Saint Peter
25 اردیبهشت 1402
استرالیا

لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی که باید اتوکشیده به آن‌جا بروید!

استرالیا، مکان‌‌های دیدنی بسیاری دارد. باغ‌وحش، آکواریوم، گالری‌ هنری، موزه، برج و از همه مهم‌تر اپرای سیدنی! اپرای سیدنی، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی سیدنی‌ست که روی آب ساخته شده است. این ساختمان، با پوسته حلزونی‌شکل خود و نمایی که روی آب ایجاد کرده، چشم‌انداز بسیاری از لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی به حساب می‌آید. برخی دیگر از بهترین رستوران ‌های سیدنی نیز از چشم‌اندازی دیگر، دکوراسیونی شیک و مجلل و غذاهایی اصیل برخودارند. اگر به‌دنبال رفتن به لوکس‌ ترین رستوران ‌های سیدنی هستید، پیشنهاد می‌کنیم شیک‌ترین لباس خود را بپوشید، کفش‌هایتان را برق بیاندازید و بعد از خواندن این مقاله به‌سوی آن‌ها بشتابید.

رزرو بلیط هواپیما سیدنی همین حالا!

Quay

لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی

یکی از لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Quay است. این غذاخوری، پنجره‌هایی سراسری از کف تا سقف دارد که نمایی زیبا از خانه اپرای سیدنی با بادبان‌های سفیدش را به نمایش می‌گذارد. Quay حدود 21 سال قدمت دارد و منویی جذاب و خوش‌مزه از غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال رستورانی با فضای رمانتیک در استرالیا می‌گردید تا سفر ماه‌عسل‌تان را لذت‌بخش‌تر کنید، Quay بهترین رستوران برای شما خواهد بود. این رستوران، مارماهی دودی، نودل با مغر استخوان، مرجان سفید و انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند.

آدرس:

Upper Level Overseas Passenger Terminal, The Rocks NSW 2000

شماره تلفن:

5600 9251 2 61+

وب‌سایت:

http://www.quay.com.au/

Saint Peter

یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی Saint Peter است. این رستوران، با المان‌های سبک معماری صنعتی طراحی شده است؛ دیوارهای آجری و پتینه‌کاری و قفسه‌های پشت پیش‌خوان که ترکیبی از چوب و فلز بوده، از جمله مشخصه‌های آن است. Saint Peter، پیشرو در پخت و سرو غذاهای دریایی‌ست؛ از همین رو پیشنهاد می‌کنیم به آن‌جا بروید و از صدف‌های اشتهاآور، ماهی‌های دودی و دیگر غذاهای خوش‌مزه آن که در کنارشان یک برش لیمو سرو می‌شود میل کنید. Saint Peter، بافت و طعم ویژه‌ای را به غذاها می‌‌بخشد.

آدرس:

Sankt-Peter-Bezirk 1/4, 5020 Salzburg

شماره تلفن:

8412680 662 43+

وب‌سایت:

 saintpeter.com.au.

Oncore by Clare Smyth

Oncore by Clare Smyth

یکی دیگر از لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Oncore by Clare Smyth است. این غذاخوری عالی، در محیطی مجلل و آرام، در داخل برج crown Sydney قرار دارد و مناظری بی‌نظیر از بندر سیدنی را ارائه می‌دهد. سرآشپز این غذاخوری بین‌المللی، خانم Clare Smyth است. این رستوران غذاهای خود را به‌‌شیوه‌ای خلاقانه و ماهرانه سرو می‌کند؛ گویی یک تکه از باغچه پر از گلی را داخل بشقاب‌تان جای داده باشند.

آدرس:

Crown Sydney, Level 26/1 Barangaroo Ave, Barangaroo NSW 2000

شماره تلفن:

7171 8771 2 61+

وب‌سایت:

 crownsydney.com.au

Ursula’s Paddington

یکی دیگر از لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Ursula’s Paddington است. این رستوران، در گوشه‌ای زیبا در کوچه‌پس‌کوچه‌های سرسبز شهر Paddington قرار دارد. فضای داخلی این رستوران به‌قدری زیباست که به‌محض ورود به آن، گمان می‌کنید وارد یک گالری هنری شده‌اید؛ نورپردازی دیوارها و پنجره‌های قوسی که نور و سرسبزی را به داخل دعوت می‌کند، بر شک‌وتردیدتان می‌افزاید. Phil Wood -سرآشپز این رستوران- استعداد تبدیل غذاهای ساده به شاهکارهای هنری را دارد. توصیه می‌کنیم خودتان را از خوردن غذاهای خوش‌رنگ‌ولعاب این‌جا محروم نکنید. 

آدرس:

92 Hargrave St, Paddington NSW 2021

شماره تلفن:

235 525 499 61+

وب‌سایت:

http://ursulas.com.au/

Firedoor Restaurant

لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی

یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Firedoor Restaurant است. این رستوران بین‌المللی، حرف اول را در پخت غذاهای روی آتش می‌زند. شما به‌محض ورود به رستوران، چشم‌تان به پیش‌خوان آشپزخانه می‌خورد که دود و بوی غذاها از آن‌جا برپاست؛ چرا که آنان هر نوع غذایی را روی شعله آتش می‌پزند و سپس داغ‌داغ روی میزتان سرو می‌کنند. فقط کافی‌ست طعم غذاهای زغالی Firedoor زیر زبانتان برود؛ آن‌وقت آرزو می‌کردید یک معده دیگر داشته باشید تا بیش‌تر بخورید!

