ZULEKHA HOSPITAL
7 اردیبهشت 1402
دبی

معرفی 10 تا از بهترین بیمارستان های دبی

آیا به دنبال امکانات پزشکی خصوصی قابل اعتماد در دبی هستید؟ ما لیستی از بهترین بیمارستان های دبی را به شما ارائه می‌دهیم که امکانات و خدمات کاملی را در اختیار بیماران قرار می‌دهند و از سطح درمانی بالایی نیز برخوردارند. این امکانات پزشکی در دبی دارای میزان رضایت بالای بیماران و اثربخشی درمانی عالی هستند. بیایید به آن‌ها نگاهی کنیم!

رزرو تور دبی

با رزرو بلیط هواپیما تهران دبی، فقط سه کلیک با این شهر فاصله دارید!

بهترین بیمارستان های دبی؛ بیمارستان امارات (EMIRATES HOSPITAL)

EMIRATES HOSPITAL

بیمارستان امارات، بخشی از شرکت بهداشت و درمان امارات، یک بیمارستان معروف در دبی است. آن‌ها با استفاده از تیمی از متخصصان برتر پزشکی در جهان و فناوری پیشرفته، در زمینه‌های مختلفی مانند قلب، پوست و ریه، مراقبت‌های خود را ارائه می‌دهند. همچنین در این بیمارستان خدمات به صورت بیمار محور ارائه می‌شود. 

علاوه بر این، انواع خدمات پزشکی مانند سونوگرافی و اشعه ایکس در داخل بیمارستان صورت می‌گیرد. تا در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراقبت‌های فوری دریافت شود. امارات یکی از بهترین بیمارستان های دبی به شمار می‌آید.

آدرس: خیابان جمیرا بیچ – نزدیک کانال دبی – جمیرا – جمیرا ۲ – دبی – امارات متحده عربی

تماس: +971-800-444-444

بخوانید: گردشگری درمانی دبی؛ فصل جدیدی از بهبود و سلامت

بیمارستان زولخا (ZULEKHA HOSPITAL)

بیمارستان زولخا که در سال 2004 افتتاح شد، یکی دیگر از مراکز پزشکی شناخته شده در دبی است. انواع تخصص‌های مراقبت‌های بهداشتی و جراحی از جمله قلب، اورولوژی، گوارش و فیزیوتراپی تحت پوشش خدمات حاد و سرپایی بیمارستان هستند.

این بیمارستان دارای 140 تخت و همچنین اتاق عمل، اتاق زایمان، آزمایشگاه و رادیولوژی پیچیده است. از طرفی، برنامه‌های مراقبت شخصی، سلامت عمومی، زایمان و برنامه‌های ایمن سازی همگی توسط بیمارستان زلهخا ارائه می‌شود.

آدرس: پارک اوپ النهدا – خیابان 204 – النهدا – النهدا 2 – دبی – امارات متحده عربی

تماس: 600-524-442

بخوانید: لباس مناسب برای سفر به دبی؛ چه قوانینی وجود دارد؟

بهترین بیمارستان های دبی؛ بیمارستان آستر (ASTER HOSPITAL)

پزشکان و جراحان بسیار ماهر در بیمارستان آستر در دبی مشغول به کار هستند تا آن را به یکی از بهترین بیمارستان های دبی تبدیل کنند. این بیمارستان دارای بخش‌هایی از جمله گوارش، مغز و اعصاب، جراحی و قلب است. در کنار سایر امکانات، مرکز جراحی و آزمایشگاه کاتتریزاسیون قلب نیز وجود دارد.

“بسته های بررسی سلامت پیشگیرانه” که بیمارستان آستر ارائه می‌دهد در بسیاری از شعب آن در سراسر دبی موجود است و در اختیار افراد قرار می‌گیرد. این یک اقدام جالب از سوی این بیمارستان است. 

آدرس: نزدیک شرف دی جی – منخول، جاده کویت، المنخول – دبی

تماس: +971-4-440-0500

بخوانید: انواع ویزا دبی و نحوه دریافت ویزا در سال 2023

بیمارستان تخصصی کانادایی دبی (Canadian Specialist Hospital Dubai)

 بهترین بیمارستان های دبی

بیمارستان تخصصی کانادایی در دبی امکانات استثنایی و پیشرفته‌ای را در سطح جهانی به بیماران خود ارائه می‌دهد. این بیمارستان دارای تجهیزات و فناوری پیشرفته است که بر ارائه مراقبت و درمان شخصی به بیماران تمرکز دارد. این مکان دارای بیش از 200 پزشک و پرستار آموزش دیده و با تجربه بین المللی است که طیف وسیعی از خدمات پزشکی از جمله قلب و عروق، مغز و اعصاب، ارتوپدی و انکولوژی را ارائه می‌دهند. 

