Trattoria Da Pino
31 اردیبهشت 1402
ایتالیا

ارزان‌ترین رستوران‌های میلان؛ از کباب تا پیادینای ایتالیایی!

میلان هم شهری شیک و هم گران است. گزینه‌های ناهار خوری مجلل در رستوران‌های شیک در این شهر وجود دارد. به همین خاطر دست گردشگران را هنگام انتخاب رستوران کاملاً باز می‌گذارد. در شهری بین‌المللی مانند میلان، یافتن یک رستوران غیر توریستی واقعی که غذاهای خوب سرو می‌کند (یعنی غذاهایی که مردم محلی می‌خورند!)، به خصوص در مرکز شهر، دشوار است. حتی اگر مرکز شهر مملو از فست فودهای زنجیره‌ای و رستوران‌های باشد، اگر بدانید به دنبال چه چیزی باشید، مطمئن به سرعت می‌توانید بهترین رستوران را پیدا کنید. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم به شما ارزان‌ترین رستوران‌های میلان را معرفی کنیم تا هنگام غذا خوردن بدانید که به چه رستوران‌هایی باید بروید.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

Burla Giò

ارزان‌ترین رستوران‌های میلان

رستوران Burla Giò از نظر استراتژیک در قلب میلان، نزدیک به Duomo و دیگر مکان‌های دیدنی شهر قرار دارد. این رستوران موقعیت مرکزی عالی دارد و کشف آن را ساده می‌کند، اما بیشتر مردم محلی از آن بازدید می‌کنند. اما از آنجایی که این رستوران یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های میلان است، به همین خاطر بسیاری از گردشگرانی که به میلان سفر می‌کنند هم به این رستوران می‌آیند. با آمدن به این رستوران شما می‌توانید کوتولتای (کتلت)، اوسوبوکو و ریزوتو خوشمزه را در اینجا امتحان کنید، زیرا آن‌ها بر غذاهای سنتی میلانی تمرکز دارند. خدمات دوستانه و عالی و قیمت‌های منصفانه واقعاً این مکان را متمایز می‌کند.

Trattoria Da Pino

ناهار اصیل ایتالیایی که هوس کرده‌اید، همین جا، در این Trattoria است که منحصراً فقط در زمان ناهار باز است. این همان چیزی است که رستوران داپینو را در بین مردم محلی در تعطیلات ناهار خود بسیار محبوب می‌کند. در این رستوران می‌توانید تمام غذاهای سنتی ایتالیایی را پیدا کنید. غذاهایی مانند ریزوتو، اسپاگتی، پولنتا، و بسیاری دیگر در منوی دست نویس روزانه گنجانده شده است که به صورت فصلی تغییر می‌کنند.

pomet

صاحب رستوران Pomet با نسخه عالی خود از پیتزا که می‌توانید در سه رستوران پیدا کنید به سرعت در میلان محبوبیت پیدا کرد. علاوه بر این با وجود قیمت‌های بسیار عالی می‌توان آن را در لیست ارزان‌ترین رستوران‌های میلان قرار داد. با این حال، Pomet با ظاهر خوشمزه، طهمی بیش از پیتزای معمولی را ارائه می‌دهد.

Trattoria Bolognese da Mauro

Trattoria Bolognese da Mauro

این رستوران هم جز یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های میلان است. منوی Trattoria Bolognese da Mauro تمرکز زیادی بر غذاهای بولونی دارد و سادگی غذاها باعث می شود تا مواد تازه و باکیفیت برجسته شوند. رشته فرنگی با سس گوشت یک انتخاب عالی است، اما هر غذا در نوع خود لذت بخش است. خدمات بسیار خوب و دوستانه و قیمت‌ها منصفانه هستند، بنابراین می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد از غذاهای متعدد لذت ببرید. فقط پیشنهاد می شود که حتماً از قبل میز رزرو کنید، زیرا رستوران می‌تواند بسیار شلوغ باشد. اگر می‌خواهید یک مناسبت خاص را در اینجا جشن بگیرید، مطمئناً اوقات خوبی را سپری خواهید کرد.

