See the city from above at Melbourne Skydeck

جاذبه های دیدنی ملبورن؛ از پیک نیک در قایق تا دره یارا!

شهر ملبورن یک کلان شهر ساحلی است. این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا در نظر گرفته می شود و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. ملبورن خانه گالری ها، باغ ها، موزه ها و ذخایر طبیعی است. معماری های جالب فراوانی از ساختارهای ویکتوریایی گرفته تا طرح های معاصر وجود دارد. در سفر به ملبورن شما می توانید انواع فعالیت ها از پروازهای دیدنی با هلیکوپتر گرفته تا کلاس های آشپزی جذاب را انجام دهید و همچنین بازدید از جاذبه های دیدنی ملبورن را در برنامه تعطیلات خود داشته باشید.

1. Zip across the Yarra in a GoBoat

ملبورن

یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن، تجربه پیک نیک در کنار رودخانه است. . GoBoat یک سرویس کرایه قایق برقی است که در حال حاضر در ملبورن در حال اجرا است که پیک نیک در رودخانه را بسیار آسان می کند قایق های 5 متری GoBoat تا هشت نفر را در خود جای می دهند و مجهز به یک میز پیک نیک چوبی در وسط قایق هستند. این قایق ها بسیار دوستدار محیط زیست هستند، آنها با موتورهای الکتریکی فوق العاده آرام کار می کنند و رانندگی با آنها بسیار راحت است. برای استفاده از GoBoat می توانید به اسکله‌های در Sandridge Wharf در Southbank بروید.

آدرس: Sandridge Wharf, Southbank, Melbourne 3006

سایت: goboat.com.au/melbourne

2. See the city from above at Melbourne Skydeck

ساختمانی که قبلا با نام Eureka Skydeck شناخته می شد، پس از بازسازی چند میلیون دلاری اکنون به Skydeck ملبورن تبدیل شده است. این ساختمان مرتفع یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن برای دیدن مناظر خیر کننده شهر است. البته جذابیت ساختمان فقط چشم انداز شهر ختم نمی شود، بلکه سرگرمی های دیگری نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد. Skydeck اکنون دارای یک تئاتر واقعیت مجازی عظیم است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند روی یکی از ۲۴ صندلی Positron Voyager VR بنشینند و به یک سفر مجازی و هیجان انگیز 11 دقیقه ای بروند. سفر با صداها، بوها و حرکاتی کامل خواهد شد، سفرها در این نمایش شامل سوار شدن بر روی ترن هوایی چوبی تاریخی لونا پارک، بوییدن قهوه تازه برشته شده در حین کاوش در مسیرهای ملبورن و حس کردن هوای مطبوع اقیانوس بر روی صورت در حین حرکت بر روی جاده کنار اقیانوس بزرگ است.

آدرنالین را بچشید!

از فعالیت های دیگر سفر به هشت دوره مهم شهر ملبورن، از قبل از اسکان و فراتر از آن، با استفاده از تبلت های دیجیتالی، در یک مدل سه بعدی است. این در حال حاضر اولین و بهترین مدل سه بعدی در جهان است. اگر می خواهید اعصاب خود را امتحان کنید، Edge ، یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن در Skydeck برای بازدید در دسترس است. در Edge روی مکعب شفافی که تقریباً 300 متر بالاتر از خیابان های ملبورن معلق است می ایستید. اگر این میزان آدرنالین برای شما کافی نیست، می‌توانید پلانک را که یک تجربه واقعیت مجازی است امتحان کنید و تفریح خود را با یک سواری و زیپ لاین به پایان برسانید.

Melbourne Skydeck همه روزه از ظهر تا ساعت 10 شب باز است و می توانید اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط را از طریق وب سایت دریافت کنید.

آدرس: Melbourne Skydeck, Riverside Quay, Southbank, Melbourne 3006

سایت: www.melbourneskydeck.com.au

3. Watch the footy at the MCG

ملبورن

MCG، یکی از بزرگترین مکان های ورزشی جهان و یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن است. این ورزشگاه در سال 1853 ساخته شد و اولین مسابقه تست کریکت در اینجا در سال 1877 برگزار شد، بازی های المپیک 1956 نیز در MCG  برگزار شد و در آخرین شنبه سپتامبر هر سال، بزرگترین نمایش در ورزش استرالیا، فینال بزرگ AFL با حضور 100000 طرفدار ورزشی در این ورزشگاه برگزار می شود. علاوه بر مسابقات کریکت، MCG محل برگزاری کنسرت‌های موسیقی نیز می باشد. این ورزشگاه همچنین خانه موزه ملی ورزش، بزرگترین جاذبه توریستی چند ورزشی استرالیا است. تورهای MCG در روزهای غیرمسابقه فعال هستند و شما را بازدید از جایگاه‌ها، اتاق مربیان، اتاق‌های تعویض بازیکنان و در صورت امکان به خود زمین چمن می برند. رزرو برای افراد و گروه های کوچک ضروری نیست.

