Jeep Safari Tour

سافاری در استانبول؛ طرفدار آفرود سواری هستید؟

در دل استانبول، شهری که با بافت تاریخی و زیبایی‌های شهری‌اش می‌درخشد، ماجراجویی‌هایی وحشی و ناب در انتظار شماست: سافاری در استانبول. این سفر، فراتر از مرزهای شهری، شما را به دنیایی از طبیعت بکر و حیات وحش دعوت می‌کند، جایی که هر زمزمه و حرکت، داستانی از زندگی بی‌وقفه را بیان می‌کند. سافاری در استانبول، معنای جدیدی به ماجراجویی می‌بخشد و با هر گذر از مسیرهای ناشناخته، فصل جدیدی از هیجان و کشف را در زندگی شما رقم می‌زند. پس برای لمس طبیعت در قلب شهری باستانی، آماده شوید و به ماجراجویی‌تان در استانبول جان دهید.

رزرو تور استانبول

بلیط هواپیما ارزان قیمت استانبول را از سه کلیک بخواهید.

ای تی وی سافاری (ATV Safari)

سافاری در استانبول

ATV یا All Terrain Vehicle به وسیله نقلیه‌ای گفته می‌شود که تحت هر شرایطی در طبیعت مانند شن و ماسه ساحل، گل و لای جنگل‌های بارانی و حتی رمل‌های کویر می‌توان از آن استفاده کرد. سافاری با ATV در استانبول یکی از تفریحات هیجان‌انگیزی است که مسافران می‌توانند تجربه کنند. تورهای سافاری با موتورهای ATV در استانبول محدود به یک منطقه نیست و در جاهای مختلفی مانند شیله، زمین‌های ناهموار، جنگل‌ها، تپه‌ها و دهکده‌ها  با ATV هایی مانند 10 KYMCO که رانندگی ایمن، احساس آرامش و لذت را به گردشگران می‌دهند، برگزار می‌گردد. در صورت تمایل می‌توانید تورهای سافاری شبانه را تجربه کنید که حس بی‌نظیری دارند.

انواع سافاری ATV

سافاری چهارگانه با باربیکیو در کاپادوکیا

این سافاری شما را از زیباترین دره‌های کاپادوکیا از جمله دره رز و دره سرخ، دره شمشیر، روستاهای قدیمی آووشین، دره‌های قارچ، دره عسل و دره عشق می‌برد. سافاری همچنین شامل یک سوچوک ترکی کبابی است. مسافران هنگام رانندگی در زمین‌های شیب دار دره‌ها هیجان را احساس می‌کنند. این یکی از بهترین سفرهای ماجراجویی در ترکیه است.

بخوانید: جاهای ترسناک استانبول؛ ارواح تسخیر شده را پیدا کنید!

سافاری چهارگانه در آنتالیا

یک تور یک روزه لذت، هیجان و خاطره‌ای ماندگار را تضمین می‌کند. یکی از مکان‌های دیدنی آنتالیا کوه‌های توروس است، با انتخاب این سافاری که شما را از میان این کوه‌های باشکوه می‌برد و از آنجا می‌توانید بوی جنگل‌های معطر کاج مجاور را حس کنید. اگر می‌خواهید از سافاری خارج شوید، آزادی کامل دارید که بدون هیچ سؤالی این کار را انجام دهید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

  • اگر نمی‌خواهید لباس‌های جدیدتان گل آلود و کثیف شوند، لباس‌های کهنه بپوشید.
  • لباس اضافی، ضد آفتاب و عینک همراه داشته باشید.
  • رزرو الزامی است.
  • توصیه‌های ایمنی مربی را دنبال کنید.
  • از هتل تحویل بگیرید.
  • اگر در مورد رانندگی مطمئن نیستید از خدمات یک راننده استفاده کنید.
  • زمان‌بندی متفاوت است.

اگر می‌خواهید این تجربه هیجان‌انگیز را از دست ندهید، همین حالا وقت رزرو تور استانبول است!

سافاری آبی در استانبول (Water Safari)

سافاری در استانبول

یکی از بهترین تفریحات در استانبول، سافاری آبی است که مسافران در آن چیز شگفت انگیز و زیبایی را تجربه می‌کنند. سافاری آبی گردشگران را به جزایر مختلف می‌برد و همچنین در راه با حیوانات مختلف آبی روبرو می‌شوند. همچنین سافاری روشی عالی برای آشنایی کودکان با حیوانات دریایی است. قایق سافاری می‌تواند حدود 10 نفر را به طور همزمان در خود جای دهد و برای افرادی که در گروه‌های بزرگ عاشق سافاری آبی هستند گزینه خوبی است.

