Acanto
20 فروردین 1402
ایتالیا

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان؛ عشق به سبک ایتالیایی !

رابطه ایتالیا با قرارهای عاشقانه مانند رابطه ماکارونی و سس گوجه‌فرنگی است. ایتالیا با شهرهای بزرگ مملو از مکان‌های تاریخی، تاثیر زیادی بر تاریخ، هنر و موسیقی این شهر گذاشته‌است؛ بنابراین نمی‌توان منکر این تاثیرات بر روحیات مردم آن نیز شد. یکی از بزرگ‌ترین و ثروت‌مندترین شهرهای ایتالیا، میلان است. این شهر که در شمال کشور قرار دارد، پایتخت جهانی مد، هم‌چنین مکانی جذاب برای قرارهای عاشقانه است. تقریبا در هر گوشه این شهر نیز بهترین رستوران‌ هایی را خواهید یافت که برای خوردن یک شام عاشقانه دونفره مناسب‌ هستند. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان آشنا کنیم، سپس چمدان‌های خود را در انبار چمدان‌های Milan Bounce بگذارید و به یکی از بهترین رستوران ‌های میلان بروید تا به همراه همسرتان، شامی عاشقانه در یک شب به‌یادماندنی در میلان رقم بزنید!

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

El Porteño Gourmet

El Porteño Gourmet

ایتالیایی‌ها به فرهنگ خود مفتخرند. آنان این فرهنگ را در منوی رستوران‌های میلان نیز پیاده کرده‌اند. یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان El Porteño Gourmet است. این رستوران غذاهای نفیس آرژانتینی را در منوی خود جای داده‌است. El Porteño به اندازه‌ای محبوب است که چندین شعبه در برخی از محله‌های محبوب‌تر میلان دارد، اما به هر شعبه که بروید فرقی ندارد؛ چرا که مطمئن باشید یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های میلان را انتخاب کرده‌اید.

El Porteño Gourmet نزدیک‌ترین رستوران به قلب میلان است و ویترین فروشگاهی را در Via Speronari، در فاصله چند قدمی Duomo، اشغال می‌کند. در داخل این رستوران، چراغ‌هایی با نور کم و پرده‌‌های مخمل قرمز به شما احساس بازگشت به دهه 1950 بوئنوس آیرس را می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم به El Porteño Gourmet بروید و گوشت گاو Malbec را به عنوان پیش‌غذا، همراه با یک لیوان از همان شرابی که گوشت در آن پخته شده‌است، در این رستوران پرزرق‌وبرق و در فضایی رمانتیک بچشید.

آدرس: 

Via Speronari, 4, 20123 Milano

Acanto

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان Acanto است. اگرچه این رستوران تا حدودی از مرکز شهر فاصله دارد، اما ارزش این را دارد که مسافت زیادی را بروید و از غذاهای استثنایی آن لذت ببرید. Acanto با پنجره‌های بلند، کف‌ مرمری براق و وسایل طلاکاری شده اتاق غذاخوری، هیچ تردیدی برای شما باقی نمی‌گذارد که در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان هستید. این رستوران هم‌چنین یک قسمت نشیمن در فضای باز، در یک حیاط زیبا، ارائه می‌دهد تا در صورت مطلوب بودن آب‌وهوا بتوانید از فضای بیرون و مناظر اطراف لذت آن ببرید. اگر از طرفداران غذاهای دریایی هستید، با crudo di scampi شروع کنید و بعد از آن مزه ریزوتو با مارچوبه سفید را، که یکی از آن غذاهای کلاسیک میلانی است،  در یکی از  رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های این شهر امتحان کنید.

آدرس:

Piazza della Repubblica, 17, 20124 Milano MI, Italy

Da Noi In

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های میلان برای قرار ملاقات عاشقانه Da Noi In است. این رستوران در هتل پنج ستاره Magna Pars قرار دارد. Da Noi In که فضایی مدرن و شیک دارد و از رنگ‌های خنثی مانند طوسی در طراحی فضای خود بهره گرفته‌است، فضایی عالی را برای یک خوردن یک شام رمانتیک فراهم می‌کند. Da Noi In که کمی خارج از مرکز میلان قرار دارد، در مجاورت موزه delle Culture واقع شده‌است.  این رستوران، مجموعه ای باورنکردنی از غذاهای دریایی و سایر غذاهای عجیب‌وغریب را ارائه می‌دهد. در این رستوران، یک انبار شراب نیز وجود دارد که در آن می‌توانید محصولات قدیمی از سراسر ایتالیا و فراتر از آن را امتحان کنید. همه این دلایل کنار هم آمده‌اند تا Da Noi In را به یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان و مکانی عالی برای یک شب به‌یاد‌ماندنی تبدیل کند.