آدرس:  Brunton Ave, Richmond, Melbourne 3002

سایت: www.mcg.org.au

4. Peninsula Hot Springs

Peninsula Hot Springs اولین چشمه معدنی زمین گرمایی و آبگرم روزانه ویکتوریا است. در اینجا بیش از 50 حوضچه آب گرم معدنی، سونای مرطوب و خشک، استخر آب درمانی، حمام های ترکی و مراکشی و استخر که اغلب در بالای تپه و با منظره 360 درجه از زمین های کشاورزی فینگال هستند، وجود دارد. علاوه بر این ها از خدمات اسپا و ماساژهای آرامبخش و درمانی، کلاس‌های یوگا، پیاده‌روی‌ و تمرین‌های ورزشی در آب گرم نیز ارائه می گردد. این چشمه آب معدنی که یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن است، در سال 2018 در جهت گسترش فعالیت های خود، یک غار یخی، اتاق انجماد و باغ غذا را به مجموعه اضافه کرد.

غار یخی اولین غار به این شکل در استرالیا است و درمان گرم/سرد روشی است که به خوبی مورد توجه قرار گرفته است تا التهاب، استرس و درد در بدن را کاهش دهد. شما از طریق یک کارگاه آموزشی 45 دقیقه‌ای راهنمایی می‌شوید که چگونه از سونای 60 درجه گرم وارد غار یخی با دمای منفی 17 درجه بشوید و سپس به استخر شنای سرد 4 درجه و در نهایت به چشمه آب گرم طبیعی 36 درجه بروید. شاید در نگاه اول این فرآیند شما را نگران کند چرا که در اینجا ضربان قلب شما بالا و پایین خواهد رفت، عرق خواهید کرد، میلرزید، اما در انتها آرامش عجیبی را در بدنتان حس خواهید. ورودی Peninsula Hot Springs از جذاب ترین جاذبه های دیدنی ملبورن، از 25 دلار شروع می شود و قیمت ها در زمان تعطیلات افزایش می یابد.

آدرس: Springs Lane, Fingal, Melbourne 3939

سایت: www.peninsulahotsprings.com

5. Federation Square

ملبورن

سواحل Birrarung (Yarra) که میدان فدراسیون در آن قرار دارد، مدت‌ها محل تجمع مالکان سنتی آن، مردم Wurundjeri Woi Wurrung بوده است. این میدان که در سال 2002 ساخته شد، محل برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، رویدادهای هنری، نمایشگاه‌ها و پخش  فیلم‌های رایگان، مسابقات ورزشی مهم و موسیقی زنده بر روی پرده های بزرگ سینمایی است. میدان فدراسیون با معماری زیبا و هندسی که دارد، نقطه مرکزی بازدید از دیگر جاذبه های دیدنی ملبورن است. همچنین در این میدان رستوران های معروف شهر از جمله مانند Victoria by Farmer’s Daughters، Hero، Big Esso by Mabu Mabu و Taxi Kitchen قرار دارند.

آدرس: Swanston St, Melbourne 3000

سایت: fedsquare.com

6. Royal Botanic Gardens Victoria

اگر به دنبال یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن هستید که در طبیعت احساس رهایی کنید، باغ گیاه‌شناسی سلطنتی بهترین مکان است. این باغ وسیع که در حاشیه شهر قرار دارد، میزبان ۸۵۰۰ گونه گیاهی، دریاچه‌های zen و چمن‌زارهای سرسبز است. کارگاه‌ها، تورها، پیاده‌روی‌ها و راهنمایان محلی جذابیت های باغ‌ را به نمایش می‌گذارند. فعالیت هایی که در باغ گیاهشناسی سلطنتی برگزار می شوند، شامل تورهای شبانه تماشای ستاره‌ها در رصدخانه ملبورن، سمینارهای علمی مانند سمینارهای کاوش در جغرافیای گیاهی نارگیل است.

