پیست اسکیت روی یخ کیش
18 اسفند 1401
کیش

پیست اسکیت روی یخ کیش؛ تفریحی خنک در گرمای کیش

پیاده‌روی در سواحل زیبا و پرطرفدار خلیج فارس، خرید در مراکز خرید پر زرق و برق و تجربه‌ پرواز با فلای بورد کیش، همه جذابیت خاص خود را دارند. اصلا هر کدام‌شان به تنهایی می‌توانند دلیلی باشند تا ما قبل از خرید بلیط هواپیما، جزیره کیش را به عنوان مقصد انتخاب کنیم. حالا اگر بخواهید یک تفریح متفاوت را تجربه کنید، بهترین گزینه‌ تفریحی از جنس یخ و برف است. در پیست اسکیت روی یخ کیش که اتفاقا در نزدیکی دیگر جاذبه‌های گردشگری جزیره قرار گرفته است، می‌توانید با استفاده از تجهیزات با کیفیت که در اختیار شما قرار می‌گیرد و با کمک مربیان، یکی از جذاب‌ترین ورزش‌های دنیا را امتحان کنید. در این مقاله به بررسی پیست اسکیت روی یخ کیش می‌پردازیم.

رزرو تور کیش

برای بازدید از این جاذبه منحصر به فرد و جذاب، پیش از هر چیز، برای رزرو تور کیش کلیک کنید.

پیست اسکیت روی یخ کیش در مرکز خرید دامون

پیست اسکیت روی یخ کیش

دسترسی به پیست اسکیت روی یخ کیش آسان است. لازم نیست نگران مسافت و دوری از محل اقامت‌تان باشید. تجربه‌ اسکیت روی صفحه‌ یخی مرکز خرید دامون انتخابی خواهد بود که شما را پشیمان نخواهد کرد. پس اگر به جزیره‌ زیبای کیش سفر می‌کنید و از علاقه‌مندان به اسکیت هستید، حتما سر زدن به مجموعه‌ی پیست اسکیت روی یخ کیش در مرکز خرید دامون را در لیست تفریحات خود قرار دهید. 

پیست اسکیت روی یخ کیش کجاست؟

شاید باور نکنید ولی پیست اسکیتی که دنبالش هستید از آن چیزی که فکرش را می‌کنید به شما نزدیک‌تر است. احتمالا به مراکز خرید درجه یکی چون مرکز خرید دامون سر می‌زنید. اگر در این مرکز خرید چرخی می‌زنید بدانید و آگاه باشید که یکی از بهترین پیست اسکیت‌های جهان درست در طبقه‌ دوم همین مرکز خرید قرار دارد. 

اگر هم به یک آدرس کامل نیاز دارید باید اشاره کنیم که اول از همه به بلوار ایران بروید. اگر خیابان وصال را پیدا کردید، مرکز خرید دامون کیش را خواهید دید. پیست اسکیت روی یخ کیش در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار گرفته است.

اسکیت روی یخ بلدید؟

بد نیست در همین ابتدای کار کمی درباره‌ این ورزش پرطرفدار صحبت کنیم. همان طور که می‌دانید برای اسکیت روی یخ یا پاتیناژ شما نیاز به کفش مخصوص اسکیت دارید. این ورزش که شروع فعالیتش در ایران از دهه‌ 50 شمسی بوده است، از انواع مختلفی برخوردار است مانند پاتیناژ سرعتی، پاتیناژ نمایشی، رینگیت و هاکی روی یخ.

در اسکیت روی یخ، شما باید تعادل خود را روی یخ لغزنده و محکم حفظ کنید. پیست اسکیت روی یخ کیش که تنها پیست اسکیت این جزیره به حساب می‌آید، در سال 1393 با وسعت 450 متر مربع و امکانات به روز افتتاح شد.

مزایای پیست اسکیت روی یخ

پیست اسکیت روی یخ کیش

جدا از اینکه این پیست اسکیت به عنوان یکی از بهترین‌های این رشته در خاورمیانه شناخته شده است، اکثر مواقع توجه‌ گردشگران علاقه‌مند به اسکیت با هر سن و سالی به این پیست اسکیت معطوف می‌شود. 

