Sydney
27 اردیبهشت 1402
استرالیا

تفریحات لاکچری سیدنی؛ از تماشای نمایش اپرا تا موج‌سواری

سیدنی، مرکز ایالت نیو ساوت ولز در استرالیا، بهترین مقصد برای سفر است؛ چرا که خط افق تماشایی آن، بادبان‌های اپرای سیدنی، پارک‌های شگفت‌انگیز، رستوران‌ها، بیش از 100 ساحل در این شهر و دیگر جاذبه‌ های دیدنی آن، تفریحات لوکسی را برای سرگرمی مردم محلی و گردشگران فراهم آورده است. هم‌چنین سیدنی، تمامی تفریحات هیجان‌انگیز، از سرگرمی‌های ارزان‌قیمت گرفته تا گران، از طبیعت‌گردی تا اقامت در یک هتل فوق‌العاده را نیز به ارمغان آورده است. ما در این مقاله شما را با تفریحات لاکچری سیدنی آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

یک نمایش اپرا تماشا کنید

Sydney Opera Show

یکی از تفریحات لاکچری در سیدنی، تماشای یک نمایش اپراست. اپرای معروف La Traviata، مکان مناسبی برای این سرگرمی‌ست. این سالن مجلل که در بندر سیدنی قرار دارد، با یک لوستر به‌ارتفاع 9 متر که از مرکز صحنه آویزان شده، هم‌چنین با 10 هزار کریستال تزئین شده است. ناگفته نماند که تا تاریخ 25 آوریل نیز، بیرون از سالن، نمایش آتش‌بازی و فشفشه‌بازی در جوار مناظر دیدنی بندر سیدنی برپا می‌شود. قیمت بلیط ورودی اپرای LA TRAVIATA، از 99 دلار شروع می‌شود.

در اسپاهای لاکچری ریلکس کنید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری که می‌توان در سیدنی انجام داد، رفتن به اسپاهاست. اسپا، به محل‌هایی گفته می‌شود که در آن خدماتی مانند ماساژ، اسکراب بدن و صورت، آب‌درمانی و به‌طور کلی خدمات ریلکسیشن انجام می‌گیرد. یکی از این اسپاها در هتل Shangri-La قرار دارد؛ لوکس‌ترین آن‌ها نیز در هتل Journey Down Under وجود دارد. شما در این مکان‌ها می‌توانید یک تجربه 2 تا 3ساعته شامل اسکراب 75 دقیقه‌ای، یک ماساژ یک‌ساعته و یک‌ساعت پاکسازی پوست را تجربه کنید. این فعالیت سرگرم‌کننده، حس آرامش را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ به‌ویژه اگر پس از یک دوره اضطراب و فشار کاری زیاد به سیدنی سفر کرده باشید.

در یک کلبه ساحلی لوکس اقامت کنید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری سیدنی، لذت بردن از منظره تماشایی رودخانه Cowan است. برای این کار کافی‌ست چند دقیقه‌ای را شبیه سلبریتی‌ها زندگی کنید؛ سوار یک هواپیمای دریایی شوید و به پارک ملی Ku-ring-gai Chase، در جوار رودخانه Cowan بروید. چنان‌چه بخواهید از آرامش و جذابیت آن فضا لذت بیش‌تری ببرید، می‌توانید با پرداخت 775 دلار  یک کلبه ساحلی در Cottage Point، برای یک شب، کرایه کنید و از امکاناتی دیگر مانند صبحانه، ناهار و شام بهره‌مند شوید.

در یکی از رستوران‌های لاکچری سیدنی غذا بخورید

Sydney luxury restaurants

یکی دیگر از تفریحات لوکس سیدنی، غذا خوردن در یکی از رستوران‌های معروف سیدنی‌ست. Quay، همان رستوران معروفی‌ست که در اسکله سیدنی قرار دارد. این رستوران که توسط سرآشپز Peter Gilmore’s اداره می‌شود، انواع غذاهای خوش‌مزه را با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه سرو می‌کند. در رستوران Quay، غذاهایی مانند گوش‌ماهی خام با kombu، شیرین‌بیان و oyster cream، مارماهی دودی با خاویار، خیار دریایی، نودل‌های بن‌ماری شده با خرچنگ و میسو، Maremma با سیر سیاه و زغال‌اخته و هم‌چنین انواع نوشیدنی‌ها سرو می‌شود.