برای مثال در “پیاده روی میراث بومی” شما به سفری در تاریخ ملت کولین می روید. در این پیاده روی، یک راهنمای بومی شما را از طریق یک مراسم سنتی در باغ ها راهنمایی می کند و کاربرد گیاهان را هم به عنوان غذا و هم به عنوان دارو به شما نشان می دهد. همچنین می توانید برای یک سفر دریایی سنتی در اطراف دریاچه تزئینی، با منظره زیبا از خلیج‌ها و جزایر کوچک بلیط رزرو کنید.

پیاده‌روی‌ها و مجموعه‌های گیاهی زیادی وجود دارد که می‌توانید در هر زمان به کاوش در آنها بپردازید. یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن در باغ گیاهشناسی، مجموعه کاملیا، یکی از بهترین های جهان با بیش از 950 نوع گیاه است. Fern Gully یک جنگل خنک را بازسازی می کند که بسیاری از گونه های سرخس را به نمایش می گذارد و گلخانه گرمسیری پر از گل‌ها و نخل‌های رنگارنگ است. باغ‌های گیاه‌شناسی سلطنتی همچنین خانه هرباریوم ملی ویکتوریا است که بیش از 1.5 میلیون نمونه گیاهی، جلبک و قارچ را در خود جای داده است.

آدرس: Birdwood Ave, South Yarra, Melbourne 3141

سایت: www.rbg.vic.gov.au

7. Kayak Melbourne

ملبورن

در سفرتان به استرالیا، سعی کنید تجربه کایاک سواری که از جاذبه های دیدنی ملبورن است را از دست ندهید. تورهای کایاک همراه با راهنمایان متخصصی انجام می شوند که شما را در در امتداد رودخانه یارا بین بندر ویکتوریا و پارک ملبورن می برند. شما می توانید تور کایاک را برای بعدازظهر و تماشای غروب بر روی رودخانه رزرو کنید و یا تور شبانه را انتخاب کنید تا شاهد انعکاس نور ماه بر روی رودخانه باشید. البته لازم است بدانید تورهای شبانه همراه با صرف شام بر روی آب هستند. این تورها فرصتی برای دیدن برخی از مکان های دیدنی شهر مانند پل بولته و ایستگاه خیابان فلیندرز است.

تورها از چهارشنبه تا یکشنبه در دسترس خواهند بود و می توانید از طریق وب سایت کایاک ملبورن  ( Kayak Melbourne | Yarra River Sea Kayak – Melbourne, Australia ) رزرو کنید.

آدرس: Community Boating Hub at The Dock, 912 Collins Street, Docklands, Melbourne 3008

سایت: www.kayakmelbourne.com.au

8. The Abbotsford Convent

صومعه Abbotsford یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن است که به عنوان یک حوزه هنری و فرهنگی فعالیت می کند و نویسندگان، نوازندگان، درمانگران، سازمان‌های اجتماعی، مدرسه اشتاینر، ایستگاه رادیویی محلی و موارد دیگر را گرد هم آورده است. این صومعه میزبان کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی از غم گرفته تا باغبانی است. این ها در کنار نمایشگاه‌ها، گفت‌وگوها، رونمایی از کتاب، اجراها و بازار کشاورزان است.

آدرس: 1St Heliers St, Abbotsford, Melbourne 3067

سایت: www.abbotsfordconvent.com.au

9. NGV International

ملبورن

این ساختمان بزرگ مدرنیستی در خیابان “سنت کیلدا” قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین موزه هنر استرالیا است. یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن که مجموعه های دائمی شامل آثار رامبراند، بونارد و تیپولو در آن قرار دارد. طبقه همکف موزه جایی است که معمولاً نمایشگاه‌های بزرگ گالری  در آن برگزار می شود و همچنین جایی است که سقف شیشه‌ای رنگارنگ آب‌نبات‌ مانند با شکوه را در تالار بزرگ خواهید دید. . شما نمی توانید از NGV بدون بازدید از گالری قرن نوزدهم خارج شوید، این نامی است که به سبب سبک نقاشی های موجود در گالری به آن داده اند. همچنین این گالری یکی از شاهکارهای نقاشی را در خود جای داده است: «Anguish» اثر آگوست فردریش شنک. برای تکمیل بازدیدتان از این موزه، در رستوران گاردن یک لیوان چای پر رنگ و کیک روز را سفارش دهید.

