پارک های آبی ملبورن

8 تا از بهترین پارک های آبی در ملبورن

ملبورن هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است و به همین دلیل به یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری تبدیل شده است. ملبورن دیدنی‌های زیادی دارد؛ از سواحل زیبا تا موزه‌های تاریخی، که فرصت کاوش و گردش را به شما خواهد داد. اما در این بین با پارک های آبی در ملبورن مواجه خواهید شد که یکی از پرطرفدارترین تفریح‌های این شهر است. در ادامه این مقاله قرار است با بهترین پارک های آبی ملبورن بیشتر آشنا شویم.

برای تجربه متفاوت؛ بلیط هواپیما ملبورن را رزرو کنید!

8 پارک آبی شگفت‌انگیز در ملبورن

پارک های آبی در ملبورن

قطعا شیرجه‌زدن در آب آن هم در یک روز گرم تابستانی لذت‌بخش خواهد بود. در پارک های آبی در ملبورن این فرصت را دارید که هم تنی به آب بزنید هم یک تعطیلات شگفت‌انگیز همراه خانواده و دوستان‌تان بسازید. 

پارک آبی سویل

پارک آبی سویل یکی از بهترین پارک های آبی در ملبورن برای لذت‌بردن از تفریحات آبی است که برای یک پیک‌نیک دوستانه و خانوادگی هم بسیار مناسب است. این پارک آبی طوری طراحی شده است که فضای زیادی برای بازی دارد و احتمالا بچه‌ها عاشق این پارک می‌شوند. 

در روزهای گرم ملبورن شنا و پیک‌نیک تفریح جالب خواهد بود. این ترکیب جالب در پارک آبی سویل ممکن است. این پارک چند سالن بزرگ آبی دارد که فضایی شبیه ساحل واقعی دارد و با شن و ماسه پوشیده شده است. 

آدرس: استرالیا، ملبورن، جاده مونبولک به سویل، مجموعه تفریحی سویل

جهان گومبویا

گومبویا بزرگ‌ترین و یکی از بهترین پارک های آبی ملبورن است که ارزش دیدن دارد. این پارک بزرگ شامل یک باغ‌وحش بزرگ، یک تم‌پارک و یک پارک آبی بزرگ و مدرن است. استخر موج، استخرهای سنگی و سرسره‌های آبی همگی بخشی از پارک آبی گومبویا است. 

آدرس: استرالیا، بزرگراه پرنسس، تیونینگ، مجموعه جهان گومبویا.

سرزمین بازی یا فان فیلدز

پارک های آبی در ملبورن

زمین بازی را تصور کنید که بیش از 15 هکتار وسعت دارد و در گوشه کنار آن انواع بازی‌ها و وسایل سرگرمی به چشم می‌خورد. این بهشت عاشقان بازی و سرگرمی است. این‌جا سرزمین بازی و سرگرمی یا فان فیلدز است، جایی که تخیلتان به قلقلک می‌آید. کوچک و بزرگ هم ندارد، همه عاشق این سرزمین هیجان‌انگیز می‌شوند. به همین دلیل حالا فان فیلدز در فهرست بهترین پارک های آبی در ملبورن قرار گرفته است. همچنین این پارک بزرگ‌ترین پارک ملبورن محسوب می‌شود. 

در این پارک آبی فروشگاه بستنی و غرفه‌های خوراکی هم وجود دارد تا برای اعضای کوچک‌تر خانواده خوراکی‌ای خوشمزه و دلخواهشان را تهیه کنید. قطعا بچه‌ها عاشق این سرزمین خواهند شد. 

آدرس: استرالیا، ایالت وایت سی، جاده پلنتی، مجموعه فاین فیلدز

پارک آبی جیلونگ

وقتی کمی از ملبورن دور می‌شوید با فاصله 50 دقیقه تا شهر به یک پارک آبی بزرگ برخواهید خورد که پارک ماجراجویی نام دارد. این پارک به دلیل کیفیت بالا خدمات در فهرست بهترین پارک های آبی ملبورن قرار می‌گیرد. علاوه‌بر سرسره‌های آبی بزرگ، این پارک زمین بازی مخصوص کودکان هم دارد که برای اعضای کوچک‌تر خانوده بسیار مناسب خواهد بود. در بازه زمانی عید پاک و تعطیلات کریسمس این پارک بسیار شلوغ خواهد بود پس حتما از قبل بلیط رزرو کنید. 

