کامتان شیرین
27 اردیبهشت 1402
کیش

6 تا از بهترین شیرینی فروشی های کیش + اطلاعات کامل

چه در سفر کیش باشید چه کیشوند، شیرینی خوشمزه می‌تواند حال و هوای روزتان را تغییر دهد. اما قبل از خرید باید بدانید که کدام شیرینی فروشی های کیش از همه بهتر است؟ دوست دارید با بهترین شیرینی فروشی های کیش آشنا شوید؟ پس تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه باشید. 

رزرو تور کیش

اگر به دنبال رزرو تور کیش و گذراندن لحظاتی مهیج در این جزیره زیبا و دیدنی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

قنادی کُرنر؛ یکی از بهترین شیرینی فروشی های کیش

قنادی کُرنر

اولین مورد از فهرست شیرینی فروشی های کیش قنادی کُرنر است. پرسنل این قنادی شیرازی هستند و با عشق و دقت شیرینی و کیک خامه‌ای تهیه می‌کنند. شیرینی‌های قنادی کُرنر با خامه حیوانی تزیین می‌شود و همان طعم اصیل و قدیمی شیرینی خامه‌ای را تداعی می‌کند. این قنادی در بازارچه حافظیه کیش واقع شده است و برای وقتی مناسب است که از خرید برمی‌گردید و دلتان یک خوراکی شیرین و لذیذ می‌خواهد. علاوه بر شیرینی می‌توانید انواع نان رژیمی یا معمولی، بستنی، نوشیدنی گرم چون قهوه و لوازم تولد را از قنادی کُرنر تهیه کنید. شیرینی فروشی کُرنر دو شعبه دارد که می‌توانید بسته به موقعیت هتل‌تان نزدیک‌ترین گزینه را انتخاب کنید. 

آدرس شعبه 1: کیش، خیابان فردوسی، روبروی بازار پانیذ، مجتمع خدماتی حافظیه، به سمت دریا، قنادی کُرنر.

آدرس شعبه 2: کیش، میرمهنا، بعد از بازار پارس خلیج، خیابان مریم، بازارچه خدماتی، فاز F، قنادی کُرنر.

شماره تلفن سفارش: 09173070709 یا 09354860639

ساعت کاری: 9 تا 1 بامداد

اینستاگرام: corner.kish@

شیرینی فروشی تشریفات کیش

قنادی تشریفات یکی دیگر از شیرینی فروشی های کیش است که میان کیشوندها طرفداران زیادی دارد. در قنادی تشریفات انواع شیرینی تر یا خشک، انواع شکلات، بستنی، کیک و لوازم تولد و خشکبار و آجیل با بالاترین کیفیت پیدا می‌شود. این قنادی در نزدیکی هتل گلدیس کیش قرار دارد و برای کسانی که مهمان این هتل هستند گزینه مناسبی است. با کیک‌های زیبای قنادی تشریفات در سفر هم می‌توانید جشن تولد بگیرید و خوش بگذرانید. قنادی تشریفات بیرون‌بر و پیک هم دارد و خرید بالای 300 هزار تومان شامل ارسال رایگان می‌شود. 

آدرس: کیش، 600 دستگاه، جنب بیمارستان

شماره تلفن: 09347693155

ساعت کاری: 9 تا 23

اینستاگرام: tashrifat_kish@

پاسپورت دومینیکا

شیرینی سنتی هنربانو کیش

شیرینی سنتی هنربانو کیش

لذت خوردن شیرینی‌های سنتی هرگز قابل جایگزینی نیست. قنادی سنتی هنربانو پا را فراتر گذاشته و با تهیه انواع شیرینی محلی و سنتی دل مشتریان را می‌برد. در قنادی هنربانو که یکی از بهترین شیرینی فروشی های کیش است می‌توانید کوکی تازه، قطاب خوشمزه، شیرینی برنجی، نخودچی و مارمالاد سفارش بدهید. شیرینی‌های هنربانو عطر و طعم مخصوصی دارد که در سایر شیرینی فروشی های کیش پیدا نمی‌شود.

آدرس: کیش، بلوار میرمهنا، نرسیده به مسجد خاتم الانبیا، نبش کوچه تابش، شیرینی فروشی هنربانو.

نان و شیرینی دامونان کیش؛ از معروف‌ترین شیرینی فروشی های کیش

قنادی دامون از آن شیرینی فروشی های کیش است که طرفداران خاص خودش را دارد. به همین دلیل سه شعبه از دامونان در کیش افتتاح شده است. شعبه مرکزی در مرکز خرید دامون و شعبه اول در مرکز خرید گلستان واقع شده است. محصولات دامونان شامل انواع نان رژیمی و ساده با تنوع بیش از 100 مدل، شیرینی، دونات و کیک ساده یا رژیمی و دسر و نوشیدنی میزبان شما در جزیره کیش خواهد بود. پرطرفدارترین گزینه‌ها در دامونان شیرینی بمب ازمیر، کیک سیب و دارچین، آچمای پنیر و جعفری و کوکی پنیری است.

آدرس شعبه مرکزی: کیش، مرکز خرید دامون، غرفه 33.

آدرس شعبه یک: کیش، مرکز خرید گلستان، غرفه 5.

شماره تلفن شعبه مرکزی: ۰۷۶۴۴۴۵۹۷۶۲

شماره تلفن شعبه اول: 07644440514

اینستاگرام: damoonankish@

شیرینی لوکس؛ از متنوع‌ترین شیرینی فروشی های کیش

Statistics

اگر قرار باشد در جزیره یک شیرینی فروشی خوب معرفی کنیم که آجیل باکیفیت هم داشته باشد قطعا شیرینی لوکس خواهد بود. وقتی وارد قنادی لوکس می‌شوید تنوع شیرینی و غرفه‌های آجیل و پاستیل حسابی شما را سر ذوق می‌آورد. آجیل‌های این قنادی تبریزی است و در نوع خود بهترین است. علاوه بر آجیل شیرینی‌های لوکس هم زبانزد کیشوندها است. شیرینی تر و خشک و کیک‌های تولد رنگی که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. لوازم تولد، شکلات پذیرایی و نوشیدنی خنک نیز از سایر محصولات این قنادی است. 

آدرس: کیش، خیابان گلدیس، بلوار ایران، پلاک 15.

شماره تلفن: 07644423330

اینستاگرام: kish__island_confectionarylox@

نان و شیرینی دامون کیش

اگر کیشوند باشید یا جزیره را به خوبی بشناسید احتمالا نام نان و شیرینی دامون به گوشتان آشنا است. یکی دیگر از شیرینی فروشی های کیش دامون است. نان و شیرینی دامون یکی از با سابقه‌های جزیره است که در کنار انواع مختلف نان، شیرینی تر و خشک نیز تهیه می‌کند. یک کیک با لایه‌های گردو و موز که با شکلات پوشیده شده است یا لطیفه تبریزی می‌تواند مهمانی یا جشن شما را کامل‌تر کند. 

آدرس: کیش، شهرک دیدنی‌ها، میدان وصال، خیابان وصال، وصال شمالی.

شماره تلفن: 07644459762

کامتان شیرین

کامتان شیرین

اگر در سفر کیش هستید و تولد عزیزانتان در پیش است فهرست بالا به دردتان خواهد خورد. یکی از بهترین شیرینی فروشی های کیش را که معرفی کردیم انتخاب کنید. صفحه اینستاگرامشان را ببینید و به صورت حضوری یا آنلاین یک کیک لطیف و لذیذ سفارش بدهید و یک خاطره شیرین بسازید. امیدواریم کامتان همیشه شیرین باشد. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

نظرات کاربران