آدرس: 180St Kilda Rd, Melbourne 3006

سایت: www.ngv.vic.gov.au

10. Queen Victoria Market

بازار فضای باز ملکه ویکتوریا پر سر و صدا و مملو از غرفه‌داران باسابقه‌ای است که انواع محصولات تازه از میوه‌های تازه، سبزیجات، گوشت و انواع لبنیات را برای فروش دارند. با وجود تعداد زیادی غرفه فروش لباس، لوازم جانبی و سایر محصولات بازارها به چیزی بیش از مکانی برای خریدهای هفتگی تبدیل شده اند. در بازدید از جاذبه های دیدنی ملبورن در بازار ملکه ویکتوریا، می توانید برای صبحانه به کافه‌های حومه بازار بروید. بازار دوشنبه و چهارشنبه تعطیل است. در تابستان و زمستان، حتماً از بازارهای شبانه که هر چهارشنبه عصر برگزار می شود، دیدن کنید.

آدرس: Cnr Elizabeth & Therry Sts, Melbourne 3000

سایت: www.qvm.com.au

11. A local’s guide to St Kilda

ملبورن

گذشته سنت کیلدا به اندازه حال آن رنگارنگ است. این شهر که مدت‌ها به عنوان زمین بازی ساحلی ملبورن در نظر گرفته می‌شد، اولین بار به‌خاطر فرهنگ تعطیلات منحصر به فردش در اواسط قرن نوزدهم به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن شناخته شد. این منطقه به سرعت به بهشتی برای هنرمندان، موسیقی‌دانان و جامعه LGBTQIA تبدیل شد و هر تابستان انبوهی از مسافران کوله گرد و گردشگران از هر طبقه‌ای را در طول سال به خود جذب می‌کند. امروزه، سنت کیلدا حس فرهنگ و غرور پر جنب و جوش خود را حفظ کرده است و به طور فزاینده ای به خاطر سبک زندگی بین المللی خود در داخل شهر شناخته می شود.

سفر به ملبورن که دارای بسیاری از جاذبه‌های گردشگری معروف است، بدون بازدید از سنت کیلدا و نوار ساحلی پوشیده از درختان نخل، ساختمان‌های قدیمی و غذاخوری‌های متنوع کامل نمی شود. دسترسی به سنت کیلدا از طریق حمل‌ونقل عمومی آسان است و سه تراموا (12، 16 و 96) از CBD ملبورن از خیابان فیتزروی به سنت کیلدا حرکت می‌کنند. اگر دوست دارید در کنار آلبرت پارک و مجموعه عالی از رستوران‌ها و کافه‌های روبروی آن قدم بزنید، چندین تراموا دیگر در جاده سنت کیلدا شما را به آنجا می‌رسانند.

12. State Library of Victoria

کتابخانه ایالتی ویکتوریا یک نقطه عطف فرهنگی است که حجم باورنکردنی از کتاب و همچنین چندین نمایشگاه و گالری را در خود جای داده است. این کتابخانه در سال 1856 در خیابان سوانستون تأسیس شد. اتاق مطالعه La Trobe یک اتاق گنبدی شش طبقه است که دیدن آن بسیار باشکوه است. آثار هنری زیبایی که تاریخ ویکتوریا را به تصویر می‌کشند در گالری Cowen برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته شده است و گالری کیث مرداک نیز نمایشگاه ها و آثار هنری برگزار می کند.

کتابخانه ایالتی همراه با کتاب ها و آثار هنری، هزاران مورد میراثی، نقشه ها، نسخه های خطی و روزنامه را در خود جای داده است. مطالب دیجیتالی نیز برای دسترسی خوانندگان در دسترس است و همه اینها رایگان می باشد. افرادی را خواهید دید که در یک روز آفتابی روی چمن‌های جلوی کتابخانه استراحت می‌کنند، در حالی که کافه‌های مختلفی در نزدیکی آن قرار دارند تا با خوراکی‌های خوشمزه به بازدیدکنندگان حس بهتری دهند. شما نیز پس از بازدید جاذبه های دیدنی ملبورن می توانید در فضای باز کتابخانه از آفتاب لذت ببرید.

آدرس: 328Swanston St, Melbourne 3000

سایت: www.slv.vic.gov.au

13. Royal Exhibition Building & Carlton Gardens

ملبورن

ساختمان نمایشگاه سلطنتی در باغ کارلتون یکی از قدیمی ترین غرفه های نمایشگاهی باقی مانده در جهان و از جاذبه های دیدنی ملبورن است. این تنها تالار بزرگ باقی مانده است که زمانی یک نمایشگاه بین المللی قرن نوزدهمی را در خود جای داده بود و هنوز هم برای نمایشگاه ها استفاده می شود.

