Clothing stores in Istanbul

بهترین لباس فروشی های استانبول را قبل از سفر بشناسید!

برای ما ایرانی‌ها استانبول شهری جذاب با تفریحات باحال، جاهای دیدنی شگفت‌انگیز، رستوران‌های دنج و غذاهای خوشمزه است. اما از همه این‌ها که بگذریم، استانبول مقصدی بی‌نظیر برای خرید کردن است. حتی بیشتر افراد در طول سال چندین بار به این شهر دوست داشتنی سفر می‌کنند، فقط برای اینکه خرید کنند. چیزی که در این شهر بیشتر از هر چیز دیگر محبوب است، لباس‌های متنوع با برندهای معروف و کیفیت‌های عالی است. ما نیز قصد داریم تا با معرفی بهترین لباس فروشی های استانبول، راه را برای شما آسان‌تر کنیم. 

رزرو تور استانبول

خرید آسان با رزرو بلیط هواپیما استانبول شروع می شود.

برندهای بومی استانبول

بهترین لباس فروشی های استانبول

قبل از معرفی بهترین لباس فروشی های استانبول، بد نیست با برندهای محبوب و بومی این شهر نیز آشنا شوید.

برند ماوی (Mavi)

Mavi، یک برند محبوب ترکیه‌ای، به خاطر لباس‌های جین باکیفیت و لباس‌های غیررسمی شیک معروف است. ماوی با طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها برای مردان و زنان، ترکیبی عالی از راحتی، کیفیت و مقرون به صرفه را ارائه می‌دهد. از یکی از فروشگاه‌های متعدد آنها در سراسر استانبول دیدن کنید تا جدیدترین مجموعه‌های آنها را کشف کنید.

بخوانید: برندهای معروف استانبول

برند دفاکتو (De Facto)

دفاکتو یکی دیگر از برندهای محبوب لباس ترکیه است که گزینه های شیک و مقرون به صرفه را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می‌دهد. با تمرکز بر طرح های مد روز و مواد راحت، De Facto مقصدی مناسب برای لباس های شیک و مقرون به صرفه است. فروشگاه‌های آنها را در مراکز خرید مختلف در سراسر استانبول از دست ندهید.

برند LTB

LTB یک برند جین ترکیه ای است که در زمینه شلوار جین، کت و سایر اقلام جین تخصص دارد. LTB با تعهد به کیفیت، انواع سبک‌ها را با قیمت‌های معقول ارائه می‌دهد. به دنبال فروشگاه‌های آنها در مناطق خرید محبوب در اطراف استانبول باشید.

برند OXXO

بهترین لباس فروشی های استانبول

OXXO یک برند مد زنانه ترکیه ای است که به دلیل طراحی‌های مد روز و قیمت های مقرون به صرفه‌اش شناخته شده است. از لباس‌های غیررسمی گرفته تا لباس‌های اداری شیک، OXXO طیف گسترده‌ای از گزینه‌های لباس را متناسب با هر سبکی ارائه می‌کند. فروشگاه های آنها در مناطق خرید محبوب استانبول قرار دارند.

برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

LC Waikiki، یک برند لباس ترکیه ای پیشرو، طیف وسیعی از گزینه های لباس مد روز و مقرون به صرفه را برای تمام خانواده ارائه می‌دهد. با تمرکز بر کیفیت و سبک، LC Waikiki به یک عنصر اصلی در کمد لباس بسیاری از ساکنان استانبول تبدیل شده است. فروشگاه‌های آنها را در مراکز خرید و خیابان های بزرگ اطراف شهر قرار گرفته‌اند.

بخوانید: بازار پارچه استانبول

برند کوتون (Koton)

Koton یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه است که گزینه های لباس شیک و مقرون به صرفه را برای مردان، زنان و کودکان ارائه می دهد. با تمرکز بر آخرین مدهای روز، کوتون تضمین می‌کند که شما شیک پوش بمانید، بدون اینکه پولی را خراب کنید. از فروشگاه‌های آنها در سراسر استانبول دیدن کنید تا مجموعه های گسترده آنها را کشف کنید.