سوار کشتی تفریحی شوید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری سیدنی، گشت‌وگذار با یک کشتی تفریحی‌ست. کشتی‌های تفریحی سیدنی، دارای ظرفیت 4 تا 950 نفر هستند؛ بنابراین چه به‌تنهایی سفر کرده باشید و چه خانوادگی یا دوستانه، می‌توانید سوار بر این کشتی‌ها شوید، صبحانه، ناهار و شام بخورید، از مناظر طبیعی لذت ببرید و روی آب تفریح کنید. کشتی Sydney Harbor Escapes و Taylor Made Escapes Palm Beach از جمله کشتی‌های تفریحی سیدنی به شمار می‌آیند. هزینه گشت‌وگذار با این کشتی‌های تفریحی به‌ازای هر ‌ساعت، 325 دلار خواهد بود.

منظره طلوع خورشید را از بالن تماشا کنید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری در سیدنی، بالن‌سواری‌ست. بهترین و امن‌ترین راه برای تماشای چشم‌اندازهای خیره‌کننده سیدنی آن است که سوار بالن شوید. پرواز‌های Balloon Aloft در Camden و Hunter Valley، به‌هنگام طلوع خورشید شروع به حرکت می‌کنند. آنان از حومه‌های شهری، دره‌های سرسبز و هم‌چنین شهر ساحلی و فوق جذاب Byron Bay و شهر نوستالژیک Mudgee عبور می‌کنند و تجربه‌ای ناب را برای شما به ارمغان می‌آورند. هزینه پرواز یک‌ساعته، برای هر فرد 279 دلار خواهد بود.

در لاکچری‌ترین هتل شهر اقامت گزینید

Sydney luxury hotel

یکی دیگر از بهترین تفریحات لاکچری سیدنی، اقامت در یک هتل پنج‌ستاره است. هتل پنج‌ستاره Langham، یکی از گران‌ترین هتل‌های شهر است. این هتل، گران‌ترین و مجلل‌ترین اتاق، به‌نام Observatory Suite را دارد. این اتاق، با 122 متر مربع، یک اتاق نشیمن دونفره با شومینه، یک اتاق غذاخوری بزرگ هشت‌نفره، یک اتاق خواب مستر، پنجره‌های بزرگ نورگیر از کف تا سقف و نمایی از دشت سرسبز را ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، به حمام مرمری زیبا و یک وان مجزا مجهز است. هزینه یک شب اقامت در سوئیت Observatory، از 2448 دلار شروع می‌شود؛ اما آرامش و زیبایی این اتاق ارزشش را دارد.

موج‌سواری کنید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری سیدنی، موج‌سواری‌ست. استرالیا به فرهنگ موج‌سواری معروف است؛ بنابراین جای تعجبی نیست که موج‌سواران زیادی را در ساحل ببینید. اگر به موج‌سواری آشنا هستید می‌توانید به ساحل  Maroubra که بسیاری از موج‌سواران حرفه‌ای در آن مشغول موج‌سواری هستند بروید؛ اما اگر هیچ آشنایی با موج‌سواری ندارید، فارغ از سن‌‌وسال، می‌توانید در کلاس‌های مدرسه موج‌سواری یا Surf School که در کنار ساحل زلال Manly برگزار می‌شود آموزش ببینید و سپس در همان مکان موج‌سواری کنید.

در آخر

سیدنی برای انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده جان می‌دهد؛ چرا که وجود بندر سیدنی، بسیاری از رستوران‌ها و کافه‌های مشرف به آن منظره و هم‌چنین کشتی‌های تفریحی را فراهم آورده است. ما در این مطلب به معرفی این تفریحات گران و لوکس سیدنی پرداختیم؛ پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به این شهر، از آن‌ها غافل نشوید.

نظرات کاربران