مرکز خرید دامون کیش
19 بهمن 1401
کیش

یک خرید حسابی در مرکز خرید دامون کیش !

همیشه موقع انتخاب مقصد داخلی که می‌شود، تور کیش انتخاب اول مسافران است. جزیره آفتابی با ساحل دریای همیشه آبی خلیج‌فارس که پر از جاذبه‌های تفریحی و دیدنی است. اما خوب در کنار این تفریحات آبی، فراموش نکنید که کیش منطقه آزاد تجاری بوده و برای خرید و پاساژگردی بهترین و شیک‌ترین گزینه است. همان قدر که مرکز تفریحی و سرگرمی و رستوران در جزیره می‌بینید، همان اندازه هم مراکز خرید در جزیره فعالیت دارند. یکی از این مجتمع‌های تجاری لوکس و بزرگ که به قول قدیمی ها از “شیر مرغ تا جون آدمی‌زاد” در آن پیدا می‌شود، مرکز خرید دامون کیش است.

رزرو تور کیش

در این مرکز خرید امکان این را دارید که از بهترین برندها خرید کنید، در طبقه آخر آن خوشمزه‌ترین غذاها را بخورید، در سینما فیلم ببینید و یا سرگرم تفریح در شهربازی شوید. هنگام خروج از مرکز خرید هم، برای چای آخر شب از قنادی مجتمع، لذیذترین کیک و شیرینی‌ها را بخرید. مرکز خرید دامون، خودش یک برنامه کامل تفریح یک روزه است پس در سفر به کیش بازدیدش را از دست ندهید.

معرفی مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید دامون کیش

یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید جزیره کیش که در نوار ساحلی قرار دارد، مرکز خرید دامون کیش است. این مرکز خرید در سال 1391 با طراحی، معماری زیبا و نورپردازی بی‌نظیر در سه طبقه احداث گردید. مرکز خرید دامون بنا به نیاز بازدیدکنندگان دارای بخش‌های تجاری، رفاهی و خدماتی است. بخش تجاری نسبتاً بزرگ مرکز خرید، در دو طبقه بیش از 100 فروشگاه از انواع برندهای معروف داخلی و خارجی را در خود جای داده که ساعت‌ها می‌توانید در آن مشغول گشت‌و‌گذار و خرید سوغاتی شوید و یا برای دقایقی به هنرنمایی نوازنده پیانویی که در طبقه همکف مجتمع قرار دارد، گوش بسپارید.

در مرکز خرید دامون کیش چی بخریم؟

گفتیم مرکز تجاری دامون بیش از 100 فروشگاه دارد، آنچه فکرش را بکنید در این مرکز خرید پیدا خواهید. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی، طلا و جواهرات، ساعت، لوازم الکترونیکی، کامپیوتر و لپتاپ و مواد غذایی در این مرکز تجاری دارای فروشگاه هستند. اما باید در نظر داشته باشید که حضور برندهای معروف خارجی در مرکز خرید دامون کیش، سبب گشته تا قیمت اجناس نسبت به دیگر مراکز خرید در جزیره بالاتر باشد. از برندهای شناخته شده در این مرکز تجاری می‌توان به بنتون، نایک، زیپو، اپل، ماوی، 361 و فروشگاه برند فرانکفورتر برای خرید بهترین شکلات‌های وارداتی اشاره نمود. 

امکانات مرکز خرید

رستوران و فودکورت دامون کیش

فودکورت دامون کیش

یکی از بخش‌های جذاب و ضروری برای هر مرکز خریدی، بی‌شک رستوران است. تصور کنید بعد از کلی راه رفتن و خرید از مغازه‌های مختلف نیاز به استراحت دارید و گرسنه هستید، حالا باید دنبال رستوران بگردید یا حتی به آن سر شهر بروید؟! ولی اگر بدانید در همان پاساژی که در حال خرید هستید، یک فودکورت و رستوران سنتی قرار دارد، قطعا به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهید کرد که علاوه بر خرید و تفریح، یک وعده غذا را نیز در رستوران آن صرف کنید. گذشته از این‌ها فودکورت و رستوران مرکز خرید دامون کیش با تنوع بالای منوی غذایی که دارد، در بین رستوران‌های جزیره، شهرت زیادی پیدا کرده‌است.