انواع سافاری آبی

سافاری آبی Oludeniz

این سافاری با قایق جیمز باند نیز شناخته می‌شود، جایی که گردشگران در یک قایق تندرو می‌نشینند و با برخی از حیوانات آبزی در مسیر خود برای کشف مکان‌های مختلف مسابقه می‌دهند. مردم در این سافاری با تالاب آبی معروف و جزیره سنت نیکلاس با کلیسای قدیمی و خرابه‌های تمدن باستانی روبرو می‌شوند. هنگام صرف یک وعده غذایی شگفت انگیز در یک رستوران قایقرانی، از قایق‌های عبوری، سفرهای دریایی و قایق‌های تفریحی زیبا شگفت‌زده شوید. جذاب‌ترین قسمت این سافاری مسابقه بین لاک پشت، دلفین و گردشگران سوار بر قایق تندرو است.

بخوانید: هزینه بلیط سینماهای استانبول چقدر است؟ + معرفی بهترین سالن ها

سافاری Green canyon

گرین کنیون که در میان درختان سوزنی برگ و رودخانه های پیچ در پیچ ارتفاعات قرار گرفته است، همیشه سرد و با طراوت است. سافاری با یک قایق در دریاچه سبز شروع می‌شود، جایی که می‌توانید زیبایی گرین کانیون را تحسین و در صورت تمایل در دریاچه شنا کنید. سافاری ادامه دارد و مردم را به سد اویماپینار، یکی از بزرگترین سدهای ترکیه می‌برد. سافاری با یک غذای لذیذ و سفری در هتل به پایان می‌رسد.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

  • لباس شنا، دوربین، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و لباس اضافی همراه داشته باشید.
  • زمان‌بندی متفاوت است، بنابراین پس از رزرو آن را تأیید کنید.
  • جلیقه نجات را هرگز فراموش نکنید.

آفرود سافاری (Off Road Safari)

Off Road Safari

هدف از تورهای آفرود بازدید از مکان‌هایی است که با وسایل نقلیه معمولی نمی‌توان از آن‌ها بازدید نمود. علاقمندان به آفرود عاشق گذر از جاده‌های آسفالت و ورود به طبیعت و کشف شگفتی‌ها هستند. سافاری آفرود به وسایل نقلیه 4X4 یا همان خودروهای چهار چرخ محرک که توانایی گذر از موانع و شرایط ناهموار جاده‌ای را دارند، نیاز دارد. تورهای سافاری در استانبول همراه با صخره‌نوردی، عبور از آب‌های عمیق، رمپ‌های شیب‌دار و فرودهایی است که با ماشین‌های معمولی قابل انجام نیست. آفرود تفریحی سراسر هیجان و آدرنالین برای ماجراجویان در طبیعت است. 

بخوانید: سفر انفرادی به استانبول

انواع سافاری آفرود

سافاری آفرود در Kemer

این یک ماجراجویی با مقداری کمی آدرنالین است. همانطور که به سمت تپه‌های بالای ساحل رانندگی می‌کنید، متوجه خواهید شد که هوا در حال خنک شدن است. مسیرهای کوهستانی نفس گیر در طول مسیر وجود دارد که بازگشت به شلوغی زندگی را برای شما دشوار می‌کند. حس طراوات و شادابی برای شما، هدیه ویژه این سافاری است.

سافاری آفرود در مارماریس

تجربه‌ای از سفر در جاده‌های خاکی، گرد و غبار و سنگفرش، همراه با طبیعت. این سافاری در استانبول و البته مارماریس شامل مناظر شگفت انگیز حومه شهر، روستاهای زیبا، آبشارهای آبشاری و مناظر لذت بخش است. وسیله نقلیه سافاری آفرود 4 تا 8 نفر را در خود جای می دهد و سافاری معمولا از صبح شروع می‌شود. زمین سافاری دارای کوه‌ها، جنگل‌های کاج، رودخانه‌ها و جاده‌های باریک است. سافاری در عصر بعد از اینکه مسافران از یک غذای لذیذ و چشمه آب به طور کامل لذت بردند به پایان می‌رسد.

