کافی شاپ کیش
6 شهریور 1400
کیش

بهترین کافه های کیش؛ از ویونا معروف تا کافه عربی!

کافه های کیش

سفر به مروارید خلیج فارس یعنی جزیره لاکچری کیش به خودی خود جذاب و فراموش‌نشدنی است. این جزیره برخلاف، قشم و شهرهای ساحلی اطرافش با داشتن مراکز تفریحی، پاساژهای لوکس و هتل‌های لاکچری شناخته می‌شود. فقط این نیست، هر نوع تفریحی که دلتان بخواهد و البته بودجه‌تان اجازه دهد، در کیش برای شما مهیا است؛ از آبتنی و شنا گرفته تا انواع تفریحات آبی کیش. در بین این‌ها، بهترین کافه‌ های کیش یا همان کافه گردی خودمان از دیگر تفریحاتی است که می‌توانید انجام دهید. یک فنجان قهوه داغ یا نوشیدنی خنک و هم صحبتی با آدم‌های جدید خودش نوعی تفریح و سرگرمی است. خوشبختانه، در کیش انواع مختلف کافه‌ها مانند کافی شاپ‌های ساحلی، کافی شاپ‌های هتل‌ها و کافه و رستوران‌های متنوع وجود دارد. بنابراین بلیط هواپیما کیش خود را فقط با سه کلیک رزرو کنید و به سوی یک تعطیلات باحال پرواز کنید.

بهترین کافه های شرق کیش

کافه مارینا کیش

هتل‌ها و سواحل شرق کیش بیشتر از دیگر مناطق آن محبوب و معروف هستند؛ به همین خاطر بهترین رستوران‌های کیش و کافه‌های آن در این بخش از جزیره متمرکز هستند.

از هر چند مسافری که به کیش سفر کرده است بپرسید مقصد یکی از آنها حتما هتل 5 ستاره مارینا است. این هتل از بهترین هتل های کیش است که در سال‌های اخیر با استقبال گسترده مسافرین جزیره مواجه شده است. کافه مارینا کیش در طبقه همکف این هتل واقع شده و در واقع از بهترین کافه‌های کیش است که علاوه بر میهمانان هتل، از مسافران و ساکنین جزیره هم پذیرایی می‌کند. امکان ندارد در بدو ورود به هتل، فضای جذاب کافه توجه شما را جلب نکند.

در کافه مارینا کیش نوشیدنی‌های سرد و گرم با کیفیت و خوراکی‌های لذیذ و متنوعی سرو می‌شود. طعم قهوه‌های این کافه به یادماندنی و کیفیت آن به دلیل استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود مثال زدنی است. اگر راهی جزیره کیش هستید، حتما هزینه صرف نوشیدنی یا غذا در این کافه بی‌نظیر را هم در هزینه‌های سفر به کیش لحاظ کنید

آدرس: جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان 7، مارینا کیش

شماره رزرو: 07644465386

کافه ویونا کیش

کافه ویونا

حتما اگر تا به حال گذرتان به یکی از شعبه‌های متعدد کافه ویونا نیفتاده باشد، در مسیر منزل یا سرکار لوگوی زرد و قهوه‌ای جذاب آن نظر شما را به خودش جلب کرده است. از آنجایی که کافه ویونا در بسیاری از شهرهای ایران شعبه دارد، افرادی که اهل کافه‌گردی هستند با خیال راحت برای نوشیدن قهوه‌ای باکیفیت به این کافه می‌روند چرا که این کافه به اندازه کافی سرشناس است و از امتحان‌های خود سربلند بیرون آمده است. کافه ویونا در مرکز خرید کیش قرار دارد. مرکز خرید کیش یکی از بهترین مراکز خرید این جزیره و بسیار پرتردد است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع کیک و بستنی، اسنک و چند مدل فست فود وجود دارد. ساعت کاری این کافه از 10 صبح تا 12 شب است. سیگار کشیدن در این کافه آزاد است. همچنین امکانات آن به نحوی است که برای استفاده معلولین هم مناسب است.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید کیش

شماره رزرو: 07644452608

کافی شاپ یونیک کیش

در مرکز خرید پردیس دو کافه منحصر به فرد به نام یونیک ساخته شده است که درست مانند نامش تک است. در کنار رفتن به دریا و فعالیت‌های آبی، خرید کردن و کافه و رستوران رفتن از بهترین تفر یحات کیش محسوب می‌شوند. در این مرکز خرید هر دو را با هم خواهید داشت. این کافی شاپ که از بهترین کافه‌های کیش است، همواره مورد استقبال مشتریان است. می‌توانید وقتی از خرید خسته شدید به این کافه زیبا مراجعه کنید و از منوی متنوع آن لذت ببرید. از نکات مثبت دیگر این کافه اینترنت رایگانی است که در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و بستنی، اسموتی و شیک و انواع اسنک وجود دارد؛ پس می‌توان این کافه را به عنوان یکی از بهترین فست فودهای کیش نیز معرفی کرد چون در منو آن این گرینه‌های خوراکی هم پیدا می‌شود.

