21 تا بامداد است. 

آدرس: کیش، جاده جهان، بعد از کشتی یونانی، رستوران شاندیز صفدری کیش.

اینستاگرام: shandiz.safdari@

رستوران سالود، جایی برای عاشقان کباب!

سالود یکی دیگر از رستوران های کیش است که در ساحل زیبای خلیج فارس میزبان مسافران است. در این رستوران می‌توانید از غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید. کباب برگ، کباب بختیاری، کباب لقمه، جوجه کباب و چلو کره از منوی ایرانی، خرچنگ، بشقاب دریایی، استیک ماهی شیر، ماهی جاش سوخاری، میگو سوخاری، ماهی هامور سوخاری، ماهی سی باس سرخ شده کامل و قلیه از منوی دریایی در رستوران سالود قابل سفارش است. برای رزرو میز و نوبت با شماره 09020098031 تماس بگیرید. 

آدرس: کیش، جاده جهان، کلبه هور، رستوران بین‌المللی سالود

اینستاگرام: kishsalud@

رستوران ساحلی مارینا کیش، رستورانی با چشم‌انداز بی‌نظیر ساحل

رستوران ساحلی مارینا کیش

هتل مارینا کیش و ساحل اختصاصی آن شهرت زیادی میان مسافران دارد. حالا قرار است درباره رستوران ساحلی مارینا صحبت کنیم. این رستوران در پارک ساحلی مارینا واقع شده است. چشم‌انداز ساحل، دی‌جی و موسیقی زنده، سیگار آزاد، بیرون‌بر، فضای باز برای صرف غذا و منوی متنوع از ویژگی‌های رستوران ساحلی مارینا است. 

رستوران ساحلی مارینا یکی از بهترین رستوران های کیش است که منوی ایرانی و بین‌المللی را در کنار هم دارد. غذاهای سنتی ایرانی، غذاهای محلی کیش، غذاهای فرنگی مانند غذاهای ایتالیایی و غذاهای هندی منوی این رستوران را تشکیل می‌دهد. این رستوران هر روز از ساعت 13 تا 1 بامداد میزبان شما خواهد بود. برای رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن 09347698384 تماس بگیرید. 

آدرس: کیش، بلوار مرجان، پارک مارینا، رستوران ساحلی مارینا. 

اینستاگرام: restaurant.marinakish@

رستوران کشتی ایرانی، غذا خوردن در دل کشتی

این دیگر یک رستوران ساحلی به تمام معنا است. رستوران کشتی ایرانی یک رستوران خاص در دل یک ساختمان بزرگ شبیه به کشتی است که نگاه هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. علاوه بر این منو و کیفیت غذاهای رستوران کشتی ایرانی امتیاز بالایی را میان کیشوندان و مسافران کسب کرده است. در این رستوران غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی کیش و غذاهای دریایی طبخ می‌شود. اینترنت رایگان در رستوران کشتی ایرانی در اختیارتان قرار می‌گیرد و بیرون‌بر و پارکینگ اختصاصی هم دارد. 

برای رزرو تلفنی میز و یا سفارش غذا به صورت غیرحضوری با شماره تلفن 09131181915 تماس بگیرید. پیک این رستوران رایگان است و برای رزرو میز نیازی به پیش‌پرداخت نیست. 

آدرس: کیش، بلوار دریا، قطعه 21.

رستوران های کیش با غذاهای سنتی جزیره

رستوران خانه بومیان کیش

در ادامه قرار است برویم سراغ رستوران های کیش با غذاهای سنتی جزیره. غذاهایی مثل مجبوس لحم، برنج بریانی، قلیه ماهی و برنج محمر با ماهی کبابی. بیایید یک بار هم که شده غذاهای متفاوت و پرادویه جزیره را امتحان کنیم. 

رستوران خانه بومیان کیش، روزی روزگاری کیش

خانه بومیان کیش بین مسافران محبوبیت دارد. خانه‌ای که روزگاری محل زندگی یک کیشوند تاجر بود. حالا رستوران خانه بومیان کیش که یکی از بهترین رستوران های کیش است با غذاهای محلی دل مسافران را ربوده است. انواع غذاهای عربی از جمله مجبوس لحم در رستوران خانه بومیان قابل سفارش است. بهای بلیط ورودی خانه بومیان کیش 40 هزار تومان است. خوردن یک ناهار سنتی بعد از تماشای خانه بومیان حسابی می‌چسبد. 

