London
22 خرداد 1402
لندن

تفریحات لاکچری در لندن؛ از رستوران های ستاره دار تا آب گرم جوان کننده!

لندن یکی از مقاصد مسافرتی است که می‌توانید در آن واقعاً با چیزهای خاص از خود پذیرایی کنید و برای مدتی زندگی لوکسی داشته‌باشید. اگر مایل به ولخرجی هستید، تجربیات پر زرق‌ و برق زیادی وجود دارد که می‌توانید در این شهر داشته باشید. به همین دلیل ما در این مقاله، چند تفریح هیجان‌انگیز و لاکچری در لندن را برایتان گردآوری کرده‌ایم. همرا هما باشید با تفریحات لاکچری در لندن!

همین حالا بلیط هواپیما لندن را رزرو کنید !

اقامت در یک هتل لوکس

NYX Hotel London Holborn

برنامه‌ریزی برای یک سفر لاکچری، با اقامت در مکانی شگفت‌انگیز و بر خلاف هر جایی که قبلا بوده‌اید آغاز می‌شود. خوشبختانه، هتل‌های سطح‌بالای زیادی در لندن وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید. از جمله امکانات این هتل‌ها می‌توانیم به داشتن اسپا، رستوران‌های درجه‌یک و مناظر خیره‌کننده شهر اشاره کنیم.

با اقامت در یکی از این مکان‌ها می‌توانید از مزایای زیادی بهره ببرید؛ از جمله قرارگرفتن در یک محله شیک، ویژگی‌های پیشرفته، استخرهای شنای آرامش‌بخش و مربیان خصوصی در باشگاه‌ها.

برخی از هتل‌های لوکسی که در لندن وجود دارند عبارت‌اند از:

NYX Hotel London Holborn by Leonardo Hotels، The Landmark London، Montcalm Royal London House، و Flemings Mayfair. L’oscar London و Rosewood London و گزینه‌های خوب دیگر.

سفر دریایی و تفریح لاکچری به صرف شام در رودخانه تایمز لندن

از خود با یک سفر دریایی به‌یادماندنی به صرف شام در رودخانه معروف تایمز پذیرایی کنید. در قایق، یک شام خوشمزه با منوی چهار غذا میل کنید و بسیاری از جاذبه‌های لندن را از روی آب ببینید. هنگام استراحت و تماشای شهر در شب، نوشیدنی بنوشید و به موسیقی گوش دهید.

دیدن جاهای دیدنی لندن در شب و از روی آب، از گشت‌وگزار در آن‌ها در طول روز کاملا متفاوت است و لذت دیگری دارد.

خوب است بدانید که سفر دریایی شام، از اسکله وست‌مینستر آغاز می‌شود و شامل صرف غذا و نوشیدنی است.

از تفریحات لاکچری در لندن؛ تجربه چای عصرانه

تفریحات لاکچری در لندن

انگلستان به خاطر سنت چای بعدازظهر خود شناخته شده‌است، اما این تجربه می‌تواند قیمت قابل‌توجهی در مکان‌های خاص داشته‌باشد. بسیاری از هتل‌های برتر لندن دارای منوی چای عصرگاهی هستند که شامل انواع چای، شیرینی و ساندویچ می‌شود.

خوب است بدانید که برخی از تجربه‌های نمادین چای بعدازظهر در هتل ریتز لندن و خانه کلاودن وجود دارد. سایر چای‌های سنتی بعد از ظهر را می‌توانید در اتاق‌ چای هتل‌های لانگهام، آدناوم و هارودز نیز صرف کنید.

رزرو غلاف خصوصی چشم لندن

بسیاری از مسافرانی که به لندن می‌روند، سوار بر چشم لندن می‌شوند که بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک جهان است. اما برای یک تفریح واقعاً عجیب و لاکچری می‌توانید غلاف خصوصی خود را با منظره 360 درجه از خط افق و چرخش 30 دقیقه‌ای رزرو کنید.

در این صورت از غلاف خود، مکان‌های برتر لندن از جمله خانه‌های پارلمان، کاخ باکینگهام و بیگ‌بن را خواهیددید. این اجاره خصوصی، هم تجربه عاشقانه‌ای برای زوج‌ها می‌باشد و هم تفریح سرگرم‌کننده‌ای برای گروه‌های خانوادگی.

ذکر این نکته ضروری است که کابین‌های خصوصی، 2 تا 25 مهمان را در خود جای می‌دهد. 32 غلاف در چشم لندن موجود است.

شرکت در یک تور VIP خصوصی با راننده

Private VIP tour with driver in London

اگر در خلق‌وخوی تجمل هستید، به صف‌های طولانی و گروه‌های تور شلوغ و پر از غریبه بسنده نکنید. درعوض، یک تور خصوصی با راهنما و راننده در لندن رزرو کنید تا بتوانید با توجه بیشتری شهر را کاوش کنید.

در این نوع تور، شما یک راهنمای آگاه و دوستانه خواهید داشت تا همه چیز را در مورد جاهای دیدنی لندن و حمل‌ونقل راحت‌تر به شما بگوید.

جالب است بدانید که تورهای سه‌ساعته و شش‌ساعته‌ای در دسترس هستند و انتخاب آن‌ها به این بستگی دارد که شما چقدر از شهر را می‌خواهید ببینید. هزینه ورودی به جاذبه‌ها را می‌توان در قیمت تور در طول روز لحاظ کرد.