آدرس: 9Nicholson St, Carlton, Melbourne 3053

سایت: www.museumvictoria.com.au/reb

14. Curtin House

این ساختمان شش طبقه تعدادی از جاذبه های دیدنی ملبورن را در خود جای داده است. کتابفروشی تخصصی متروپلیس، آرایشگاه Human Salon، رستوران Cookie و Mesa Verde، فروشگاه‌های مد روز Dot Comme. بازدیدکنندگان می توانند تجربه کاملی از ملبورن را بدون اینکه از ساختمان خارج شوند، تجربه کنند.

آدرس: 252Swanston St, Victoria 3000, Melbourne 3000

سایت: curtinhouse.com

15. Chinatown

ملبورن

محله چینی‌های ملبورن منطقه‌ای رنگارنگ است که ردیفی از رستوران‌ها، کافه های کارائوکه و فروشگاه‌های بدون عوارض گمرکی دارد. محله چینی ها در خیابان های لیتل بورک و لونزدیل واقع شده است و همچنین طولانی ترین سکونتگاه چینی پیوسته در جهان است. در بازدید از جاذبه های دیدنی ملبورن، محله چینی ها را برای خرید و طعم غذاهای لذیذ چینی از دست ندهید.

آدرس: Little Bourke St, Melbourne 3000

16. Westgate Park

ممکن است این پارک و تالاب آرام آن را در زیر دروازه غربی در حالی که در ترافیک روی پل بالا گیر کرده بودید، مشاهده کرده باشید. پارک وست گیت همچنین به “رنگ صورتی گهگاهی” معروف است. از تابستان 2012/2013 مجموعه‌ای از ترکیبات جلبک‌ها، کمبود بارندگی، بالا رفتن دمای آب و نور بیش از حد خورشید سبب تغییر رنگ دریاچه شد، این اتفاق تقریبا هر سال رخ می دهد. خوشبختانه، رنگ صورتی هیچ تاثیری بر زندگی پرندگان در دریاچه ندارد، چرا که شما به طور منظم در اطراف خط ساحلی آنها را خواهید دید. زمانی که در کنار دریاچه بچرخید از مناظر دیدنی خلیج و خط افق شهر و دیدن پرندگان بومی از جمله قوها، ایبیس و لاریکت ها لذت ببرید. همچنین در بازدید از جاذبه های دیدنی ملبورن نی توانید در مسیر رودخانه یارا دوچرخه سواری کنید.

آدرس: Todd Rd, Port Melbourne, Melbourne 3207

17. Old Melbourne Gaol

ملبورن

بنای تاریخی Crime & Justice Experience نمایشگاه دائمی زندان است. برای دیدن یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن، زندان را کاوش کنید، روند بازداشت امروزی را در خانه دیده بان شهر تجربه کنید و در اسکله قدیمی دادگاه بایستید. اگر به دنبال کمی ترس و ماجراجویی هستید می توانید در تورهای یک ساعته Old Melbourne Gaol شرکت کنید. دراین تورها شما را از میان تونل ها و سلول های تاریک و پرپیچ و خم مکانی که سال ها پیش 133 نفر را در آن به دار آویختند، برای کاوش در تاریخ و ماجراجویی یافتن روح های سرگردان می برند. یا اگر به هیجان زیاد تمایل ندارید، می توانید یکی از تورهای شبانه Hangman’s Night Tours را انتخاب کنید که تاریخ و تئاتر را گرد هم می آورد و یک جلاد شما را در سالن های مکانی که بیش از هر چیز از طناب دار او می ترسید، عبور می دهد.

آدرس: 377Russell St, Melbourne 3000

سایت: www.oldmelbournegaol.com.au

18. Melbourne Museum

موزه ملبورن، در فضایی باشکوه و گسترده مجموعه ای از جاذبه های دیدنی ملبورن را در خود جای داده است. تاریخ ویکتوریا به وضوح از طریق مصنوعات، هنر و نثر به خوبی حکاکی شده است. گذشته باستانی آن در مرکز فرهنگی بومیان بونجیلاکا احیا می شود، که داستان های بومی را از طریق اشیا، موسیقی و صدای افراد گذشته و حال ارائه می دهد. تاریخ اخیر ویکتوریا نیز به همان اندازه لذت بخش است، که با پوست پر شده اسب مسابقه قهرمان دوران افسردگی Phar Lap نشان داده می شود و هنوز هم یکی از محبوب ترین نمایشگاه ها بین پیر و جوان است.

