کیبل اسکی
10 اسفند 1401
کیش

معرفی پارک کیبل اسکی کیش+ بلیط و قوانین

تصور کنید با سرعت زیاد روی آب حرکت می‌کنید. مثل موش آب کشیده شده‌اید و آن قدری هیجان‌زده‌اید که جیغ می‌کشید. اگر عاشق اسکی روی آب هستید و می‌خواهید در سفر به کیش به پارک کیبل اسکی کیش بروید در ادامه همراه من باشید. در این مقاله به بررسی کامل تفریح هیجان‌انگیز اسکی روی آب می‌پردازیم.

رزرو تور کیش

راستی! بلیط هواپیما کیش را رزرو کرده اید؟

کیبل اسکی یا اسکی روی آب؟

پارک کیبل اسکی کیش

کیبل اسکی یا Cable ski همان اسکی روی آب است. اما چون برای حفظ تعادل و جلوگیری از غرق شدن از یک کابل استفاده می‌شود به آن کابل اسکی یا کیبل اسکی می‌گویند. بنابراین کیبل اسکی همان اسکی روی آب خودمان است. پارک کیبل اسکی کیش یکی از مجهزترین کلوپ‌ها برای تجربه یک تفریح درست و حسابی است. 

پارک کیبل اسکی کجاست؟

پارک کیبل اسکی کیش در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است. برای دسترسی به اینجا باید به میدان فردوسی، خیابان پروین اعتصامی کیش بروید. در نزدیکی ساحل، پارک کیبل اسکی را درست روبروی کافه طهرون پیدا خواهید کرد.

دسترسی به کیبل اسکی با مینی‌بوس کمی دشوار خواهد بود؛ چون نزدیک‌ترین ایستگاه به این پارک، میدان ساحل است. بعد از رسیدن به میدان ساحل حدود 10 دقیقه تا پارک اسکی روی آب پیاده‌روی کنید. 

قیمت بلیط اسکی روی آب چقدر است؟

قیمت بلیط در پارک کیبل اسکی کیش 436000 تومان برای سال 1401 است. این مبلغ برای 12 دقیقه اسکی روی آب در نظر گرفته شده‌است. بنابراین اگر اسکی روی آب را بلد نیستید می‌توانید با مسئول پارک کیبل اسکی صحبت کنید تا زمان بیشتری برای شما در نظر بگیرد تا آموزش لازم را ببینید. در ضمن وقت اضافه شامل هزینه بیشتر خواهد شد. 

قوانین را بخوانید!

پارک کیبل اسکی کیش
  • هر بلیط مخصوص یک نفر است و برای شخص بعدی یا سایر اعضای خانواده قابل استفاده نیست.
  • تجهیزات ایمنی لازم در کلوپ در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و نیازی به همراه داشتن تجهیزات ایمنی مانند کلاه و جلیقه و… نیست.
  • محدودیتی برای استفاده بانوان از تفریح اسکی وجود ندارد. 
  • ساعت مراجعه به پارک کیبل اسکی کیش 9 تا 16 هر روز است.

رستوران‌ها و کافه‌های اطراف پارک کیبل اسکی کیش

در نزدیکی پارک کیبل اسکی کیش چند کافه و رستوران سرشناس وجود دارد که برای استراحت و یا نوش جان کردن یک وعده غذای با کیفیت و خوشمزه انتخاب‌های خوبی هستند. در این قسمت دو تا از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های نزدیک به پارک کیبل اسکی کیش را معرفی می‌کنیم.

کافه طهرون در کیش

کافه طهرون کیش دقیقا روبروی پارک کیبل اسکی کیش قرار گرفته است. فضای باز در کنار ساحل و همچنین کافه در فضای سرپوشیده انتخاب در کافه طهرون را آسان کرده است. انتخاب شما چیست؟ می‌خواهید در فضای ساحلی کافه طهرون نوشیدنی خنک‌تان را میل کنید یا در سایه و فضای سرپوشیده کافه؟ 

در کافه طهرون قلیان و سیگار آزاد است. اگر ورزشکار هستید سراغ غذاهای رژیمی کافه بروید. البته کافه طهرون برای صبحانه هم میزبان شما است. صبحانه ایرانی، صبحانه مخصوص کافه طهرون، بشقاب املت، بشقاب نیمرو و املت سبزیجات را می‌توانید برای صبحانه انتخاب کنید. همچنین انواع چای، سالاد، ساندویچ، کوکتل، پاستا و برگر و حتی آب دوغ خیار در کافه طهرون زیبا قابل سفارش است. 

یک رستوران پرانرژی 

رستوران انرژی

رستوران انرژی از آن رستوران‌های کیش است که مانند اسمش فضایی پرانرژی و صمیمی دارد. در رستوران انرژی غذاهای فرنگی، سنتی ایرانی و فست فود قابل سفارش است. بخش فضای باز رستوران هم صفای دیگری به رستوران داده و حال و هوای شما را نیز عوض خواهد کرد. شب‌ها هم با موسیقی زنده میزبان شما هستند. رستوران انرژی در نزدیکی ساحل اسکله تفریحی کیش قرار گرفته است.

امکانات پارک کیبل اسکی

  • رختکن 
  • دوش
  • سکوی شروع اسکی
  • اتاق آموزش
  • فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص

من اسکی بلد نیستم، چه کنم؟

کیبل اسکی

جای نگرانی نیست اگر اسکی روی آب بلد نیستید یا اولین باری است که این تفریح را امتحان می‌کنید. در پارک اسکی مربیانی حضور دارند که قوانین را به شما آموزش خواهند داد. همانطور که گفتیم در پارک اتاق‌های آموزش وجود دارد و افرادی که به این ورزش علاقه دارند و می‌خواهند از آن استفاده کنند، می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. در این کلاس‌ها نحوه استفاده از اسکی و سایر تجهیزات به شما آموزش داده خواهد شد.

در آخر؛ عکس یادتان نرود!

کمی بیشتر هزینه کنید و از عکاس غرفه عکاسی پارک اسکی بخواهید تصاویر شما را در حالی که از شدت هیجان چشمانتان درشت شده و ترسیده‌اید عکس بگیرد. بعد از تمام شدن تفریح و با پرداخت هزینه عکس‌ها را دریافت کنید. اگر برای امتحان کردن اسکی روی آب و رفتن به پارک کیبل اسکی کیش هیجان‌زده هستید همین حالا تور ارزان کیش را رزرو کنید. امیدوارم حسابی خوش بگذرانید.

پاسپورت دومینیکا
نظرات کاربران