آدرس: کیش، بعد از بازار ماهی‌فروشادر ن، روبروی اسکله صیادی، خانه بومیان کیش. 

اینستاگرام: boomian_house@

رستوران بیت ‌المزه، طعم خوش غذاهای عربی

بیت‌ المزه کیش همان رستورانی است که همه طعم‌های عربی را یک‌جا در منوی خود جای داده است. اگر عاشق غذاهای عربی جزیره هستید و دوست دارید برای اولین بار یا چندمین بار مزه آن را بچشید بروید بیت المزه. بیت المزه یعنی خانه مزه‌ها. محبوب‌ترین غذا از منوی بیت المزه ماهی شکم‌پر و ماهی شیر کبابی است.  

آدرس: کیش، خیابان خلیج فارس، کنار هتل کوروش. 

اینستاگرام: mezza.house@

رستوران مادربزرگ، سفر به خاطره‌ها

رستوران مادربزرگ

رستوران مادربزرگ از آن رستوران های کیش با غذاهای محلی است که خاطرات سال‌های دور و دستپخت مادربزرگ را تداعی می‌کند. یکی از رستوران های کیش که هم دنج است و هم منوی پر و پیمانی دارد مطبخ سنتی مادربزرگ است. در این رستوران خوشمزه می‌توانید ماهی سرخ شده کامل، هواری میگو، قلیه میگو، قلیه ماهی و فیله ماهی شیر سفارش بدهید. 

آدرس: کیش، خیابان کرانه، کنار شهر تاریخی حریره، رستوران مادربزرگ

اینستاگرام: madarbozorg_restaurant@

رستوران هواری از بهترین رستوران های کیش با غذای محلی

رستوران هواری شاید نامش مانند بقیه رستوران های کیش آشنا نباشد اما به خاطر غذای خوبش از بهترین رستوران های کیش محسوب می‌شود. منوی محلی رستوران هواری را باید یک بار امتحان کنید. می‌توانید ته‌چین میگو، ته‌چین ماهی، قلیه ماهی، کباب ماهی و ماهی کامل سرخ شده سفارش بدهید و از طعم لذیذ غذاها لذت ببرید. 

آدرس: کیش، شهرک صدف، میدان گلستان، روبروی مسجد امام حسن مجتبی، رستوران هواری

اینستاگرام: havari_restaurant@

رستوران سنتی پوریا و یک قلیه ماهی خوشمزه

قلیه ماهی

اگر دلتان می‌خواهد در یک رستوران سنتی به سبک سفره‌خانه غذای موردعلاقه‌تان را میل کنید پیشنهاد ما رستوران پوریا است. در این رستوران از رستوران های کیش با غذای محلی می‌توانید قلیه ماهی، قلیه میگو و انواع غذاهای ایرانی چون کباب و چنجه سفارش بدهید. 

آدرس: کیش، میدان پردیس، هتل پارمیس، رستوران سنتی پوریا. 

اینستاگرام: sofrekhane_poria@

بهترین رستوران های ایتالیایی کیش

اگر از شیفتگان ایتالیا و میلان و غذاهای این کشور مدرن هستید این بخش از مقاله را کامل بخوانید چون قرار است چند تا از بهترین رستوران های کیش که غذای ایتالیایی سرو می‌کنند را معرفی کنیم. 

رستوران ایتالیایی کوکوبانا 

رستوران ایتالیایی کوکوبانا 

یکی از رستوران های کیش که منوی ایتالیایی پرو پیمانی دارد رستوران کوکوبانا است. این رستوران در خیابان فردوسی جزیره واقع شده است و می‌گویند به یکی از بازیگران ایرانی تعلق دارد. در این رستوران ایتالیایی می‌توانید انواع پیتزا، پاستا و ساندویچ ایتالیایی سفارش بدهید و از نوشیدنی‌های سرد و گرم کافه نیز لذت ببرید. این رستوران بهترین گزینه بعد از یک پاساژگردی حسابی در مرکز تجاری کیش است.