مناطق لباس‌فروشی در استانبول 

هر منطقه از شهر استانبول دارای فروشگاه‌ها و پاساژهای مختلفی است که می‌توانید برای خرید آن‌ها را انتخاب کنید. این محله‌ها عبارت‌اند از: 

منطقه تکسیم یا تقسیم استانبول

منطقه تکسیم و خیابان استقلال با فضای تاریخی و توریستی یکی از جاهای دیدنی این شهر به شما می‌آیند. در این منطقه همچنین گزینه‌های زیادی از بهترین لباس فروشی های استانبول پیدا می‌کنید که از قیمت‌های گران تا مقرون به صرفه را پوشش می‌دهند. کمی در این محله و کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی آن قدم بزنید تا پاساژهای مناسب را پیدا کنید. همچنین فروشگاه‌های برند در کنار خیابان نیز بهترین مکان برای خرید لباس‌های مارک هستند. برخی از پاساژهای مهم این اطراف عبارت‌اند از:  

  • پاساژ اطلس
  • پاساژ حلب
  • پاساژ هازوپولو
  • پاساژ آزناوور
  • پاساژ اروپا
  • پاساژ گل
  • مرکز تجاری بی اوغلو
  • بن بست ترکوزیس

منطقه کادیکوی استانبول 

Kadıköy از آن مناطقی است که می‌توانید خرید ارزان را تجربه کنید و از گرانی استانبول به دور باشید. زیبایی این محله با بوتیک‌فروشی‌هایش و سبک قدیمی ساختمان‌های اطرافش است که حال و هوای خاص و دوست‌داشتنی از خرید کردن را به همراه دارد. کادیکوی پر از لباس است، فقط باید به دنبال سبک و علاقه خودتان بگردید تا خریدی به صرفه و خوب داشته باشید. 

هنگام خرید، می‌توانید در خیابان های رنگارنگ Kadıköy گم شوید یا در کافه‌های دنج اطراف به یک استراحت و خوردن قهوه بپردازید. اگر بپرسید “خب، کجا باید در Kadıköy بروم”، ما بهترین لباس فروشی های استانبول را به صورت زیر لیست کرده‌ایم:

  • خیابان توت فرنگی
  • خیابان بهاریه
  • خیابان بگدات
  • سزار مصنوعی

بخوانید: تفریحات استانبول؛ 54 کاری که باید در قلب ترکیه انجام دهید!

منطقه باکرکوی استانبول

Bakirkoy district of Istanbul

باکرکوی از آن مناطق خاص استانبول است که از مدهای جدید گرفته تا لباس‌های متنوع را می‌توانید در آنجا پیدا کنید. دستتان هم باز خواهد بود؛ ارزان یا گران! این را اضافه کنیم که در باکرکوی یک بازار محلی در روزهای شنبه برپا می‌شود که خیلی‌ها را برای خرید به اینجا می‌کشاند. از آن بازارهایی که برای همه بودجه‌ها مناسب خواهد بود. 

با این حال، برخی از بهترین لباس فروش های استانبول در کادیکوی را در این خیابان‌ها پیدا خواهید کرد: 

  • شنبه (جامعه) بازار
  • خیابان ابوزیا
  • مراکز خرید: گالری، مرکز شهر، چرخ فلک، ظرفیت، اتریوم
  • بازار زیرزمینی باکرکوی
  • مسیر پیاده‌روی باکرکوی

بخوانید: بازار های دست دوم فروشی استانبول

منطقه نیشانتاشی استانبول

Nişantaşı، یکی از مناسب‌ترین مناطق برای خرید است. با فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لوکس خود و لباس‌های جدید و مد روز، این منطقه یکی از گزینه‌های گران برای خرید خواهد بود. با این حال، نیشانتاشی از آن محله‌های معروف و محبوب است که اگر به اینجا سر بزنید از میزان شلوغی آن متوجه خواهید شد. به جرات می‌توان گفت که بهترین لباس فروشی های استانبول را می‌توان در این منطقه پیدا کرد. اگر به اینجا سر زدید دو خیابان زیر را اصلا از دست ندهید:  