آدرس: جزیره کیش، بین خیابان فردوسی و رازی، روبه‌روی پارک هنگام، پاساژ پردیس 2

تلفن رزرو: 09125485674

کافه رین کیش

پاساژ پردیس یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش است و مسافران زیادی از آن بازدید می‌کنند. زمانی که بلیط هواپیما کیش آنلاین را خریداری می‌کنید؛ قطعا خرید کردن یکی از اولویت‌های سفرتان خواهد بود؛ ما به شما این پاساژ را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه امکانات رفاهی و تفریحی خوبی در کنار مغازه‌های خرید به شما ارائه می‌کند. اگر هم خسته و گرسنه شدید، خودتان را به صرف کیک و چای در کافه رین این مجموعه دعوت کنید.

کافه‌ای جمع‌و‌جور با ظرفیت 15 نفر که اگر می‌خواهید از خالی بودن میز مطمئن شوید، می‌توانید پیش از رفتن میز خود را رزرو کنید. در منوی این کافی شاپ انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای ایرانی و غیرایرانی وجود دارد که با سلیقه و طعمی عالی سرو می‌شوند. ساعت کاری این کافه از 9 صبح تا 12 شب است.

آدرس: جزیره کیش، بین خیابان فردوسی و رازی، روبه‌روی پارک هنگام، پاساژ پردیس 1

تلفن رزرو: 09195918865 – 09195918864

کافی شاپ کاکتوس کیش

کافی شاپ کاکتوس

یکی از کافی شاپ‌های معروف کیش، کافی شاپ کاکتوس است. وقتی به این کافه سر بزنید، متوجه می‌شوید که چرا این نام را برایش انتخاب کرده‌اند. محوریت دکور این کافه استفاده از گلدان‌های کاکتوس در فضا و بر سر هر میز است. کافه کاکتوس 150 نفر ظرفیت دارد. حتما اگر هنگام تهیه تور کیش از راهنمای خرید تور در مورد بهترین کافی شاپ‌های کیش سوال کنید، کافه کاکتوس یکی از گزینه‌های پیشنهادی او خواهد بود. در منوی این کافه هم انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و کیک و بستنی و دسر لذیذ و باکیفیت دیده می‌شود. بسیاری از کافه‌های کیش در مراکز خرید جزیره قرار دارند اما کافی شاپ کاکتوس در بلوار داریوش دو فضای مجهز داخلی و فضای باز را برای مشتریان خود فراهم کرده است. ساعت کاری این کافه 11: 30 صبح تا 2 بامداد است.

آدرس: جزیره کیش، بلوار داریوش، قبل از میدان داریوش

تلفن رزرو: 07644443151

کافی شاپ میتا کیش

حتما نام میتا کیش را شنیده‌اید؛ جالب است بدانید در مرکز تجاری کیش کافی شاپ معروفی به همین نام وجود دارد که تحت نظارت این شرکت کار می‌کند. کافی شاپ میتا کیش از معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و بهترین کافه‌های کیش است که در سال 1385 تاسیس شده است. ساعت کاری این کافه مطابق با ساعت کاری مرکز خرید کیش است. در منوی متنوعی که دارد، منوی صبحانه، نوشیدنی، انواع گلاسه، کیک و فست فود وجود دارد. سطح قیمت نوشیدنی و غذا در این کافه متوسط است اما از کیفیت و کمیت خوبی برخوردار هستند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی، مرکز خرید کیش

شماره رزرو: 07644452608

کافه تراس کیش

هتل شایگان کیش از هتل‌های قدیمی و پرطرفدار این جزیره است. در طبقه چهارم هتل کافی شاپ دنج و معروفی به نام تراس قرار دارد. کافه تراس یکی از معروف‌ترین و بهترین کافه های کیش است. از نکات مثبت در مورد این کافه می‌توانیم به این موضوع اشاره کنیم که امکان برگزاری جشن تولد را برای شما فراهم می‌کند، همچنین اگر از فوتبال دوستان هستید، می‌توانید با رفتن به این کافی شاپ در حالی‌که از منوی متنوع آن لذت می‌برید، بازی تیم مورد علاقه‌تان را هم نگاه کنید. اگر گذرتان به کافه تراس افتاد پاستاهای خوشمزه آن را امتحان کنید.