 توصیه می‌کنیم پیش از سفارش غذا، از سرآشپز رستوران بپرسید که غذای روز چیست؛ تا سرآشپز تازه‌ترین غذای دریایی را، که مواد اولیه‌اش چند ساعت پیش صید شده، به شما پیشنهاد دهد و روی میز شما، به طرز خلاقانه‌ای، سرو کند.

آدرس:

Via Vincenzo Forcella, 6, 20144 Milano

Cavoli a Merenda

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان Cavoli a Merenda است. این رستوران، با دکوراسیون ساده، تصویری از دنیای قدیم را ارائه می‌دهد. Cavoli a Merenda که در قصری متعلق به قرن هجدهم قرار دارد، هتلی به همین نام را نیز در خود جای داده‌است. اتاق ناهارخوری مجلل، با شمع‌دان طلایی و شومینه بزرگ، تراسی به همان اندازه زیبا دارد که در آن می‌توانید شام خود را در هوای آزاد میل کنید و از بعد از ظهر زیبای میلان لذت ببرید. Cavoli a Merenda علاوه بر منوی گسترده‌ای از شراب‌ها، که بر کارخانه‌های شراب‌سازی منطقه‌ای کوچک‌تر تمرکز دارد، یک منوی سنتی ایتالیایی را ارائه می‌کند که با دقت توسط یک متخصص تغذیه کنترل می‌شود تا غذاهای آن با بهترین طعم ممکن سرو شود.

Ravioli، fettuccine، رست‌بیف و همه غذاهای سنتی ایتالیایی مورد علاقه خود را در این رستوران خواهید یافت. فراموش نکنید که پیش از رفتن به Cavoli a Merenda، یک میز رزرو کنید؛ چرا که Cavoli a Merenda  یکی از محبوب‌ترین و رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان بوده و به‌سرعت شلوغ می‌شود.

آدرس:

Corso Magenta, 66, 20123 Milano

Potafiori

Potafiori

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان Potafiori است. این رستوران که توسط Rosalba Piccinni تاسیس شده، چیزی بیش از یک رستوران را به تصویر می‌کشد. Potafiori علاوه بر یک رستوران، یک فروشگاه پر از گل بوده که با میزها و صندلی‌های مجلل و هنرهای زیبا مزین شده‌است. اتاق ناهارخوری نیز به‌سادگی، ظرافت معماری کلاسیک ایتالیایی را به نمایش می‌گذارد. منوی رستوران Potafiori به‌صورت هفتگی و فصل‌به‌فصل تغییر می‌کند، اما به‌طورکلی در این رستوران باید انتظار غذاهایی گوشتی و پاستاهای متنوعی را داشته باشید. غذاهای این رستوران با عشق طبخ می‌شوند و با فضای عاشقانه رستوران مطابقت دارند. اگر به رستوران Potafiori رفتید، پیشنهاد می‌کنیم که یک یا چند شاخه گل برای معشوقه‌تان بخرید و سر میز شام، او را با گل‌های زیبا و غذاهای خوش‌مزه غافل‌گیر کنید و شبی عاشقانه را، در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان، کنار یکدیگر رقم بزنید.

آدرس:

Via Salasco, 17, 20136 Milano MI, Italy

La Cupola

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان La Cupola است. این رستوران که در هتل پارک حیات واقع شده‌است، در یکی از باورنکردنی‌ترین مکان‌های میلان قرار دارد. La Copula که در زیر گنبد شیشه‌ای بزرگ این هتل مجلل قرار دارد، سنت‌های معماری تاریخی را با مدرنیته ترکیب می‌کند. بازتاب این معماری در منوی آن نیز مشهود است. بوفه صبحانه در میان گردشگران محبوب شده‌است. هنگام شام نیز La Cupola خودش را نشان می‌دهد؛ نور ملایم، پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، مجموعه شراب‌های شگفت‌انگیز، پاستای cacio e pepe با لیمو، میگو و گوشت گوساله به سبک میلانی و تزئین خلاقانه غذاها همه‌وهمه رستوران La Cupola را به یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های میلان تبدیل کرده‌است. راستی، اگر تمایلی به صرف یک وعده غذایی سنتی ایتالیایی ندارید، مجموعه‌ای عالی از ساندویچ، برگر و پیتزاها را امتحان کنید. فراموش نکنید که پیش از رفتن به رستوران، آن را رزرو کنید!