منو و سرآشپزهای حرفه ای را بگذارید کنار طراحی فضای فودکورت دامون کیش که هم فضای باز با چتر و سایه‌بان دارد برای لذت بردن از هوای مطبوع جزیره، هم فضای داخلی و مسقف که شیک و مدرن چیدمان شده است، نمی‌شود از این مجموعه کامل جذابیت‌ها گذشت! در فودکورت مجموعه می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست‌فود، لبنانی و چینی را سفارش بدهید و یا به سراغ رستوران سنتی بروید و با دیدن قورمه سبزی، قیمه، آبگوشت و ماهیچه در منو و بوی خوش غذاها در فضای رستوران، حس کنید در خانه مادربزرگتان نشسته‌اید و منتظر غذای خانگی هستید. 

میتا مارکت

یک سوپرمارکت 24 ساعته در طبقه همکف مرکز خرید دامون قرار دارد که محصولات مواد غذایی، پروتئینی و میوه را به همه کیش‌وندان و مسافران ارائه می‌کند.

دیگر امکانات

برای رفاه حال خریداران و بازدیدکنندگان در این مجتمع تجاری، سرویس بهداشتی، پارکینگ و چند کافه برای استراحت وجود دارد.

تفریح و سرگرمی در مرکز خرید دامون کیش

از امکانات منحصربه فرد مرکز خرید دامون کیش، وجود سینما، شهربازی سرپوشیده و پیست یخ است که توجه مسافران را به خود جلب نموده و فرصتی فراهم گردیده تا کودک و بزرگسال در طول بازدید از این مرکز خرید، سرگرم شوند.

پیست یخ

پیست یخ دامون کیش

یکی از تفریحاتی که مختص مرکز خرید دامون کیش است، پیست اسکی روی یخ این مجموعه خواهد بود. مرکز تجاری دامون یک پیست یخ 200 متری را در طبقه دوم مجتمع خود جای داده که استفاده از آن برای همه گروه‌های سنی آزاد است. پس کافیست پس از گشت‌و‌گذار و خرید در پاساژ، به سراغ یک تفریح خانوادگی بروید، کفش‌های مخصوص پاتیناژ را پایتان کنید و بر روی یخ‌های سرد جزیره سر بخورید. این فرصتی خاص و سراسر خنده و هیجان برای شما خواهد بود. 

شهربازی و سینما

مرکز خرید دامون کیش دارای یک سالن سینما با تجهیزات صوتی و تصویری به روز است که می‌توانید جدیدترین فیلم‌های اکران شده را در آن به تماشا بنشینید. همچنین این مرکز تجاری یک شهربازی سرپوشیده برای بازی و سرگرمی کودکان در کنار بزرگسالان دارد. این شهربازی بهترین مکان برای سرگرمی فرزندان شماست؛ خصوصا در زمانی که مشغول خرید هستید. 

مرکز خرید دامون کیش کجاست؟

مرکز خرید دامون کیش در در ابتدای شهرک دامون واقع شده و آن‌را از هر کجای جزیره می‌توانید به‌راحتی ببینید، چرا که دو برج معروف و بزرگ پرشین در ابتدای آن قرار دارند. موقعیت مکانی این مرکز خرید در بخش شمالی جزیره به گونه‌ای است که از هر نقطه در کیش، دسترسی به آن آسان خواهد بود. مسیر دوچرخه‌سواری دور جزیره در نزدیکی این مرکز تجاری قرار دارد. همچنین می‌توانید خودتان را به میدان وصال که دو چهارراه از بندرگاه پایین‌تر است، برسانید تا به‌راحتی به مرکز خرید دامون بروید. برای دسترسی به این پاساژ با تاکسی‌های جزیره، کافیست مقصد را به سفیر اعلام نمایید تا جلوی در مرکز خرید پیاده شوید. 

پاسپورت دومینیکا

ساعات کاری

این مرکز خرید در تمامی روزهای هفته از ساعت 9 صبح الی 13:30 و 17 تا 23 باز بوده و برای خرید، تفریح و یا صرف غذا در فودکورت و رستوران می‌توانید به مرکز خرید دامون مراجعه نمایید.

هتل های نزدیک به مرکز خرید دامون کیش

میراژ

هتل‌های گامبرون، میراژ، پرشیا، گلدیس، ققنوس، اسپادانا، صدف، دیدار، پارس نیک، آرامش و فارابی نزدیک‌ترین هتل‌های جزیره به مرکز خرید دامون هستند.