آدرس: جزیره کیش، میدان پردیس، خیابان رودکی، هتل شایگان، طبقه چهارم هتل

تلفن رزرو: 09123110163

کافه ترنج کیش

کافه ترنج

هتل ترنج کیش یکی از لوکس‌ترین هتل‌های کیش است. در این هتل مجموعه بی‌نظیری از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های متنوع وجود دارد. کافه ترنج یکی از کافی شاپ‌های حاضر در این مجموعه است که از بهترین‌های آن محسوب می‌شود.

از آنجایی که هتل ترنج حکم گران‌ترین هتل کیش را دارد، باید انتظار سرویس‌دهی و کیفیت فوق‌العاده‌ای از منو و محتویات آن داشته باشید. البته همین‌طور هم است. از سوی دیگر، این کافه جزو گران‌ترین و بهترین کافه‌های کیش به شمار می‌رود. ساعت کاری این کافه از 8 صبح تا 12 شب است. این کافه جزو لاکچری‌ترین کافی شاپ‌های کیش به شمار می‌رود.

آدرس: جزیره کیش، جاده جهان، بعد از میدان جاسک، هتل ترنج، کافه ترنج

تلفن رزرو: 07644474114

کافه دیاکو کیش

کافه دیاکو کیش را می‌توان یکی از گران‌ترین و بهترین کافه‌های کیش دانست. از نکات جالب توجه در مورد این کافه سرویس‌دهی 24 ساعته آن است. حتما اگر یک بار منوی متنوع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود و کافی شاپ آن را امتحان کنید، از کیفیت بالای آن مطمئن می‌شوید و به آنها حق می‌دهید که چنین قیمت‌هایی را در منوی خود درج کنند. در شب‌هایی که موسیقی زنده و دی‌جی در کافه حضور داشته باشند، مهمانان برای ورود به کافه باید ورودی پرداخت کنند. از آنجایی که این کافه از بهترین کافی شاپ‌‌های کیش است، معمولا شلوغ بوده و بهتر است پیش از رفتن به آنجا میز خود را رزرو کنید.

آدرس: جزیره کیش، رو به روی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان، کافه دیاکو

تلفن رزرو: 09347689054

کافه میلاژ کیش

اگر ساکن تهران هستید به احتمال زیاد نام رستوران بل برگر به گوش‌تان آشناست؛ کافه میلاژ کیش شعبه دوم این رستوران در جزیره زیبای کیش است که در طبقه همکف مرکز خرید سارینا قرار دارد. همچنین این کافی شاپ نماینده رسمی قهوه illy بوده و بنابراین می‌توانید حدس بزنید که منوی قهوه آن از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این، در منوی کامل این کافی شاپ علاوه بر نوشیدنی و کیک و بستنی، انواع فست فود هم وجود دارد. ساعت کاری این کافه جذاب از 8 صبح تا 1 بامداد بوده و ظرفیت پذیرایی آن بیش از 50 نفر است. با رفتن به این کافه می‌توانید به ‌صورت رایگان از اینترنت بی‌سیم آن استفاده کنید.

آدرس: جزیره کیش، بلوار خیام، بازار سارینای 1 کیش

تلفن رزرو: 09195918865

بهترین کافه های شمال کیش

در قسمت شمالی این جزیره بکر و دوست داشتنی نیز کافه‌های متعددی هست که می‌توانید با رفتن به آنها از خوردن یک نوشیدنی خوشمزه نهایت لذت را ببرید.

کافه دامون کیش

در مجتمع دامون کیش، کافه‌ای بسیار شیک با دکوری جذاب به نام کافه دامون کیش وجود دارد. این کافه سال‌های زیادی است که به پاتوق بسیاری از ساکنان جزیره تبدیل شده است. علاوه بر فضای آراسته، نورپردازی و ترکیب رنگ عالی دکور، منوی هیجان‌انگیز آن هم از موارد جذب مشتریان به این کافه دوست داشتنی است. کافه دامون کیش در واقع جزو لیست بهترین کافه‌های کیش قرار دارد.

اول باید بدانید که سیگار کشیدن در این کافه آزاد است؛ پس اگر نسبت به دود سیگار حساس هستید، به این موضوع توجه کنید. در کنار منو که شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم، بستنی و کیک و شیک است، انواع قلیان‌های میوه‌ای هم سرو می‌شود. ساعت کار این کافه از 10 صبح تا 2 بامداد است.