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، مرکز تجاری کیش، طبقه همکف، لاین D

رستوران ایتالیایی لیو؛ یکی از رستوران های کیش با غذای ایتالیایی

ررستوران ایتالیایی لیو منوی جذابی دارد. پیتزا سوله میو، سالاد یونانی، پاستا آلفردو، سالاد سزار با مرغ کبابی از پرطرفدارترین گزینه‌ها در منوی آن است. پیتزاهای رستوران لیو خمیر نازکی دارد و به سبک ایتالیایی طبخ می‌شود. لیو در نزدیکی بازار زیتون کیش واقع شده است و گزینه خوبی بعد از یک بازارگردی حسابی است. 

آدرس: کیش، میدان امیرکبیر، بلوار تهران، خیابان کوشا

اینستاگرام: lio_kish_italianrestaurant@ 

رستوران کابان؛ به وقت ایتالیا

رستوران کابان

رستوران کابان با غذاهای آمریکایی و ایتالیایی، موسیقی زنده، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد؛ سبکی خاص از پذیرایی را به وجود آورده است که بیشتر مورد پسند جوانان است، کسانی که به دنبال جاهای شلوغ و معماری خاص هستند. در رستوران کابان کیش می‌توانید از غذاهای بین‌المللی ویژه لذت ببرید. علاوه بر این منوی ایرانی و فست‌فود رستوران نیز تنوع بالایی دارد. 

جهت رزرو میز یا سفارش غیرحضوری غذا با شماره تلفن 07644454503 تماس بگیرید. یادتان باشد که می‌توانید از پارکینگ اختصاصی ساختمان بساک استفاده کنید.

آدرس: شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک، طبقه سوم، پلاک 38، کافه رستوران کابان

رستوران سوپرانو، به سبک فیلم‌های ایتالیایی 

سوپرانو یکی دیگر از رستوران های کیش با غذای ایتالیایی است. آشپز این کافه رستوران ایتالیایی است و مطمئنا انتخاب خوبی برای خوردن یک وعده غذای خوشمزه ایتالیایی خواهد بود. می‌توانید میان پیتزاهای ایتالیایی مشهور، پاستاهای لذیذ و چند غذای ایتالیایی یکی یا چند تا را سفارش بدهید و از دستپخت سرآشپز ایتالیایی لذت ببرید. 

آدرس: کیش، خیابان ایزدی رشید، مرجان پنجم، کافه رستوران ایتالیایی سوپرانو

اینستاگرام: soprano_restaurant_cafe@

رستوران های کیش با غذاهای دریایی

رستوران رویال استار

رفتن به جزیره کیش بدون چشیدن مزه ماهی هواری یا ماهی شیر لطفی ندارد. پس در این بخش از مقاله همراه ما باشید تا با بهترین رستوران های کیش با منوی دریایی آشنا شویم. برخی از این رستوران‌ها را در قسمت‌های قبلی مقاله معرفی کردیم مانند؛ رستوران میرمهنا، رستوران هواری و رستوران توتی فروتی

رستوران رویال استار یکی از زیباترین رستوران های کیش

رویال استار با آن دکور رنگارنگ و ملیحش گزینه ایده‌آلی برای یک قرار عاشقانه است. آیا دوست دارید در قرار عاشقانه‌تان یک پرس ماهی کبابی خوشمزه بخورید؟ چه دوست داشته باشید چه نه از رویال استار شکم گرسنه بیرون نمی‌روید. رویال استار علاوه بر غذاهای دریایی انواع مختلف غذاهای سنتی ایرانی را هم تهیه می‌کند تا پذیرای همه سلیقه‌ها باشد. در کنار این غذاها می‌توانید منوی بین‌المللی را هم امتحان کنید. 

رستوران رویال استار دارای دو فضای سرپوشیده و سرباز است که بسته به سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خوردن غذا انتخاب کنید. اجرای موسیقی زنده، رزرو تلفنی، زمین بازی، کافی‌شاپ، پارکینگ و اینترنت رایگان این رستوران را از دیگر رستوران های کیش متمایز کرده است. 

آدرس: کیش، بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم، رستوران رویال استار.

اینستاگرام: kish_royalstar@

رستوران قصر سفید، جایی برای خوردن یک غذای دریایی کامل

رستوران قصر سفید 

رستوران قصر سفید سالن غذاخور تمیز و مرتبی دارد که در کنار منوی دریایی با کیفیت آن را به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل کرده است. در منوی رستوران کاخ سفید ماهی و میگو کبابی و سوخاری، ماهی سرخ‌شده و استیک ماهی قابل سفارش است. علاوه بر این پلو و خورشت ایرانی هم می‌توانید سفارش بدهید. در کل رستوران قصر سفید پذیرای هر نوع سلیقه‌ای است. 