بخوانید: در صورت سرقت مدارک در استانبول چکار کنیم؟

چیزهایی باید در نظر بگیرید

  • حداقل سن برای کودکان را در نظر بگیرید.
  • زمان‌بندی‌ها متفاوت است، بنابراین پس از رزرو آن را چک کنید.
  • لباس اضافی و ضد آفتاب همراه داشته باشید.
  • لباس راحت و کفش خوب بپوشید.
  • رزرو الزامی است.
  • بپرسید که برای رانندگی وسیله نقلیه به گواهینامه رانندگی نیاز است یا خیر.

کواد سافاری استانبول (Quad Safari Istanbul)

سافاری در استانبول

یکی دیگر از گزینه‌های تور سافاری در استانبول به این گونه است که می‌توانید چهار سبک از سافاری را در اطراف دریا، داخل جنگل و دیگر نقاط دیدنی استانبول تجربه نمایید. مزیت سافاری‌های چهارگانه تجربه همزمان چهار تور در غالب یک برنامه است. شما می‌توانید دریا، جنگل، رودخانه و تپه‌ها را کشف کنید. بنابراین، شما می‌توانید تجربه فوق‌العاده‌ای را همراه خانواده و دوستان در سفری دلپذیر و بدون استرس داخل طبیعت بگذرانید. این یک سافاری عالی برای کسانی است که می‌خواهند جنگل‌های باشکوه و ساحل دریا را در نزدیکی کلان شهر باستانی استانبول تجربه کنند. بنابراین، برای انبوهی از گل، گرد و غبار، هیجان و البته سرگرمی آماده شوید.

تور سافاری چهارگانه شامل موارد زیر است:

  • برنامه ساعت 9 صبح جلوی درب هتل تور آغاز می‌گردد.
  • راهنمای تور مجرب و حرفه‌ای شما را همراهی خواهد کرد. 
  • هزینه ورودی بازدیدها بر عهده تور است. 
  • پس از پایان برنامه در ساعت 4 بعدازظهر شما را مجدد جلوی هتل می‌رسانند. 
  • لوازم فنی و لباس‌های محافظ در اختیارتان قرار می‌گیرد. 
  • هزینه‌های شخصی مانند ناهار یا هر وعده غذایی اضافی با مسافر خواهد بود.
  • هزینه بیمه مسافرتی را با تور باید بپردازید. 

بخوانید: اپلیکیشن ‌های کاربردی استانبول؛ همراهان همه‌فن‌حریف‌ سفر!

جیپ سافاری (Jeep Safari Tour)

Jeep Safari Tour

برنامه‌های یک‌روزه سافاری در استانبول، ماجراجویی در دل روستاها و دهکده‌های شهر با جیپ‌های سافاری است. این تورهای یک روزه استانبول با راهنما بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود چرا که منظره‌ای از زندگی واقعی ترکیه را همان‌طور که در زمین‌های کشاورزی روستایی می‌روید و به کوهستان می‌رسید، خواهید دید. بنابراین، سافاری با جیپ مطمئناً یک ماجراجویی بزرگ خواهد بود که می‌تواند به شما کمک کند چهره جدیدی از استانبول را ببینید. این تور در ازمیت اجرا می‌شود که از استانبول 2 ساعت فاصله دارد.

در حین رفتن به ازمیت در راه صبحانه را میل می‌کنید و سپس ماجراجویی سافاری با جیپ در میان مناظر سرسبز آغاز می‌گردد. در این تور زیبایی‌های طبیعی چون دره‌ها و کوه‌ها، زندگی واقعی مردم محلی همراه با دام‌هایشان را خواهید دید. پس از صرف ناهار نیز به سمت هتل حرکت خواهید کرد. در این تور هزینه ورودی‌ها و لوازم فنی با تور است اما هزینه وعده‌های غذایی و بیمه مسافرتی بر عهده مسافر خواهد بود. 

انواع سافاری جیپ

سافاری جیپ فتحیه

سافاری در استانبول هیجان‌انگیز است، اما سافاری جیپ فتحیه هیجان‌انگیزتر! و بهترین راه برای گشت و گذار در منطقه فتحیه است. سافاری بازدیدکنندگان را به Tlos، مزرعه و رستوران ماهی قزل آلا، Yakapark، تنگه Saklikent، حمام گلی و آبشاری در فتحیه می‌برد.