آدرس: جزیره کیش، شهرک دامون، میدان وصال، مرکز خرید دامون

تلفن رزرو: 09109755300

کافی شاپ ماکارون کیش

 کافی شاپ ماکارون کیش

شاید مرکز تجاری دامون نسبت به مراکز خرید دیگر قدمت کمتری داشته باشد اما با کافی شاپ‌ها و فروشگاه‌های بی‌نظیری که دارد، خیلی زود توانست با مراکز خرید قدیمی‌تر به رقابت پرداخته و مسافران زیادی را جذب کند. از دیگر کافی شاپ‌های خوب و معروفی که در این مرکز خرید وجود دارد، کافی شاپ ماکارون است که جزء بهترین کافه‌های کیش در طبقه همکف این مرکز واقع شده است.

اگر بعد از اجاره ماشین در کیش و دورزدن و تفریح درست و حسابی خسته شدید و به دنبال کافه‌ای بودید که جای پارک داشته باشد، می‌توانید کافه ماکارون را انتخاب کنید. ساعت پذیرایی در این کافه از 9 صبح تا 11 شب بوده و منوی کاملی دارد که شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، انواع گلاسه، کیک و دسر، شیک‌های مختلف، بستنی، پیش‌غذا، سالاد، تست و ساندویچ می‌شود. البته منوی صبحانه جذابی هم دارد که مواردی مانند نیمرو، سوسیس تخم‌مرغ و تست مخصوص ماکارون در آن قرار دارد.

آدرس: جزیره کیش، شهرک دامون، میدان وصال، مرکز خرید دامون

تلفن رزرو: 09195918865

کافه عربی در کیش

کافه لیالی کیش که در بلوار مرجان بعد از مرکز خرید مرجان واقع شده است، از بهترین کافه عربی‌ های کیش است. در این کافه قلیان عربی به همراه چای مراکشی و انواع دیگر خوراک و نوشیدنی سرو می‌شود.

کافه رستوران شیخ هم از بهترین کافه های کیش است که جنب برج مینا در بازار بهکیش واقع شده است. البته منوی این کافه به غذاهای عربی محدود نمی‌شود و فست فوت هم دارد. سرویس چای و قلیان آن هم به راه است.

از دیگر کافه‌های عربی کیش کافه رستوران ضیافه کیش است. این کافه در طبقه بالای کافه طهرون قرار دارد و غذاهای عربی بسیار حرفه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با یکی از محبوب‌ترین کافه‌های ساحلی کیش هم آشنا شوید!

کافه طهرون یکی از کافه‌هایی است که جدیدا در بین مسافران جزیره محبوبیت زیادی پیدا کرده و به خاطر قرار گرفتن در ساحل، لحظاتی شگفت‌انگیز را برای میهمانان خود رقم می‌زند. این کافه هم فضای بیرونی دارد و هم فضای داخلی و به ویژه صبحانه‌های خیلی معروفی هم دارد. کافه طهروم دقیقا جنب اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است.

جمع‌بندی

سفر با تور کیش قطعا از تجربیات جدید و متفاوت برای شما خواهد بود، به خصوص اگر برای اولین بار یا به تنهایی به مروارید خلیج فارس سفر می‌کنید. جدایی از نحوه سفر، حواستان به جاهای تفریحی و دیدنی کیش هم باشد؛ غذاهای سنتی کیش را امتحان کنید؛ در مراکز خرید لوکس‌ترین لوازم را خریداری کنید؛ کافه‌های باحال و باصفای این جزیره را زیرپا بگذارید یا حتی در کنار ساحل به تماشای غروب خورشید بنشینید. خلاصه بگوییم، در اینجا بهترین تعطیلات و سفر را تجربه خواهید کرد. 

اگر برای ناهار و شام به دنبال رستوران های لاکچری کیش می گردید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

رستوران های لاکچری کیشhttps://3click.com/blog/kish-luxury-restaurants/

سوالات متداول

بهترین کافه ‌های کیش برای صبحانه کدامند؟

کافه صبحانه کیش یا کیش breakfast به‌صورت بیرون‌بر به مسافرین صبحانه‌های متنوعی ارائه می‌دهد. اما اگر به دنبال کافی شاپی هستید که ساعتی را با آرامش به صبحانه خوردن اختصاص دهید، کافی شاپ‌های آناناس، فرآتی، هنرمند و دامون از بهترین گزینه‌های ممکن برای صرف صبحانه هستند.

بهترین کافه رستوران‌های کیش کجاست؟

رستوران‌های انرژی، کوه نور، توتی فروتی و میرمهنا از بهترین رستوران ‌های کیش هستند. این رستوران‌ها در کنار خدمات رستورانی مانند سرو غذا و… کافه‌های بسیار شیک با فضایی دلپذیر را هم برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند. با حضور در این کافه‌ها می‌توانید اوقات دلچسبی را تجربه کنید. به همین دلیل حضور در این رستوران‌ها همراه با حضور در بهترین کافه رستوران‌های کیش خواهد بود.

نظرات کاربران