Trattoria Sabbioneda Da Romolo

Trattoria Sabbioneda da Romolo یک رستوران کوچک اما دلپذیر با فضایی جذاب است. این تراتوریا سنتی میلانی یک دکور و منوی معمولی با تمرکز بر غذاهای سنتی ارائه می‌دهد. طعم غذاهای این رستوران عالی است. از جمله غذاهای برجسته و پرطرفدار آن می‌توان به پلین و کاپوناتا اشاره کرد. قیمت‌ها نیز بسیار مناسب است، به خصوص با توجه به نزدیکی رستوران به کورسو بوئنوس آیرس. این رستوران به صورت رزرو و شیفت کار می‌کند و ساعت 22:50 تعطیل می‌شود، پس حتماً از قبل رزرو کنید.

Osteria Tajoli

تجربه غذاخوری سنتی میلانی با قیمت‌های مقرون به صرفه را می‌توانید در Osteria Tajoli، یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های میلان پیدا کنید. این رستوران یک مکان قدیمی است که اخیراً توسط مالکان جدید احیا شده. این رستوران بسیاری از غذاهای سنتی محبوب میلان مانند گوشت گاو کباب شده، کوفته در سس گوجه فرنگی، سیب زمینی برشته و طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهد.

کامیون‌های غذا و کیوسک‌های غذای خیابانی

ارزان‌ترین رستوران‌های میلان

زمانی که به دنبال غذاهای خیابانی با کیفیت عالی و ارزان قیمت در میلان هستید کامیون‌های غذا و کیوسک‌های غذایی خیابانی در شهر میلان می‌توانند بهترین انتخاب باشند. آن‌ها به دو دلیل در میان جوانان میلان مورد تحسین قرار می‌گیرند. اول به این خاطر که زمانی که بیشتر به آن‌ها نیاز دارید در آنجا حضور دارند و ارزان هستند. دوم اینکه غذاهایی که معمولاً توسط کامیون‌ها یا کیوسک‌های غذا ارائه می‌شود با دل‌پذیرترین موادی که می‌توانید تصور کنید پر شده است. کامیون‌های غذا معمولاً در جشنواره‌های محلی یا رویدادهای عمومی ظاهر می‌شوند و برخی از آن‌ها در اطراف برخی از شلوغ‌ترین ایستگاه‌های مترو حضور دارند. اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید که یکی از بهترین کیوسک‌های غذا را پیدا می‌کنید، برخی از کیوسک‌های مورد علاقه خود را در زیر فهرست کرده‌ایم: 

  • Al Politico – Sforzesco Castle – Piazza Castello, 5
  • Chiosco Manin – Brera – Via Daniele Manin, 6
  • Chiosco di via Marina – Palestro – Via Marina
  • Chiosco Maradona – Navigli – Via Odoardo Tabacchi, 33

بهترین غذاهای خیابانی میلان

از جمله بهترین و ارزان‌ترین غذاهای میلان که می‌تواند آن‌ها را در ارزان‌ترین رستوران‌های میلان پیدا کنید عبارت‌اند از: 

Tramezzino 

Tramezzino 

Tramezzino در لغت به معنای “ساندویچ” است، اما ونیزی‌ها آن را تغییر دادند تا کمی خاص‌تر شود. ساندویچ ونیزی که در گویش محلی “ال ترمسین” نامیده می شود، از بسیاری جهات با ساندویچ‌های معمولی متفاوت است. زیرا با نان شیری نرم درست می شود که پوسته ندارد و به صورت مثلثی بریده شده و بسیار پر حجم است. هنگام رفتن به رستوران‌هایی که این ساندویچ را درست می‌کنند می‌توانید یک یا دو عدد از این ساندویچ را سفارش دهید و از آن‌ها لذت ببرید. اگر به دنبال ایده‌های بیشتر برای غذاخوری هستید، این مکان‌ها را برای انتخاب انواع غذاها و خوراکی و نوشیدنی‌های خوشمزه در نظر بگیرید: 