آدرس: استرالیا، بزرگراه بلارین، پارک آبی جیلونگ

پارک جنگلی ریور واک

پارک روستای ریور واک (Riverwalk) یکی دیگر از پارک های آبی در ملبورن است که در روستایی زیبا واقع شده است. در پارک روستای ریور واک می‌توانید از تفریحات آبی و غیرآبی لذت ببرید و اوقات خوشی را کنار همسفرانتان تجربه کنید. در این پارک باربیکیو هم قرار دارد تا بتوانید ناهار خوشمزه و دلخواهتان را تهیه کنید. یادتان باشد طبیعت زیبای این پارک را از دست ندهید و عکس‌های زیبایی ثبت کنید تا برای همیشه خاطرات این پارک زیبا در ذهن و آلبوم خاطراتتان حفظ شود.

آدرس: استرالیا، ایالت ویریبی، جاده نیومارکت.

پارک آبی گل رز 

پارک های آبی در ملبورن

لذت پایین رفتن از یک سرسره آبی فوق‌العاده سرگرم‌کننده است. همیشه تفریحات آبی سرگرم‌کننده‌تر از سایر انواع تفریحات است و هر گروه سنی، از کوچک تا بزرگ عاشق سرسره‌های آبی بزرگ خواهد شد. این پارک آبی یکی از معروف‌ترین پارک های آبی در ملبورن است که کمی از شهر فاصله دارد. یادتان باشد رفتن به این پارک آبی می‌تواند خاطره لذت‌بخشی باشد که تا همیشه در ذهنتان ثبت شود. 

آدرس: استرالیا، ایالت رزبود، بزرگراه نیپان  

پارک بازی کودکان کروکودیل

این پارک آبی مخصوص بچه‌هاست. اگر همراه خانواده و بچه‌ها راهی ملبورن می‌شوید این پارک آبی می‌تواند دل فرزندتان را ببرد. یک زمین بزرگ بازی با تعداد زیادی سرسره آبی و غیرآبی و وسایل بازی مدرن. این پارک در فصل تعطیلات مدرسه یعنی تابستان بسیار شلوغ خواهد بود. 

البته قرار نیست شما به عنوان والدین در این پارک آبی بیکار بمانید و حوصله‌تان سر برود. بازی‌های آبی مخصوص بزرگسالان هم در نظر گرفته شده است تا بتوانید حسابی خوش بگذرانید. 

آدرس: استرالیا، گردشگاه آب شور، پوینت کوک، پارک بازی کروکودیل.

سرزمین آب‌بازی

فهرست پارک های آبی ملبورن شامل تعداد زیادی پارک سرگرم‌کننده است که پارک سرزمین آب‌بازی (Splashland) هم یکی از همین پارک‌هاست. برای رفتن به این پارک آبی باید بلیط ورودی تهیه کنید اما یادتان باشد می‌توانید تنها بلیط ورودی تهیه کنید و یا با تهیه بلیط ورودی و بلیط تفریحات آبی، علاوه‌بر گردش در پارک تفریحات آبی مثل سرسره را هم تجربه کنید. 

آدرس: استرالیا، ایالت کالفیلد شرقی، خیابان استیشن، دروازه دوم.

کدام یکی از پارک های آبی ملبورن؟

پارک های آبی در ملبورن

اگر قرار باشد در سفر به ملبورن حسابی خوش بگذرانید باید بدانید که پارک‌های آبی یکی از بهترین تفریح‌گاه‌های این شهر است. حتی اگر اهل آب‌بازی نیستید در این پارک‌ها به شما خوش خواهد گذشت. در این مقاله بهترین پارک های آبی ملبورن را معرفی کردیم. حالا شما بگویید انتخاب شما کدام پارک است؟

نظرات کاربران