بیمارستان تخصصی کانادایی همچنین دارای یک واحد ICU اختصاصی، بخش اورژانس و مرکز تصویربرداری تشخیصی پیشرفته است که اطمینان حاصل می‌کند تا بیماران بهترین مراقبت ممکن را دریافت می‌کنند. علاوه بر این، این بیمارستان دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی از جمله اتاق‌های خصوصی بزرگ، کافه تریا و نمازخانه است که آسایش و راحتی را برای بیماران و خانواده‌های آنها فراهم می‌کند. به طور کلی، بیمارستان تخصصی کانادایی یک مرکز پزشکی درجه یک و یکی از بهترین بیمارستان های دبی است که مراقبت و درمان استثنایی را برای بیماران خود ارائه می‌دهد.

آدرس: دبی، امارات متحده عربی، جاده ابو تگر، پشت وزارت محیط زیست و آب

تماس: +971 4 7072222

رزرو تور دبی با سه کلیک خوبه!

بهترین بیمارستان های دبی؛ بیمارستان میدکر (MEDCARE HOSPITAL DUBAI)

MedCare، یکی از بهترین بیمارستان ‌های دبی، در آرزوی ارائه «بهترین درمان در جهان در امارات متحده عربی» است. آن‌ها شبکه‌ای از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها با تخصص‌های متعدد دارند که بدون وقفه کار می‌کنند تا نیازهای پزشکی مردم محلی را برآورده کنند.

MedCare برنامه ویژه پزشکی از راه دور، امکانات بیماران خارجی و انواع بسته های بالینی را ارائه می‌دهد که واقعا قابل توجه است. علاوه بر این، این بیمارستان طیف گسترده‌ای از خدمات مراقبت در منزل مانند جمع‌آوری خون، فیزیوتراپی و ایمن سازی را انجام می‌دهد. 

آدرس: نزدیک پارک الصفا – خیابان الحدیقه – دبی – امارات متحده عربی

تماس: 800-633-2273

بخوانید: تایلند بریم یا دبی؟ کجا بیشتر خوش میگذره؟

بیمارستان الزهرا دبی (AL ZAHRA HOSPITAL DUBAI)

بیمارستان الزهرا یکی دیگر از مراکز بهداشتی خصوصی مشهور در دبی است که فعالیت خود را از سال 2013 شروع کرد. این بیمارستان با کمک فناوری پیشرفته و بیش از 250 پزشک ماهر، درمان‌های پزشکی درجه یک را به همراه امکانات کامل ارائه می‌دهد.

یک کلینیک رژیم غذایی، آزمایشگاه و 187 تخت در بیمارستان الزهرا وجود دارد که می‌توانید برای جراحی یا معاینه معمول به آنجا مراجعه کنید. این مرکز همچنین بسته‌هایی را برای دیالیز، مشکلات گوارشی و اکسیژن درمانی هایپرباریک (HBOT) ارائه می‌دهد.

آدرس: خیابان شیخ زاید – البرشا – البرشا 1 – دبی – امارات متحده عربی

تماس: +971-4-378-6666

بهترین بیمارستان های دبی؛ بیمارستان NMC

NMC

این بیمارستان خصوصی بخشی از NMC Healthcare است، به دلیل تعهد واقعی خود به رفاه بیماران مشهور شده تا جایی که یکی از بهترین بیمارستان های دبی به شمار می‌آید. پزشکان آن‌ها در طیف گسترده‌ای از تخصص‌ها، از جمله جراحی عمومی، زنان، دندانپزشکی و گوش و حلق و بینی آموزش دیده‌اند و تجربه بالایی هم دارند.

بیمارستان NMC دارای چندین مکان در دبی است. آنها علاوه بر بیمارستان، مراکز جراحی و امکانات باروری نیز در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند.

آدرس: خانه فالکون – قطعه شماره 598/122، دبی سرمایه گذاری پارک 1، پشت – دبی – امارات متحده عربی

تماس: +971 4 810 8800

بخوانید: تاریخچه شهر دبی+ معرفی جاهای دیدنی

بهترین بیمارستان های دبی؛ بیمارستان MEDEOR DUBAI

یکی از برترین امکانات چندتخصصی در دبی توسط بیمارستان Medeor ارائه و به عنوان بیمارستان 24 ساعته نیز شناخته می‌شود. این بیمارستان دارای تخصص‌هایی مانند پوست، چشم، اطفال، قلب و نفرولوژی، درمان‌های درجه و مراقبت های بهداشتی است. 