  • Tramé: Various locations – Brera, Garibaldi, Central Station
  • L’altro Tramezzino – Duomo

Piadina

پیادینا نام یک نان معمولی از امیلیا رومانیا، منطقه‌ای در شمال ایتالیا است. این یک غذای ساده و خوشمزه است که به عنوان یک غذای سریع یا میان وعده عالی است. خوردن آن در حین کاوش در شهر آسان است و معمولاً قیمت آن کمتر از 10 یورو خواهد بود. خمیر پیادینا فقط با چند ماده ساده شامل آرد گندم و آب درست می شود. سپس خمیر را با وردنه صاف می‌کنیم و روی صفحه داغ می‌پزیم. اگر گیاهخوار هستید، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد، زیرا خمیر حاوی گوشت است. با این حال، اغلب با روغن جایگزین می شود (چون سبک‌تر است)، بنابراین همیشه باید ابتدا مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید. بخش هیجان انگیز در مورد این غذا پر کردن داخل آن است. کلاسیک‌ترین نمونه آن با پروسوتو کرودو، اسکواکرون (یک پنیر نرم) و آروگولا درست می‌شود. اما نکته جالب در مورد این غذا این است که بسیار متنوع است و تقریباً با هر چیزی می‌توان نه فقط آب سرد، بلکه پنیر و سبزیجات کبابی و می‌توان آن را تهیه کرد. بهترین مکان‌ها برای خوردن این غذا عبارت‌اند از:

  • La Piadineria: Various locations
  • Piadina Più – Porta Venezia
  • Pascoli Piadineria Artigianale – Porta Venezia
  • Piadineria La Caveja Duomo – Porta Romana
  • Tin Bòta – Duomo

کباب

ارزان‌ترین رستوران‌های میلان

کباب آنقدر در میلان محبوب است که تقریباً در هر خیابان می‌توانید یک مغازه کباب فروشی پیدا کنید. محبوبیت آن‌ها به این دلیل است که آن‌ها معمولاً در شب بسیار دیر باز هستند و بسیار ارزان و خوشمزه هستند. محبوب‌ترین کباب در میلان «دونر کباب» است، یک غذای ترکی که از گوشت (گوشت گاو، گوسفند یا مرغ) تهیه می‌شود و تفت داده می‌شود، سپس به صورت نازک برش داده می‌شود و در پیتا یا نان ترکی همراه با سالاد و سس‌های مختلف سرو می‌شود. شما می‌توانید آن‌ها را در هر جایی پیدا کنید و علیرغم این واقعیت که تقریباً همه آن‌ها از بیرون کمی کهنه یا فرسوده به نظر می‌رسند، ما می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که همه آن‌ها یک وعده غذایی خوشمزه و کاملاً تازه را ارائه می‌دهند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که همه آن‌ها برای خوردن بی خطر هستند. پیشنهاد ما این است که فقط به اولین کباب فروشی که می‌بینید نروید و بیشتر تحقیق کنید!

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های میلان پرداختیم و بهترین غذاهای خیابانی ارزان قیمتی که می‌توانید در این شهر پیدا کنید را معرفی کردیم. شهر میلان به عنوان یک مرکز مد، تاریخ، فرهنگ و… هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. به همین خاطر باید رستوران‌های گوناگونی داشته باشد که گردشگران بتوانند با بهترین قیمت‌ها غذای مورد علاقه خود را میل کنند. خوشبختانه میلان از این نظر کاملاً غنی است به این خاطر که رستوران‌های ارزان و باکیفیتی دارد. تمام رستوران‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم بهترین مواد اولیه و ارزان‌ترین قیمت را دارند. به همین خاطر با خیال راحت می‌توانید برای خوردن ناهار یا شام به آن‌ها مراجعه کنید.

نظرات کاربران