آدرس:

Via Tommaso Grossi, 1, 20121 Milano

Bouecc

رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان

یکی دیگر از رمانتیک‌ ترین رستوران‌ های میلان Bouecc است. بخشی از جذابیت این رستوران به دلیل تاریخ منحصربه‌فرد و معماری جذاب ایتالیا بوده که در Bouecc قابل مشاهده است. مطمئنا از لحظه‌ای که شما وارد اتاق ناهارخوری آن می‌شوید، پیشینه آن را که به سال 1696 برمی‌گردد، احساس خواهید کرد. این رستوران، با تاریخچه‌ای بیش از 300 سال، قدمتی بیش‌تر از تاریخ ایتالیا دارد. فضای داخلی Bouecc، با رومیزی‌های سفید و لوسترهای کریستالی، که از سقف‌های مرتفع آویزان شده‌اند، مجسمه‌های بزرگ و سرستون‌های سنگی، لذت خوردن یک غذای ایتالیایی را در یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های میلان دوچندان می‌کند.

راز ماندگاری این رستوران، پایبندی به سنت‌های آشپزی بوده‌است. اگر به دنبال تحت‌تاثیر قرار دادن معشوقه‌تان هستید، یا می‌خواهید کادوی اولین سالگرد آشنایی‌تان را به او تقدیم کنید، یک کت‌وشلوار رسمی بپوشید، کراوات‌ بزنید، کفش‌های‌تان را واکس براق بزنید و درحالی‌که خوش‌بوترین عطرتان را استعمال می‌کنید، دست‌دردست‌ معشوقه‌تان به Bouecc بیایید. 

آدرس:

Piazza Belgioioso, 2, 20121 Milano

Les Gitanes

آخرین رستورانی که آن را در فهرست رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان می‌آوریم، Les Gitanes است. ممکن است این نام فرانسوی باشد، اما غذاهای این‌جا ایتالیایی‌اند. اسپاگتی، ossobucco، liatelle و بسیاری از غذاهای دیگر که در بسیاری از رستوران‌های ایتالیایی سراسر جهان یافت می‌شوند، در منوی این رستوران قرار دارد. تیرامیسو یکی از دسرهای اصلی در منوی رستوران‌های ایتالیایی است، اما Les Gitanes این دسر را به طور ویژه‌ای سرو می‌کند. فضای اتاق ناهارخوری نیز به اندازه غذاهای آن چشم‌گیر است؛ دیوارها، مبلمان و قاب‌عکس‌های سیاه‌و‌سفید و منبت‌کاری کاشی روی کف چوبی صیقلی، Les Gitanes را به جواهری پنهان در شهر تبدیل کرده‌است. توصیه می‌کنیم به Les Gitanes بیایید و بخشی از زمان خود را در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های میلان سپری کنید!

آدرس:

Via Savona, 11, 20144 Milano MI, Italy

در آخر

میلان با تاریخ شگفت‌انگیز و معماری خیره‌کننده، شهری است که دلایل زیادی برای سفر کوتاه‌مدت یا اقامتی طولانی را به شما می‌دهد. اگر به‌تازگی ازدواج کرده‌اید و برای ماه عسل به میلان سفر کرده‌اید، اگر می‌خواهید همسرتان را در اولین سالگرد ازدواج‌تان غافل‌گیر کنید، یا خبر بارداری‌تان را به اطلاع او برسانید، توصیه می‌کنیم به یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های میلان بروید و همسرتان را به صرف شامی عاشقانه، در فضایی مجلل، و در خلوتی دونفره دعوت کنید. اگرچه بیشتر منوهای این رستوران‌ها به غذاهای ایتالیایی گرایش دارند، اما در میان برخی از آنان نیز می‌توانید تنوع زیادی از بهترین غذاهای خیابانی میلان را پیدا کنید. به‌علاوه، اگر قصد دارید بعد از شام نیز نوشیدنی میل کنید، به بهترین بارهای روی پشت‌بام این شهر بروید و خوش‌مزه‌ترین نوشیدنی‌ها را با خیره شدن به افق میلان میل کنید. 

نظرات کاربران