پیست اسکیت روی یخ کیش با نمایی بی‌همتا از خلیج فارس شما را به سمت خود فرا می‌خواند تا ساعاتی را آن‌جا بگذرانید و این را هم به دیگر تجربیات خارق العاده‌ای که در جزیره مرجانی کیش به دست می‌آورید اضافه کنید. این پیست یکی از متفاوت‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود.

وقتی به پیست اسکیت می‌آیید نیاز نیست نگران آسیب دیدگی ناشی از لغزندگی باشید. پیست اسکیت روی یخ کیش از امکانات به روزی برخوردار است و کفش‌ مخصوص و کلاه و وسایل ایمنی دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته با بودن مربیان حرفه‌ای که به شما آموزش‌های لازم را می‌دهند، دیگر جای نگرانی باقی نمی‌ماند. فقط یادتان باشد که لباس گرم همراه خود داشته باشید. 

اسکیت روی یخ با خانواده صفایی دیگر دارد

همان طور که قبلا هم به آن اشاره شد، استفاده از امکانات این پیست اسکیت محدود به شرایط سنی خاصی نیست. شما با هر سن و سالی می‌توانید این ورزش نمایشی را تجربه کنید. در واقع اگر بتوانید تعادل خود را روی کفش‌های مخصوص حفظ کنید می‌توانید از اسکی روی یخ لذت ببرید. 

حتی امکان استفاده از این پیست اسکیت به صورت خانوادگی و همراه با اعضای خانواده‌ عزیزتان وجود دارد که اتفاقا با استقبال خیلی خوبی هم رو به رو شده است که خودش گویای این است که چقدر اسکیت خانوادگی خواهان دارد. 

رزرو بهترین هتل‌های کیش تنها با سه کلیک!

پاسپورت دومینیکا

رستوران‌ گردی بعد از اسکی رفتن روی یخ

رستوران کیش

حتما بعد از تخلیه مقدار زیادی انرژی و یاد گرفتن یک ورزش جدید و البته جالب، نیاز دارید که انرژیتان را برگردانید. چه چیزی بهتر از یک وعده‌ غذایی که دوباره شارژتان کند. حالا باید به کجا سر بزنید؟ بستگی دارد که شما دلتان یک وعده‌ غذایی در یک فودکورت درجه یک می‌خواهد یا نه اصلا ترجیح می‌دهید با همراهانتان به رستورانی سنتی بروید. طبق سلیقه خود انتخاب کنید چون هر دو گزینه روی میز است. می‌توانید به فودکورت سر بزنید و یک برگر یا یک وعده غذای سنتی ایرانی سفارش بدهید. اما شاید دلتان بخواهد غذای فرانسوی بخورید پس به رستوران فرانسوی نزدیک مرکز خرید دامون بروید. 

اگر هم علاقه‌ای به خوردن یک وعده غذای کامل ندارید، می‌توانید خودتان را به یک نوشیدنی سرد یا گرم مهمان کنید. به کافی شاپی که در دسترس شما قرار گرفته است سری بزنید و هر چیزی که دلتان می‌خواهد سفارش بدهید و از این استراحت کوتاه لذت ببرید.

 کلام آخر

تا این‌جا با پیست اسکیت روی یخ کیش آشنا شدیم. از آنجایی که شما برای رسیدن به این پیست اسکیت باید به طبقه‌ دوم مرکز خرید دامون مراجعه ‌کنید، یادتان نرود که بعد از اسکیت روی یخ سری هم به غرفه‌های مرکز خرید دامون بزنید. در واقع یک تیر و دو نشان است. می‌توانید از بین برندهای مطرح خرید کنید. شاید هم بخواهید شبیه ساز پرواز فلای دامون را تجربه کنید. به هر حال به خاطر موقعیت خوب این پیست اسکیت، شما می‌توانید هر کدام از تفریحات نام برده را که دوست داشتید امتحان کنید. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش فقط سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

نظرات کاربران