  • خیابان عبدی ایپکچی
  • خیابان میم کمال اوکه

راستی تور ارزان استانبول را رزرو کرده اید؟

منطقه فاتح استانبول

 بهترین لباس فروشی های استانبول

این منطقه که شبه جزیره تاریخی یعنی مرزهای منطقه فاتح امروزی را در بر می‌گیرد، مقصدی محبوب برای گردشگران داخلی و خارجی است. علاوه بر اینکه یک محله توریستی و گردشگری است، بهترین مراکز خرید را نیز در دل خود جای داده تا آنجایی که به آن «بهشت لباس شب» می‌گویند. پس اگر به دنبال لباس مجلسی هستید، دیگر می‌دانید باید به کجا سر بزنید! 

بهترین بوتیک های استانبول 

ما درباره مناطق خرید در استانبول صحبت کردیم، اما بیایید تا با برخی از بهترین بوتیک‌های این شهر نیز آشنا شویم: 

بوتیک بی کاراکوی (Bey Karaköy)

Bey Karaköy از بهترین لباس فروشی های استانبول البته برای آقایان است. این بوتیک زیبا و محبوب زاییده افکار Bulut Dur، Nil Ertürk و Ozan Ertürk است که می‌خواستند عشق خود به لباس مردانه و مد اروپای شمالی را با یکدیگر ترکیب کنند. بی کاراکوی منعکس کننده سال‌ها تجربه Bulut Dur در صنعت نساجی، سابقه خلاق Ozan Ertürk در تبلیغات و دیدگاه منحصر به فرد Nil Ertürk، یکی از اولین وبلاگ‌نویسان سبک ترکیه است.

پنجره‌های بزرگ بی کاراکوی مانع بین مغازه و خیابان را از بین می‌برد و نمایی تماشایی از بیرون به خریداران می‌بخشد. از طرفی دکور مینیمال داخل آن حس آرامش سریعی در هنگام ورود به همراه خواهد داشت. از فضای که بگذریم، در بی کاراکوی انواع لباس مردانه، جین، کفش، پاپیون و کراوات و اقلام متنوعی که متناسب با هر استایلی باشد، موجود است. 

آدرس: Mumhane Caddesi 54

بخوانید: مرکز خرید ونیزیا مال استانبول؛ سوار بر قایق خرید کنید!

بوتیک برندزو (Brandzoo)

Brandzoo

در برندوز می‌توانید هر چیزی را که به دنبالش هستید بیابید! این بوتیک 4 طبقه، مجموعه‌ای کامل از طراحان لباس مختلف را در خود جای داده تا شما بتوانید هر آنچه ‌را دوست دارید، بخرید. اضافه کنیم که اکسسوری و لوازم تحریر بیشترین مواردی هستند که در برندوز مورد توجه خریداران قرار گرفتند. 

آدرس: Mumhane Caddesi 3

بوتیک Cashmere In Love

همانطور که از نامش پیداست، “Cashmere in Love” یک بوتیک است که همه را عاشق کشمیر می‌کند. در اینجا لباس‌های بافتنی ترمه‌ای و از جنس کشمیر به فروش می‌رسد تا سبکی خاص و زیبا به استایل شما ببخشد. اسرا بزک طراح این لباس‌ها می‌گوید، هدفش طراحی لباس‌های شیک اما غیررسمی است و تا حدی هم موفق بوده و به یکی از بهترین لباس فروشی های استانبول تبدیل شده‌است.  

آدرس: Küçükbebek Caddesi, Çınaraltı Apartmanı 2/A

بخوانید: بهترین سوغاتی های استانبول

بوتیک Museum of Fine Clothing

 بهترین لباس فروشی های استانبول

“موزه لباس‌های زیبا” واقع در Atiye Sokak در منطقه نیشانتاشی، در نگاه اول با طراحی خاص فروشگاه توجه شما را به خود جلب می‌کند. پس از اینکه به داخل دعوت می‌شوید با بهشتی از لباس‌های زیبا موجه خواهید شد. مدل‌های زیبا و پارچه‌های باکیفیت و دوخت تمیز از خصوصیات لباس‌های این بوتیک هستند. اگر به دنبال فرم‌های مینمال هستید، این بوتیک به عنوان یکی از بهترین لباس فروشی های استانبول مختص شماست. راستی شمع‌ها و عطرهای خانگی برند Voluspa در اینجا به فروش می‌رسند. 