آدرس:

23/33 Mary St, Surry Hills NSW 2010

شماره تلفن:

0800 8204 2 61+

وب‌سایت:

https://www.firedoor.com.au/

Aria

یکی دیگر از لوکس‌ ترین رستوران‌ های سیدنی Aria است. این رستوران، در سال 1999، توسط Matt Moran افتتاح شده است. رستوران Aria، پنجره‌هایی از کف تا سقف دارد که نمایی جذاب از خانه اپرای سیدنی را به معرض نمایش می‌گذارد. اگر به‌دنبال سپری‌کردن شبی عاشقانه در سیدنی هستید، رفتن به این رستوران را از یاد نبرید.

آدرس:

1 Macquarie St, Sydney NSW 2000

شماره تلفن:

2255 9240 2 61+

وب‌سایت:

ariasydney.com.au

Bennelong

Bennelong

یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Bennelong است.این غذاخوری، در یکی از بادبان‌های خانه اپرای سیدنی قرار دارد. نور چراغ‌ها با شیارهای روی سقف درمی‌آمیزد و سایه‌روشن زیبایی را در فضای غذاخوری ایجاد می‌کند. Bennelong، منویی خوش‌مزه از غذاها و نوشیدنی‌های استرالیایی را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که این رستوران به‌قدری برای مردم محلی ارزشمند بوده که عده‌ای برای گرفتن عکس‌های عروسی خود به این غذاخوری تماشایی می‌آیند. غذاهای این‌جا نیز به‌طرز ماهرانه‌ای سرو می‌شود؛ به‌طوری که اگر اسم آن غذا را ندانید، شک می‌کنید که این همانی باشد که سفارش داده‌ بودید.

آدرس:

Bennelong Point, Sydney NSW

وب‌سایت:

 bennelong.com.au

mimi’s

یکی دیگر از لوکس‌ ترین رستوران ‌های سیدنی mimi’s است.  این رستوران، فضایی جذاب دارد و مناظر زیبایی از خط افق و بندر سیدنی را از داخل پنجره‌های قوسی‌شکل خود نشان می‌دهد. Jordan Toft –سرآشپز این رستوران- به این امر توجه ویژه‌ای داشته و با در نظر گرفتن تغییر فصل‌ها و تغییر مناظر دیدنی، منوی غذاها را نیز متناسب با فصول ارائه می‌دهد تا روح و حس فضا را در آن‌ها نیز منعکس کند.

آدرس:

130a Beach St, Coogee NSW 2034

شماره تلفن:

7324 9114 2 61+

وب‌سایت:

https://merivale.com/

Shell House Dining Room and Terrace

لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی

یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران ‌های سیدنی Shell House Dining Room and Terrace است. Joel Bickford –سرآشپز برتر- و Sixpenny’s Aaron Ward –سرآشپز رستوران- منویی مدیترانه‌ای با تکنیک‌های پخت فرانسوی، ترکیب‌های بازیگوشانه و عطر و رنگی عالی، غذاهایی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهند. اتاق غذاخوری Shell House نیز با دیوارهای شیشه‌ای رو به تراس باز می‌شود. تراس، فضایی Lشکل داشته و میزوصندلی‌هایی نیز در آن‌جا قرار گرفته است. اگر از غذا خوردن در یک محیط سربسته خسته شده‌اید، تراس Shell House گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

آدرس:

37 Margaret St, Sydney NSW 2000

شماره تلفن:

4000 9158 2 61+

وب‌سایت:

http://www.shellhouse.com.au/

uMi Dining

یکی دیگر از بهترین و لوکس ‌ترین رستوران‌ های سیدنی uMi Dining است. این رستوران، توسط سرآشپز Federico Zanellato، همسرش و Sommelier اداره می‌شود. این رستوران، از زمان افتتاح در سال 2014، جوایز زیادی را دریافت کرده است. uMi Dining در سال 2018، از میان 100 رستوران برتر استرالیا، در رتبه 13ام قرار گرفته است. این رستوران در یک مکان ساحلی قرار دارد و درهای شیشه‌ای کشویی آن رو به اسکله Casino Wharf باز می‌شود. uMi Dining، خدماتی معمولی و دوستانه و در عین حال حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

آدرس:

56 Pirrama Rd, Pyrmont

وب‌سایت:

 lumidining.com

در آخر

لاکچری ‌ترین رستوران‌ های سیدنی، با چشم‌اندازهای زیبا، غذاهای اصیل و محیط‌های مجلل، موضوع موردبحث مقاله ما بودند. ما در این مطلب، شما را با 10 مورد از این رستوران‌ها آشنا کردیم. امیدواریم که از خواندن آن لذت برده باشید.

نظرات کاربران