همین حالا قیمت هتل‌ در کیش را چک کنید.

رستوران های نزدیک به مرکز خرید دامون

رستوران های شامرزا، پارسی، وزرا، تهران، مشاهیر، رویال استار و فست فود خانه برگر در فاصله کمی از مرکز خرید دامون قرار دارند.

دیدنی های اطراف مرکز خرید

از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی نزدیک به مرکز خرید دامون کیش می‌توان به شهر باستانی حریره، شهربازی هایلند، کشتی تفریحی نوید، ساحل دامون، شهر زیرزمینی کاریز، سقف مرجانی، موزه خلیج فارس و کلوپ دریایی آکواریوس اشاره کرد.

تجربیات مسافران

برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری از مرکز خرید دامون کیش به شما بدهیم. به سراغ مسافرانی رفتیم که پیش از شما مسافر جزیره بوده‌اند و از مرکز خرید دامون بازدید نموده‌اند تا از تجربیات خودشان برای ما بگویند، تجربه‌ای واقعی که می‌تواند راهنمای ملموس‌تری برای خرید یا تفریح شما در این مجتمع تجاری باشد. 

  • مرکز خرید دامون برای خرید لباس‌های زنانه یکی از بهترین پاساژهای جزیره است.
  • طبقه همکف مرکز خرید، یک قنادی داره که شیرینی و کیک‌های خوشمزه‌ای می‌فروشه، حتما امتحان کنید.
  • تنوع غذاهای فودکودت دامون کیش نسبت به مابقی فودکورت‌های جزیره بیشتره.
  • درسته که قیمت جنس‌ها اینجا کمی بیشتر از پاساژهای دیگه است، اما واقعا کیفیت جنس‌ها بالا و مرغوب‌اند.
  • اصلا مغازه‌های برندش به کنار، فقط برید طبقه سوم و تو فضای باز فودکورتش بشینید و لذت ببرید.
  • هیچ گرونی بی علت نیست، اینجا خاص بودن مغازه‌ها و جنس‌هایی که میفروشند کاملا مشخصه و تفاوت رو می‌تونید ببینید.
  • یه مرکز خرید لوکس و بزرگ که هرچی فکر کنید اونجا پیدا می‌شه، خرید فقط دامون کیش.
  • ما خانوادگی پیست اسکیت روی یخ رو رفتیم، واقعا بچه‌ها خوشحال بودن و لذت بردن.

جمع‌بندی

یکی از جنبه‌های هیجان‌انگیز و جذاب هر سفری، خرید و پاساژگردی است. در حقیقت یکی از بخش‌های سفر که نمی‌شود از آن گذشت. حالا خودتان قصد خرید ندارید، سوغاتی برای اهل خانه نمی‌گیرید؟! اصلا مگر می‌شود تا کیش، منطقه آزاد تجاری آمد و حداقل یک روز را به گشتن در مراکز تجاری جزیره نگذراند؟ نمی‌شود. مرکز خرید دامون کیش جزو مراکز تجاری بزرگ و معروف جزیره است که علاوه بر خرید می‌توانید در آن تفریح کنید و سرگرم شوید و حتی بعد از کلی راه رفتن خودتان را به طبقه آخر برسانید و مهمان یک وعده غذای خوشمزه ایرانی یا فرنگی بشوید. همین حالا بلیط هواپیما کیش را رزرو کنید و یک خرید جذاب و فوق‌العاده را در این جزیره زیبا و دیدنی امتحان کنید.

سوالات متداول

مرکز خرید دامون کیش کجاست؟

این مرکز خرید در بخش شمالی جزیره کیش و در شهرک دامون، انتهای بلوار وصال واقع شده است.

ساعت کاری مرکز خرید دامون چه زمانی است؟

این مرکز در دو شیفت کار می‌کند؛ شیفت اول از ساعت 9 تا 13:30 و شیفت دوم از ساعت 17 تا 23

چه اجناس و کالاهایی را می‌توان از مرکز خرید دامون کیش خرید؟

انواع پوشاک- کیف- کفش- زیورآلات- لوازم آرایشی و بهداشتی- شکلات و مواد غذایی- لپ تاپ و …

نظرات کاربران