امکانات مدرن، تکنولوژی پیشرفته و کادر پزشکی بسیار ماهر همگی در بیمارستان Medeor برای پاسخگویی به نیازهای بیماران در دسترس هستند. در اورژانس، مناطق حاد، فوری و سریع نیز وجود دارد که درمان به موقع برای مسائل پزشکی را برای افراد ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، بیمارستان Medeor یک ابزار رزرو اینترنتی را ارائه می‌دهد.

آدرس: بر دبی، خیابان شیخ خلیفه بن زاید، منطقه کنسولگری

تماس: +971 800 55

بیمارستان آلمانی عربستان سعودی (SAUDI GERMAN HOSPITAL)

بیمارستان آلمانی سعودی، یکی‌دیگر از مراکز چندتخصصی در دبی، در سال 2012 تاسیس شد. 35 تخصص مختلف تحت پوشش بخش سرپایی آن‌ها وجود دارد که توسط پزشکان مجرب انجام می‌شوند.

300 تخت، شش اتاق عمل، یک جفت آزمایشگاه کات، بخش پزشکی هسته‌ای، یک داروخانه 24 ساعته، یک آزمایشگاه معتبر توسط CAP، 106 اتاق خصوصی، هشت اتاق VIP و سایر امکانات رفاهی در بیمارستان آلمان سعودی موجود است. 

آدرس: خیابان حصه 331 غربی، البرشا 3، خروجی – خیابان شیخ زاید 36 – روبروی مدرسه آمریکایی – دبی

تماس: +971-800-22-11

بخوانید: فستیوال های امارات متحده در سال 2023؛ چه موقع به دبی می‌روید؟

بیمارستان آمریکایی دبی (AMERICAN HOSPITAL DUBAI)

 بهترین بیمارستان های دبی

یکی از بهترین بیمارستان ‌های دبی، بیمارستان آمریکایی است که یکی از زیرمجموعه‌های گروه محمد و عبید الملا است. این بیمارستان برنده جوایز در بیش از 30 تخصص پزشکی و جراحی با کارکنانی از متخصصان ماهر به درمان بیماران می‌پردازند. 

خدمات ملی بیماران این بیمارستان می‌توانند به صورت آنلاین از سراسر جهان با پزشکان تماس بگیرند که این خدماتی فوق‌العاده برای آن‌ها به حساب می‌آید.

این اولین بیمارستان در دبی است که عمل جراحی خودران را انجام می‌دهد. همراه با یک مرکز آموزشی پشتیبانی از زندگی متصل به مرکز آموزشی بین المللی انجمن قلب آمریکا (AHA)، آن‌ها همچنین دارای یک برنامه انکولوژی کاملاً کاربردی هستند. هفت کلینیک یا شعبه تخصصی و 254 فضا در بیمارستان آمریکایی دبی موجود است. این بیمارستان به داشتن فناوری پیشرفته پزشکی معروف است.

آدرس: دبی – امارات متحده عربی – خیابان پانزدهم – عود متا – بیمارستان آمریکایی 12

تماس: +971-4-377-5500

فقط با سه کلیک هتل دبی خود را رزرو کنید!

حرف آخر

در این مقاله بهترین بیمارستان های دبی را به شما معرفی کردیم. بیمارستان‌هایی که از لحاظ پزشکی، خدمات و فناوری همانند دیگر ویژگی‌های دبی در سطح بالایی قرار دارند. 

سوالات متداول

چند بیمارستان برتر در دبی وجود دارد؟

برخی از بهترین بیمارستان‌های دبی عبارتند از ” MEDEOR DUBAI “، ” ZULEKHA HOSPITAL ” و “American Hospital Dubai”.

آیا این بیمارستان‌ها خدمات بین‌المللی ارائه می‌دهند؟

بله، این بیمارستان‌ها خدمات بین‌المللی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و تیم پزشکی ماهر ارائه می‌دهند.

چگونه می‌توانم اطلاعات بیشتر درباره بیمارستان‌ها در دبی بدست آورم؟

می‌توانید از وب‌سایت‌ها(در این مقاله آورده شده‌اند)، نظرات بیماران، یا مشاوره با افرادی که تجربه درمان در این بیمارستان‌ها داشته‌اند، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا این بیمارستان‌ها برای بیماران خارجی نیز خدمات ارائه می‌دهند؟

بله، این بیمارستان‌ها خدمات خود را به بیماران خارجی نیز ارائه می‌دهند و دارای بخش‌های مخصوصی برای این افراد هستند.

نظرات کاربران