Starita
26 فروردین 1402
ایتالیا

بهترین پیتزا فروشی های میلان؛ بهشت عاشقان پیتزا!

شاید بخواهید به ایتالیا سفر کنید و یکی از شهرهای تماشایی آن را ببینید، شاید هم هدف‌تان از سفر به ایتالیا، خرید کردن باشد. به‌هرحال اگر به این کشور سفر می‌کنید، لازم است که با برخی از بهترین رستوران‌ های میلان آشنایی پیدا کنید؛ چرا که غذا خوردن عضو جدایی‌ناپذیر از زندگی ماست. باید بدانید که ایتالیا به غذاهای خوش‌مزه‌اش معروف است. اغراق نیست اگر بگوییم غذاهای این کشور از آن‌چه شنیده‌اید خوش‌مزه‌ترند؛ حال تصور کنید که این غذا، پیتزا باشد! احتمالا بیشتر ما طرفدار پیتزا هستیم و این دایره مثلثاتی خوش‌طعم را دوست داریم؛ چه‌بسا سس گوجه‌فرنگی روی آن بریزیم، یک لیوان نوشابه همراه آن سفارش دهیم، یک برش از آن را گاز بزنیم و نان ترد و خوش‌مزه‌اش را زیر دندان‌مان احساس کنیم. حتی تصور گاز زدن یک برش پیتزا در یکی از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان نیز آب دهان‌تان را راه می‌اندازد؛ چه برسد به این‌که آن را میل کنید.

Tour europe

اگر رفتن به پیتزافروشی‌های این شهر و خوردن پیتزاهای ایتالیایی را در برنامه سفر خود گذاشته‌اید، در طول این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین پیتزا فروشی های میلان آشنا کنیم. 

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

Gino Sorbillo Lievito Madre

Gino Sorbillo Lievito Madre

یکی از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Gino Sorbillo Lievito Madre است. این پیتزا فروشی معروف، درست در کنار کلیسای جامع  Duomo قرار دارد. نزدیکی به کلیسای جامع که از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی میلان به شما می‌آید، باعث شده که همیشه صفی شلوغ از گردشگران برای بازدید جلوی درب ورودی این کلیسا کشیده شده باشد. اما اجازه ندهید که این شلوغی شما را از رفتن به Gino Sorbillo Lievito Madre پشیمان کند؛ چرا که این پیتزا فروشی بدون شک یکی از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم یک ساعت پیش از ناهار به این رستوران بروید تا از شلوغی در امان باشید. بهتر است یک پیتزای خوش‌مزه با سس پستو و پنیر پروولون، salsiccia e friarielli با بروکلی و سوسیس بخورید. 

آدرس:

Largo Corsia dei Servi, 11

شماره تلفن:

45375930 02 39+

وب‌سایت:

www.Sorbillo.it

Starita

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Starita است. Legendary Starita با بیش از 100 سال قدمت، پیتزاهای کلاسیک را در منطقه Naples سرو می‌کند. این پیتزا فروشی چند سال پیش از محل قبلی خود جابه‌جا و در نزدیکی Corso Sempione افتتاح شد.  Starita با دکوراسیونی ساده، بر طعم غذاهایش تمرکز دارد. توصیه می‌کنیم به این رستوران بروید و درحالی‌که یکی از پیتزاهای خوش‌طعم آن را سفارش می‌دهید، کراکت سیب‌زمینی یا گل‌های کدو حلوایی سرخ‌شده را به عنوان پیش‌غذا در یکی از بهترین پیتزا فروشی های میلان میل کنید. 

آدرس:

 Via Giovanni Gherardini, 1, 20145 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

2532 3360 02 39+

وب‌سایت:

www.Pizzeriestarita.it

اینستاگرام:

instagram.com/pizzeriastarita

Berberè

Berberè milano

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Berberè است. این پیتزا فروشی معروف، 5 شعبه پراکنده در سطح شهر دارد. تمامی پیتزاهای Berberè با خمیر ترش آماده می‌شوند. این خمیر بعد از ورز دادن به مدت 24 ساعت استراحت دیده می‌شود تا پُف کند. پس از پخت نیز برش‌های خوش‌مزه پیتزاها سر میزتان به شما سلام می‌کنند! پیشنهاد می‌کنیم پیش از آماده شدن سفارشتان، یک پیش‌غذا مانند نان برشته با سوسیس و nduja یا پنیر ریکوتای دودی میل کنید. مطمئنا از طعم بی‌نظیر غذاهای این رستوران پشیمان نخواهید شد.