شرکت در کلاس ساخت ترافل شکلاتی

یکی از فوق‌العاده‌ترین دسرهای دنیا، ترافل شکلاتی است. شما می‌توانید در کلاس ترافل‌سازی شکلاتی در لندن شرکت کنید تا با این خوراکی خوشمزه بیشتر آشنا شوید.

در این کلاس از یک شکلات‌ساز حرفه‌ای در مورد نحوه درست کردن ترافل چیزهایی یاد می‌گیرید و این، خود یک تجربه لاکچری است که برای زوج‌ها  و افراد مبتدی، عالی و لذت‌بخش است.

ثبت‌نام در تورهوایی لندن با هلیکوپتر

تفریحات لاکچری در لندن

تماشای لندن از ارتفاع واقعاً تجربه هیجان‌انگیزی است؛ به همین دلیل است که تور هلیکوپتری راهی سرگرم‌کننده برای گذراندن یک روز در شهر است. برخی از تورهای هلیکوپتری حتی شامل ناهار و نوشیدنی نیز هستند.

شما با رزرو. این تور می‌توانید در تمام مناظر خیره‌کننده لندن غوطه‌ور شوید. عکس‌هایی که از تور خود دریافت می‌کنید نیز بسیار منحصر‌به‌فرد و زیبا خواهد بود که بی‌شک بعداً از دیدن آن‌ها دوباره هیجان‌زده خواهیدشد.

بسیاری از تورهای هلیکوپتری لندن، بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشند و با هدفون همراه هستند تا بتوانید با یکدیگر و خلبان ارتباط برقرار کنید.

خرید از فروشگاه‌های طراحان برتر از تفریحات لاکچری در لندن

لندن یکی از مقاصد برتر در جهان برای خرید است، بنابراین چه به دنبال صرف هزینه‌های کلان یا صرفاً گشت‌وگزار در بین آن‌ها هستید، تجربه خوبی برایتان خواهدبود.

لندن بهشت خریداران و خانه بسیاری از فروشگاه‌های لوکس است. بهترین مناطق خرید لوکس در لندن عبارتند از:

 Bond Street، Dover Street Market، Harrods و Mayfair. Royal Exchange، Connaught Village و Savile Row.

سفر با قطار در حومه شهر

Traveling by train in the countryside

برای گشت‌وگزار در منطقه‌های دیگر لندن و نه فقط بخش مرکزی شهر، رزرو تور قطار را در نظربگیرید تا کمی بیشتر از انگلستان را بتوانید ببینید. برخی از سفرهای قطار دارای مضامینی مانند معمای قتل یا چای عصرانه همراه با سرگرمی هستند.

سفر با قطار به شما این امکان را می‌دهد که لندن را بیشتر از اقامت در محدوده شهر درک کنید و مناظر خیره‌کننده با حال و هوای قدیمی را تماشا کنید.

شرکت بلموند بریتیش پولمن گزینه‌های مختلفی را برای سفرهای روزانه، سفرهای ریلی و سفرهای آخر هفته ارائه می‌دهد. ضمن اینکه تور عصرطلایی سفر، یک گزینه بسیار محبوب و پرطرفدارش است.

برخی از بهترین اسپاها عبارتند از: آبگرم رودخانه ایست‌ریور، اسکله رادیسون بلو ادواردیان نیو پراویدنس، اسپا در میدان دلفین، اسپا زیبایی و ملودی در خانه مونتکالم رویال لندن، و اسپا در آدناوم.

برنامه‌ریزی برای یک آب‌گرم جوان‌کننده

در لندن می‌توانید از خود در یک روز با آبگرم پذیرایی کنید و یک درمان لاکچری مانند ماساژ یا سایر درمان‌های بدن را رزرو کنید.

اسپاهای روزانه بسیار خوبی در لندن وجود دارد که اغلب در مجلل‌ترین هتل‌های شهر قرار دارند. آن‌ها برای آرامش و کاهش استرس به شما کمک زیادی می‌کنند.

تفریحات لاکچری در لندن و ستاره های میشلن!

تفریحات لاکچری در لندن

لندن یک بهشت غذاخوری است، پس چرا وقتی در شهر هستید برای خوردن غذاهای لاکچری به بیرون نروید؟ بسیاری از رستوران‌های ستاره میشلن در این شهر وجود دارد که می‌توانید غذاهای تهیه شده توسط سرآشپزهای معروف را در مکان های کلاس جهانی امتحان کنید.

رستوران‌های ستاره‌دار میشلن، معیاری برای برتری آشپزی هستند و بر اساس بالاترین استانداردها مورد قضاوت قرار می‌گیرند؛ بنابراین غذاهای لذیذی انتظار شما را می‌کشند.

برخی از بهترین رستوران‌هایی که در لندن باید امتحان کنید، اگر اهل غذا خوردن هستید، عبارتند از: Amaya، Dining Room در Goring، Galvin در Windows وHakkasan . برای انواع دیگر غذاها، به هاروود آرمز، رستوران گوردون رمزی و هلن داروز در The Connaught نیز می‌توانید مراجعه کنید.

کلام پایانی

جاهای دیدنی لندن بسیار است و بسته به اینکه چقدر می‌خواهید برای سفر خود خرج کنید، طبقه‌بندی می‌شوند. در این مقاله سعی کردیم تا تفریحات لاکچری این شهر را به آن دسته از مسافرانی که اهل ولخرجی هستند معرفی کنیم. راستی، شما کدام یک از تفریحات لاکچری در لندن را انتخاب می‌کنید؟

نظرات کاربران