بدون بازدید از جدیدترین نمایشگاه دائمی Triceratops: Fate of the Dinosaurs خارج نشوید. محور اصلی نمایشگاه Horridus فسیل 67 میلیون ساله Triceratops موزه ملبورن است. Horridus به عنوان کامل ترین فسیل دایناسور واقعی شناخته می شود. سپس وارد اتاق تاکسیدرمی شوید. موزه علاوه بر حشرات و دایناسورها دارای دهلیزی در فضای باز پر از گیاهان و حیوانات است.

آدرس: 11Nicholson St, Carlton, Melbourne 3053

سایت: www.museumvictoria.com.au

19. Weekend getaways: the Great Ocean Road

ملبورن

جاده اقیانوس بزرگ در سراسر سواحل جنوب غربی یکی دیگر از جاذبه های دیدنی ملبورن است که از تورکی شروع می شود و درست قبل از وارنامبول به پایان می رسد. این مسیر پر پیچ و خم سراسر فرصت های تفریحی برای رانندگی، پیاده روی، اسب سواری، موج سواری، قایقرانی یا دوچرخه سواری را فراهم می کند.

20. Yarra Valley

دره یارا نامی است که به منطقه اطراف رودخانه یارا داده شده است. اینجا مناظر شگفت انگیزی دارد که بخشی از جاذبه های دیدنی ملبورن هستند. شهرهای بزرگ در دره یارا عبارتند از یارا گلن، هیلسویل و واربرتون.

21. Phillip Island

ملبورن

جزیره فیلیپ چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگان دارد. هر سال در سال نو، جمعیت فراوانی برای بازدید از جشنواره صخره هرم به این جزیره می آیند. همچنین از دیگر جاذبه های دیدنی ملبورن در جزیره فیلیپ می توان به موتورسواری فیلیپ آیلند GP اشاره کرد. این جزیره مکانی برای دوستداران طبیعت و طرفداران Happy Feet است و به دلیل اینکه خارج از شهر قرار دارد، برای یک تعطیلات آخر هفته مناسب است.

آدرس: Phillip Island, Cowes, Melbourne 3922

22. Melbourne Zoo

باغ وحش ملبورن، قدیمی ترین باغ وحش استرالیا و یکی از جاذبه های دیدنی ملبورن است، که دنیای حیوانات پر جنب و جوش آن دائما در حال تکامل است، با نمایشگاه های جدید، رویدادها و حیوانات کوچک و بزرگ. سفر به باغ وحش ملبورن اگر به درستی انجام شود یک روز طول می کشد. در این باغ وحش شیرها، لمورها، میرکات‌ها، پروانه‌ها، حیوانات بومی، پنگوئن‌ها و فوک‌ها ، اورانگوتان‌های زیبا و باهوش و یک دهکده و باغ آسیایی که در آن پنج فیل آسیایی رشد می کنند، خواهید دید.

در طول تجربه خود در باغ وحش ملبورن، در مورد تمام کارهای حفاظتی که در پشت صحنه اتفاق می افتد، یاد خواهید گرفت مانند نجات حیات وحش و حفاظت از زیستگاه ها. باغ وحش ملبورن کمپ شبانه Roar ‘n’ Snore را نیز برپا می کند، جایی که می توانید در نمایشگاه تاریخی فیل، با گوش دادن به صداهای حیوانات به خواب بروید و وقتی صبح از خواب بیدار شدید، قبل از باز شدن باغ‌وحش همراه با نگهبانان و از نزدیک با حیوانات ملاقات کنید. باغ وحش ملبورن چادر و تشک کمپینگ ارائه می دهد و شام و صبحانه. Roar ‘n’ Snore همچنین شامل ورود به باغ وحش در روز بعد است، بنابراین می توانید تمام روز را به کاوش در حیواناتی که در شب صدایشان را شنیده اید بگذرانید.

کودکان 0 تا 15 ساله در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی (دوشنبه تا جمعه 19 دلار) به صورت رایگان وارد می شوند و بلیط بزرگسالان نیز 38 دلار است.

آدرس: Elliott Ave, Parkville, Melbourne 3052

سایت: www.zoo.org.au

برای تجربه متفاوت؛ بلیط هواپیما ملبورن را رزرو کنید!

نظرات کاربران