رستوران هر روز از ساعت 12 تا 1 بامداد فعال است و پارکینگ رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. برای رزرو با شماره 07644455107 تماس بگیرید. 

آدرس: کیش، انتهای بلوار اندیشه، قطعه RF13، رستوران قصر سفید. 

رستوران عمو اکبر، سنتی و معروف

رستوران عمو اکبر شاید خیلی مدرن نباشد اما طعم غذاهای دریایی آن زبانزد مسافران است. در رستوران دریایی عمو اکبر می‌توانید چلو و ماهی کباب سفارش بدهید و از ناهار لذت ببرید. البته این رستوران در وعده شام هم پذیرای شما خواهد بود. پارکینگ اختصاصی و بیرون‌بر را هم به ویژگی‌های مثبت آن اضافه کنید. قلیه ماهی، شنیسل و ماهی کبابی از غذاهای پرطرفدار رستوران عمو اکبر است. ساعت کاری رستوران از 12 تا نیمه شب است. برای رزرو میز هم می‌توانید با شماره 07644424396 تماس بگیرید.

آدرس: کیش، روبروی بازار پانیذ، مجتمع حافظ، رستوران دریایی عمو اکبر

رستوران دریا سالار، رستورانی با غذاهای خوشمزه

رستوران دریا سالار

اگر دنبال یک رستوران با منوی دریایی و قیمت مناسب می‌گردید دریاسالار بهترین انتخاب است. در کنار قیمت مناسب، کیفیت غذا هم بالا است و بر خلاف سایر رستوران های کیش خبری از موسیقی زنده نیست. در رستوران دریا سالار می‌توانید بشقاب مخلوط دریایی، چلو ماهی کباب، چلو ماهی شیر، چلو ماهی سی‌بس، چلو ماهی کافر، چلو ماهی جاش، چلو ماهی شعری، چلو ماهی هامور، چلو میگو سوخاری، چلو خورش قلیه میگو، چلو خورش قلیه ماهی، چلو جوجه کباب، زرشک پلو با مرغ، چلو کباب کوبیده، چلو کباب وزیری، چلو کباب نگینی و چلو خورشت سفارش بدهید.

آدرس: کیش، بلوار فردوسی، روبه‌روی بازار پانیذ، مجتمع حافظ، رستوران دریا سالار

رستوران های کیش با موسیقی زنده

رستوران با موسیقی زنده در جزیره بسیار محبوب است. لذت خوردن غذای مورد علاقه هنگام گوش سپردن به موسیقی ملایم یا پر هیجان که به صورت زنده اجرا می‌شود. برای بسیاری از مسافران یک تفریح دلپذیر است. البته یادتان باشد رستوران های کیش با موسیقی زنده کمی گران‌تر از سایر رستوران‌ها است. در ادامه با رستوران های کیش که موسیقی زنده دارند آشنا می‌شویم. بعضی از این رستوران‌ها را در قسمت‌های قبل معرفی کرده‌ایم، مانند رستوران بام رویایی، شاندیز صفدری، بیت المزه، مارینا، سالود، هوک لانژ و رستوران میرمهنا. 

رستوران حفیظی، رستورانی با دو شعبه در کیش

رستوران حفیظی

حفیظی یکحفیظی یکی دیگر از رستوران های کیش است که دو شعبه در جزیره دارد. شعبه اول در نزدیکی بازار مریم در اسکله تفریحی واقع شده است و شعبه دوم در ساختمان هدیش قرار گرفته است. در هر دو شعبه رستوران‌های حفیظی می‌توانید حین گوش سپردن به موسیقی زنده از غذاهای ایرانی، دریایی و فرنگی لذت ببرید. 

آدرس شعبه اول: کیش، اسکله تفریحی، روف گاردن بازار مریم دو، رستوران حفیظی.

آدرس شعبه دوم: کیش، بلوار امیرکبیر، روبروی هتل لیلیوم، ساختمان هدیش، رستوران حفیظی.