وب‌سایت:

www.Berberepizza.it

Dry Milano

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Dry Milano است. این رستوران، چندین ستاره میشلین دریافت کرده است. ستاره‌های میشلین معیار ارزیابی کیفیت یک رستوران به حساب می‌آیند. Andrea Berton، سرآشپز ستاده‌دار میشلین، چند سال پیش در این رستوان یک کوکتل‌بار مجلل راه‌اندازی کرد که در آن پیتزاهای لذیذ سرو می‌شود. توصیه می‌کنیم پس از رفتن به رستوران Dry Milano، یک بشقاب  friarielliبا کلم بروکلی و پوره کدو حلوایی به همراه یک کوکتل خوش‌مزه سفارش دهید و آن را در یکی از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان میل کنید.

آدرس:

Via Solferino, 33, 20121 Milano MI, Italy

شماره تلفن:

3414 6379 02 39+

وب‌سایت:

www.drymilano.it/

اینستاگرام:

instagram.com/Drymilano

Il Tegamino

Il Tegamino

یکی دیگر از معروف ترین و بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Il Tegamino است. این تراتوریا _رستورانی ایتالیایی که به غذاخوری‌های رسمی شباهتی ندارد_ در محله‌ای دنج قرار دارد. از خوش‌طعم‌ترین غذاها و دسرهای این رستوران می‌توان به پیتزای Neapolitan، focaccias و bruschetta اشاره کرد. حواستان باشد که پیش از رفتن به Il Tegamino تماس بگیرید و میزتان را رزرو کنید.

آدرس:

South side of Ocean Avenue between Lincoln and Monte Verde We are tucked in the Courtyard behind Cottage of Sweets, Carmel-By-The-Sea, CA 93921, United States

شماره تلفن:

6750 677 831 1+

وب‌سایت:

 iltegaminocarmel.com

Da Zero

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Da Zero است. نام این رستوران «از صفر» ترجمه می‌شود؛ بدین معنی که همه‌چیز در این رستوران از پایه باکیفیتی برخوردار است. مواد اولیه این رستوران از محصولاتی که دارای گواهی‌نامه سلامت غذایی هستند، از منطقه Cilento در منطقه کامپانیا که زادگاه پیتزاهای ایتالیایی به شمار می‌آید، تهیه می‌شود. Da Zero پیتزاهای کلاسیک مانند مارینارا و مارگاریتا را به همراه ترکیبات جالب‌تری مانند بروکلی و سوسیس ارائه می‌دهد. نان پیتزاهای این رستوران فوق‌العاده است؛ مطمئنا وقتی که یک برش از پیتزای‌تان را گاز بزنید، نان نرم آن در دهان‌تان آب می‌شود!

وب‌سایت:

Dazero.org

Spontini

Spontini

محال است اسم بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان را بیاوریم اما از پیتزافروشی Spontini یاد نکنیم. این پیتزافروشی که در دهه 1950 شروع به کار کرد، امروزه سیری صعودی و روبه‌رشد داشته و شعبه‌هایی را در سراسر ایتالیا و فراتر از آن تاسیس کرده ‌است. توصیه می‌کنیم به یکی از معروف ‌ترین پیتزا فروشی ‌های میلان بروید و برش‌های جذاب Spontini سنتی _با خمیری ضخیم و درعین‌حال نرم_ را با سس گوجه‌فرنگی، نمک، فلفل، روغن زیتون و پونه کوهی میل کنید. 

وب‌سایت:

www.Spontinimilano.com

اینستاگرام:

instagram.com/Spontini_pizza

Marghe

Marghe یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان به شمار می‌آید. این پیتزافروشی با پیتزاهای منحصربه‌فرد خود که از سبک ناپولی الهام گرفته‌، با تغییروتحولی مدرن، سروصدایی در شهر میلان به پا کرده ‌است. خمیرهای پیتزای این رستوران بعد از ورز دادن، حداقل به مدت 48 ساعت استراحت داده می‌شوند؛ به همین دلیل بعد از پخت سبک و نرم هستند. مطمئنا همه ما با پای سیب آشنایی داریم. در رستوران Marghe، برخی از پای‌های مخصوص مانند پای گوجه‌فرنگی با چاشنی‌‌های ایتالیایی، هم‌چنین پیتزاهایی با سوسیس مورتادالا یا سوسیس خوک و ماهی Anchovy ارائه می‌شود. فراموش نکنید که پیش از آمدن به این رستوران، میزتان را از قبل رزرو کنید.