آدرس: Teşvikiye, Akkavak Sk. No:14

بخوانید: استانبول مال، بهترین مرکز خرید استانبول

بوتیک Fey

فاتوش یالین پس از سال‌ها به‌عنوان یک استایلیست و سردبیر، تصمیم گرفت تا لباس‌ها و اکسسوری‌های خاص خود را در زیر یک سقف گردآوری کند تا دوستداران سبک او بتوانند این مدل لباس‌ها را نیز در کمد خود داشته باشند. در بوتیک Fey می‌توانید لباس‌هایی را پیدا کنید که به دهه 1930 بازمی‌گردد. سبک قدیمی به شکلی جدید! صندل، کلاه، اکسسوری و کیف و کفش هم در این بوتیک به فروش می‌رسند تا استایل شما را کامل به خودشان اختصاص دهند. 

ارزانترین مراکز لباس فروشی استانبول

بهترین لباس فروشی های استانبول

Salı Kadikoy Pazari  (سه شنبه بازار)

شاید در کنار بهترین لباس فروشی‌های استانبول به دنبال قیمت‌های مناسب‌تر باشید. بازار معروف Salı Kadikoy Pazari (سه شنبه بازار) یکی از این مکان‌هاست. این بازار هفتگی با مجموعه وسیعی از لباس‌ها، اکسسوری و حتی وسایل منزل، مردم محلی و گردشگران را به خود جذب می‌کند. با ردیف‌های بی‌پایان غرفه‌ها، مطمئناً می‌توانید یک یا دو مقرون‌به‌صرفه را در میان مجموعه‌ای متنوع از کالاها پیدا کنید. روزهای سه شنبه و جمعه از ساعت 9:00 الی 18:00 کار می کند.

بخوانید: بازار چمدان استانبول

بازار محمودپاشا

بازار محمودپاشا، یک منطقه خرید تاریخی در قلب استانبول، به‌خاطر خیابان‌های باریکش، پر از مغازه‌های کوچکی که طیف گسترده‌ای از لباس‌ها، کفش‌ها و اکسسوری ارزان را می‌فروشند، معروف است. با نزدیکی به بازار بزرگ و بازار ادویه، مکانی عالی برای ترکیب خرید با گشت و گذار است.

اوت لت استانبول

برای لباس‌های ارزان قیمت در استانبول، به مراکز مختلف اوت لت در شهر بروید. این پناهگاه‌های خرید دارای قیمت‌های تخفیف‌خورده در مارک‌های سطح بالا هستند و پیدا کردن کمد لباس رویایی‌تان را آسان‌تر از همیشه می‌کنند. برخی از مراکز فروش محبوب عبارتند از Viaport، Olivium Outlet Center و Istanbul Cevahir.

از آخرید قیمت هتل های استانبول خبر دارید!؟

حرف آخر

بلیط هواپیما استانبول شما را به مقصدی محبوب می‌برد تا علاوه بر خوشگذرانی یک خرید بی‌نظیر را هم تجربه کنید. بله بهترین لباس فروشی های استانبول با جدیدترین مدهای روز و سبک‌های متنوع، این شهر را به بهشتی برای خرید کردن آن هم لباس تبدیل کردند. امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما در پیدا کردن لباس فروشی مورد نظرتان کمک کند.

سوالات متداول

ارزان ترین فروشگاه های لباس در استانبول کدامند؟

مرکز خرید الیویو، مرکز خرید بشیکتاش، مرکز خرید بی اوغلو.

کدام بازارها برای خرید عمده لباس در استانبول مناسب هستند؟

بازار مرتر، بازارهای منطقه آکسارای و منطقه عثمانبی

بهترین بوتیک فروشی های استانبول کدامند؟

بوتیک بی کاراکوی، Cashmere In Love ، بوتیک Fey و بوتیک برندزو جز بهترین بوتیک های لباس فروشی در استانبول هستند.

نظرات کاربران