بخوانید: ورزش های محبوب در استانبول؛ از فوتبال تا دوچرخه سواری!

سافاری جیپ آنتالیا

اگر مایل به گشت و گذار در حومه شهر هستید، این سافاری در آنتالیا برای شما عالی است. یک روز را صرف کاوش در مناظر زیبای منطقه کنید. از روستاها دیدن کنید و از تجربیات روستاییان درس بگیرید. شکم خود را با غذاهای خوشمزه ترکی پر کنید. سافاری از میان کوه‌های توروس عبور می‌کند و مسافران این فرصت را پیدا می‌کنند تا متوجه فرهنگ محلی منطقه شوند.

ماجراجویی جیپ سافاری کوش آداسی

می‌دانیم که به دنبال سافاری در استانبول هستید اما، این منطقه به عنوان یکی از پربازدیدترین مکان‌های ترکیه است. ترکیبی از سواحل زیبا و مناظر باشکوه، شرکت در این سافاری راهی شگفت انگیز برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده است. پس ارزش بازدید را دارد. سافاری شامل یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در ترکیه است، پارک ملی دلپذیر شبه جزیره دیلک، جایی که می‌توانید در جنگل‌ها، کوه‌های سامسون و کنار دریاچه‌های باشکوه سفر کنید. فرصتی برای کاوش در سواحل دورافتاده دریای اژه و شیرجه زدن در آب‌های درمانی غار زئوس دارید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید

  • مایو، عینک آفتابی، دوربین و پول همراه داشته باشید.
  • لباس راحت بپوشید.
  • مقداری تنقلات و آب همراه داشته باشید.
  • زمان‌بندی متفاوت است، بنابراین پس از رزرو آن را چک کنید.

رزرو هتل استانبول، فقط با سه کلیک ممکنه!

حرف آخر

با انواع تور سافاری در استانبول آشنا شدید، اگر عاشق ماجراجویی در طبیعت و کشف مناطقی هستید که در حالت عادی نمی‌شود از آن‌ها بازدید کرد و نیازمند تجهیزات و وسایل نقلیه خاص است، پیشنهاد می‌کنیم حتما در سفر ترکیه به یک تور سافاری بپیوندید. تجربه سفر سافاری در طبیعت سبز و بکر استانبول و گذر از رودخانه و تپه و ساحل با ماشین‌های سافاری بی‌نظیر و هیجان‌انگیز خواهد بود.

سوالات متداول

چه نوع سافاری در ترکیه موجود است؟

پنج نوع سافاری وجود دارد که در سراسر ترکیه قابل دسترسی هستند. سافاری جیپ، سافاری ATV، سافاری باگی، سافاری آفرود و سافاری آبی. همه سافاری ها تجربه هیجان انگیزی را ارائه می‌دهند.

کدام سافاری در ترکیه توصیه می شود؟

یکی از جذاب‌ترین سافاری‌ها، سافاری آفرود است که به گردشگران اجازه می‌دهد مکان‌هایی را تجربه کنند که از طریق وسایل نقلیه معمولی قابل دسترسی نیستند. این مکان ها از جمله مناطقی هستند که کمترین بازدید را دارند و بازدید از آنها ارزش زیادی به روز می بخشد.

آیا سافاری نیم روزه وجود دارد؟

بله، یک سافاری طلوع آفتاب، یک سافاری غروب آفتاب، یک سافاری ظهر و بسیاری موارد دیگر در مناطق مختلف مانند کاپادوکیه، آنتالیا، مرمریس و غیره ارائه می‌شود.

بهترین ماه ها برای سفر به استانبول کدام است؟

مناسب ترین ماه ها برای سفر به استانبول آوریل و می و سپتامبر و اکتبر هستند. هوا در این ماه ها معتدل است به طوری که افراد می‌توانند با خیالی آسوده به فعالیت در فضای باز بپردازند.

آیا گواهینامه رانندگی برای سافاری اجباری است؟

برخی از وسایل نقلیه هستند که اتوماتیک هستند و شما فقط باید دستورالعمل های راهنما را دنبال کنید. با این حال، در صورت رانندگی با ATV یا جیپ، هنگام رزرو، همین موضوع را تأیید کنید.

نظرات کاربران