اینستاگرام: hafizi.lounge@

رستوران بین ‌المللی پاشا، رستورانی برای دیدن خواننده‌های معروف

به نظر شما کدام خواننده‌های ایرانی در رستوران پاشا اجرا کرده‌اند؟ درست است، امید حاجیلی، مسیح و آرش، گرشا رضایی و محسن ابراهیم‌زاده کسانی بودند که در این رستوران کنسرت برگزار کردند. علاوه بر این هر روز از ساعت 10 شب تا 2 بامداد هنرمندان کیشوند موسیقی زنده اجرا می‌کنند. از منوی رستوران بین‌ المللی پاشا می‌توانید چلو کباب‌های خوشمزه و کره‌ای، غذای دریایی، استیک و سالاد سفارش بدهید. برای ثبت سفارش می‌توانید با شماره 09347693177 تماس بگیرید. 

آدرس: کیش، سفین، پشت بازار دیپلمات، رستوران بین ‌المللی پاشا

اینستاگرام: pashakishrestaurant@

رستوران انرژی، پرانرژی و جذاب

رستوران انرژی

این رستوران را با نام کنسرت رستوران انرژی نیز می‌شناسند. چرا؟ چون این رستوران برپا شده است تا در کنار لذت بردن از غذا، کنسرت تماشا کنید. موسیقی زنده گوش کنید، استندآپ کمدی ببینید و در مسابقه شرکت کنید. انرژی اولین کنسرت رستوران ایران است که در کیش افتتاح شد. در رستوران انرژی می‌توانید از اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی و فضای باز استفاده کنید. منوی انرژی شامل انواع غذاهای ایرانی و خارجی، غذاهای دریایی، گیاهی و انواع فست‌فود است. 

برای رزرو میز و بلیط کنسرت در رستوران انرژی با شماره 09120882237 تماس بگیرید. یادتان باشد ساعت کاری رستوران از 11 تا 1 بامداد است. 

آدرس: کیش، روبروی مرکز تجاری، خیابان پروین اعتصامی، جنب کیبل اسکی، رستوران انرژی

اینستاگرام: energymr@

رستوران بزرگ پدیده شاندیز، متفاوت‌ترین رستوران کیش

رستوران پدیده شاندیز را به معماری خاص ساختمان آن می‌شناسند. رستورانی متفاوت میان سایر رستوران های کیش است و برای ساخت آن از معماری شهر تاریخی بابل استفاده کرده‌اند. این رستوران با ظرفیت بالای پذیرایی و سالن بزرگش بیشتر شبیه یک تالار پذیرایی بزرگ است که در آن ویژه‌برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود مثل ویژه‌برنامه‌های شب یلدا، سال نو میلادی، نوروز، نیمه شعبان و ماه رمضان. پس اگر همزمان با این مناسبت‌ها راهی کیش می‌شوید از برنامه‌های رستوران پدیده شاندیز غافل نباشید.

منوی رستوران پدیده شاندیز متنوع است. از شیشلیک تا کباب برگ و غذاهای دریایی و فست‌فود در منوی آن دیده می‌شود. ساعت کاری رستوران از 12 تا 16 و از 21 تا 1 بامداد هر روز است. برای رزرو میز می‌توانید با شماره 09020098110 تماس بگیرید.  

آدرس: کیش، جاده جهان، میدان غروب، روبه‌روی رستوران کف‌شیشه‌ای بام رویایی.

اینستاگرام: padidehkish@ 

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی کنیم؛ از رستوران‌های ساحلی تا رستوران‌های دریایی و سنتی و حتی فست فود. پس با هر سلیقه‌ای می‌توانید از رستوران‌های کیش لذت ببرید. چه عاشق غذاهای دریایی باشید چه غذاهای ایرانی و حتی غذای فرنگی. این فهرست در سفر بعدی کیش راهنمای مناسبی برای انتخاب رستوران در جزیره خواهد بود. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

سوالات متداول

در کیش به کدام رستوران‌های ساحلی برویم؟

هوک لانژ- میرمهنا- توتی فروتی- کلبه درویش- بام رویایی- سالود

بهترین رستوران های کیش برای خوردن غذاهای سنتی چیست؟

خانه بومیان- مادربزرگ- هواری- پوریا

برای خوردن غذاهای ایتالیایی در کیش کجا برویم؟

کوکوبانا- کابان و سوپرانو

نظرات کاربران