شماره تلفن:

+092 42710961

وب‌سایت:

www.Marghepizza.com

Lievità

Lievità

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی‌ های میلان Lievità است. این رستوران بر پخت پیتزاهای لذیذ و سبک ناپولی تمرکز دارد. پای‌های این رستوران نیز با آرد نیمه‌سبوس‌دار یا سبوس‌دار پخته می‌شوند تا سبک و زودهضم باشند؛ چرا که قابلیت هضم پیتزا، معیاری بسیار مهم برای ایتالیایی‌ها به شمار می‌آید. در پیتزافروشی Lievità، همه‌چیز از پوره کدو حلوایی گرفته تا مارگاریتای کلاسیک سرو می‌شود.

وب‌سایت:

www.Pizzeria-lievita.com

Pizza Big

Pizza Big یکی دیگر از معروف ترین پیتزا فروشی ‌های میلان به شمار می‌رود. همان‌طور که از نام آن پیداست، این رستوران پیتزاهای بزرگی را سرو می‌کند. برخی از مشتریان این رستوران می‌گویند که پیتزاهای این‌جا به اندازه چرخ قطار بزرگ است. Pizza Big در نزدیکی Stazione Centrale قرار دارد. فضای ساده این رستوران با کاغذدیواری‌های سبز پوشیده شده‌ است. بعد از این‌که به این رستوران رفتید و روی یکی از صندلی‌های ظریف و فلزی آن نشستید، توصیه می‌کنیم که یک پیتزای کلاسیک و گرد میلانی با نانی ترد و نازک را سفارش دهید.

شماره تلفن:

6548 284 02 39 +

 اینستاگرام:

instagram.com/hungry_diana

Pizzium

Pizzium

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Pizzium است. این پیتزافروشی با الهام از پیتزای ناپولی، تنها با تکیه بر چند ماده اولیه باکیفیت، نامی آشنا در این شهر پیدا کرده ‌است. در این پیتزافروشی، خوراکی‌هایی که در مناطق مختلف ارائه می‌شوند، مانند پنیر پکورینو رومانو، پنیر موزارلای کلاسیک و پروشوتو ارائه می‌شود. علاوه بر آن، فهرستی از پای‌ها و پیش‌غذاها در منوی Pizzium یافت می‌شود.

وب‌سایت:

www.Pizzium.com/it

Pizza AM

یکی دیگر از بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان Pizza AM است. این رستوران، در نزدیکی Porta Romana قرار دارد. Pizza AM، با فضایی زرد رنگ، نقاشی‌های بامزه و عجیب‌وغریب روی دیوار و دکوری نسبتا شلوغ، محبوب همگان شده ‌است. خمیر پیتزاهای این رستوران با دست ورز داده می‌شوند و در درست کردن آن‌ها هیچ دستگاهی به کار گرفته نمی‌شود. توصیه می‌کنیم به پیتزافروشی Pizza AM بروید و یک پیتزای خانگی speciality pizza و یک لیوان prosecco سفارش دهید.

اینستاگرام:

instagram.com/Pizzaammilano

در آخر

کوشیدیم در این مقاله شما را با بهترین پیتزا فروشی ‌های میلان آشنا کنیم. در این رستوران‌ها، انواع پیتزاهای خوش‌مزه، مرغ کنتاکی و بقیه غذاهای فست‌فودی نیز یافت می‌شود. فراموش نکنید که بعد از سفر به ایتالیا و رفتن به یکی از بهترین رستوران های میلان، یک پیتزای بزرگ سفارش دهید و آن را با اشتهای تمام، با سس گوجه‌فرنگی و یک بطری نوشابه، میل کنید! سفری به خوش‌مزگی 8 قاچ پیتزا را برای‌تان آرزومندیم!

نظرات کاربران